Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се нарязват резби на струг

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Как се нарязват резби на струг

    3 тона
    Моя трептеше и един 80г майстор ми каза,че трябвало да се хване за пода и за това го хванах.Каза че и при дребни детайли при определени условия можело да се трепти и това се оказвало на точността и т.н. и за това го хванах.В интерес на истината сега е една идея по-спокойна машината.Може да си внушавам след парите и труда ,които хвърлих докато я анкерирам

    Коментар


    • От: Как се нарязват резби на струг

      Здравейте,имам проблем с бързия ход на струга ц11мб понякога зацепва а в повечето случаи като натисна копчето и мотора тръгва да върти но не иска да зацепи,какъв би могъл да е проблема,има ли нещо за регулиране и от къде да започна с разглобяването за да стигна до въпросната муфа която зацепва шестограмния вал?

      Коментар


      • От: Как се нарязват резби на струг

        Отдясно на струга , като погледнеш ще видиш един капак на нивото на водещия вал.Свали го и ще видиш верига и две зъбни колела и обтегач .Виж какво се случва когато пуснеш бързия ход.
        "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
        Ат.Буров.

        Коментар


        • От: Как се нарязват резби на струг

          Това е в задната част където е мотора мисля,там всичко е наред,като натисна копчето за бърз ход шестограмния вал си се върти но не иска да зацепи към супортната кутия ако така се казваше това тяло с ножодържача

          Коментар


          • От: Как се нарязват резби на струг

            На СУ при обръщане на лява резба и губеше бързия ход, понеже има еднопосочен съедините. Предполагам че проблема може да е от това.

            Коментар


            • От: Как се нарязват резби на струг

              Първоначално публикуван от perdeee Преглед на мнение
              Това е в задната част където е мотора мисля,там всичко е наред,като натисна копчето за бърз ход шестограмния вал си се върти но не иска да зацепи към супортната кутия ако така се казваше това тяло с ножодържача
              Или охлабена пружина на предпазния съединител, може и заминали съчмички.
              Гледай схемата на супортната кутия- от къде върви свижението, че съм го позабравил малко.
              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

              Коментар


              • От: Как се нарязват резби на струг

                Един проблем се появи след свалянето/слагането на шайбата и смазването на лагера.Проблема е виещ/бучащ непостоянен звук .Първо мислех,че ремъка буксува,но сега сложих 2 ремъка и виенето остана.Преди свалянето на шайбата над вигателя нямаше такова виене.От какво може да се е появил? Шайбата я набих с чук обратно на оста.Възможно ли е да съм изместил ротора или да съм повредил някой лагер на двигателя? Направих клип,на който в началото при усилен звук се чува горе долу добре въпросното виене.


                Коментар


                • От: Как се нарязват резби на струг

                  Лагер при набиване на шайбата едва ли си счупил, но виж отсрещния капак на електромотора да не си го избушил. Да не се е пукнало някое от трите ушета.
                  При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                  Коментар


                  • От: Как се нарязват резби на струг

                    А къде е този предпазан съединител? Днес като го пуснах и чудо-на надлъжният ход си работи бързия ход незнаино как,но на напречното подаване не иска а забелязвам че и от време на време губи и самохода и чак когато го побутна от колелото за надлъжно подаване тогава си тръгва. На ръчката за самохода има едни болтове с контрагайки за регулиране на нещо възможно ли е проблема с бързия ход да е от там?

                    Коментар


                    • От: Как се нарязват резби на струг

                      Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
                      Един проблем се появи след свалянето/слагането на шайбата и смазването на лагера.Проблема е виещ/бучащ непостоянен звук .Първо мислех,че ремъка буксува,но сега сложих 2 ремъка и виенето остана.Преди свалянето на шайбата на двигателя нямаше такова виене.От какво може да се е появил? Шайбата я набих с чук обратно на оста.Възможно ли е да съм изместил ротора или да съм повредил някой лагер на двигателя? Направих клип,на който в началото при усилен звук се чува горе долу добре въпросното виене.
                      Нищо нередно не чувам за серията С-,всички са шумни,виж за СУ-шумът е в пъти повече от нормален.
                      Този пулсиращият звук(ако за него става дума) е от ремъците,като "стоплят" млъква.И при мен го има в студеното,след десетина минути млъква и се работи на спокойствие.
                      Както спомена колегата,има вариянт да си изместил ротора при набиването и дано няма последствия по капаците.Махни ремъците и завърти ротора на ръка,не трябва да затяга,ако е така трябва да чукнеш ротора от другата страна докато тръгне плавно без задържане.

                      P.S.Сложи си и другите два ремъка,при системно натоварване се разхлабват и буксуват.И аз получих машината със два,след няколко опъвания ми писна и си взех комлект от 5бр.
                      Шайба се поставя по следният начин,пъхаш я във фурната на 180-200гр поне за час,след това само я нахлузваш на ротора.Фурната трябва да е наблизо...
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • От: Как се нарязват резби на струг

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        Нищо нередно не чувам за серията С-,всички са шумни,виж за СУ-шумът е в пъти повече от нормален.
                        Този пулсиращият звук(ако за него става дума) е от ремъците,като "стоплят" млъква.И при мен го има в студеното,след десетина минути млъква и се работи на спокойствие.
                        Както спомена колегата,има вариянт да си изместил ротора при набиването и дано няма последствия по капаците.Махни ремъците и завърти ротора на ръка,не трябва да затяга,ако е така трябва да чукнеш ротора от другата страна докато тръгне плавно без задържане.

                        P.S.Сложи си и другите два ремъка,при системно натоварване се разхлабват и буксуват.И аз получих машината със два,след няколко опъвания ми писна и си взех комлект от 5бр.
                        Шайба се поставя по следният начин,пъхаш я във фурната на 180-200гр поне за час,след това само я нахлузваш на ротора.Фурната трябва да е наблизо...
                        Не слагай джолана на електромотора а шайбата!!! И моя си "Шляпа" така.
                        Последно редактирано от gali_km; 11-03-18, 20:27. Причина: допълване
                        Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

                        Коментар


                        • От: Как се нарязват резби на струг

                          Явно не чувате звука , за когото говоря.Ако гледате видеото от лаптоп не се чува.И на моя лаптоп не се чува бученето,защото говорителите му не възпроизвеждат ниски честоти,а звука е басов,бучащ.От РС-то през колонките се чува по-ясно.Иначе ,че е шумен е ясно.И преди беше шумен,но бученето го нямаше.Толкова е силно,че усещам резонанс в нониуса на напречното подаване по време на работа.Не е като да не се забелязва.Ще опитам да дръпна рязко напред ротора чрез шайбата и дано се оправи .

                          Коментар


                          • От: Как се нарязват резби на струг

                            Предполагам това ще да е предпазният съединител който се намира в супортната кутия.А сега помагайте,когато натисна бутона за бърз ход и зъбната двойка на снимката почти винаги се отцепва и сбогом бърз ход,пробвах с натягане и разхлабване на пружината но ефекта е почти нулев,пружината я вадих и си е напълно здрава,дайте идеи защо тази зъбна двойка се отцепва и какво може да се направи за да се отстрани този проблем ?
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180311_211032.jpg
Прегледи:1
Размер:269.4 КБ
ID:5783636Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180311_211006.jpg
Прегледи:1
Размер:217.4 КБ
ID:5783637

                            Коментар


                            • От: Как се нарязват резби на струг

                              Ако случайно решиш да си сложиш ремъците по местата, за да са съосни между горната и долната шайба, може и да изчезне звука.
                              На горната шайба са ти на първи и трети канал, а на долната шайба...на първи канал няма никой-сложил си ги на втори и трети.
                              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                              Коментар


                              • От: Как се нарязват резби на струг

                                Силата на отцепване се регулира с винта по средата. Пружината регулира при какъв въртящ момент наклона на зъбите на съединителя генерира достатъчно усилие за да го избута и да изключи. Усилието се нагласява така че при пуснат бавен надлъжен самоход ако задържиш колелото за ръчно напречно подаване съединителя да изключи. С винта може да се нагласи в доста широк диапазон - от изключване при съвсем леко задържане на колелото, до абсолютна невъзможност за изключване при задържане с ръце. Ако не можеш да го регулираш така, значи причината е в пружината - омекнала, сменена с някаква друга по-къса или нещо от сорта. Или някакво износване, но това може да се види при разглобяване на възела. Не помня дали можеше да се извади като махнеш капачето или трябва да се разглобява цялата супортна кутия.

                                Ако можеш да го настроиш така че при прилично усилие на задържане с ръце изключва, и пак ти върти същите номера, някъде имаш луфтове - или веригата между двигателя и вала за самохода е хлабава, или имаш някакви луфтове от вала до колелата в съпортната кутия и от първоначалния удар изключва. При мен се случва да изключва напречния бърз ход именно заради луфтове, ако не съм ги обрал преди да пусна бързия ход. Случва се предимно при крайните положения на винта за напречния ход - просто в единия си край върви по-стегнато, въпреки че когато си човърках машината до голяма степен успях да елиминирам това.

                                Та, гледай за луфтове между вала за самохода и честограна, въртящ входното конусно зъбно колело на супортната кутия. При мен е доста и в някой момент вероятно ще превърти. Вала е перфектен - само в шестогранната втулка въртяша едното конусно колело имам луфт, обаче все не стигам до момента да махна супортната кутия и да го сменя - разправия си е, а и кутията трябва да се източва, а аз по невнимание съм я наблъскал с доста масло. И самото сваляне си е разправия - трябва да отцепиш всичките валове откъм подавателната кутия да махнеш от другата страна плочата при двигателя за бърз ход, да изнижеш кутията от валовете, да откачиш маслената тръбичка на гърба и, да подложиш нещо отдолу и, да я отвиеш и да я измъкнеш. При мен го свърших с палетна количка и подложени 2-3 метални куфар отдолу. Доста тежи, пущината.

                                Ако го вършиш това, смени и семерингите долу, а ако я отваряш, уплътни я със силикон при затварянето. Спира да тече по тоя начин. Моята сигурно е с 4 пръста масло вътре и не тече. Не ме питай защо е с толкова.
                                Последно редактирано от sparkybg; 12-03-18, 03:23.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X