Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За 4-5 години ползване имам само един случай на спукан маркуч между компресора и бутилката. Ползвах кислороден маркуч, но никога не съм вдигал налягането на повече от 5 атмосфери. Сигурно това го е опазило читав.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • На моя компресор връзката м/у главата и бутилката беше с някакъв хидравлечен маркуч с резбови накраиници от двете страни и съм го сменял само веднъж за повече от 10 години.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • А защо просто не смениш шайбата? И не го направиш с тръба?

        Коментар


        • А защо не оправиш проблема ?

          Коментар


          • Шайбата ще бъде оправена, не ми харесва така с вибрации.Този фитинг дали ще пасне на 1/2 вик муфа?
            Поздрави!

            Коментар


            • Здравейте на всички. Преди няколко дена се сдобих с компресор с глава УК 50, как мога да си набавя нови гарнитури и нови клапани, защото до сега не е разглобяван компресора, с какво масло трябва да е защото доста четох в тази тема и всеки слага различно. Също така срещам големи затруднения със свалянето на шайбата (пробвах със различни скоби, нагрявах я и без резултат.)

              Благодаря на всеки изказал мнение по мойте въпроси.

              Коментар


              • На бутални компресори доказано безпроблемно масло е Anderol 555.
                ​​​​Вероятно има и много други, които са ок та да не се приема като реклама. От 15 години не се занимавам с компресори и консумариви за тях.
                Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Instaler Преглед на мнение
                  Здравейте на всички. Преди няколко дена се сдобих с компресор с глава УК 50, как мога да си набавя нови гарнитури и нови клапани, защото до сега не е разглобяван компресора, с какво масло трябва да е защото доста четох в тази тема и всеки слага различно. Също така срещам големи затруднения със свалянето на шайбата (пробвах със различни скоби, нагрявах я и без резултат.)

                  Благодаря на всеки изказал мнение по мойте въпроси.
                  Така да почнем от далече . Завода който ги произвеждаше в село Главиница силистренско фалира отдавна и няма нищо като резервна част от там . Всичко трябва да си правиш сам . Буталата са 100 мм от ЗиЛ и на струг им се режат полите до равната част отдолу . Ако са надрани цилиндрите се престъргват и се набива и риза от ЗиЛ . Има и заводски с набити ризи . То набити е силно казано пуснати са вътре и ги държи главата . Шайбата се вади със специална скоба която съм си направил . Пробиват се два отвора в страни от оста и се нарязва резба 12х1.5 . С два високоякостни болта скобата се хваща за шайбата и обикновено със споменаване родата до девето коляно на главния конструктор излиза Втулките на биелите са фосфорен или АЖ бронз и там струг и кадърен стругар . Аз ги набивам на топло после цялата биела на струга и уточнявам вътрешния диаметър . Клапанните пластини са оригинално от лента 0.8 - 1 мм стомана 65 Г . Правя ги от стара лента на банциг или лентоотрезна ножовка . И там има една заигравка ако плочите са изядени от клапаните . Тоя компресор направиш ли го един път читаво с години не го пипаш . Масло от завода му дават М 10 Д . Аз тия които ги поддържам ги експлоатирам с автомобилно 15 W 40 .


                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Така да почнем от далече . Завода който ги произвеждаше в село Главиница силистренско фалира отдавна и няма нищо като резервна част от там . Всичко трябва да си правиш сам . Буталата са 100 мм от ЗиЛ и на струг им се режат полите до равната част отдолу . Ако са надрани цилиндрите се престъргват и се набива и риза от ЗиЛ . Има и заводски с набити ризи . То набити е силно казано пуснати са вътре и ги държи главата . Шайбата се вади със специална скоба която съм си направил . Пробиват се два отвора в страни от оста и се нарязва резба 12х1.5 . С два високоякостни болта скобата се хваща за шайбата и обикновено със споменаване родата до девето коляно на главния конструктор излиза Втулките на биелите са фосфорен или АЖ бронз и там струг и кадърен стругар . Аз ги набивам на топло после цялата биела на струга и уточнявам вътрешния диаметър . Клапанните пластини са оригинално от лента 0.8 - 1 мм стомана 65 Г . Правя ги от стара лента на банциг или лентоотрезна ножовка . И там има една заигравка ако плочите са изядени от клапаните . Тоя компресор направиш ли го един път читаво с години не го пипаш . Масло от завода му дават М 10 Д . Аз тия които ги поддържам ги експлоатирам с автомобилно 15 W 40 .

                    Тъй като в Пловдив нямам познати стругари и не знам кои са читави, мога ли да си закупя нови клапани или да изпратя на някой да ми ги възстанови мойте ? Цилиндрите не са надрани, имам луфт във втулките на буталните болтове и мисля да сменя лагерите за да ми е мирна главата. Компресора ще го използвам за пясъкоструйка и за това се насочих към този модел с 500л ресивер.

                    Коментар


                    • Instaler
                      Instaler коментира
                      Редактиране на коментар
                      Прикачам една обява на този човек с дългото му описание : https://www.olx.bg/ad/moschen-nov-pr...tml#be73e263e0 . И все още се чудя има ли смисъл да го преправям така като го е направил той за да работят двете бутала отделно или да си го сглобя както си е бил (оригинално). Намерих 1мм дебел лист от банцинг и обмислям да си отворя клапаните сам (поне да разгледам какво представляват). Единственото което ме притеснява е , че доста време се бавя а целта ми е направата на пясъкоструйка , а без компресора няма как да работя.

                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Доста глупости е написал . Двете бутала няма как да работят отделно като биелите са на една шийка на коляновия вал . Какво ли не съм чувал за нашите компресори ама направо ме уби с това че е американска разработка . Какво ли не прави човек за да си продава стоката . Това което е дал на снимката не е УК 50 а УК 25 двустъпален . Него както и да го напъваш повече от 500 литра в минута не можеш да извадиш . УК 50 е с две бутала 100 мм от ЗиЛ .
                      Последно редактирано от sek.1; 30-07-20, 19:37.

                    • Instaler
                      Instaler коментира
                      Редактиране на коментар
                      Виждам аз,че е УК25 на снимката , и малко ме впечатли с този роман който написа и а покрай мен като няма хора който се занимават с тези компресори ми е доста тегаво,добре че е тази тема да разбера горе долу какво трябва да се направи. Надявам се в най скоро време да го сглобя и да кача някоя снимка и аз да се похваля.

                  • Здравейте, някой знае ли размера на семерингата на коляновия вал на зилов компресор?

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от gnusmas Преглед на мнение
                      Здравейте, някой знае ли размера на семерингата на коляновия вал на зилов компресор?
                      После ще погледна,че май и на мен ми трябва.Мен ме интересува откъде могат да се купят нови пружинки за клапаните и ако сложа една идея по-твърди какъв ще е ефекта.

                      Коментар


                      • Ще намалиш дебита .
                        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                        Коментар


                        • Здравейте колеги!
                          Нов съм тук и имам няколко въпроса.
                          Моя компресор съм го купил така:

                          -глава Зил-130
                          -две бутилки по 100л общо 200 литра
                          ​​​-не знам какво е правено по компресорната глава, освен, че има хубаво мазане с 15w40 и е пригоден за водно охлаждане
                          -шайба на компресора 25см, на електромотора 6см
                          -Електромотора ми е монофазен 1400 оборота 1.5kw.
                          -Пресостата включва на 4 бара и изключва на 8 бара.
                          По изчисления сега вала се върти с 336 об/мин


                          Гоня максимален дебит за HVLP пистолет
                          (защото доколкото знам металикови бои с LVLP или LVMP не е удачно)
                          До колко оборота да го вдигна? с 1:1 шайби отиват 1400 оборота на коляновия вал, но дали така няма много да се натоварва електромотора?

                          Отделно че за главата май са множко, освен ако не предложите модификации по нея как да я засиля.


                          Искам само да боядисвам с този компресор
                          Имам пистолет за шприц с 1.8 дюза и тръся подходящи пистолети за лак и всякаква база (без водни бази), които да не са много лакоми за дебит..

                          Какво ще ме посъветвате?
                          От кои модели на Auarita и Italco сте доволни примерно? Откъде да си купя?

                          ​​

                          МНОГО БЛАГОДАРЯ!

                          Коментар


                          • Никола
                            Никола коментира
                            Редактиране на коментар
                            Главата никак няма ги хареса тия обороти.
                            А и като цяло е слаб за това което целиш.

                        • Навярно е така, но все пак до колко оборота да я вдигна?

                          Коментар


                          • petroffbg
                            petroffbg коментира
                            Редактиране на коментар
                            1500-1600об/мин макс,от там нагоре силно съкращаваш живота на компресора.

                        • Оборотите може да се повишават докато температурата на клапаните не превиши позволеното. Неточно, но реално приложимо решение е да се монтира датчик за температура веднага след клапана и с него директно да се управляват оборотите на мотора. Едно честотно управление на старо ще свърши тази работа чудесно.

                          Тази глава не е ли двустепенна оригинално? Ако е така, има си причина - материали, конструкция (форма на клапаните, .., ..), ..., ...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X