За 4-5 години ползване имам само един случай на спукан маркуч между компресора и бутилката. Ползвах кислороден маркуч, но никога не съм вдигал налягането на повече от 5 атмосфери. Сигурно това го е опазило читав.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Компресор
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Здравейте на всички. Преди няколко дена се сдобих с компресор с глава УК 50, как мога да си набавя нови гарнитури и нови клапани, защото до сега не е разглобяван компресора, с какво масло трябва да е защото доста четох в тази тема и всеки слага различно. Също така срещам големи затруднения със свалянето на шайбата (пробвах със различни скоби, нагрявах я и без резултат.)
Благодаря на всеки изказал мнение по мойте въпроси.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Instaler Преглед на мнениеЗдравейте на всички. Преди няколко дена се сдобих с компресор с глава УК 50, как мога да си набавя нови гарнитури и нови клапани, защото до сега не е разглобяван компресора, с какво масло трябва да е защото доста четох в тази тема и всеки слага различно. Също така срещам големи затруднения със свалянето на шайбата (пробвах със различни скоби, нагрявах я и без резултат.)
Благодаря на всеки изказал мнение по мойте въпроси.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеТака да почнем от далече . Завода който ги произвеждаше в село Главиница силистренско фалира отдавна и няма нищо като резервна част от там . Всичко трябва да си правиш сам . Буталата са 100 мм от ЗиЛ и на струг им се режат полите до равната част отдолу . Ако са надрани цилиндрите се престъргват и се набива и риза от ЗиЛ . Има и заводски с набити ризи . То набити е силно казано пуснати са вътре и ги държи главата . Шайбата се вади със специална скоба която съм си направил . Пробиват се два отвора в страни от оста и се нарязва резба 12х1.5 . С два високоякостни болта скобата се хваща за шайбата и обикновено със споменаване родата до девето коляно на главния конструктор излиза Втулките на биелите са фосфорен или АЖ бронз и там струг и кадърен стругар . Аз ги набивам на топло после цялата биела на струга и уточнявам вътрешния диаметър . Клапанните пластини са оригинално от лента 0.8 - 1 мм стомана 65 Г . Правя ги от стара лента на банциг или лентоотрезна ножовка . И там има една заигравка ако плочите са изядени от клапаните . Тоя компресор направиш ли го един път читаво с години не го пипаш . Масло от завода му дават М 10 Д . Аз тия които ги поддържам ги експлоатирам с автомобилно 15 W 40 .
Коментар
-
Прикачам една обява на този човек с дългото му описание : https://www.olx.bg/ad/moschen-nov-pr...tml#be73e263e0 . И все още се чудя има ли смисъл да го преправям така като го е направил той за да работят двете бутала отделно или да си го сглобя както си е бил (оригинално). Намерих 1мм дебел лист от банцинг и обмислям да си отворя клапаните сам (поне да разгледам какво представляват). Единственото което ме притеснява е , че доста време се бавя а целта ми е направата на пясъкоструйка , а без компресора няма как да работя.
-
Доста глупости е написал . Двете бутала няма как да работят отделно като биелите са на една шийка на коляновия вал . Какво ли не съм чувал за нашите компресори ама направо ме уби с това че е американска разработка . Какво ли не прави човек за да си продава стоката . Това което е дал на снимката не е УК 50 а УК 25 двустъпален . Него както и да го напъваш повече от 500 литра в минута не можеш да извадиш . УК 50 е с две бутала 100 мм от ЗиЛ .Последно редактирано от sek.1; 30-07-20, 19:37.
-
Виждам аз,че е УК25 на снимката , и малко ме впечатли с този роман който написа и а покрай мен като няма хора който се занимават с тези компресори ми е доста тегаво,добре че е тази тема да разбера горе долу какво трябва да се направи. Надявам се в най скоро време да го сглобя и да кача някоя снимка и аз да се похваля.
-
-
Първоначално публикуван от gnusmas Преглед на мнениеЗдравейте, някой знае ли размера на семерингата на коляновия вал на зилов компресор?
Коментар
-
Здравейте колеги!
Нов съм тук и имам няколко въпроса.
Моя компресор съм го купил така:
-глава Зил-130
-две бутилки по 100л общо 200 литра
-не знам какво е правено по компресорната глава, освен, че има хубаво мазане с 15w40 и е пригоден за водно охлаждане
-шайба на компресора 25см, на електромотора 6см
-Електромотора ми е монофазен 1400 оборота 1.5kw.
-Пресостата включва на 4 бара и изключва на 8 бара.
По изчисления сега вала се върти с 336 об/мин
Гоня максимален дебит за HVLP пистолет
(защото доколкото знам металикови бои с LVLP или LVMP не е удачно)
До колко оборота да го вдигна? с 1:1 шайби отиват 1400 оборота на коляновия вал, но дали така няма много да се натоварва електромотора?
Отделно че за главата май са множко, освен ако не предложите модификации по нея как да я засиля.
Искам само да боядисвам с този компресор
Имам пистолет за шприц с 1.8 дюза и тръся подходящи пистолети за лак и всякаква база (без водни бази), които да не са много лакоми за дебит..
Какво ще ме посъветвате?
От кои модели на Auarita и Italco сте доволни примерно? Откъде да си купя?
МНОГО БЛАГОДАРЯ!
Коментар
-
Оборотите може да се повишават докато температурата на клапаните не превиши позволеното. Неточно, но реално приложимо решение е да се монтира датчик за температура веднага след клапана и с него директно да се управляват оборотите на мотора. Едно честотно управление на старо ще свърши тази работа чудесно.
Тази глава не е ли двустепенна оригинално? Ако е така, има си причина - материали, конструкция (форма на клапаните, .., ..), ..., ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар