Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Аз ако си глася работилница бих наредил колкото мога бутилки. Ако имам късмет ще включвам компресора само на нощна енергия.

    Коментар


    • От: Компресор

      По стечение на обстоятелствата имам 2 с добър дебит (~400 л/мин). Единия е с 50 л бутилка, другия с 270. Когато ми трябва нещо дребно да си издухам пускам малкия. За боядисване - големия. Не знам другите как са, но моята пневматична мрежа колкото и да я уплътнявам - все изпуска от някъде налягането. До скоро бях само с малкия и при боядисване почти постоянно работеше, но все пак ми вършеше работа. Мисълта ми е, че и малкия и големия си имат предимствата. Та май е най-добре множество бутилки с кранове и според нуждата ползваш обема. Минуса е, че нямаш мобилност, но за това съм си пригодил една 50 л бутилка, която помпя и разнасям за гуми и такери.

      Коментар


      • От: Компресор

        За гуми не, но за такери и тем подобни, неискащи голям дебит, ми се чини че една 7 литорва бутилка с течен CO2 би ти свършила значително повече работа, а е и доста по-компактна.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Компресор

          Става, но за градове в които не Ви е проблем пълненето. Ние ходим до Севлиево (50км) да си пълним бутилките.

          Коментар


          • От: Компресор

            Я да питам - за како са тези цифки, сързащи двата цилиндъра? Изглежда, че компресирания въздух от единия цилиндър влиза другия. Не схващам логиката и затова питам дали не е нещо друго. Може и да е с двустепенно компресиране, но тъй като оборотите на двата цилиндъра са еднакви - би трябвало второто бутало да е по-малко, за да има някакъв смисъл от него. Но като цяло нещо ми се губи смисъла - по-високо налягане, но по-малък дебит (от едностепенно с два еднакви цилиндъра). Затова ми е мътилка и питам, някой ако е запознат.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20161214_163155.jpg
Прегледи:1
Размер:97.9 КБ
ID:5737139Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20161214_163145.jpg
Прегледи:1
Размер:88.8 КБ
ID:5737138Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20161214_163202.jpg
Прегледи:1
Размер:97.2 КБ
ID:5737140Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20161214_163220.jpg
Прегледи:1
Размер:78.3 КБ
ID:5737141

            Коментар


            • От: Компресор

              Двуцилиндров компресор , еднакви цилиндри , работещи в паралел. Това на изхода служи за охладител.
              Фиат Купе
              Опел Фронтера В
              Мицубиши Паджеро Пинин

              Коментар


              • От: Компресор

                Питах за цифките от другата страна. Това на изхода е ясно.

                Коментар


                • От: Компресор

                  Ако питаш за бронзовата тапа предполагам че е технологичен отвор.
                  Така като гледам снимките ми изглежда на двустъпален компресора.
                  Черната кутия е филтъра а до нея е изхода, от другата страна са свързани двата цилиндъра през оребренията.
                  Дали цилиндрите са еднакви може само да гадаем, може едното бутало да прави по голям ход.
                  Последно редактирано от 1georgi; 16-12-16, 17:30.

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Затова питах дали има запознати...

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Първоначално публикуван от bgpavlp Преглед на мнение
                      Здравейте,
                      изчетох 120стр. за един ден но сега в главата ми е много объркано, затова ще помоля за кратък и точен съвет.
                      Сдобих се с ето тази глава: https://drive.google.com/file/d/0B2E...ew?usp=sharing
                      BALMA NS18B
                      Технически параметри:

                      • Цилиндри 2
                      • Степени 1
                      • Вх.Дебит (l) 476
                      • Налягане (bar) 10
                      • Мощност (kW) 3 kW
                      • Обороти (RPM) 1 400


                      Имам възможност да избирам между 200,400 и 600 литра бутилка (ще ми подарят). Моля за вашето мнение, коя от трите да избера. Също така и какъв монофазен електродвигател да търся.
                      Електромотора вече е налице (не съм предполагал, че баща ми ще има такова нещо на тавана).
                      https://drive.google.com/open?id=0B2...lAtOXlzTjBxYWM
                      2,2kW,монофазен, 2880 оборота.
                      Сега си търся шайба, има ли от нещо готова да се сложи или трябва да се прави?

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Шайба ако нямаш късмет да намериш, ще правиш.

                        Трябва ти около 3 пъти по-голям диаметър на главата спрямо шайбата на мотора. С този мотор ще постигнеш по-малък дебит (около 300).

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Аз на главата шайба имам, трябва ми за електромотора. На глава е премерих и е 390мм, главата я дават да работи на 1400 оборота. По прости сметки предполагам че ми трябва шайба за електромотора около 200мм външен размер и вътрешен 24мм.

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            С тоя мотор няма да можеш да я въртиш до 1400, трябва да се целиш в нещо като 1000

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Тази глава си е за трифазен двигател около 3 киловата и отгоре, за да успяваш да я въртиш по всяко ГОДИШНО време. По принцип са ти дали входящия дебит. На изхода и с истински двигател дебита ще е много малко над 300 литра. Монофазните двигатели нямат добър въртящ момент за стартиране при студено време и под товар. А и трябва да си вързан с 16мм2 направо за АЕЦ-а. А пък горното ми мнение е основано на 10-тина години играчка с монофазни компресори.
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Ето да си изчислиш шайбите. Диаметъра на шайбата на двигателя трябва да е не по голяма от диаметъра на статора(това го знам от майстор бобиньор). Не търси максималните обороти на главата.

                                n м / nгл : dш м / dш гл

                                n м / nгл = dш гл / dш м


                                n м -обороти на мотора
                                nгл- обороти на компресорната глава
                                dш м –диаметър на шайбата на мотора
                                dш гл - диаметър на шайбата на главата
                                "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X