Не е до клапана.Като беше с трифазния мотор се развърташе до 8атм.спирам ,пускам и тръгва под товара,без проблем.Но сегашния изобщо не може да се развърти,дори с отворена бутилка.Явно компресора му идва тежък.Едно от нещата които мисля е да сложа по леки прожини на щеките на центробежния.Другия вариант е да слагам по мощен 1.5 или 2.
Аз много мразя монофазните мотори по ред причини.Всичките ми неща са на трифазен ток ,или с трифазни мотори.Единствено моя компресор е с едно 2.2моно,но за сега се държи.
Имам нужда от малко помощ за това изделие! Самоделна машина с компресор от Зил. Всичко друго му е наред, но има малък проблем с тръгването. Много често като се включи, вместо да завърти, електромоторът само бръмчи тихо. В такъв случай трябва малко да се подръпне ремъка, да завърти съвсем леко на ръка и нещата се оправят, компресорът работи нормално. Обаче този старт не е много безопасен според мен. Това май може да се оправи, като се добави някаква електрическа част, която да помага на двигателя да стартира? Каква точно трябва да бъде, как се нарича? За съжаление, нямам представа какъв е електромотора, само знам, че май не е трифазен, защото работи на нормално домашно захранване. Отгоре сякаш е имало табелка с модел, мощност и т.н., но нищо не е останало. Слагам снимка, ако случайно някой може да го разпознае по вид. По тази непълна информация, може ли да ми кажете каква част трябва да му намеря?
Това отгоре (цилиндричното, до кутията с клемите) ми прилича на пусков кондензатор. Поведението на мотора, така както го описваш с помагането да развърти, би могло да се дължи на умрелия кондензатор. Свли го, виж какво пише на него и търси същия.
Здрвейте колеги,нов съм във този форум казвам се Пешо и съм от София.
Първо искам да ви поздравя със хубавата тема която сте пуснали и толко добре сте развили.
Скоро ми подариха един компресор от Икарус същиякато на колегата sek1 и реших да го направя стацьонарен,искам да попитам как да му направя охлаждането(защото е с водно охлаждане)и смазването,защото е бил с общо мазане.
За сега съм му приготвил трифазен мотор 1.4Кв 1410 об.мин. предавателното число между двете шайби е 0.73 което ще рече че компресора ще се върти с 1038 об.мин.,130литрова бутилка от влак.Утре ще ходя д пазарувам пресостат,разтоврващ клапн,балансьор и тн.
Моля колегите който са запознти да ми кажат при тези обороти какъв дебит ще има компресора,ще се ползва предимно за боядисване на коли.
Pajero 2.5.TDI GLS Super Selekt
лодка RIGIFLEX CAP370+YAMAHA 15hp. four stroke
Колега,тоя мотор може да е слаб,колегата чака 2.2. А за охлаждането първо пробвай без-със охлаждаща перка от Нива.Мазането е лесно запушваш всички дупки и слагаш един отдушник през който и да наливаш масло.А ако искаш може да му сложиш маслена помпа да върти маслото,но е ненужно.
Дабита и ние не знаеме колко е ,но 300л/мин.- ги има.
Привет колеги,първо искам да се извиня на колегата Sparow ,че му разводнявам темата но сметнах за неудачно да пускам нова .Значи работя с това компресорче и до скоро бях много доволен от него но напоследък се пръкна един проблем който не мога да го установя проблема е следния като го включа работи около 2-3 минути и изкллючва от очертания на снимката предпазител компресора е регулиран да изключва на 8bara за да тръгне отново трябва да включвам въпросния бутон ръчно , давайте идеи какво да правя ,че ме е страх да не прецакам компресорчето Sparow ше прощаваш братче
Няма проблеми тя темата е за това.Отвори и погледни кутията и къкъв е тоя предпазител.И провери дали компресора има масло,защото ако го е издухал,товари много мотора и явно това е някъква механична защита.
кутията съм я отварял има жички проверих за хлабави връзки нямаше а маслото е в норма отпред има прозорче указвощо нивото на маслото ,а за кутията мога да щракна утре една снимка да стане по ясно на запознатите щото аз от токаджийски работи много не разбирам
На мен тоя бутон ми прилича на термозащитата на мотора!Т.е ако трагне се претоарва тя сработва и предпазва мотора от прегряване!Провери я нея или виж мотора и компресора въртят ли се нормално на ръка!Може лагерите на мотора да са заминали и куп други неща се сещам...!
Малко offtopic...
Някъде по-назад в темата, беше написал че имаш налични клапани за Ифов компресор. Трябва ми смукателен, компресора ми е точно като този, с който си започнал темата
(Сори, но не мога да пратя лично съобщение - или не схващам откъде или защото съм нов не ме пуска )
[U][SIZE=4][COLOR=RoyalBlue][URL="http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019"]ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ ![/URL][/COLOR][/SIZE][/U]
Здравейте нов съм във форума имам въпрос отностно темата за компресор от Зил. В момента правя един такъв и въпроса ми е външното казанче което се слага и като отдушник на картера отворено ли е към атмосфера или е запушено - т.е. картера диша ли през него към атмосферата или не? Ако е отворено - няма ли да надува през него и да изхвърля масло навън през казанчето. Ако е отворено какви отвори да му направя - брой и диаметър? Това е въпроса ми ще се радвам ако помогнете.
Най добре става с казанче за спирачна течност.Ако не ти се занимава да правиш.И е отворено не държи налягане в картера.В него връща маслото,после като спреш маслото се стича обратно.
Точно такова сложих от жигула ( още не е свързанос маркучлето ) отгоре има малко отворче но няма ли да пръска масло през него като върне масло в казанчето и като надуе от картера няма ли да го изхвърли навън?
Коментар