Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Компресор

    давай.какъв компресор ще слагаш,ако има нещо неясно питай ама мисля ,че достатъчно нагледно съм показал.

    Коментар


    • До: Компресор

      след доста време и работа с компресора,и смесването на масло и конденз в накрайниците,намерих време на сложа изсушител/мой дизайн/ след ресивера. не че ми пречеше както си е ама не става за боядисване без някакви изсушители.
      материалите са изработка са сондажна тръба или каквато намерите ,но да държи налягане а не от улук нямам точни размери ама е дълга окло 500мм. и Ф73мм.
      тапите /гайките/ са от стоманена заготовка 120-30мм. преходника го извъртя пак стругара и е от 1/4 към 1/2.,вътре във тръбата има мъх от юрган или може да се намери и от компютърни магазини като такъв за обезшумяване.Тапите са оплътнени челно с клингирит. тръбичката за връзка на двата филтъра е 1/2.Бързата връзка също.Първия филтър/черния/ се изпразва отдолу от една врътка,другия -за сега не.Двата щифта на горната тапа са да се завива на ръка при евентуална профилактика ,отрязани са от стебло на клапан и заварени към тапата.
      Друга скорошна добавка към компресора е витлото,което го охлажда-от полски фиат е май.Стругара челоса колелото на 90градуса ,витлото се държи към маховика с 3болта 8мм.
      Мотора е 2.2 моно.
      Последващите неща за дооправяне са смяна на семерината и добавяне на на уловител на масло за мазането ,защото ако налягането е над 2атм. избива семерината ,в момента има временно решение на проблема с няколко пластини,макс налягане което вдига е окло 11атм. по принцип работи на 7-8.











      Коментар


      • До: Компресор


        доработката на картера е следната от долната му част се взема накрайник /медна тръба/ качва се нагоре към главата ,там се връзва към кутия примерно от боя в долния и край ,срещуположна се добавя втора медна тръба,която отива към горната част на картера ,по тоя начин едновременно няма налягане в картера и системата работи отчасти като централно мазане ,както е било преди да се свали от камиона.
        не става много ясно но скоро като го направя ще има снимки.

        Коментар


        • До: Компресор

          На първите две снимки е моя компресор от ЗиЛ 130 на другите е един който в момента го сглобявам за един приятел и е от ЗиЛ 157(джоган). За моя съм ползвал бутилка от заводски пернишки компресор другия е с бутилка от Шкода Мадара. Сглобил съм поне десетина компресора с агрегат от ЗиЛ и мога да кажа че са изключително здрави един от първите които сглобих преди десетина години работи при едни приятели в квартала всеки божий ден поне по два три часа без охлаждане и не е мръднал. Моя го експлоатирам само с охлаждане рекорда ми е девет часа само с две почивки по 15 минути за да пием по кафе. Благодарение на разширителя (малката бутилчица по средата) практически няма конденз въздуха се охлажда в нея много добре. На моя маркуча свързващ компресора с бутилката е от спирачки на автобус Чавдар 11М 4 резбата на маркуча е 22х1.5 изхода на компресора е 16х1.5 двигателя на моя е 1.1 киловата 1480 оборота трифазен мощноста му стига напълно тръгва си при осем атмосфери и не загрява другия е с 1.1 киловата монофазен и също няма грижи. Не знам къкъв му е дебита но ми захранва гайковера без проблеми.
          Прикачени файлове
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • До: Компресор

            Моята бутилка е от шкода,на вуйчо ми компресора е зилов и има също такова съдче като твоя и повечето които съм виждал,първоначално идеята беше такава ,но в последствие я преработих,защото бутилката е окло 60см- и място трудно се намира ,двигателя и главата заемат почти цялото място,връзката към ресивера се пада отзад компресора и е с медна тръба 12мм.свита на серпентина и холендрови съединения ама не водни, ми като ги стягаш мачка тръбата,за сега единствения проблем е че мотора е много бързо оборотен,дори след компенсирането с шайбите ,компресора се върти някъде с 1700об. .

            Коментар


            • До: Компресор

              Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
              Моята бутилка е от шкода,на вуйчо ми компресора е зилов и има също такова съдче като твоя и повечето които съм виждал,първоначално идеята беше такава ,но в последствие я преработих,защото бутилката е окло 60см- и място трудно се намира ,двигателя и главата заемат почти цялото място,връзката към ресивера се пада отзад компресора и е с медна тръба 12мм.свита на серпентина и холендрови съединения ама не водни, ми като ги стягаш мачка тръбата,за сега единствения проблем е че мотора е много бързо оборотен,дори след компенсирането с шайбите ,компресора се върти някъде с 1700об. .
              Сложи по-голяма шайба на главата
              Колеги, като ви гледам компресорите, нямате никако охлаждане ?!! Как не ги прегрявате не знам
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • До: Компресор

                Да покажа и моето творение-от хладилник "Мраз 120" и бутилка купена от скрапа.





                Пробвал съм го на налягане малко над 5 атм. няма проблеми с вдигането на налягане, но ги прави бавно. Когато ми се наложи да помпя задната гума на трактора го влкючвам, и отивам да проверя докъде е стигнал след 2 часа
                Ама с каквото имаме с такова работим...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • До: Компресор

                  зиловия не му трябва охлаждане той е чугунен изцяло,има щуцери за водно ама не се ползват,моя е с алуминиева глава иначе цилиндъра е чугунен или стоманен,и грее яко та затова сложих витло да го охлажда,
                  няма много място за по голяма шайба а и новата шайба няма да е достатъчно тежка което ме леко притеснява. сегашната е окло 5-6кг.. иначе шайби има примерно от пералня ама не съм сигурен че ще работи правилно с нея-
                  скоро ще има снимков материал на новата придобивка.

                  Коментар


                  • До: Компресор

                    Moя Зилов загрява (личи си) за по малко от 5 минути работа без вода, ваще незнам как деянат без водно охлаждане ама моя неможе
                    Като прегрее и клапанчетата залепват при следващо пускане,ако се оставя на смоохлаждане без да работи, а и започва да вкарва доста повече конденз... поне аз така съм забелязал, верно че работи от вече доста години ама щом има за водно трябва да се ползва според мене
                    Отделно че не е хубаво за сегментите и буталата такова загряване/прегряване...

                    Щом можете без водно на Зилови браво.

                    П.С. Сега се сетих ремъчната предавка е по бърза от нормалното при моя.
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • До: Компресор

                      сигурно за това ти грее,забелязъл съм че ако се спази с окло 200оборота по малко от предписаните ,компресора му се удължава много живота,защото по-малка скорост,респектвино по малко износвания,по-малко триене-не грее веднага,моя е предписан под 1300 а го въртя на 17-800об/мин.
                      вече като дигне над 5бара видимо забавя скоростта си.
                      един майстор тука има зилов компресор с пернишка бутилка,върти го на 600оборота и няма никакви проблеми освен ,че не загрява ,няма го и досадния понякота-шум от клапаните.

                      Коментар


                      • До: Компресор

                        Здравейте колеги, от лятото насам събирам части за компресор.на мерил съм от ЮМЗ, бутилката ми е 70л.(между другото са 2брх70л и мисля да ги вържа и двете, но ще решевам по нататък), двигателя 2,2kW монофазен.Виждам, че тук има хора които разбират и имам няколко въпроса:
                        1.Някой ползвал ли е такъв? Недостатъци например.
                        2.С какъв диаметър на шайбите да го подкарам, че да работи нормално, а не да го подкарам на бесни обороти и да го п...ба или пък да са му малко и да го чакам докато съмне (мотора е 3000 об/мин)
                        3.Подариха ми пресостат, но няма за разтоварване и незнам дали с този двигател ще тръгва под налягане.
                        Прикачени файлове
                        "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                        Коментар


                        • До: Компресор

                          може ли да ми намериш подобен компресор? търся такъв от много време но попадам все на разни бараки и подобни ,имам една идея да го куплирам с ифов и да стане 3цилидров,ама...недостатъка които виждам на твоя е че няма собсвено мазане и ще ти трябва да го поизолираш ако е бил с централно.
                          мотора ти щом е 3000об. компресора тряя да работи на около 1000,или,на мотора слагаш шайба 100мм. на компресора 300мм. така спазваш отношенията и го въртиш с 1000об/мин.
                          трябва ти възвратен клапан,щото няма тръгване след като е пълна бутилката,като гледам ще ти са нужни 3/4" или 1" зависи,на моя е 1/2 навсякъде.
                          клапана ти е 30тина лв.,пресостата с всичките му преходници и джунджурии е окло 50-60лв. ,ще ти трябва и маркуч за връзката с ресивера,може да ползваш за хидравлика,но тогава охлаждането ще е по слабо-повече конденз,на моя е с медна тръба 12мм. навита на серпентина и холендърчета които мачкат тръбата,ако има още за бутилките може да ги сложиш така 2х70 или 1х 120 от бойлер.

                          Коментар


                          • До: Компресор

                            Компресора беше на тъста ми и работеше преди да го взема, ама беше смотана изработка и бутилката е зиловска(малка).не е работил от поне 2 год.та мисля да го отворя и видя в какво състояние са клапаните и сегментите.Има си картер с капак отдолу и щека за проверка на маслото, а на коляновия вал има лопатки щото се маже чрез плискане.
                            Има едни копресори купешки на BLACK&DEKER и на Fini със 100л, бутилки мотор 1,5kW и 2850 об/мин и шайби 100мм на мотора и на главата 300мм(лично съм ги мерил в Практикер и много странно ме гледаха продавачите), та за диаметъра на шайбите си много прав.
                            Незнам по нашия край магазин за пневматика и може да се наложи да идвам до Плевен за пресостат.Мисълта ми е ще можеш ли да ми обърнеш внимание и малко консултацийки.То ще е малко по нататък.
                            Последно редактирано от dido uzunov; 25-04-09, 23:26.
                            "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                            Коментар


                            • До: Компресор

                              Оградил съм с червено капака на картера и щеката за ниво на маслото.
                              Прикачени файлове
                              "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                              Коментар


                              • До: Компресор

                                С 2.2 киловата ще тръгва и с повече от десет атмосфери в бутилката моя е 1.1киловата и тръгва с лекота на осем атмосфери . На зиловите компресори им слагам външно резерварче за масло(метална чашка около 200-300 милилитра)като загрее и го разплиска да има къде да ходи като гледам тоя е с въздушно охлаждане и не е зле да му предвидиш перка или отделен електрически вентилатор за охлаждане. Погледни мойте снимки и помисли за малка бутилчица разширител идеята съм я взел от старите български компресори въздуха след като излезе от компресора се охлажда там и почти няма никъкъв конденз. Оборотите не е желателно да надвишават 1000 . Бутилки можеш да закачаш колкото искаш аз като имам повече работа закачам на бързи връзки една автогазова бутилка 90 литра на която отвора да нивомера съм го затапил с фланец с два щуцера. Правил съм и компресор с автогазова бутилка. Когато нямаш пресостат просто слагаш един зилов балансьор и го регулираш на нужното ти налягане на мене все не ми остава време да си вържа пресостата а на бутилката си имам и изход за него.
                                Последно редактирано от sek.1; 26-04-09, 09:32.
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X