Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Компресор
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Компресор
Тел 0.8 и монофазно телоподаващо но тия заварки не са мои . Разширитела с елементите вътре са идея и испълнение на един колега.Първоначално публикуван от sponch bobС какви електроди заваряваш колега сек 1???Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Компресор
Давай снимки на Ифовия да го видим.Защото малко ме съмнява да работи цял ден,чак и с гайковер
но няма невъзможни неща.
А за ЗиЛовия,колегата Sek.1 е дал снимки на тъкъв с перка по назад в темата и по негово мнение,няма нужда от водно.!
Коментар
-
От: Компресор
И само перката е достатъчна да поддържа зиловия агрегат в някъкви поносими температурни граници . Без перка маслото завираше за няма и 20 минути с перката си пръскам спокойно една кола и не завира . С ифов агрегат можеше да работиш с гайковер само с нагнетеното в ресивера защото гайковерите искат около 400 литра дебит а ифовия от зор дава 130. Ифовия малко като се поизноси не може да захрани и бояджийски пистолет така преди няколко години тръгнахме да пръскаме една кола с такъв и я пръсках половин ден за една врата го чаках три пъти да качи налягане накрая явно яко позагря и през филтрите ми искара масло на дюзата на пистолета. Добре че пръсках с обикновенна алкидна световрачанска боя та нещо стана в крайна сметка защото за другите бои и по читави пистолети се иска устойчиви 4 атмосфери и като минимум 200 литра дебит.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Компресор
[QUOTE=sponch bob;1212695]Спароу ,според мен когато загрее въпросния компресор дебита му се намалява в пъти.
Зила си иска вода и това е . При положение ,че ще го ползваш 15-20 мин съм съгласен с перката , но в противен случай не .
Лесният вариант е при летни жеги просто да му пускаш вода от чешмата . В жегата без вода не става . Това ,че Главата бръмчи не означава ,че работи както трябва. Когато го прегрееш започва да вкарва масло в бутилката ( а ние се мъчим да избегнем това) , сигментите се износват доста бързо , вкарваш още по горещ въздух в бутилката ( конденз) . Да не забравяме ,че Руснака го е конструирал това нещо да работи на 80 градуса . Ако можеше да работи устоичиво без вода , едва ли щяха да му прекарват водни магистрали .
На въпросът ти: " С каква помпа да задвижа водата ?" с водна помпа от пералня (най - евтина и е смятана за това ) . Но тогава ще ти е необходим радиатор и разширител . Помпата отдолу , а маркучите ги правиш с наклон , както при парна инсталация .
Успех с приключението в което се вкарваш
Аз вече съм минал по този път
Коментар
-
От: Компресор
Той така не вижда зор, може да работи и 1 седмица без да разбере.Моя сега в топлото като го напъна на песъкоструя след 20-25 мин непрекъсната работа(за да работи песъкоструя реално той не млъква ) загрява страшно, но си бачка без проблем.Първоначално публикуван от sponch bobЗдравеите,колеги това за работата с гайковера го разбираите така отвиват се примерно10 болта след 10мин пак итака после се завиват нещо се продухва примерно компресора се вкл. през средно 15-20 мин а не непрекъснато натиснат спусък цял ден."Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев
Коментар
-
От: Компресор
И аз съм на мнение, че без вода не става .
имаш картерно налягане (този вид компресор има 50% картерни загуби) , пък и вала с биелите нали се плискат вътре . Гледам ,че не те мързи както мен
, следователно и биелите можеш да си пробиеш . Казанчето на схемата е жигулско ( най- просто е и лесно се намира )
Ако търсиш ефективност ,то втората снимка ще ти помогне да си поиграеш с шайбите .
Коментар
-
От: Компресор
Колега,ти ще кажеш,че не духа.Ако картера е затапен,при 10атм. избива семеринката и хвърля маслото.Ако е отворен горния му край,над пробката от ГНП-то на ифата,хвърля масло на 1метър.
Аз съм решил проблема с един болт с изпилена резба и загубите на масло са минимални.
В сегашиня компресор.От задната пробка/за точене на маслото/ съм направил резба 22х1.5,тъй като оргиналната беше съсипана.Отзад се завива един преход 22х1.5-1/2 и се извежда една "чаша" като на колегата sek.1 монтажите.
Тия дни ако остане време ще отскоча до вторичните,че са ми намерили един зилов, и ще го взема да видим що за стока е
Коментар
-
От: Компресор
[QUOTE=sponch bob;1216252]Ужасявам се ако този компресор има 50% кертерни загуби!!!!
214см3 / 201 л/мин, но това при 2000 об/мин . За справка ако нямахме загуби то тогава компресорът трябваше да произвежда 428л/мин . Вече спокойно можеш да започваш да се ужасявяш
Този компресор е разработен преди повече от 50 години В СССР
Бутален компресор със сходни параметри, но по - малко картерни загуби струва 300 кинта. За винтов отиваш на трицифренна сума .
За Ифов боклук не си и помисляй . 8 куб/час = 133 л/мин пак при 2000 об . потебна мощност 1.8 кВ .
Нали все пак търсим максимална ефективност , а не шум в гаража.
Чао и успех
Коментар
-
От: Компресор
Събирам компресори със зилов агрегат има няма вече повече от 20 години . Има някои от първите които съм събрал при приятели които работят още без никъкво охлаждане и без да съм дупчил биелите а някои от екземплярите работят доста натоварено боядисват по една -две коли в седмицата. Като цяло този компресор е моного здрав и надежден. Съвременен компресор със сходни параметри само главата струва към 300 лева а един зилов дори и след пълен основен ремон няма 100.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Компресор
Няма спор , че от всички боклуци (компресори) произведени в Русия "Зила" е най- малко гаден . Дядо на времето казваше "За тези пари толкова" . За 40 -50 лв мисла ,че е повече от перфектен . С 1.1 мотор можеш да изкараш 100л/мин , за справка съвременните глави вадят по 150 -160 л/мин със същия мотор . Компресорите произведени извън пределите на Съветския Съюз работят с по - малко загуби 30- 40 % . По принцип КПД-то на буталните машини е доста ниско.
SEK 1 Не искам да оспорвам това , че имаш завидни познания в областа на компресорното оборудване .
Защо въртим тези големи компресори с толкова малки мотори ? Не е ли по логично да използваме по малък компресор ? Някоя виетнамка например. 1.1 мотор и пасва идеално 120л/мин . Главата и е по добра то тази на ЗИЛА , пък и е с въздушно охлаждане.
Не изкам да се заяждам с никого . Въпросите ми са чисто технически . Нали все пак за това е направен този форум за да си помагаме и да се ограмотяваме взаимно .
Коментар
-
От: Компресор
То ако вземем да ремонтираме Зилов компресор ще ни стъпи 100 лв . По - добре иди си купи нов италиански ОМА 150 л/мин за 180 лв . Работи с 1.1 мотор на 1200 об . Поне знаеш ,че ще ти пълни бутилката с въздух , а не с масло .
"Maladec " това дали не е по удачен виетнамков компресор за 1.1 мотор съм писал по рано , но за жалост никой не ми отговори тогава.И аз смятам че е по-добър и е с въздушно охлаждане . Лятото няма да му пускаш вода от чешмата
Коментар
-
От: Компресор
Не виждам смисъла в това което си направил . Така както е показано на таблото по - горе маслото също циркулира .
Никога няма да заработи така както работи върху мотора на камиона . Най- лесният вариант е дупчени биели и вода от чешмата . Останалото си е приключение в което аз лично не виждам смисъл .
Шайбата на мотора колко е ? гледай да изцедиш мотора максимално, че иначе падаш под 100л/мин
Коментар
-
От: Компресор
Не бе никой не ти казва ,че няма да ти върши работа . Просто има и по лесен вариант . Хубаво е ,че ексериментираш и после споделяш .Мисълта ми беше , че 2 - 4 кг/см2 без масленна помпа няма как да докараш . Виждал съм абсолютно безсмисленни разработки с масленна помпа от жигула задвижвана от електромотор на пералня
. Когато попитах гордия собственик на това чудо " Колко пари ти струва всичко това ? " онзи се замисли и се усмихна . И в този ред на мисли
Да не би като теглиш чертата на края да ти стъпи колкото една нова глава . За 180 кинта имаш ОМА 150 л/мин .
Затова всеки ти казва да слагаш перка от Лада и при продължителна работа да пускаш вода от чешмата .
За шайбите браво . Повече от тези обороти едва ли ще можеш да развиеш . Гледам , че не те мързи както мене
Мерил ли си колко ампера черпи мотора при 9атм ? Ако имаш възможност би ли премерил ,че винаги ми е било любопитно , но съм нямъл възможност . Или попадам на калпави разработки , или ампермера няма да е при мен .
Успех в начинанието .
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар