Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Две скачени също ще са мобилни
    "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

    Коментар


    • От: Компресор

      Здравеите имам един въпрос ако някои може да помгне. Имам компресор 150 литра, 2.2 киловата 10 бар. монофазен 400л/мин. каква бутилка мога да му сложа ката допалнителна .Извинявам се ако питането ми неее за тук

      Коментар


      • От: Компресор

        Сметни си дебита на машините и вземи по-голям за да го ползваш в разтоварен режим. С документация, защото ако ти дойде проверка ще ти струва повече.

        Коментар


        • От: Компресор

          Аз пак с въпрос, глава CHINOOK K17C
          според продавача италианска, според мен минала покрай Италия и направено в китай е със следните параметри:

          kW3
          Hp4
          L/min465
          c.f.m16.3
          Bar10
          Psi145
          rpm1450
          N. Cylinders2
          N. Stages1
          Oil Capacity1Lt

          Та въпросното нещо има ли части и как се държи като цяло. На около 300 часа работа е главата която ми предлагат.


          П.п. и още нещо 80л. ресивер ще се аранжира ли с тази глава ?
          Последно редактирано от I.Stoyanov; 23-10-17, 13:29.

          Коментар


          • От: Компресор

            По принцип фимарата е канадска, но къде е правена главата не знам. Тук
            http://www.fps-compressors.co.uk/chi...sor_pumps.html
            бях намерил разни неща като търсих за моята (имам К11) но така и ne поръчах нещо. На каква цена ти предлагат главата да направя сверка че скоро и аз купих една глава но на абак.

            Коментар


            • От: Компресор

              Първоначално публикуван от spirco Преглед на мнение
              По принцип фимарата е канадска, но къде е правена главата не знам. Тук
              http://www.fps-compressors.co.uk/chi...sor_pumps.html
              бях намерил разни неща като търсих за моята (имам К11) но така и ne поръчах нещо. На каква цена ти предлагат главата да направя сверка че скоро и аз купих една глава но на абак.
              И аз там търсих. Фирмата е със седалище в Италия, но ако се опре до части май малко е проблем...
              Единствено ме притеснява ако някоя пластина на клапаните сдаде от къде да я диря. Ама да кажем пе няма да се наложи.

              Коментар


              • От: Компресор

                Ето това правих преди не много време с АБАК В2800. До момента все още работи без никакви грижи по цял ден-захранва гайковърт и тресчотка, не пипа грам масло. На снимката не е завършен. Това е от първия ден, после не снимахме. След това се сдоби с разширител(има в темата преди много писано) и предпазна решетка на ремъка.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от dido uzunov; 23-10-17, 22:35.
                "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                Коментар


                • От: Компресор

                  Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                  И аз там търсих. Фирмата е със седалище в Италия, но ако се опре до части май малко е проблем...
                  Единствено ме притеснява ако някоя пластина на клапаните сдаде от къде да я диря. Ама да кажем пе няма да се наложи.
                  Пластините са лесни. По - назад в темата колегите са писали че се изрязват от шпакли за кит (примерно). Подбираш шпакли с подходяща дебелина и режеш. Поне на моята пластините са с лесна форма - правоъгълници. Предполагам че и твоята е така. Аз понеже от голяма простотия на моята глава разказах играта така че давам съвет Ако компресора работи добре въобще не го пипай. Аз понеже всичко трябва да разглобя и да го видя как е от вътре разглобих моя. Видях че има две леки черти на единият цилиндър и реших че трябва всичко да е перфектно и ще правя ремонт. От тук
                  - месец и нещо за бутала от китай за скутер на 54 мм (оригиналните бяха 53) и 120 лева на зад (това "на зад" няма да го повтарям щото всичко по - долу като цена е на зад)
                  - 50 лв на стругар да оправи каналите на двутакторите бутала и да направи още един за масленият сегмент
                  - 50 лв за шлайф и отнемане от цилиндровият блок (имаше мм недоход, който реших че ме дразни)
                  - 50 лв за шлайфане и хонинг за цилиндрите на 54 мм
                  - 70 - 80 (не помня) за шлафане на плочите на клапаните

                  Това горе не съм го смятал и не искам да го смятам колко е, но подозирам че е цената на една нова глава подобна на моята. Но все пак натрупах опит че така не се прави щот няма смисъл. Сега главата вади същят дебит и даже май съм оакал плочите на клапаните щото малко изпуска колкото и да стягам. Сегментите за скутер са двойно по - тънки от тези на компресора а буталата на скутера тежат доволно повече. Един ден стъргане с дремела за олекотяване, това навсякъде да е в алуминиев прах и накравя да видиш че едното бутало е спукано като остругаря е стягал патроника на струга ... не си струва. Сега работи с пукнато бутало че ми е интересно как и колко ще изкара. И накрая след като го пуснах вече в експлоатация се оказа че балона не е много добре. Реших да отворя кранчето да източа конденз и нищо не се случи. отвих го сувсем и бръкнах с тел че ми стана интересно какво се случва. Оказа се че е запушен от люспи ръжда .

                  Със смесени чувства съм защото така или иначе ми е интересно да се занимавам с такива неща

                  Понеже накрая видях че това чудо на техниката едва ли ще захрани малък пясъкоструй със своя невероятен 160 литров дебит си купих друга глава на която правя ремонт. Ако на някой му е интересно как изглежда абак Б7000 от вътре, мога да нащракам снимки от ремонта. Този път ще е с неговите си части и без творчество, но за чинука не намерих бутала ремонтен размер

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Първоначално публикуван от spirco Преглед на мнение
                    Пластините са лесни. По - назад в темата колегите са писали че се изрязват от шпакли за кит (примерно). Подбираш шпакли с подходяща дебелина и режеш. Поне на моята пластините са с лесна форма - правоъгълници. Предполагам че и твоята е така. Аз понеже от голяма простотия на моята глава разказах играта така че давам съвет Ако компресора работи добре въобще не го пипай. Аз понеже всичко трябва да разглобя и да го видя как е от вътре разглобих моя. Видях че има две леки черти на единият цилиндър и реших че трябва всичко да е перфектно и ще правя ремонт. От тук
                    - месец и нещо за бутала от китай за скутер на 54 мм (оригиналните бяха 53) и 120 лева на зад (това "на зад" няма да го повтарям щото всичко по - долу като цена е на зад)
                    - 50 лв на стругар да оправи каналите на двутакторите бутала и да направи още един за масленият сегмент
                    - 50 лв за шлайф и отнемане от цилиндровият блок (имаше мм недоход, който реших че ме дразни)
                    - 50 лв за шлайфане и хонинг за цилиндрите на 54 мм
                    - 70 - 80 (не помня) за шлафане на плочите на клапаните

                    Това горе не съм го смятал и не искам да го смятам колко е, но подозирам че е цената на една нова глава подобна на моята. Но все пак натрупах опит че така не се прави щот няма смисъл. Сега главата вади същят дебит и даже май съм оакал плочите на клапаните щото малко изпуска колкото и да стягам. Сегментите за скутер са двойно по - тънки от тези на компресора а буталата на скутера тежат доволно повече. Един ден стъргане с дремела за олекотяване, това навсякъде да е в алуминиев прах и накравя да видиш че едното бутало е спукано като остругаря е стягал патроника на струга ... не си струва. Сега работи с пукнато бутало че ми е интересно как и колко ще изкара. И накрая след като го пуснах вече в експлоатация се оказа че балона не е много добре. Реших да отворя кранчето да източа конденз и нищо не се случи. отвих го сувсем и бръкнах с тел че ми стана интересно какво се случва. Оказа се че е запушен от люспи ръжда .

                    Със смесени чувства съм защото така или иначе ми е интересно да се занимавам с такива неща

                    Понеже накрая видях че това чудо на техниката едва ли ще захрани малък пясъкоструй със своя невероятен 160 литров дебит си купих друга глава на която правя ремонт. Ако на някой му е интересно как изглежда абак Б7000 от вътре, мога да нащракам снимки от ремонта. Този път ще е с неговите си части и без творчество, но за чинука не намерих бутала ремонтен размер
                    Ехе... то цял многосериен филм. Аз съм същия - отварям всичко, но напоследък и аз се понабутах с някой друг лев за чисто учебни цели и сега се придържам към имжЕнерно правилно No.1 - Ако нещо работи, НЕ СЕ ПИПА !!!

                    Кек ден и успех. Ще споделя кое как като му дойде реда.

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Ето с какво се сдобих.



                      Благодаря на КОКО за съветите. В идната седмица ще му натъкмя бутилката и ще тествам. Пусках го за проба - работи без излишни шумове. Духа стабилно пък ще видим.
                      - маслото му е за смяна, какво да му намеря, ясно че компресорно, ама марка от къде и тнт.

                      Въздушния филтър също е за смяна, от къде да набавя такъв, размерите са 130мм висок на 70мм широк, цилиндричен, друго за което се сещам в момента няма. Единственото е че тръбата за високото от главата към бутилката е около 15см и тъй като присъединителните щуцери са особени, ще си направя нова тръба с такива каквито ме устройват. Обаче мисля да направя тръба около 1м до разтоварващият клапан. Ще помогне ли или няма да има особен ефект ?


                      Благодаря!

                      Последно редактирано от I.Stoyanov; 05-11-17, 11:39.

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...=42895&page=27 по точно в пост №523 съм снимал маслото което ползвах аз. Докато продадох компресора съм го ползвал с това масло. за почти 2 г. грам не пипна. По-късно разбрах, че това е двигателно масло LG 10W40, което си го разфасоват и бутилират в самата фирма която я има на етикета.
                        "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнение
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...=42895&page=27 по точно в пост №523 съм снимал маслото което ползвах аз. Докато продадох компресора съм го ползвал с това масло. за почти 2 г. грам не пипна. По-късно разбрах, че това е двигателно масло LG 10W40, което си го разфасоват и бутилират в самата фирма която я има на етикета.
                          Това е добра информация, имам количества 10w40 колкото си щеш.

                          Единственият проблем май е се окаже въздушния филтър ..
                          Последно редактирано от I.Stoyanov; 05-11-17, 13:55.

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Честито, Ванка! За въздушния филтър си с два варианта - питаш Драгозов и ако не ти изнася много, за втори вариант, търсиш подходящ по размер мотоциклетен филтър от подходяща кубатура. А, има и трети вариант - правиш му нов смукателен колектор и му присаждаш една изрязана ладова тепсия.
                            П.П. Ако си много голям фен на хотродите, можеш да си изрежаш два диска от алуминиев рифел и да притягаш филтриращия елемент м/у тях с дистанционни втулки.
                            Последно редактирано от коко келеша; 05-11-17, 14:29. Причина: П.П.
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                              Честито, Ванка! За въздушния филтър си с два варианта - питаш Драгозов и ако не ти изнася много, за втори вариант, търсиш подходящ по размер мотоциклетен филтър от подходяща кубатура. А, има и трети вариант - правиш му нов смукателен колектор и му присаждаш една изрязана ладова тепсия.
                              П.П. Ако си много голям фен на хотродите, можеш да си изрежаш два диска от алуминиев рифел и да притягаш филтриращия елемент м/у тях с дистанционни втулки.
                              Утре ще диря че днес всичко почива.

                              Твоето мнение за маслото какво е ?

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Да ти кажа, не сме експериментирали с маслото. Преценихме, че не си струва икономията и главите АБАК ги "карахме" само с маслото, което търговчето продаваше за тях. Нямам спомени за точните цифрички.
                                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                                Из "Златния телец"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X