Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

    Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
    Пулса да се пуска синхронно с ШИМ на генератора. Мисля си, че така работи схемата, за да се избягнат пръските.
    Не точно. Пулса е с честота примерно 10-300Hz, с ширина на пулса между 1 и 10ms. Няма пряко отношение към честотата на генератора. Пулс постигнахме, но има още да се работи към самонагаждането на процеса към телоподаването. В момента работата е нестабилна и трябва да се гледат още няколко параметъра, които финно да се променят в зависимост от това какво се случва с тока и напрежението.

    Просто иска още работа и експерименти. Не е толкова просто, колкото ми се струваше. Обаче, захапали сме го и ще го направим.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

      Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
      Зависи кой е модела на апарата!? А пък този породист кон е толкова капризен че нямам думи !

      Roninn ,кой е този модел с който си работил?
      Днес пак бях там но имам само снимки в телефона си ,на заварките.Другата седмица ще ми се наложи да правя още неща с тая машина и тогава ще я снимам но телоподаващия механизъм беше отделен от машината и всичко беше фрониус....

      Колега aig,благодаря за напътствията.....все си мисля че случайно няма да се уча с образователна цел,а съм отишъл да свърша някаква специфична работа....би трябвало да знам какво правя все пак!
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Има някакъв напредък главно при алуминия. Успяхме да постигнем някакъв режим при който заварката е чиста и гладка, но работата все още е незадоволителна. Я
        С ВИГ или телоподаващо ? Пази ги очите защото там къквото изгори е завинаги . От доста време се каним да прескочим до тая фирма ама време не остава все искача по някоя авария при мен.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          С ВИГ или телоподаващо ? Пази ги очите защото там къквото изгори е завинаги . От доста време се каним да прескочим до тая фирма ама време не остава все искача по някоя авария при мен.
          При ВИГ всичко е дотолкова ясно и лесно, че е чак безинтересно. Например никакъв е проблема да накарам телоподаващото ми да работи като ВИГ, което вече е и пробвано.
          Тоест, машина телоподаващо+ВИГ(с пулс и прочие)+електрожен, без компромиси, е напълно възможна.

          Пулсово телоподаващо опитваме да стъкмим. И ще стане, рано или късно. Сега, след експериментите, поне имаме насоки за ровчене.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

            За да не отварям нова тема да питам тука,може би ще ми се наложи известно време в командировка да позаварявам в ирак,някой да знае подробности,ток,честота,особенности,температурата как е там от март до септември ,електроди,съпорт с консумативите изобщо как са там нещата...След 3 седмици май заминаваме за опознавателна цел и после ще правим плановете,всякакви съвети ще са ми от полза,незнам още дали с кола-джип ще ходим или там ще наемаме и или самолет,как стои въпроса с машините от България да стигнат до там...!
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

              Най-вероятно ще пътуват с ТИР или самолет... но ако е с ТИР се получава понякога доста голямо забавяне... незнам за ирак, имам представа само са Белгия и Италия... В Белгия, колегите докато чакаха да дойде тира със съднъка с инструментите, бяха разглобили машината за която отидоха с подръчни инструменти... а в Италия чахме 4 дена да дойде ТИР-а с крана който слагаме на мотокара, но тогава си бяхме накатерили инструментите в буса и пътуваше с нас но ни правеха проблеме на границата, опитваха се да ни искат някакви документи за инструментите, ама минахме така. А на втория път като ходихме до италия и инструмнта ни беше пак в тирове, 3 сандъка... та след като се върнахме, чакахме поне едно 5-6 работни дни да дойдат сандъците. Та ако не е нещо обемисто като инструмент най-добре да пътува с вас ако сте с бус и има място... иначе по-добре е със самолет според мен, за да не чакате няколко дни ТИР-а
              Моите снимки...
              https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
              https://500px.com/ivankoo

              Коментар


              • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                Най-добре с ваш транспорт,горе мойте хора ,лятото като ходиха на Румъния доста често, слагаха всичкия инструмент и оборудване от двете страни на мерцедеса ,в средата пътечка,първия път пълнихме мерцедеса почти до горе 5тона тръби , и отпред беше инструмента, и бяха правили ядове на границата.Та най -добре всичко да е достъпно да го видят и да не правят проблеми.

                Коментар


                • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                  Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                  Днес пак бях там но имам само снимки в телефона си ,на заварките.Другата седмица ще ми се наложи да правя още неща с тая машина и тогава ще я снимам но телоподаващия механизъм беше отделен от машината и всичко беше фрониус....

                  Колега aig,благодаря за напътствията.....все си мисля че случайно няма да се уча с образователна цел,а съм отишъл да свърша някаква специфична работа....би трябвало да знам какво правя все пак!
                  ПРОЩАВАЙ ако съм те засегнал!
                  Не съм го направил нарочно!
                  Все пак ако работиш с този модел фрониус за първи път и незнаеш къде са му настройките си е доста изнервящо! Очакваш да се случи едно нещо а то не е точно това което се получава....
                  Прощавай още веднъж!
                  АИГ-Заваряване ООД
                  Заваръчни апарати "DEL"
                  http://www.aigwelding.com
                  0889 522 036

                  Коментар


                  • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    За да не отварям нова тема да питам тука,може би ще ми се наложи известно време в командировка да позаварявам в ирак,някой да знае подробности,ток,честота,особенности,температурата как е там от март до септември ,електроди,съпорт с консумативите изобщо как са там нещата...След 3 седмици май заминаваме за опознавателна цел и после ще правим плановете,всякакви съвети ще са ми от полза,незнам още дали с кола-джип ще ходим или там ще наемаме и или самолет,как стои въпроса с машините от България да стигнат до там...!

                    С тази оскъдна информация трудно ще получиш конкретни съвети .
                    В общи линии трябва да имаш предвид следното : Ирак не е ни Белгия , ни Италия , ни Румъния .
                    Не знам точно къде ще работите , но имай предвид , че откъм май до септември и в Багдад и в Басра температурите на сянка през денят са над 40 градуса . Изпробай първо заваръчната техника на яка жега , за да видиш как се държи охлаждането .
                    Не знам и какъв ще ви е характерът на работа , но РЕДЗ си е по- универсален метод ( ако изобщо имаш право на избор ) , пък и колко ще са отговорни заварените съединения ? Щото ако ще се търси качество , СО-то не го брой изобщо . Вече дали там има пазар на консумативи - не знам . Доста време мина . Едно време джагалите си переха на електрожен и електродите бяха 2 пъти по-евтини от тук , но откак ги удариха американците - нямам представа . Колегата Куздов вероятно може да даде по- подробна информация .
                    Що се отнася до транспорта : Един ТИР от тук до Багдад отива за 5-6 дни , но колко се чака в момента на границата с Ирак - нямам представа . Не е ясно и колко оборудване ще карате с вас , та да мине номера като личен багаж с джипка .
                    Най-добре си провери предварително как стоят нещата , та да не берете ядове.

                    ПС. Чак честотата на тока не съм им мерил , ама поне ток имат А и Фрониуса плюс-минус 10 херца ги няма за нищо , ако се наложи Виж , ако работите с агрегати , става друга бира .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                      По принцип метода зависи от това какво ще избера,смятам да нося едното вики 2в1 за резерва и един електрожен инверторен китин165 като основно оръжие ,най-вероятно ще се използва само редз ..Заварките ще са неотговорни но пък ще са доста седмици,монтажни работи...Най вероятно ще се работи на агрегат поради спецификата на монтажните работи...ще сме няколко групи,аз осигорявам моята група.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                        А какво значи да забравя цо-то....според мен заварките при павилно подбран ток,скорост,ампераж са много по добре от редз...остава проблема с ръждата и неподготвените материали при цо-то !
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                          А какво значи да забравя цо-то....според мен заварките при павилно подбран ток,скорост,ампераж са много по добре от редз...остава проблема с ръждата и неподготвените материали при цо-то !
                          Аз затова попитах какъв ще е характера на работата . Щото като спомена за Ирак първо си помислих за заваряване на баки , резервоари или тръбопроводи и съответно заваръчните шевове да са свързани с качествен контрол .
                          А в такива случаи ЦО-то почти няма място , да не кажа никак . Какво значи "много по-добре" ? Там не става въпрос за неща , дето пишем в тези теми за любителско и гаражно заваряване на асмалъци . ЦО-то не може да осигури якостните характеристики , които се постигат с базични електроди . Изобщо не става въпрос за шев с гладък външеш вид . Ако Андро надникне тук , питай и него .
                          А и чисто технически как ше държиш хладни бутилки с въглероден двуокис на 50 градуса по Целзий и налягане в тях 50 атм....пък и откъде там ? Под наем , смяна на 3-4 дни , дистрибуция ?....
                          Последно редактирано от Vlado_Ts; 05-02-11, 22:50.
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                            Да... то ако ставаше СО-то за тръбопроводи и по-отговорни заварки, навсякъде щеше да се заварява с СО... каде каде по-бързо и евтино ще става като цяло. Но явно както каза Vlado_Ts , че няма достатъчната якост на базичния електрод... честно да си кажа, никога не съм се замислял на сериозно или чел, всъщност защо не се ползва, само знам че не се ползва
                            Моите снимки...
                            https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                            https://500px.com/ivankoo

                            Коментар


                            • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                              E айде сега...пиши миг маг pipe в уооутооб и гледай за какво става въпрос
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                                За консумативи в Ирак надали трябва да имате проблеми -вноса на вякаква стока си вървеше с пълна сила дори по време на войната.Дали ще се намират от известните марки вече незнам,но всичко що е китайско е налице.
                                За жегата са написали вече,само мога да допълня,че зверски големите горещини настъпват през юли-август.
                                Сега за пътуването-аз лично все още не бих се отпуснал свободно да се придвижвам там (в смисъл,ако нямам на покрива на джипа някой симпатяга зад 50 kal. примерно . и аз да съм full arms).
                                Затова според мен най-безопасния вариант е самолет.Ако ви осигурят придружители още от границата може и с камион или джип.
                                Ако мога с още нещо да помагам като инфо питайте (ако е секретно на ЛС ).

                                Забравих за електрификацията.Когато бях там имаха проблем с електричеството и всяка махала си имаше собствен генератор да я захранва (това за Карбала примерно,но и в други градове също съм го забелязал).Та се пригответе за вариант да се работи само на генератори.
                                Последно редактирано от BulAf; 05-02-11, 23:29.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X