Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Зависи от предназначението и класа на генератора. Съмнявам се въпросния да е нисък клас.
    За класа мога да видя в паспорта , но във всеки случай говорим за професионална машина . В агрегата има и вградена 200 А заваръчна машина на DC.

    И много ясно че няма проблеми Извода е следния: При еднотактов инвертор 160А : работа с агрегат мин.5 KW !
    Изпитано .
    От там нататък : По сметките на колегата aig .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

      Колеги моля за съвет по следните въпроси :
      Кой метод на заварка е най-подходящ за заварка на носач на автомобил (състезателен) - базичен електрод или телоподаващо с каргон ?
      И въобще заварката с каргон кави предимства има пред CO2, освен външен вид и евентуално херметичност ?
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

        Колега,за мене РЕДЗ метода е много по надежден.Макар че Спарки ще ти каже телоподаващо. А от невключените,най добре ще стани на ВИГ.

        Коментар


        • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

          Най-добре го направи на поне 2 шева... аз бих предпочел РЕДЗ пред МИГ... А даже ако го правя аз ще е ВИГ и РЕДЗ
          Моите снимки...
          https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
          https://500px.com/ivankoo

          Коментар


          • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

            Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
            Колеги моля за съвет по следните въпроси :
            Кой метод на заварка е най-подходящ за заварка на носач на автомобил (състезателен) - базичен електрод или телоподаващо с каргон ?
            И въобще заварката с каргон кави предимства има пред CO2, освен външен вид и евентуално херметичност ?
            Njamam kirilica no parvo ako vidim detailite po moze da se preceni...Az sashto bih izbral Mig nai verojatno !
            PAZJA TI 1-2 DATCHIKA !
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

              На мен са ми правили носачи в Пазарджик, по поръчка. Завариха ги с електрожен и някакви специални електроди, въпреки че имаха телоподаващи. След това 24 часа ги термообработваха в пещ, в това число и отвръщане. После някаква диагностика на заварките. Чак накрая ги фрезоваха за да са съосни. Изобщо не е лека обработка.
              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

              Коментар


              • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                За да сме малко по-практични ( и малко да избягаме от сухата теория) :

                Агрегат ESAB ,трифазен , 6KVA , бензинов едноцилиндров четиритактов дв-л HONDA 11 кс.

                Еднотактов инвертор Чемонт , монофазен , практически 150 - амперов . Работа преобладаващо с базични електроди 3.2 и по-малко 2.5.

                До тук : 2 тръбопровода с обща дължина окло 8000 м . и дължина на положения с еднотактовия инвертор шев - над 1200 м . Проблем : никакъв !

                Вие смятайте проценти и подробности .
                Здравейте,
                по най-прости сметки излиза следното:
                120 ампера са ти необходими за 3.25 електроди, умножено по 28 волта напрежение на дъгата и се получава 3360 вата. (3,3 кВт)
                Практически ти го ползваш точно в "златната среда" както и да го погледнеш.
                Отвсякъде сметката ти излиза вярно.
                ЕСАБ не произвеждат генератори самите те. Поръчват ги в една италианска фирма. (в момента не мога да се сетя името и) Генератора е оразмерен така, че да може да работи със заваръчна машина.
                Никъде не съм писал, че сметките са за трифазен генератор!!!
                От всичко изброено до тук е абсолютно нормално да нямаш проблеми с комбинацията.

                Продължавай здраво да работиш за да им избиеш парите!
                АИГ-Заваряване ООД
                Заваръчни апарати "DEL"
                http://www.aigwelding.com
                0889 522 036

                Коментар


                • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                  Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                  Колеги моля за съвет по следните въпроси :
                  Кой метод на заварка е най-подходящ за заварка на носач на автомобил (състезателен) - базичен електрод или телоподаващо с каргон ?
                  И въобще заварката с каргон кави предимства има пред CO2, освен външен вид и евентуално херметичност ?
                  Коргона е популярното название на газова смес между 82% аргон и !8% СО2. (Това е като да кажеш памперс и разбираш пелена за еднократна употреба или ксерокс - копирна машина независимо от производителя) Поради по-силната йонизация на заваръчната дъга, енергията се концентрира повече, провара става по-дълбок и шева по-тесен. Защитата на ваната е по-добра и има по-малко окисление на метала. ПО-малко пръска, можеш да влизаш и в струен режим. Цената на бутилка коргон и бутилка СО2 е почти равна, но в бутилката СО2 има три пъти повече газ. Сметката е ясна Ако искаш по-малко финиш и по хубав външен вид - коргон, по-евтино - СО2.При заваряване с СО2 газа се разпада на въглероден окис СО и кислород О2. Това разпадане поглъща топлина поради което температурата на заваряване спада. Кислорода намалява повърхностното напрежение на заваръчната вана и в резултат на което шева е по-разлят и провара по-малък. При заваряване с СО2 топлинното натоварване на горелката е по-малко. СО и О2 влизат в металургичните процеси във ваната заедно с мангана и силиция от тела и поради това след заваряване излизат шлакови корички по шева отгоре. Ако правиш втори шев и не те мързи много е хубаво да ги изтъркаш с флекса, за да не ти останат вътре в шева и да станат причина за пукнатини след това. (отново флекс е марка която за първи път в България продава машина за рязане с дискове. В Ловеч му казват ъглова шлифовалка).

                  Съвет за метод на заваряване - само след като се види конкретния проблем. ВСе пак Бих ти препоръчал РЕДЗ с базични електроди тип 18/8/6, защото техния наварен метал е достатъчно як, не се притеснява от основния метал и непозволяват образуване на пукнатини, Дори и да има такава, то тя стига до там и не се развива повече.
                  Тип 18/8/6 означава 18 хром, 8 никел, 6 манган. Има български такива и се казват Е18/8/6 или ЕСАБ ОК 67.45 или други каквито намериш с това съдържание.
                  Такъв тип материал има за МИГ-МАГ, и за ВИГ. Ако не се лъжа по AWS това се води неръждаема стомана 307.
                  За заваряване на ресори се използва Е 29/9 или ОК 68.81 - рутилов електрод. АКо имаш проблеми обади ми се.
                  АИГ-Заваряване ООД
                  Заваръчни апарати "DEL"
                  http://www.aigwelding.com
                  0889 522 036

                  Коментар


                  • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                    Аз ги правя от стомана S355J2+N, която заварявам с обикновен ESAB-ски тел. Преди да избера с какво, гледах данните на ESAB за това какво се получава след заварка с тоя тел, а се получава състав, що-годе близък до S355 стомана, с якостни качества отново почти като на S355 стомана. Затова и избрах тоя начин на заваряване с точно тоя тел. Ако ги правиш от Стомана 3 (което според мен не е редно, освен ако не ги преоразмериш яката), трябва сам да изнамериш какво е правилното, понеже ако заваряваш с телоподаващо, заварката ще стане по-здрава от основния материал, а това не винаги е особено правилно.

                    Преди заварка подгрявам детайла до 80-100 градуса с пистолет за горещ въздух, а след заварка го оставям да изстине, както си е на станока, стегнат, за да не мърда. И наистина не мърда, нито по време на заваряване, нито по време на изстиване (което става за около час). Когато имам заварки и от двете страни (моите носачи са от ламарина 6мм и 10мм), веднага след заваряване от едната страна обръщам и заварявам от другата. Изобщо, когато имам близки една до друга заварки, за да се избегне максимално рязкото изстиване, ги правя максимално бързо една след друга. Така всяка следваща заварка става на вече сериозно подгрят детайл, а заедно с това се помага на предишната да изстива по-бавно.

                    Правих си разни ескперименти да сравнявам якостта с оригинален носач (който е значително по-кльощав и лек), еми ако подложа оригиналния на такъв кютек, който понася тоя, ще е станал на говно.

                    ...обаче, наистина най-правилното е след заваряване да се подложи на термообработка (отгряване). По тоя начин се намаляват вътрешните напрежения до минимум. Контрол на заварките също не е лошо да се направи, щом се разполага с нужната техника. Неприятното е че по време на термобработката детайла може да се поразмърда, което трябва да е предвидено с оглед последваща обработка на фреза, струг, борверг и т.н.

                    Според това, което рових, тая стомана (S355) е от най-здравите, които все пак могат да се заваряват при по-човешки условия, без да е задължителна последваща обработка, и без да е задължително предварително подгряване до високи температури. Затова и избрах нея. Обаче ако се избере някаква CrNiMo стомана (каквато се ползва за шасита и прочие на състезателни автомобили, с цел да е максимално лека но здрава), нещата стават малко по-сложни, както за заваряване, така и за последваща обработка.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                      Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
                      Здравейте,
                      по най-прости сметки излиза следното:
                      120 ампера са ти необходими за 3.25 електроди, умножено по 28 волта напрежение на дъгата и се получава 3360 вата. (3,3 кВт)
                      Практически ти го ползваш точно в "златната среда" както и да го погледнеш.
                      Отвсякъде сметката ти излиза вярно.
                      ЕСАБ не произвеждат генератори самите те. Поръчват ги в една италианска фирма. (в момента не мога да се сетя името и) Генератора е оразмерен така, че да може да работи със заваръчна машина.
                      Никъде не съм писал, че сметките са за трифазен генератор!!!
                      От всичко изброено до тук е абсолютно нормално да нямаш проблеми с комбинацията.

                      Продължавай здраво да работиш за да им избиеш парите!
                      Колега , при всички положения ще трябва да се видим на по бира

                      На тази техника отдавна съм и избил парите Със здраво бачкане естествено .
                      Нещо не се разбрахме май . Примерът , който дадох с моя генератор е практическа илюстрация на работеща комбинация и тръгна по конкретен повод . Изобщо не съм имал намерение да влизаме в спор . Само имах предвид , че ако става въпрос за по-мощен токоизточник , тогава да смятат пропорционално нагоре по твоите сметки .
                      Иначе не разбирам какво значение има къде е сглобяван генератора ?! Аз например мога да разширя темата - знаеш вероятно че завод на ESAB има и в Унгария . А нищо чудно тази щайга да е навивана и в Малайзия За мен е важно , че навсякъде са начукани щемпели "Гьотеборг" . Това поне е гаранция , че е измислено в Швеция . А и сервиза ми е осигурен .

                      Апропо , италианците правят качествена заваръчна техника от време - онО. Не визирам боклуците от хобитехниката , която се внася обикновено у нас ( в повечето случаи от турски произход и италианско лого) .
                      Последно редактирано от Vlado_Ts; 09-02-11, 10:11.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                        Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
                        ...
                        Съвет за метод на заваряване - само след като се види конкретния проблем. ВСе пак Бих ти препоръчал РЕДЗ с базични електроди тип 18/8/6, защото техния наварен метал е достатъчно як, не се притеснява от основния метал и непозволяват образуване на пукнатини, Дори и да има такава, то тя стига до там и не се развива повече.
                        Тип 18/8/6 означава 18 хром, 8 никел, 6 манган. Има български такива и се казват Е18/8/6 или ЕСАБ ОК 67.45 или други каквито намериш с това съдържание.

                        .....
                        Виж , това вече е по-интересно

                        Още от общия курс по Технология на заваряването е известно , че основния параметър , който се преследва в една заварена конструкция е равноякост на шева и околошевната зона . Вярно , че с "неръждясващ" тел се постига по-висока якост , но съобразяваш ли се с основния метал ? И какво ще стане с това съединение при динамично натоварване ( какъвто е случая с носача) ?
                        ... и понеже вкара в уравнението и "черно" и "неръждавейка" , то тогава за какви пукнатини говориш ? Горещи , или студени ?
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                          Поръчка скоро ще има ли

                          Коментар


                          • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                            Здравейте,
                            Този добавъчен материал (18/8/6) е универсален дълбоко аустенитен тип метал. Той може да абсорбира в себе си невероятно количество въглерод и боклуци от основния метал, като това не нарушава неговите функционални качества. Поради това го препоръчвам на всеки заварчик да го има в "колекцията" си от електроди и телове. Христоматийно ясно е че шева трябва да бъде с якост много близка до тази на основния метал. Тука няма никакъв спор, ОБАЧЕ: когато незнаеш основния метал какъв е, конфигурацията каква е, "условно" при какви обстоятелства ще работи детайла и други такива, със затворени очи можеш да вземеш този консуматив и ще бъдеш сигурен, че това което искаш да постигнеш ти е в кърпа вързано! С този електрод можеш да заваряваш всякакви стомани с въглеродно съдържание почти до чугун, инструментални стомани, инструменти от хром ванадий и всякакви други знайни и незнайни стомани. ПОВТАРЯМ БЕЗ ЧУГУН, (въпреки че и той става поякога) С него се наваряват зъби на багери, кошове, ТРОШАЧКИ и всякакви други манганови (Хатфилдови) стомани.
                            Този материал спира в себе си всякакви пукнатини:
                            1. Горещите защото при изстиване абсорбира боклуците без да му се нарушава функционалната годност,
                            2. Студените защото дава жилав наварен метал и не позволчва на водорода да прави магарий.
                            3. Студените от закалъчни структури защото е жилав и по теория на пукнатините тя неможе да се развие вътре в метала.
                            4. Пукнатини от умора на материала пак защотое жилав.

                            Извода е: ТОПЛАТА ВОДА...... край на цитата.

                            Всеки трябва да си има в клекцията и този консуматив! Като имаш заваръчна машина ще ти дойде и работа за такъв консуматив!

                            Винаги можеме да се видиме и да ви обяснявам каквото ви интересува. За спешни и кратки консултации може и по телефона, но не по късно от 21.00 вечерта, а сутрин след 7.00!
                            GSM 0889 522 036 Асен Георгиев /EWE, IWE, IWI-C/

                            ПП. Ако някой се интересува от заваряване на ресори с гаранция, то може също да се обади - обучението е безплатно!
                            АИГ-Заваряване ООД
                            Заваръчни апарати "DEL"
                            http://www.aigwelding.com
                            0889 522 036

                            Коментар


                            • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                              Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
                              Винаги можеме да се видиме и да ви обяснявам каквото ви интересува. За спешни и кратки консултации може и по телефона, но не по късно от 21.00 вечерта, а сутрин след 7.00!
                              GSM 0889 522 036 Асен Георгиев /EWE, IWE, IWI-C/

                              ПП. Ако някой се интересува от заваряване на ресори с гаранция, то може също да се обади - обучението е безплатно!
                              Ако се събира група на по бира, свиркайте? Бирата от мен! Ще ми бъде интересно да чуя подобни дискусий.
                              LZ1HKW
                              Реглаж на преден и заден мост
                              My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                              Коментар


                              • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                                Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                                Ако се събира група на по бира, свиркайте? Бирата от мен! Ще ми бъде интересно да чуя подобни дискусий.
                                Айде де , казвайте кога

                                ПС . Бирата е без проблем .
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X