До: TRIP "компютри"
Ами буксата си има чоп и се чува щракване при пъхането на буксата. Нека не изпадаме в чак такива подробности . Всеки трябва да си провери апаратурата преди експлоатация. И при монтажа на устройството да си прогони и прикрепи така кабела че да няма опасност от немолно дръпване на кабела . А за пазенето на данните говорих с колегата той ще пише какво как да направи. По принцип няма проблем да се направят да пазят данните за километрите , но оставям на него да го дискутира.
Ами буксата си има чоп и се чува щракване при пъхането на буксата. Нека не изпадаме в чак такива подробности . Всеки трябва да си провери апаратурата преди експлоатация. И при монтажа на устройството да си прогони и прикрепи така кабела че да няма опасност от немолно дръпване на кабела . А за пазенето на данните говорих с колегата той ще пише какво как да направи. По принцип няма проблем да се направят да пазят данните за километрите , но оставям на него да го дискутира.
стига да не се окаже, че губи много време със записване на данните. Това с пазенето на данните извиква друг проблем поради който не го сложих в началото. Кога да се нулират данните? Когато се прави нова калибровка, когато се загася трипа през менюто или да има отделно меню за нулиране? Другият въпрос е дали ако изчезне по някаква причина захранването при възстановяването му дали да тръгва от последното положение в което е бил или да си тръгва по нормалния си начин? Дайте да обсъдим тези варианти за да знам какви промени да направя в софта.

Така, че трябва някъде да имаш брояч, т.е. в една клетка да записваш коя е първата празна. Но кръга се завърта. В брояча ще се пише пак при всяка промяна. И ще спасиш останалите клетки, а тази ще замине пак толкова бързо.
Коментар