Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TRIP "компютри"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: TRIP "компютри"

    Първоначално публикуван от eddiesoft Преглед на мнение
    ... Така, че такова напрежение няма да повлияе на устройството ...
    Между другото, Тератрип са посветили 1 страница от наръчника си на възможността от смущения в работата на уреда, предизвикани от влияние на запалителната система, двигатели на чистачки, вентилатори.

    Какво мислиш по този въпрос?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: TRIP "компютри"

      Малко теория .....
      АБС-а ...."чете" и четирите датчика. Напрежението е синусоида и се променя в зависимост от оборотите до около 80-100 волта.
      Входовете са ограничени с ценери, после компаратори и ....; т.н.
      Компа прави "събиране" и "изваждане" на скоростта от датчиците, като се опитва да направи "базова" скорост. Алгоритъма не е много елементарен, ако ..... наистина искаме "истината". Точно тук е мястото и на отчитане на буксуването на място. Едното се върти другото не .....
      Веднъж пресметната "базовата" скорост се ползва от всички останали устройства. Много често я има изведена на някой пин на компа .... за ползване от .... еърбег, трансмисия, табло ..... и ... на когото му трябва.
      В по-новите АБС-и въпросните данни се изпращат по КАН-шината.

      Та според мен ..... не е проблем да се ползват от "ТРИПА" ....
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • До: TRIP "компютри"

        Правим трип все пак,а не бордови компютър

        Коментар


        • До: TRIP "компютри"

          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
          Малко теория .....
          АБС-а ...."чете" и четирите датчика. Напрежението е синусоида и се променя в зависимост от оборотите до около 80-100 волта.
          Входовете са ограничени с ценери, после компаратори и ....; т.н.
          Компа прави "събиране" и "изваждане" на скоростта от датчиците, като се опитва да направи "базова" скорост. Алгоритъма не е много елементарен, ако ..... наистина искаме "истината". Точно тук е мястото и на отчитане на буксуването на място. Едното се върти другото не .....
          Веднъж пресметната "базовата" скорост се ползва от всички останали устройства. Много често я има изведена на някой пин на компа .... за ползване от .... еърбег, трансмисия, табло ..... и ... на когото му трябва.
          В по-новите АБС-и въпросните данни се изпращат по КАН-шината.

          Та според мен ..... не е проблем да се ползват от "ТРИПА" ....
          Ехаа а пък ако успеете да направите трип който да "взима" в предвид боксуването по мократа трева и автоматично да го коригира в показанията ще станете световно известни

          Коментар


          • До: TRIP "компютри"

            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
            Ехаа а пък ако успеете да направите трип който да "взима" в предвид боксуването по мократа трева и автоматично да го коригира в показанията ще станете световно известни
            Има два варианта - един реалистичен (да правим като ABS и подобните системи) и един налудничав.

            Реалистичният е да се взема винаги най-ниската скорост от 4-те колела при ускоряване и най-високата - при спиране. Има и по-сложни алгоритми, но и това става на първо време.

            Налудничав: оптика от оптична мишка + окуляр и евентуално осветител на пода отдолу или на друго подходящо място, където да гледа земята. Собствена пръскалка за миене на окуляра и осветителя. Защита от камъни и дръвье - според случая. Тарикатите - с лазерна оптика.

            п.с. това би утрепало рибата и в абс-системите, но май не е толкова просто, колкто си го мисля

            Коментар


            • До: TRIP "компютри"

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              ..п.с. това би утрепало рибата и в абс-системите, но май не е толкова просто, колкто си го мисля
              Пропусна системата която държи земята на 'Фокосно растояние'. Има трети начин: Колелце на пръчка отзад.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • До: TRIP "компютри"

                Първоначално публикуван от eddiesoft Преглед на мнение
                А случайно да си отварял на тератрип устройство? Ако намериш там едно нещо което да е по-защитено - ела ми покажи. Впрочем защо ли се връзвам... Като гедам имаш си представа от електроника - направи си. Не те карам да ползваш моето...
                Аз клиент за твоето устройство не съм бил и едва ли ще бъда. Ако ми потрябва подобно ще си купя или ще си направя.
                В случай, че не си забелязал, опитвал съм се да дам съвети с които да помогна. За което вече почвам да съжалавам. Нищо, здраве да е.
                Мотиките човек трябва да ги предвиди, някой да му ги каже или си ги настъпва. Оставяме те да настъпваш тези за които не си се сетил.
                Успех.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • До: TRIP "компютри"

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Аз клиент за твоето устройство не съм бил и едва ли ще бъда. Ако ми потрябва подобно ще си купя или ще си направя.
                  В случай, че не си забелязал, опитвал съм се да дам съвети с които да помогна. За което вече почвам да съжалавам. Нищо, здраве да е.
                  Мотиките човек трябва да ги предвиди, някой да му ги каже или си ги настъпва. Оставяме те да настъпваш тези за които не си се сетил.
                  Успех.
                  Мисля, че съм се съобразил с всички съвети кото са били удачни, но в последните постове залитна към стандартизиране и сертифициране на нещо което се опитвам да го направя на сравнително същото ниво като скъпите и да е на сравнително нормална цена. Наистина мога да покрия абсолютно всички !!!! изисквания за ISO, но нали се сещаш, че това ще оскъпи изделието (при положение, че се занимаваш с подобен род неща трябва да ти е ясно). Просто има някои компромиси които са направени за да се спести от цената. И компромисите са за неща които я се случили някога - я не...

                  Коментар


                  • До: TRIP "компютри"

                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    Пропусна системата която държи земята на 'Фокосно растояние'. Има трети начин: Колелце на пръчка отзад.
                    Няма проблем с фокуса - на такова разстояние от такава късофокусна оптика всичко е на фокус.Единствена досада - показанието ще е пропорционално на височината на окачването, и значи ще се колебае от друсане и натоварване. Решение - подобно на лазерни/ултразвукови измерители на разстояние. Още една оптика за чистене и пазене.

                    Колелото на пръчка отзад изглежда да не е хрумнало първо на нас, но в състезателна джипка ще оцелее чак до слизането от платформата. Хем трябва да е със значим диаметър, за да ходи по рошав терен.

                    Коментар


                    • До: TRIP "компютри"

                      Първоначално публикуван от eddiesoft Преглед на мнение
                      ...Мисля, че съм се съобразил с всички съвети кото са били удачни, но в последните постове залитна към стандартизиране и сертифициране на нещо което се опитвам да го направя на сравнително същото ниво като скъпите и да е на сравнително нормална цена...
                      Никъде нищо не съм писал за сертифициране. Дал съм някаква документация от която косвено се виждат изискванията към автомобилната електроника. На база на тия документи, аз съм си направил съответните изводи. Ако не са били полезни за теб, не ги вземай предвид.
                      Все тая, не ми се връзвай...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • До: TRIP "компютри"

                        Здравейте колеги, страхотна тема ! Евала на автора за ентусиазма и самообладанието! Аз бих предложил всички заинтересовани от разработваното устройство да капарираме по 10% например за да засвидетелстваме желанието да си купим. Темата и уствойството почват за се "успамват", което не е от полза на никой.
                        ******Ако се състезава некой в андронния колайдер - трябва да се тества и на бързи неутрони

                        Коментар


                        • До: TRIP "компютри"

                          Ще се опитам отново да обясня какво искам. Ако го постигнете ще можете да продавате по лесно. Защото ще се поевтини изделието като пълна комплектация.
                          1. Идеята е за вързване към един от датчиците на ABS-а. Другите 3 остават за резерва. За офф-роуд и без това изключваме и махаме АБС-а.
                          2. Това, че изминават различен път колелетата или има буксуване не е важно и не трябва да се занимавате с него. То и сега има буксуване и е проблем на навигатора. А изминаването на различен път не е толкова голямо и може да се пренебрегне, то и сега може да се сложи на единия кардан или едното колело и т.н.
                          А освен Тератрип има и други производители на рали компютри и то доста по скъпи просто ние сме се научили и работим с тератрип. В ралитата примерно ползват Коралба и разни други.

                          Коментар


                          • До: TRIP "компютри"

                            Можеш ли приблизително да ми кажеш колко импулса подава датчика на АБС. По принцип не е проблем да се направи конвертор от тях, но дали няма да е съразмеримо с един датчик примерно като цена...
                            А цените на Коралба, Терратрип и Брантз - те са ясни. Така, че за всеки влак си има пътници...

                            Коментар


                            • До: TRIP "компютри"

                              Не ми се рови за точни цифри, но със сигурност знам, че броя на импулсите от АБС датчиците се различават дори и за една и съща кола с разлика няколко месеца в производството понякога. Както казваше един познат - зависи дали Нисана е произведен сутринта или следобед

                              На Мицака са около 40 зъба, +/- 10, предполагам, че на по-големи карета ще са повече.

                              Не е чак пък такъв проблем да се четат и 4те датчика на АБС, друг въпрос е доколко може да се вярва на информацията от тях. Когато забуксуват и 4те колела, данните така или иначе НЕ са верни.

                              П.П. Еди, не разбрах защо се дразниш? По личен опит до момента, когато Ицо каже нещо, обикновено има причина да го направи. Аз бих се позамислил Поздрави!
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • До: TRIP "компютри"

                                Броя на забите ме интересува приблизително. +/- 20,30 не е проблем. Сега остана и някой да кайже и колко е средната обиколка на най-използваните гуми, че да мога да сметна за 1 Км при различните скорости с каква честота клопат и дали ще може да ги поеме или ще се наложи някакъв делител.

                                ПС. Ако толкова е проблем - ще се опитам вече да не се дразня от нищо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X