Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TRIP "компютри"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: TRIP "компютри"

    Имам един страничен въпрос. Датчиците за ABS-ите ги има на доста от джиповете. Ние ги изключваме, но ако може да се направи да се ползва от този трип си е добър вариант, а си имаме 4 готови датчика евентуално. Само трябва да се има при големи скрости до 200км./час с какъв интезитет ще са сигналите, защото за тератрип съм сигурен че не може да ги поеме. Там ако оставиш два или четири зъба почва да е поносимо за тератрип.
    Това би поевтинило още изделието, защото се спестяват още някакви пари от датчик.

    Коментар


    • До: TRIP "компютри"

      Ако има желаещи да спонсорират - може и ISO да му изкараме

      Коментар


      • До: TRIP "компютри"

        Ако представляват интерес, прегледай тия двете документчета - 1, 2.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • До: TRIP "компютри"

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Ако представляват интерес, прегледай тия двете документчета - 1, 2.
          Покрива всичките изисквания в документите, дори още някои. Ще ми издадеш ли сега ISO или ГОСТ?

          Коментар


          • До: TRIP "компютри"

            ISO ли ти трябва или сертификат за съответствие?
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • До: TRIP "компютри"

              Ако ще излиза на българския официален пазар - сертификат. За международен - ISO. А за нормалнаа му работа... е той трипа не знае дали има някакъв документ или няма и си работи без да го интересува

              Коментар


              • До: TRIP "компютри"

                Първоначално публикуван от eddiesoft Преглед на мнение
                Покрива всичките изисквания в документите, дори още някои. Ще ми издадеш ли сега ISO или ГОСТ?
                Нищо няма да издавам. Пуснах тая документация за твоя информация. Обикновено има основателна причина техниката да се тества при такива екстремни условия. Като гледам картинката на платката ми се струва малко вероятно с тоя 7805 на входа да устиска на цитираните тестове. В крайна сметка ти си дизайнерът и ти си решаваш кое и как.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • До: TRIP "компютри"

                  А случайно да си отварял на тератрип устройство? Ако намериш там едно нещо което да е по-защитено - ела ми покажи. Впрочем защо ли се връзвам... Като гедам имаш си представа от електроника - направи си. Не те карам да ползваш моето. Тествай си го. Ползвай си го със здраве. Аз се опитвам да направя нещо което да спести на хората доста стотинки и да им върши работа за конкретния случай, а не да ходя да покривам разни международни изиквания. Макар, че със сигурност ще покрия по-високи критерии от прехвалените TERRATRIP.

                  Коментар


                  • До: TRIP "компютри"

                    Вместо да се наддумвате ще кажете ли нещо по моя въпрос с датчика на ABS-a.

                    Коментар


                    • До: TRIP "компютри"

                      Първоначално публикуван от eddiesoft Преглед на мнение
                      ... Впрочем защо ли се връзвам...
                      ...
                      Макар, че със сигурност ще покрия по-високи критерии от прехвалените TERRATRIP.
                      И аз това ви се чудя, защо току почвате да нервничите без да има някаква причина за това?!?

                      Като смятате, че няма нужда от тестове - не тествайте. То ще си покаже така или иначе.

                      А ТераТрип не са "прехвалени". Просто по някаква причина са успяли да се наложат като де-факто стандарт в автомобилните спортове. Не че триповете не се развалят.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: TRIP "компютри"

                        Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
                        Вместо да се наддумвате ще кажете ли нещо по моя въпрос с датчика на ABS-a.
                        Според мен няма как да стане с датчик от ABS-а . Имаме 4 датчика които работят всеки за всеки и оригинално се следят от ABS блок. Ние към кой датчик да се вържем . Колелата изминават различен път в завой едно спрямо друго незнам дали ще оказва влияние на мертажа това .. Като се има и в предвид че имаме и боксувания . И последно дали няма да спре в калта да отчита този датчик. Аз незнам точно как е изпълнено на паджерото или на другите джипки , на моята кола си съм виждал как е и си се съмнявам да не се ошашка в калта този датчик. При условие че можем да се вържем към електронния километраж сякаш няма нужда да се мисли да се вземат данни от ABS-a.
                        flash-gsm team

                        Коментар


                        • До: TRIP "компютри"

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          И аз това ви се чудя, защо току почвате да нервничите без да има някаква причина за това?!?

                          Като смятате, че няма нужда от тестове - не тествайте. То ще си покаже така или иначе.

                          А ТераТрип не са "прехвалени". Просто по някаква причина са успяли да се наложат като де-факто стандарт в автомобилните спортове. Не че триповете не се развалят.
                          Нямах в предвид да не се тества, но не виждам смисъла да броя дали при 5 импулса с продължителност 20 милисекунди и с напрежение 100 волта ще устиска. Това ми беше идеята, че на такива тестове не виждам смисъл да се подлага. Де факто съм го пробвал на около 30 волта с доста пулсации (един вид само на генератор без акумулатор и товар) и си работи в продължение на около час без проблем. В момента се опитвам да закача една кутия към ударно-пробивна дрелка за да се опитам да пресъздам вибрациите. (ако не ме изхвърлят заедно със стенда де ) мисля, че ако издържи един ден на такова тръскане без да има някакви последици ще е по-добрия вариант отколкото да издааржа примерно някакъв почти невъзможен токов удар...

                          Коментар


                          • До: TRIP "компютри"

                            Първоначално публикуван от eddiesoft Преглед на мнение
                            Нямах в предвид да не се тества, но не вийдам смисала да броя дали при 5 импулса с продълйителност 20милисекунди и с напрежение 100 волта ще устиска. ...
                            Веднага казвам - такива импулси в автомобилните електрически инсталации не са колекционерска рядкост. Начинът за това е да се откачат клемите на акумулатора. На повечето алтернатори диодите са ограничени с ценерови ефекти до 60-70 волта и точно толкова волта излизат вместо 12, докато чакаме да спадне възбудния ток в ротора. Ценеровите напрежения пък зависят от температурата, та на добре нагрят алтернатор може и повече да е.

                            За вибрациите - основното, важното нещо е направено - платката е малка, лека и я пази главно мащабният фактор.

                            Коментар


                            • До: TRIP "компютри"

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Веднага казвам - такива импулси в автомобилните електрически инсталации не са колекционерска рядкост. Начинът за това е да се откачат клемите на акумулатора. На повечето алтернатори диодите са ограничени с ценерови ефекти до 60-70 волта и точно толкова волта излизат вместо 12, докато чакаме да спадне възбудния ток в ротора. Ценеровите напрежения пък зависят от температурата, та на добре нагрят алтернатор може и повече да е.

                              За вибрациите - основното, важното нещо е направено - платката е малка, лека и я пази главно мащабният фактор.
                              Ами за трипа е с ценер на входа и ако не е голиам тока и 200 волта ще устиска.. То не че има от къде чак толкова голямо напрежение, но не съм чак такъв специалист, че да съм сигурен. Имайте в предвид, че датчиците които се използват по документи ги дават до 36 волта захранващо напрежение. Така, че такова напрежение няма да повлияе на устройството, но не знам какво ще му подава импулси за да отчита. А на моето както и на другите устройства датчиците се захранват заедно с апаратурките паралелно ...

                              Коментар


                              • До: TRIP "компютри"

                                Много от автомобилната електроника, не случайно, формира захранващи напрежения - всяка за своите датчици. Обичайната разстановка е 5 волта за всички, иначе защитата от тези свирепи импулси трябва да се прави на всяко отделно място.

                                Ценер - хубаво, но тези 60-70 волта, които алтернаторът киха, са подкрепени общо взето с паспортната му мощност. Примерно 60 ампера на разположение. Кратко, но мощно. Лампичките не горят заради топлинна инертност, но някои други неща, ами, горят.

                                Повечето леки коли си вървят с абсолютната забрана за откачане на акумулатора, но в една състезателна Жипка не можем да разчитаме нито на съвестта на екипажа, нито на здраво затегнати и не-развиващи се от вибрациите проводници.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X