Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Амперклещи или мултицет
Свий
X
-
Последно редактирано от Roninn; 21-03-24, 19:11.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеНаправих преди малко небрежен преглед на цените за LCR метрите към момента.
Някакви 2 "класа" гледам се очертават:
Agilent U1733 - 1600лв
UNI-T UT622Е - 620лв, 622D като този, който заех е със 100лв надолу.
Mastech MS5308 - 570лв
EXTECH LCR200 - 470лв
Вторите като UT612 и DE5000 вероятно базирани на един и същи чипсет за който стана въпрос по-напред са около 300лв.
Ще помисля но предвид, че до сега съм се оправял някак с каквото имам - може би ще е нещо от вторият вид!Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Като зачепкахме тея всичкомери ,да питам не по темата ,но пък всичкомера е....
Имам едно мпс,което показва със около 12-15 гр.по ниска външна температура от реалността
Днес 15 гр на таблото -0.5
Купих нов датчик ...сложих го и показа +46 гр.
Естествено обърнах кабелите ...почти без промяна...
Не съм снимал датчика,но е същия от тая снимка
Мерих съпротивление с мултицет,на оригиналния мисля 1 мегаом....на новия 4 мегаома...
Сетих се да го закача на всичкомера и показа това
Та какво има в тоя датчик
Това показва новия датчик при външна температура +14 гр.
Не ме бърка че показва грешна стойност,то до +15 мога да смятам наум дори.....
Обаче на +15-+18 гр да пуска автоматично подгреви ,седалки и да изписва едни фермани че можело да има лед на пътя,да съм внимавал и т.н дразни...Последно редактирано от Roninn; 16-05-24, 23:47.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
На каква кола е това?
Принципно устройство на сензор :
https://www.hella.com/soe/assets/doc...90477a_AM0.pdf
От друг форум,един разпростренен сензор на пежо-ситроен ползва : "3,3kOhm NTC resistor and a 17,4kOhm 0,5W resistor in parallel" .
https://i.imgur.com/ZY5wzv4.png
Фордовите може би са по-различни...но не драстично . Примерно :
https://i.imgur.com/M1E2PXc.jpeg
Щатски фокуси и други фордове:
https://i.imgur.com/fwyt1S5.png
Нов Крайслеров на стайна Т показваше около 7кОма там на един майстор...европските са с по-ниски стойности ...та разни са.
Граждани сами си ги ремонтират ... "търся такъв резистор + едикакъв си термистор"...за няколко там камъка. За още няколко отгоре-от бай китаец.
-
"The normal setup is just a Negative Temperature Coefficient (NTC) thermistor..."
...май няма допълнителен резистор, потребители си карат само с термистора,ако са решили да сменят/пригаждат... или вграждат за пръв път(тука иска и интервенция с машинка).
Te и Фиат си го казват в прав текст:
"If the original New Ducato mirrors are not fitted, it is necessary to use an NTC thermistor
with the following specifications:"
Resistenza a 25°C (R25) 10 kΩ
Tolleranza su R25 ±3%
Dissipazione massima 500 mW
Tempo di risposta 1,2 s
Range operativo
di temperatura da -40 a +125 °C
Categoria climatica 40/125/56
Тука има стойности на самия термистор :
https://www.fiatforum.com/threads/ex...iagram.501681/
https://www.bapihvac.com/wp-content/...stor_10K-2.pdf
-
-
Първоначално публикуван от Vasilev2140 Преглед на мнениеПри откачен сензор показва ли нещо на таблото? Ако сензора е в страничното огледало погледни снопа с кабели между врата и купето. Важно е този сензор да работи точно, ако не работи компютъра не пуска регенерация на ДПФ-а и се почва едно ходене по-мъките...
Вчера минах да върна датчика,дадоха ми друг...
Днес ако ми остане време,ще се заиграя с него
Тая сутрин трябва да са дошли направо две нови огледала .....
Че стъклата му са двойни и големи...и аз естествено първия път ги счупих и двете.....
Не е прекъснат кабела....някъде по клиповете май се говореше за 200 к еталонно съпротивление ..и показание 0 градуса за проверка.ще пробвам
Единствено ми направи впечатление,докато си играех с огледалото,показанията на оригиналния датчик стигнаха с 4 градуса под реалната ...но след като приключих...пак отиде на 12 градуса разликаGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Много благодаря на td120 ....Научих доста неща за един на пръв поглед елементарен случай.
Разбрах че само моделите с автоматичен климатик и/или comfort matic имат такъв сензор
Автоматичен климатик вероятно се има предвид климатроник....буса е с климатик но има comfortmatik робот .....което потвърждава написаното.
1.въпрос ,защо и мултицет и всичкомера дават стойности в мегаоми ,на нов и стар сензор
2.освен NTC 10 K ....има ли друг показател ...тея 500 mv .....какво е това напрежение?
3 или 5 % не мисля да е най важното
Регенерация на дпф незнам дали прави при грешни показания на термометъра....както казах, термометъра работи,но отчита с 12-15 гр по ниска температура от реалната.
Едит сега видях 500 mW ..ясно
При 10 килоома = 25 гр. Това ми е отправна точкаПоследно редактирано от Roninn; 19-05-24, 13:25.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Тая гад от неделя взе че проработи...прекъснат кабел не е.....лоша връзка също не е...съдя че ако трупа съпротивление върху датчика, трябва да показва + върху реалната .....а той показваще -12 -15 под реалната.... температура
От два дни,гадината работи почти реално при 22.7 мерена със швейцарски датчик на 20 метра на завет,под стреха и
показание между 19 и 21 в движение,из махалата ,мисля е много близко....
Сега кабели връзки не съм пипал...освен самия датчик да е ебан нещо си и да показва характер....него съм го пипал доста.....но работи от два дни....ще му дам шанс да видим.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Защо всичкомера разпознава термистора със индуктивно съпротивление последователно ?Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар