До: направи си сам ЕКУ
Еми десетина мнения по-нагоре пише че колата е пробвана без TPS и без MAP.та за това ми е въпроса.
Еми десетина мнения по-нагоре пише че колата е пробвана без TPS и без MAP.та за това ми е въпроса.

Тук един колега е прав, че на високи обороти броенето на ПОС-а се дъни.
. Докато разбера, че сигнала е инвертиран и всъщност комутира транзистор. Повтарям директно сигнала през контролера -бачка перфектно - внасям предварението - нъцки ! Но това е друга тема. 

Направи го с един флаш бе колега! Кви са тия чипове, дето разнасяш? Туряш лаптопа на съседната седалка, и програмираш каквото ти трябва. Чиповете са дърта технология, и се ползваха, щото другото беше скъпо. Сега е стотинки.
Просто имената на променливите ми са същите като датчиците
И ако не е абсурдна стойността на датчика, стойността на променливата съответства на последно прочетените показания. От там нататък се ползува само тази променлива в сметките. Нема време всеки път да четем датчика, когато ни потрябва стойността му.
При резки промени в симулацията обаче има друг плюс - усещаш промяната в работата на мотора и си казваш - добре, мина в другия режим
" По-натам трябва да пробвам хитрите симулации, но се изкушавам отсега
Далеч съм от промени на таблиците с цел различен стил на каране - та аз не мога да го запаля като хората още 
Но с новият софт(multispark и опростени сметки при стартиране) вервам ще го преборя и за много по-студено. Има нещо гнило в стартирането. Като загрее пали по-лесно отпреди, но студен го нема никакъв.

Направи го с един флаш бе колега! Кви са тия чипове, дето разнасяш? Туряш лаптопа на съседната седалка, и програмираш каквото ти трябва. Чиповете са дърта технология, и се ползваха, щото другото беше скъпо. Сега е стотинки.


А най-трудно е да изключиш куплунгите на смотаните реселъри сузуки - ВЕРВАЙ МИ! много повече сила се иска отколкото да развиеш свещ или гайка на колело! Преходните куплунги дойдоха, нема да се занимавам повече с малоумщините на реселърите
Само че преди това го бях налепил на една платка за да видя ще стане ли нещо изобщо. Притеснявах се от многото смущения в автомобила и сериозното буфериране при оригиналните ЕКУ-та. Оказа се че може и по-просто
SPD015G става, а е и по-евтин.
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар