От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор
Вероятно няма еднакви един с един реле-регулатор. Питах някой дали е пробвал, че не ми се разучава. Алтернаторът е трифазен генератор с плочка 6 диода на изхода и дава постоянно напрежение точно както траф и грец. Управлението му е през възбудителната намотка. Това на руските коли, на новите - не знам. Струва ми се хитра идея за автоматика с реле-регулатор.
Вероятно няма еднакви един с един реле-регулатор. Питах някой дали е пробвал, че не ми се разучава. Алтернаторът е трифазен генератор с плочка 6 диода на изхода и дава постоянно напрежение точно както траф и грец. Управлението му е през възбудителната намотка. Това на руските коли, на новите - не знам. Струва ми се хитра идея за автоматика с реле-регулатор.
Коментар