От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Спарки,не ща да си купя траф,при условие че имам няколко които отдават до 20А,15А...и искам да работят на 6-8-10 Ампера поне 12 часа непрекъснато.
Ограничението по ток е елементарно,целта с ограничението с резистора е да спася трафа,ако искам да е регулируемо е елементарно да го направя с един тример и един тиристор още,не това е целта.Целта е трафа да е 20А максимално и 10 Ампера НОНСТОП.Сега разбра ли ?
А....и на 2 бр. 100 Амперчасови акумулатори ко праим с китайския траф и 3 А макс заряд !
Искам в тая кутия да вкарам 2 бр.зарядни устроства за 2 бр. акумулатори ,и не искам тока да е регулируем ..............искам да знам че е процент от нещо ,но не регулируем,и понеже карам с такива около и над 100 амперчаса,то зарядното трябва да може да ги вдигне при нужда,не се вписват тея 3А ,ама никак ...В тая кутия ще има възможнст и за прав диод след трафа с аерометър по препоръка на божич !
Спарки,не ща да си купя траф,при условие че имам няколко които отдават до 20А,15А...и искам да работят на 6-8-10 Ампера поне 12 часа непрекъснато.
Ограничението по ток е елементарно,целта с ограничението с резистора е да спася трафа,ако искам да е регулируемо е елементарно да го направя с един тример и един тиристор още,не това е целта.Целта е трафа да е 20А максимално и 10 Ампера НОНСТОП.Сега разбра ли ?
А....и на 2 бр. 100 Амперчасови акумулатори ко праим с китайския траф и 3 А макс заряд !
Искам в тая кутия да вкарам 2 бр.зарядни устроства за 2 бр. акумулатори ,и не искам тока да е регулируем ..............искам да знам че е процент от нещо ,но не регулируем,и понеже карам с такива около и над 100 амперчаса,то зарядното трябва да може да ги вдигне при нужда,не се вписват тея 3А ,ама никак ...В тая кутия ще има възможнст и за прав диод след трафа с аерометър по препоръка на божич !

Коментар