Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Оня ключ 12/24 волта Рязко ли превключва...в смисъл 3 степени 12 0 24 волта или се движи плавно което ме съмнява понеже не видях тиристорно управление характерно за ония времена !
    В ония времена още диоди не е имало, та са използвали селенов стълб, а ти за тиристори говориш

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1843.jpg
Прегледи:1
Размер:161.6 КБ
ID:5444874Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1849.jpg
Прегледи:1
Размер:185.7 КБ
ID:5444875Здравейте братлета, това скалъпих днес (нищо не черпя от трафа, но именно регулатора поема напрежението и му подава, затова и спретнах алуминиева шина да се охлажда)разбира се не е същото като автотрансформатора ,но ще го преглътна
      Последно редактирано от тихич; 18-01-13, 21:23.

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Това за какви тоци е смятано, максимално, че вече почна да ми става интересно. Порцелановите бушони най ме кефят.
        А селеновият стълб с кусура от високия пад (загуба) на напрежение, има и едно предимство. Може да се защитава с обикновен бушон. С диоди това се постига с резерв, тогава не е имало толкова корави. Селенът издържа на претоварвания. Освен това селенови клетки могат да се свързват последователно без изравнителни резистори.

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
          Освен това селенови клетки могат да се свързват последователно без изравнителни резистори.
          Какво изравняват въпросните резистори?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            При последователно свързване на диоди за постигане на високо пробивно напрежение - поради силно различното съпротивление на запушен диод - различните екземпляри си разпределят напрежението неравномерно. Затова паралелно с всеки диод се свързва резистор с 10 пъти по-ниско съпротивление от съпротивлението на запушен диод. Това разпределя напрежението в/у диодите поравно.

            Паралелни диоди пак имат подобен проблем. Там пък резисторите се вържат последователно. Дори в самия кристал токът върви неравномерно, и се правят някакви химии за борба с това.

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Като гледам цените,дебело ти излиза този ремонт !Подобен фазов регулатор ,щеше да си сглобиш за под 5 лв.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Не знам, но за мен лично историята със зарядни и акумулатори са един парадокс- примерно имам 10 селскостопански машини и решавам да ги изместя в най лютата зима, електролита е паднал, маслото гъсто не мога да ги дърпам- понеже са хидромотор и ако 1000 ампера стартерно нашенско струва 3 бона за тия пари колко акумулатора ще купя, ни в клин ни в ръкав още повече( ако съм си заплюл 330 ас/dc виг на АИГ) затова и ще си бъхтя тиквата и ще накарам зарядното да работи , но нищо няма да ме върне назад и което съм си наумил в скапания ми живот няма как да не стане

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Направи го двуканално !За два или повече акумулатори !
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Направи го двуканално !За два или повече акумулатори !
                    Не му е проблем да зарежда два акумолатора последователно на 24V,с условието,че по-заредения ще кипи,а другият ще е гладен,нищо общо със теорията,на практика се получава точно това,не знайно защо,хвърляйте камъни...
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                      Не му е проблем да зарежда два акумолатора последователно на 24V,с условието,че по-заредения ще кипи,а другият ще е гладен,нищо общо със теорията,на практика се получава точно това,не знайно защо,хвърляйте камъни...
                      Защо камъни, това си е факт. На по-заредения му се вдига вътрешното съпротивление и съответно напрежението върху него. А другият остава "гладен"

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        Не му е проблем да зарежда два акумолатора последователно на 24V,с условието,че по-заредения ще кипи,а другият ще е гладен,нищо общо със теорията,на практика се получава точно това,не знайно защо,хвърляйте камъни...
                        Същото го правех батка ,дори и преди да се прецака, зареждах два последователно свързани и забелязах ,че се зареждат и кипят различно при все ,че никога не съм ги дупел повече от 5 ампера затова и се отказах да ги зареждам последователно ,с повече търпение един по един

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Ами така си е,очаквах някой да оспори този факт.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Тоя проблем с различно заредени го има и между съседните клетки дори.

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                              При последователно свързване на диоди за постигане на високо пробивно напрежение - поради силно различното съпротивление на запушен диод - различните екземпляри си разпределят напрежението неравномерно. Затова паралелно с всеки диод се свързва резистор с 10 пъти по-ниско съпротивление от съпротивлението на запушен диод. Това разпределя напрежението в/у диодите поравно.

                              Паралелни диоди пак имат подобен проблем. Там пък резисторите се вържат последователно. Дори в самия кристал токът върви неравномерно, и се правят някакви химии за борба с това.
                              И за какво? Има диоди, устискващи на десетки киловолти. Селените ги връзват последователно точно защото не устискват на високи напрежения.

                              ПП: На паралелните диоди проблема им е не пробивното напрежение, а различния пад в права посока, при това обратнопропорционален на температурата. Борбата с това е или да са на един и същ кристал, или поне на един и същ радиатор, максимално близо един до друг. Падът все пак завиви и от тока в права посока, и е правопорпорционален на него. Целта е да не се образуват горещи петна в кристала и локално прегряване.
                              Последно редактирано от sparkybg; 18-01-13, 23:10.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Понеже поддържам всеки месец над 50 обекта с пожароизвестяване и гасене,така между другото ,пожарните централи в 90% от случаите са 24 волта и акумулаторите са два последователно,винаги единия е с 0.5 волта повече от другия !Периодично на 6 месеца ги разменям !
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X