Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Първоначално публикуван от ikirov Преглед на мнение
    Извинете че малко страни от темата, ама болтовете защо се сменят? На няколко места съм го мяркал че трябва, какво им става на старите?
    Защото се разтягат.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от ikirov Преглед на мнение
      Извинете че малко страни от темата, ама болтовете защо се сменят? На няколко места съм го мяркал че трябва, какво им става на старите?
      Обаснил съм го по-горе. Еднакъв въртящ момент НЕ осигурява еднакъв натиск. За еднакъв натиск болтовете се правят така, че достигайки пластична деформация да го правят при еднакво усилие и от това идва еднаквият натиск. Отделно на дизел по обясними причини често болтовете са повече, отделно е модерно гарнитрата да е многопластова, ламаринена, която не "поема" почти нищо.

      Неприятното е че точно заради това си свойство са по-трудни за изработка и съответно по-скъпи. Не можеш да си позволиш и съмнителен произход, защото хич не е изключение някой и друг от комплекта да не е в норма и след няколко хиляди километра да духне гарнитура и да го завариш хлабав.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #93
        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Иначе болтовете изглеждат като нови.
        без да свалям вала ,гърбиците и пуловете изглеждат наред,няма задрано
        Въпреки всичко ,трябва да се проверят ( "контролната" резбата извън затягащата зона си променя стъпката). Изискването е да се сменят всеки път с нови (предвидени са за ъглово затягане - имаше две таблици с малка разлика),но често новите се оказват "кашкавалени".боклуци...........
        Имал съм много попадения на ментета през годините и за това при затягането задължително контролирам до какви стойности стигат.
        Пс. все повече си мисля ,че бързо и практично решение е това което подсказаха-друг двигател.

        Коментар


        • #94
          Понеделник вторник,ще остойностя чарковете по списък,и след това ще видя.Съвсем не съм сигурен че употребяван мотор ще излезе по евтино,сметката ще покаже.

          Този мотор е на 205000 км.гарантирани...знам му дереджето,предпочитам него да подкарам...все пак,нека да видя цените на всичко,така и така съм го разглобил,има за смяна синхронизатор на 3 предавка,сега му е моментът.

          За мен е важно че имам читави дюзи и помпа,мотора не е съвсем нещото,но ще дърпам към неговия си мотор.
          Последно редактирано от Roninn; 10-11-19, 00:47.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #95
            Попаднах на някаква фирма,която рецеклира мотори,потапяли ги в солна киселина,после нови бутала, сегменти,лагери ,гарнитури и т.н

            Цената не е много ок,но пък....

            Утре чакам да потвърдят ,и ако има наличен ,действам.

            Това от снимките е точно моя мотор,от 16 възможни 1.8 фордовски,рециклиран от тази фирма.
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от Roninn; 11-11-19, 23:58.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #96
              Би ли споделил цената?
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #97
                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                Би ли споделил цената?
                1500 лв.без ддс
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #98
                  Нищо не са 1500 лева, аз бих скочил директно.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #99
                    Цената е ОК. Само не вдявам за какво им е солната киселина.

                    Фактура с фигуриращ номер на мотора вътре дават ли? Защото иначе няма регистрация това чудо, освен ако не им оставиш да рециклират точно твоя.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Нищо не са 1500 лева, аз бих скочил директно.
                      Скочих,но точно с моя номер са го продали,иначе мотора е същия,обаче заради различния код,технотест.

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Цената е ОК. Само не вдявам за какво им е солната киселина.

                      Фактура с фигуриращ номер на мотора вътре дават ли? Защото иначе няма регистрация това чудо, освен ако не им оставиш да рециклират точно твоя.
                      Дават всичко.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Само не вдявам за какво им е солната киселина.
                        Почиства всичко-бои ръжди, масла, и метала става като, че все едно сега е изваден от конвейра. Стига да не забравят блока в киселината, че може и да не го намерят после
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Почиства всичко-бои ръжди, масла, и метала става като, че все едно сега е изваден от конвейра. Стига да не забравят блока в киселината, че може и да не го намерят после
                          Това ясно, ама кому е нужно? И какво става например с леглата на основните лагери? Цилиндрите е ясно че се престъргват.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • Е, може важните места да се покриват с нещо за да не ги яде киселината...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • Не пристъргват нищо.Казаха че рециклират само с фабрични размери.Не правят основен ремонт.
                              Понеже чакам оферта за моя мотор,и питах ако има проблем с кв вал и се наложи смяна и т.н Казаха че ще го сменят с такъв като за първоначално вграждане.

                              Зачистват само главите,ако клиента изрично иска бутала и сегменти на ремонтен размер,си носи сам отгорноста.

                              В разговор с познати по моргите,моторите им са масово между 200 и 300 к километри,голяма част от тях идвали от Франция,до скоро това било добре,но напоследък и от там вече не било сигурно че са на реални километри.

                              Та,мотор на 200 к.с нови бутала сегменти,лагери и т.н на фабричен размер,се очаква да изкара най малко два пъти по дълъг живот,от такъв на размер 1 или 2

                              Когато аз учех ДВГ,след основен ремонт,ресурса се смяташе за около 100 000 км. Но от тогава нещата не са същите,сега Тея километри ги въртя за под две години..
                              Последно редактирано от Roninn; 13-11-19, 07:38.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • Значи тия могат само да мият и да стягат болтове. Двигател с качествено направен основен ремонт , с качествени части , на практика си е нов. Това което ти предлагат е някакъв кърпеш.
                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X