Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

    Доколкото си спомням тези печки на МВ нямат своя водна помпа.Използват такава на колата.

    Коментар


    • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
      Привет , Таран.Какво е мнението ти-и компа на Мерцедеса е наличен.Дали ще е възможно да се подкара печицата?
      Значи,както и по-горе писах,не съм голям специалист,но информацията за тези печки фабрично монтирани в автомобилите не могад да се подкарат автономно.
      Затова препоръчах,да се търси отоплител за допълнителен монтаж,със самостоятелно управление водна и горивна помпа...Такава печка палихме на двора с туба бензин,леген вода и акумулатор.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-11-07 20.12.04.jpg
Прегледи:1
Размер:83.3 КБ
ID:5621573 Ето я печката (на Джоу)Има си и водна помпа , и горивна(нафта)Към водната помпа отиват два кабела , към горивната два и в печката два куплунга , съответно с два и с три кабела.Мисля си , че ако се запъне и ще я подкара.Пък и е дарение , та си заслужава.Който знае и обича нека каже какво да приложиме от електрониката.
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

          Пробвай да пуснеш плюс на първо краче на куплунга с 6 пина, ако тръгне - тръгне, ако не тръгне пробваш и на втори крак, ако пак не тръгне. Намираш една А-класа и я монтираш с все печката в коша на кандидат колата
          ТКЗС за цял живот

          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

          Коментар


          • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

            Благодаря за отговора!Значи ще се търси А-класа с шест пинов куплунг за директен монтаж в коша.Тази печка явно няма да стане , защото няма такъв
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
              Изчетох темата, щото трябва да си монтирам печка, не само за да ми е комфортно като е студено, а и защото от 15 години карам с алтернативни горива,
              и ми е необходимо при ниски температури двигателят и горивният филтър да са топли,
              но до тук, най-вече от Мечков, разбрах, че:


              , а и от некъв (то е ясно к'ъв ) зор виждам, че си го е сложил и на аватара, че чак се засяга и сърди на съфорумците:

              ма то това е и идеята на повечето форуми,
              да има някаква взаимопомощ, къде от мизерлък, къде заради ТНТМ-ейската идея,
              и за да е ясно, Ясен ​ти го е изЯснил:

              , но както беше казал един член на Форума, който вече не е м/у нас, "За едни Форума е продавалник, но други живеят в него".

              Та, както казах, искам да си сложа печка,
              но поради ясни причини няма да е "чисто нова от представителя" ,
              и въпроса ми, към тези които разбират, е:

              Каква печка, а и като марка за втора употреба коя е по-добре, и от каква марка автомобил да търся, за да си спестя последващи проблеми с монтаж и поддръжка.


              P.S. Никога не е имало час по ТНТМ.
              Винаги е било извънкласна дейност, демек по желание,
              да е ясно на по-младите, дето са го пропуснали.
              Къв ми е зорът ли? Ми, ако си мислиш, че е с рекламна цел, най-вероятно ти би го направил с такава и за това съдиш така и за другите. За останалото съм без коментар, такива много съм ги чел... И с тия биогорива не се научихте, че биоетанолът е горивото, а не биодизелът... Ама на - мъчете се и грейте бозата То така и с печката натам са тръгнали нещата

              Ама от мене да мине -това вече не е актуално, че на пожарната им дадоха нови коли да гасят майсторчетата по гаражи, сервизи и паланки. С нетърпение очаквам да ти видя творението тук как работи и какво прави.Че доста често тръгват с едни големи амбиции, а после остават само голи .... многоточия... Просто виждам, че си на "ти" с материята и пробуди моят как да напиша- "комерсиален" интерес

              Понеже, все пак, ще се смиля над теб, макар, че ме обиждаш - намери си отоплител Термо Топ С афтърмаркет - как ще го намериш - твоя работа, избягвай отоплители, монтирани в БМВ, Мерцедес, Ауди, Порше, Фолксваген, Мазда, както и почти всички марки автомобили с фабрично вграждане. Управляват се по WBUS или CAN и няма да ги подкараш.

              Ако намериш отоплител от Ц-класа до 2000 здрав също става, но му трябва циркулационна помпа както и малко ТНТМ твоето така любимо. Помпата също не е без пари, така, че не знам какво ще правиш... От Е-класа до 2000 също става, но с оглед на годината на производство на тези автомобили и локацията на печките им (под предния десен фар, почти винаги липсват подкалниците) е почти невъзможно да се сдобиеш с модел, който да не прилича на изваден от Титаник. За твоя информация ще ти дам няколко ценни съвета за цените в Ибей - ако ти пукне горелчицата, или запалителният щифт - приготви се за суми от порядъка на 190-500 лева. Ако ти пукне управляващият блок - най-вероятно ще се наложи един бай от Русе да ти прати една платка, която не прави почти нищо, но пък може да ти възпламени цялата боза с цялата кола барабар, че нещо и на него са му убегнали разни защити и хронологии на горене, нали всички от форумите се научиха... Но пък платката при него не е 800 лева, а 120. Другото е в Ибей се продават и нови отоплители - цените са им съвсем приемливи и са под цените в България. Ако имаш още въпроси - питай, не се заяждай!
              ТКЗС за цял живот

              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

              Коментар


              • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                Благодаря за отговора!Значи ще се търси А-класа с шест пинов куплунг за директен монтаж в коша.Тази печка явно няма да стане , защото няма такъв
                Има бре! На печката са два куплунга - захранващ с два дебели кабела и един 6 пинов, това, че от него не излизат 6 кабела не означава, че не е такъв. Като го махнеш от долу на него си пише номерацията на крачетата - пробваш на 1 и 2 с плюс, или маса. Няма проблеми- нищо няма да изгори. Но може и да тръгне, че някои А-класи ги палят тези печки само по един датчик за външна температура. Пробвай и пиши, може да имаме бинго
                ТКЗС за цял живот

                http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                Коментар


                • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                  Става дума да имаме диалог.Аз специално не се заяждам.Не ми е работа да я отварям , щото-друга ми е работата.По-горе написах куплунг с два кабела до водната помпа , куплунг с два кабела до горивната помпа , един куплунг с два дебели кабела към платката-кафяв и бяло червен и куплунг с три тънки кабела към платката-син , жълт със зелено и бял.Та , мисля си , при наличието и на другите електронни "кутийки" да не би па да може да се подкара.Пък ако не стане- много здраве.Не са давани пари за нея.Па може да изпадне и от някой от изброените от теб модели.В този живот кво ли се не случва.Със здраве!
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                    Става дума да имаме диалог.Аз специално не се заяждам.Не ми е работа да я отварям , щото-друга ми е работата.По-горе написах куплунг с два кабела до водната помпа , куплунг с два кабела до горивната помпа , един куплунг с два дебели кабела към платката-кафяв и бяло червен и куплунг с три тънки кабела към платката-син , жълт със зелено и бял.Та , мисля си , при наличието и на другите електронни "кутийки" да не би па да може да се подкара.Пък ако не стане- много здраве.Не са давани пари за нея.Па може да изпадне и от някой от изброените от теб модели.В този живот кво ли се не случва.Със здраве!
                    Няма нищо да отваряш....Написах ти! От печката излизат САМО два куплунга - захранващ с два пина и управление с 6 пина, в случай най-вероятно е този, от който излизат трите кабела, защото на трето краче е горивната помпа, на второ е така наречената диагностика и комуникация, а на първо краче е пуск. По цветове не ги знам, защото това е ОЕМ изпълнение и за всяка марка и модел са различни цветове. НО! Извади този куплунг и виж кои кабели отиват на краче 1 и краче 2, другото описах по-горе.


                    С кутийки не става, че не е нито евтино, нито лесно, а като време е много да налучкаш и настроиш на low side, high side, frequensy target, voltage target и тн... Това почти винаги убива или отоплителя или CAN комуникацията на автомобила.... Но това е една дълга тема и няма смисъл, просто не става така лесно, колкото и да ни се иска на всички...
                    Последно редактирано от Л. Мечков; 08-11-14, 22:06.
                    ТКЗС за цял живот

                    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                    Коментар


                    • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                      Диалог между нас се получава , защото си говориме нормално.Но специално по темата съм дотук с въпросите.По простата причина , че тази материя ми е чужда и да не изтърся някоя дивотия
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                        Здравейте,да се включа и аз в темата.Моята печка е от Мерцедес Е 290 и се включва сама при под 5гр. примерно.Искам да я пускам самостоятелно,без да е вързана към мрежата на колата.Въпросът ми е -дали датчика за температура е в корпуса на печката и как да го излъжа да пали печката винаги?
                        А относно 6 пиновата букса:6 -то краче е плюса на горивната помпа(син);3-то краче е плюс през генератор 61(да работи печката при работещ мотор само,жълт) ;2-ро краче е "диагностика"(розов).
                        5 -то краче го дават ключ "зима-лято" към маса,но при мен е затапен.

                        Коментар


                        • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                          Виж за тази Е-класа датчикът трябва да е някъде по пластмасите около вентилатора на радиаторите, по спомени беше като паричка. Той управлява печката, ама май беше през някакво модулче. В печката има датчик, който мери температурата на антифриза само и се отнася до това как да работи, на каква мощност и тн... Принципно на първо краче от въпросния куплунг подаваш нормален плюс и си в джаза
                          ТКЗС за цял живот

                          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                          Коментар


                          • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                            Е, ако ми кажеш как да си сложа бензинова печка на "печката" ?!
                            Много е лесно Джоу, просто трябва да я храниш отделно!

                            Коментар


                            • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                              Явно темата не е на правилното място тук дали ще я виждате по добре?
                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=191706
                              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                              Sofrace Offroad Team

                              Коментар


                              • От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                                Привет,

                                Може ли да препоръчатя място в София, където правят инсталация на такива печки. Става дума за Thermo Top C на Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2001.

                                Мерси.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X