Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

    Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
    ...Мога страшно много да пиша по този въпрос, обаче се изхабих да обяснявам насам и натам постоянно, хората не се вслушват...
    Може ли някакво резюме, или ако не те затруднява, някое по-подробно копи-пасти...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #47
      От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Може ли някакво резюме, или ако не те затруднява, някое по-подробно копи-пасти...
      БМВ- най-простата марка,която въобще не се интересува от клиентите си след продажбата на автомобила.Всичко се сменя пакетно. Печката също, независимо от модела и годината на производство на автомобила. Бледи трънски опити за ремонт на тези печки, резултатите са повече от плачевни - 100% неуспяваемост и над 50% щети-навигации, разни ядове причинени от некоректни сигнали по КАН. Това са опити на недоволни клиенти, които решават, че някой ги е подвел и започват мащабна операция по убийството на всичко, което има някаква връзка с печката. 80% от причините за не работеща печка при БМВ не е проблем в нея,а в БМВ софтуера, с който е напълнен процесора на печката. Постоянни сигнали за дефектна водна помпа, или запалителен щифт, които на практика не са верни. Грешките не се трият, остават като заключени, софтуерът отказва да приеме фабричните параметри на съпротивленията на компонентите си, дори и след тяхната превантивна смяна. Диагностиката през ИМПА ни дава само бегъл поглед над проблема. Цялостната диагностика излиза доста солено, тъй като е нужно да се разглоби колата и да се свали отоплителя. Когато стигнем до проблем "Управляващ блок" , клиентите се сърдят, че заплащат скъпа диагностика, а на практика работа не е свършена. Електроника не се продава отделно, от БМВ си продават цялата печка като ОЕМ част, за което ние нямаме никаква вина, нито пък я продаваме! Тя си е търговско право само и изключително на дилърите на БМВ. Принципно всеки уважаващ себе си сервиз би трябвало да прави диагностика на компоненти, или възли, само, ако е сигурен, че може да отстрани повредата, в противен случай се превръща в диагностичен център, а не сервиз. Негативите ще бъдат много повече от това да ме разнасят, че не искам да правя БМВ и Мерцедес.

      Мерцедес- всичко е наред с печките, ОСВЕН C и Е класа... 90% от случаите са с изгнили букси, следователно и платки. Тук се карат само тоалетни, на които са им счупени подкалниците и по никакъв начин не се защитава от атмосферните условия печката. Тя е локализирана в дясно под фара в бронята. Само за една година от бат бойковата сол и вече си имаме топка скрап. Хората, които карат такива коли ги карат с масло от 2.40, с червена нафта и още куп компромиси, обаче искат и работеща екзотика като печка. Цените на резервните части и периферията никак не са евтини, това са изцяло немски продукти, произведение от Хела, Бер, Бош, Бюхнер, Пиербург и тн... Има само два компонента, които не се правят в Германия, но те пък се правят в Япония... Заводът, който куплира тези компоненти е в Ной Брандербург, базата е в Мюнхен... Тези продукти няма вариант да са евтини! Те са качествени и скъпи! Това, че тук се карат покойници, изхвърлени от къде ли не, не означава, че на всяка цена някой трябва да прави безплатна диагностика на безнадеждни случаи и после да го тъпчат по форумите... Понеже преди правих диагностики на всичко и бях достатъчно коректен с хората, а те ревяха по форумите, за това спрях почти всички диагностики и ремонти на БМВ и Мерцедес. Има и други проблемни марки, но с тях се оправям някак си
      ТКЗС за цял живот

      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

      Коментар


      • #48
        От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

        Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
        Ако е от БМВ, или Мерцедес - така е, не, че не ги четем, просто въобще не искам и да знам, че съществуват... Иначе можем да я прочетем, можем да я ремонтираме, можем всичко, ама каква е файдата като в 99% от случаите е електрониката, която си е ОЕМ. Демек като имаш проблем с печката, просто си купуваш нова! Не от Рея, а от дилъра на марката на автомобила. Мога страшно много да пиша по този въпрос, обаче се изхабих да обяснявам насам и натам постоянно, хората не се вслушват. Те искат от теб на им ремонтираш нещото за 2.40, ако откажеш, значи си педал... Това е истината! Ако откажеш с ясен довод задължително те питат поне още триста пъти "ЗАЩО???", все едно съм длъжен да поемам всякаква работа, само защото някой си е купил кола на преклонна възраст и някси трябва да му потегнеш покойната печка. А нещата са прости като боб - имаш кола, която е струвала 80-100 бона като нова, примерно, следователно трябва да си готов да си поемаш разходите, които никак не са малко, независимо, че си я купил за 5.40 от Дупница, примерно. В крайна сметка който има брадичка, да си носи гребенче Ето на тебе ти е странно, на мене от другата страна на барикадата ми е още по-странно, пратили сме те в оторизиран сервиз на марката, обаче на теб са ти се подкосили кракатааааа...... Това не е наш проблем
        Не са ми се подкосили краката, защото не съм ходил в официалния вносител на VW все още. Явно това е единствения вариант според Вашите думи. Мисля, че е нормално първо да се обърна към официалния сервиз на марката на печката първо. А ако ми се стори скъп ремонта си е мое право да се откажа да я ползвам, да си заплатя диагностиката или установяването на проблема и да си ида по живо по здраво.

        ПП Колата е VW Touran 2004г. 1.9 TDI.

        Коментар


        • #49
          От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

          Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
          Не са ми се подкосили краката, защото не съм ходил в официалния вносител на VW все още. Явно това е единствения вариант според Вашите думи. Мисля, че е нормално първо да се обърна към официалния сервиз на марката на печката първо. А ако ми се стори скъп ремонта си е мое право да се откажа да я ползвам, да си заплатя диагностиката или установяването на проблема и да си ида по живо по здраво.
          Ооооо, значи си с термо топ V, това пък се прави само за VW. Даже мога директно да отгатна какво става - или пуши и не пали, или датчикът за температурата показва 160 градуса, в някои случаи и водната помпа, тя също е САМО ОЕМ, което ще рече от дилъра на VW. Ако ще ти е по-спокойно - имаме Фолксвагени, на които, ако им стане нещо с печките, директно си поръчваме от София-Изток нови, все пак да по 780 лева, не са по 20 000...

          Но да се върнем на друго - защо, когато още по телефона Ви се спестяват някакви пари, после задължително излизаме несериозни, неразбиращи и още куп други определения ? Или просто е най-лесно, когато не става по най-малката допирателна да има виновен за това ??? Ето, твоят първи пост е точно такъв! Имам VCDS, имам VAG COM, имам цялата диагностична апаратура на света за VAG, но ще ти прочета болежките, а работа няма да свършим никаква! До сега НЯМА оправена такава печка! НЯМА! Всеки си мисли, че ще е първият щастливец, или просто ще ме съсипе от куп въпроси - "защо не става, как така не става, ама дай да направиме нещо" , в крайна сметка сервизите САМИ си избират дали да бъдат нагли печалбари на гърба на клиентите, или да са обективни. Тук и обективността е лоша дума. Разбирам някой да ти е взел пари, някой да те е подвел, а то просто отказ, съвсем коректно отношение- няма как да помогнем! Кое е странното в случая ??? Като ти се развали АБС-а, или Еърбега къде се обаждаш ??? На производителя на Еърбега, или ??? Просто е, нали ! Но пък е най-просто да си поредният "недоволен" от "странните" съвети на сервиза...
          ТКЗС за цял живот

          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

          Коментар


          • #50
            От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

            Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
            Ооооо, значи си с термо топ V, това пък се прави само за VW. Даже мога директно да отгатна какво става - или пуши и не пали, или датчикът за температурата показва 160 градуса, в някои случаи и водната помпа, тя също е САМО ОЕМ, което ще рече от дилъра на VW. Ако ще ти е по-спокойно - имаме Фолксвагени, на които, ако им стане нещо с печките, директно си поръчваме от София-Изток нови, все пак да по 780 лева, не са по 20 000...

            Но да се върнем на друго - защо, когато още по телефона Ви се спестяват някакви пари, после задължително излизаме несериозни, неразбиращи и още куп други определения ? Или просто е най-лесно, когато не става по най-малката допирателна да има виновен за това ??? Ето, твоят първи пост е точно такъв! Имам VCDS, имам VAG COM, имам цялата диагностична апаратура на света за VAG, но ще ти прочета болежките, а работа няма да свършим никаква! До сега НЯМА оправена такава печка! НЯМА! Всеки си мисли, че ще е първият щастливец, или просто ще ме съсипе от куп въпроси - "защо не става, как така не става, ама дай да направиме нещо" , в крайна сметка сервизите САМИ си избират дали да бъдат нагли печалбари на гърба на клиентите, или да са обективни. Тук и обективността е лоша дума. Разбирам някой да ти е взел пари, някой да те е подвел, а то просто отказ, съвсем коректно отношение- няма как да помогнем! Кое е странното в случая ??? Като ти се развали АБС-а, или Еърбега къде се обаждаш ??? На производителя на Еърбега, или ??? Просто е, нали ! Но пък е най-просто да си поредният "недоволен" от "странните" съвети на сервиза...
            Абе човек, къде видя да се оплаквам? Къде видя някакви определения да давам? Просто за пръв път ме пращат във официалния сервиз за ремонт на нещо. Не съм наясно с печките. Ти много лично го прие и започна някакви определения на мен да слагаш. Като не съм ходил в Рея МП няма как и да съм недоволен или доволен. И да, в един сервиз ми я прочетоха преди време и ми казаха, че датчика показва точно 160 градуса . Нормално е да ми се стори странно официалния сервиз на марката да не може да я прочете. Хайде със здраве и не се впрягай без причина.

            Коментар


            • #51
              От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

              Индиректно, без да взимам пари ти давам отправна точка- електроника, демек нова печка, за съжаление
              ТКЗС за цял живот

              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

              Коментар


              • #52
                От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                От прочетеното оставам с впечатление, че печките вграждани във VAG реално нямат сервизиране. Във вагаджийската документация няма почти нищо за печките. Всъщност има де - пише "обърнете се към местният представител на Вебасто". Както разбирам, той отказва да се занимава. Казани иначе - и VAG и представителите на Вебасто са вдигнали ръце от тия изчадия технически. Потребителят да се оправя както намери за добре...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #53
                  От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  От прочетеното оставам с впечатление, че печките вграждани във VAG реално нямат сервизиране. Във вагаджийската документация няма почти нищо за печките. Всъщност има де - пише "обърнете се към местният представител на Вебасто". Както разбирам, той отказва да се занимава. Казани иначе - и VAG и представителите на Вебасто са вдигнали ръце от тия изчадия технически. Потребителят да се оправя както намери за добре...
                  Всяка година по два пъти съм във Вебасто, всяка година по два пъти ни се казва едно и също- ВАГ, в частност термо топ Вентури, Мерцедес и БМВ са обект на ремонт и смяна само и единствено на ОЕМ сервизите. Тук вече имаме препъникамък, защото пък в оторизираните сервизи не им се занимава, а имат база за поръчка на части и цели детайли. Ние обаче нямаме право да продаваме тези части, то няма и откъде да ги доставим. ОЕМ и афтърмаркета във Вебасто са две различни подразделения, демек две различни фирми.
                  ТКЗС за цял живот

                  http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                  Коментар


                  • #54
                    От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                    Преди време имах Волво S80. Обаждам се в Мото пфу да питам кога се сменя масло на АСК. Те ми отговарят-сменя се кутията. Карай докато върви и после си приготви пари за смяна на цялата АСК. Питам как така да сменям цяла скоростна кутия. "Вашата е японска и е капсулована."
                    Щях да падна от коня. Обадих се в специализиран сервиз за АСК и я обслужиха, смениха филтри и масло.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #55
                      От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                      Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                      Индиректно, без да взимам пари ти давам отправна точка- електроника, демек нова печка, за съжаление
                      Благодаря!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                        Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
                        Благодаря!
                        http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=138088 Това е колегата Жори, днес беше при мен, същата случка, някак си тръгна печката след няколко кодирания и адаптации през VCDS, ако във времето станат нещата там, той ще напише дали съм могъл поне софтуерно да променя няколко неща и да работи още печката. Днес предимно се рових във википедията на Ross Tech, за да подкарам това чудо. Стана, но само времето ще покаже дали е просто експеримент, или готова схема.
                        ТКЗС за цял живот

                        http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                        Коментар


                        • #57
                          От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                          Здравейте колеги, здравей Любо. Извинявам се на теб,че се забавих да ти благодаря и тук във форума. Цяла седмица печката вече работи и съм много
                          щастлив както и колата(все на студено работеше горката). Да споделя набързо,от три години печката не работеше 2011 и 2012 есен ходех до Рея,но оттам ме пращаха в порше. А там чистят грешки и на другият ден пак не работи,няколко пъти така и вече не се връщам там.
                          Тази година благодарение на форума измолих Л.Мечков за диагностика,бях решил да купувам нова печка за коледа,но много ми се искаше да разбера ЗАЩО не пали моята. Благодарение на диагностиката и софтуерният ремонт,ЕВРИКА имам топлина. Любо БЛАГОДАРЯ,но разбирам колегите които искат печките им да се ремонтират в официален сервиз с оригинални части. А бе по-скоро да работят. Без диагностика всичко е предположение,имате много опит но чудеса стават по коледа. Любо вземете правете диагностика срещу заплащане и казвайте резултата на клиента всеки предпочита истината в очите. Пък ако се преборите с да сервизирате така наречените заводски печки всички ще сме доволни. Колата ми е Туран,ако има значение,евтина е сега но не ми се изхвърля заради една печка.
                          Поздрави на всички,весели празници и специални благодарности на Л.Мечков от РЕЯ.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                            Първоначално публикуван от Джори Преглед на мнение
                            ...много ми се искаше да разбера ЗАЩО не пали моята...
                            В крайна сметка какво се оказа?

                            Коментар


                            • #59
                              От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                              Както писах само с лаптопа тръгна, Любо може да каже повече,но както виждам от неговият пост е писал по въпроса... Днес предимно се рових във википедията на Ross Tech, за да подкарам това чудо.
                              Стана, но само времето ще покаже дали е просто експеримент, или готова схема.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Автономни отоплители Webasto и Eberspacher - предимства и недостатъци

                                Първо редовно се заключват поради серия от грешки, в случая грешката е "02251" , която изисква адаптация на различни канали във VCDS според модела и годината на производство, обикновено на канал 042 се запаметява индекс "1" , по този начин може да се отключи блока на печката и вече да се изтрият серията от грешки. В случая грешки на температурен датчик, няма старт, грешни сигнали по КАН и още някакви специфични за автомобила. Наложи се да адаптирам на ново отоплителя. За мен е пълна загадка как всичко тръгна и работи, а когато имаме "загадка" някак не ми е поносимо, но щом работи съм доволен и аз...
                                ТКЗС за цял живот

                                http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X