От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131
Стана ми интересно за тези цилиндрово-бутални групи. Търсих доста в интернет, също така и във форума, но не намирам конкретна информация. В Google-то ми излизат направо магазини за части, но не и обяснение на това какво означава тази група. Може би ставам нахален, но ако може някой, който има малко време да ми обясни какво всъщност представлява тази цилиндрово-бутална група, обозначена ли е някъде върху двигателя или чак когато се разглоби мога да я видя върху буталото или цилиндъра? Въпросите са ми чисто любопитни Като гледам за напред май ще взема да прочета някой учебник за двигателите с вътрешно горене, че предполагам има адски много информация, за която не мога да питам всеки път във форума
 Като гледам за напред май ще взема да прочета някой учебник за двигателите с вътрешно горене, че предполагам има адски много информация, за която не мога да питам всеки път във форума  Ааа това: 236-1000300-К и  236-1000410-Ж,     са каталожни номера от руски сайт. Буквата накрая ли е Ц-Б група? А цифрите 1000300 и 1000410 какво означават, ако буквата е Ц-Б група? И дали само това са номерата на двигателите или само тези са изложени в сайта и дали въобще съм на прав път или всичко написано е една глупост (съжалявам ако е така)
 Ааа това: 236-1000300-К и  236-1000410-Ж,     са каталожни номера от руски сайт. Буквата накрая ли е Ц-Б група? А цифрите 1000300 и 1000410 какво означават, ако буквата е Ц-Б група? И дали само това са номерата на двигателите или само тези са изложени в сайта и дали въобще съм на прав път или всичко написано е една глупост (съжалявам ако е така) 
Ето от тук видях номерата: http://www.avtoall.ru/acat/index1.ph...l=423&group=41
					Стана ми интересно за тези цилиндрово-бутални групи. Търсих доста в интернет, също така и във форума, но не намирам конкретна информация. В Google-то ми излизат направо магазини за части, но не и обяснение на това какво означава тази група. Може би ставам нахален, но ако може някой, който има малко време да ми обясни какво всъщност представлява тази цилиндрово-бутална група, обозначена ли е някъде върху двигателя или чак когато се разглоби мога да я видя върху буталото или цилиндъра? Въпросите са ми чисто любопитни
 Като гледам за напред май ще взема да прочета някой учебник за двигателите с вътрешно горене, че предполагам има адски много информация, за която не мога да питам всеки път във форума
 Като гледам за напред май ще взема да прочета някой учебник за двигателите с вътрешно горене, че предполагам има адски много информация, за която не мога да питам всеки път във форума  Ааа това: 236-1000300-К и  236-1000410-Ж,     са каталожни номера от руски сайт. Буквата накрая ли е Ц-Б група? А цифрите 1000300 и 1000410 какво означават, ако буквата е Ц-Б група? И дали само това са номерата на двигателите или само тези са изложени в сайта и дали въобще съм на прав път или всичко написано е една глупост (съжалявам ако е така)
 Ааа това: 236-1000300-К и  236-1000410-Ж,     са каталожни номера от руски сайт. Буквата накрая ли е Ц-Б група? А цифрите 1000300 и 1000410 какво означават, ако буквата е Ц-Б група? И дали само това са номерата на двигателите или само тези са изложени в сайта и дали въобще съм на прав път или всичко написано е една глупост (съжалявам ако е така) 
Ето от тук видях номерата: http://www.avtoall.ru/acat/index1.ph...l=423&group=41






 Просто си мислех за този мазов двигател който смята да слага колегата на Зил 131.Въртящия момент на този д-л е 670нм а на Зила беше около 400нм .По голямата сила на ямз 236 няма ли да повлияе на по слабата трансмисия?Преди 4 години имаше една благоевградска фирма добиваше дърва и беше докарала 2 Урала с мазови двигатели .Шофьорите казваха че вървели добре, но в момента в който ги напънеш някъде на наклон късали полуоски.Има логика в това предвид по силния двигател.Но щом ти харесва тази присадка ,пожелавам ти Успех и по малко проблеми
 Просто си мислех за този мазов двигател който смята да слага колегата на Зил 131.Въртящия момент на този д-л е 670нм а на Зила беше около 400нм .По голямата сила на ямз 236 няма ли да повлияе на по слабата трансмисия?Преди 4 години имаше една благоевградска фирма добиваше дърва и беше докарала 2 Урала с мазови двигатели .Шофьорите казваха че вървели добре, но в момента в който ги напънеш някъде на наклон късали полуоски.Има логика в това предвид по силния двигател.Но щом ти харесва тази присадка ,пожелавам ти Успех и по малко проблеми Мерак и х...й не се чупят лесно
Мерак и х...й не се чупят лесно За сега смяната на двигателя се отменя. Съжалявам, че изгубих времето на всички, който ми отговаряха на въпросите, но пък се надявам, че информацията която дадохте на мен, ще бъде полезна и на други
 За сега смяната на двигателя се отменя. Съжалявам, че изгубих времето на всички, който ми отговаряха на въпросите, но пък се надявам, че информацията която дадохте на мен, ще бъде полезна и на други 
Коментар