Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелов двигател на ЗиЛ 131

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0365.jpg
Прегледи:1
Размер:107.4 КБ
ID:5680000Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0364.jpg
Прегледи:1
Размер:135.4 КБ
ID:5680001Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0366.jpg
Прегледи:1
Размер:166.0 КБ
ID:5680002Това е стария боец сега служи за донор. Преди пет години му се качих и съм доволен от него. С двигател 14, два пъти сменян съединител и по един път задни диференциали, раздатка, кутия, лява и дясна полуоска и хидравлика. Превъртян километраж 108 000 км. Средно по петдесет курса на месец. Най-много миналата година февруари 91 курса, трябва да видя в тетрадката какво съм писал и ще кача снимки.
    0877 877 297

    Коментар


    • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0369.jpg
Прегледи:1
Размер:173.8 КБ
ID:5680006Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0367.jpg
Прегледи:1
Размер:214.3 КБ
ID:5680007Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0368.jpg
Прегледи:1
Размер:168.0 КБ
ID:5680008Това е новият войник. И той е правен в понеделник като на колегата от пост 270. Шефът го купи заради двигателя понеже и той е с 14 мотор. Но за два месеца смених с докерът предни ляв и десен ръкави комплект, тампони на кабината, ресьори задни от едната страна, един куп маркучи и в крайна сметка самонапомпващото не работи. Трета скорост започна да изключва, аман от него. Забравих да спомена защо старият е спрян. Третото скъсване на шасито беше непоправимо.
      0877 877 297

      Коментар


      • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

        Един въпрос - какво возите с тези камиони колега. Аз си мислех, че като правя по 4-5 курса на ден, разстояние 11-12км в една посока. Возя 10-12кубика чам. Има доста сериозни изкачвания, където повече от първа бавна, не можеш да сложиш. Да чукна, камиона прехвърли 10 000км и още не съм пипал нищо съществено. Явно и мен ме чакат тези ремонти

        Коментар


        • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

          Аз возя букови дърва и целулоза 12-13 кубика подвоз 4-5 км в едната посока обикновено 1-2 чат пат 3 наклона е добър щом на моменти се повдига предницата средно по 3-4 курса .Товара им е много и с бензиновите двигатели имам колеги който като мене мелят диферинцияли и полуоски през месец
          Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

          Коментар


          • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

            Търся преден и заден мост за Ифа.
            Ако някой има нещо да свирка.
            Мерси !!!

            Коментар


            • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

              По темата да питам....на зил кутията остава същата при смяната на мотора с ифов и кожужа за него, но съединителя какъв е от какво.Пак ли от ЗИЛ е притискателя и феродовия или се ползва и нещо от ифата?

              Коментар


              • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                Първоначално публикуван от mitko_racing Преглед на мнение
                Малко да съживиме темата:някой знае ли от какво е точно този двигател освен от комбайн бизон з056 https://www.youtube.com/watch?v=nGc9iTqTd5c?
                Този двигател е полски на Андория 6 цилиндров, по лиценз на Лейланд
                only 4 x 4,sim AWD

                Коментар


                • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                  Първоначално публикуван от dimkov1 Преглед на мнение
                  По темата да питам....на зил кутията остава същата при смяната на мотора с ифов и кожужа за него, но съединителя какъв е от какво.Пак ли от ЗИЛ е притискателя и феродовия или се ползва и нещо от ифата?
                  Препоръчвам ти феродов диск от юмз със съчми, защото пасва на шлиците на кутията.
                  0877 877 297

                  Коментар


                  • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                    феродов от юмз да кажем че е възможно, но притискателния диск в този случай от какво ще е?

                    Коментар


                    • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                      Претполагам че ифоф ,какъв е проблема да сложиш ифовия притискателен
                      Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                      Коментар


                      • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                        В тоя ред на мисли, също става и от трактор "универсал", който по себеси е доста здрав и надежден феродов диск. Притискателя се ползва от ифата.

                        Коментар


                        • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                          Стругаря вече работи по феродов диск от ЗиЛ 130, за да го направи със същия диаметър като огледалото на притискателя.Дано да изкара повече.... Иначе притискателя от ифа ще е.Притеснява ме само че на притискателя огледалото е набраздено като че ли на леки пукнатини и палците са се поизхабили, но майстора каза че изкарат живота на един феродов диск.

                          Коментар


                          • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                            Да вкараме малко идей за дизел. Колеги, сдобих се с двигател Камаз - Д740, или така наречения камазов двигател за Урал, който също се монтира на Зил 133. Нещо не мога да кача снимки, за това ще кажа нещо накратно. Имам скорости от 4320 с директен скоростен лост, без бързи и бавни, имам предните тампони от 4320, които ще легнат точно на рамата на Зила, имам и планките за кутията, които лягат на оригиналните тампони и стойки на Зил-а. Д740 е много сбит мотор, без излишното "торпедо" на виското на стандартния камазов двигател, като също е съобразена перката и е качена горе в средата на двигателя, като на стандартен зилов двигател, V-образната раздувка е по-прибрана от стандартния бензинов мотор и ляга доста прилично в коша, като има предостатъчно място за бъдещи интервенции и ремонти. Картера на Д740 е скосен, все едно е правен за камион с преден мост ( може пък, направо да е мислен за Урал), което също спестява, време и главоболия. Врътка ще е около изработката и събирането на колекторните тръби към двуцевката и от там към крайното гърне, което ще е най вероятно от бойлер. След като започна конверсията, ще споделям тук информацията и спънките, и евентуално ако става и снимки. Поздрави

                            Коментар


                            • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                              Айде започвай,чакаме снимки и информация.Живот и здраве,през юли може да се видим и да обменим идеи по дизелацията на руските камиони.
                              Игнат Донев 0899952444

                              Коментар


                              • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                                Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                                Да вкараме малко идей за дизел. Колеги, сдобих се с двигател Камаз - Д740, или така наречения камазов двигател за Урал, който също се монтира на Зил 133. Нещо не мога да кача снимки, за това ще кажа нещо накратно. Имам скорости от 4320 с директен скоростен лост, без бързи и бавни, имам предните тампони от 4320, които ще легнат точно на рамата на Зила, имам и планките за кутията, които лягат на оригиналните тампони и стойки на Зил-а. Д740 е много сбит мотор, без излишното "торпедо" на виското на стандартния камазов двигател, като също е съобразена перката и е качена горе в средата на двигателя, като на стандартен зилов двигател, V-образната раздувка е по-прибрана от стандартния бензинов мотор и ляга доста прилично в коша, като има предостатъчно място за бъдещи интервенции и ремонти. Картера на Д740 е скосен, все едно е правен за камион с преден мост ( може пък, направо да е мислен за Урал), което също спестява, време и главоболия. Врътка ще е около изработката и събирането на колекторните тръби към двуцевката и от там към крайното гърне, което ще е най вероятно от бойлер. След като започна конверсията, ще споделям тук информацията и спънките, и евентуално ако става и снимки. Поздрави
                                ЗиЛ 133 си е Камаз със зилова кабина . Винаги съм се чудил на руснаците аджеба защо им беше тая дивотия . Едно от най хубавите неща на камаза е широката и удобна по руските стандарти кабина и видимостта което имаш като няма торпедо отпред . По спомени Д 740 е 240 кс дали мостовете и раздатката на зила ще удържат близо два пъти повече кс и въртящ момент ?
                                Последно редактирано от sek.1; 03-06-16, 05:16.
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X