Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелов двигател на ЗиЛ 131

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

    Имам табела за двигателя, говорил съм за фактура от една морга. На пролет ще технотест

    Коментар


    • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

      Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
      На пролет ще технотест
      Някъде при вас или тук в София ще го караш ?
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        Някъде при вас или тук в София ще го караш ?
        На всяко тримесечие идват от технотест по районните КАТ-ове. Та мисля при тях, ако случайно ударим на камък, ще идвам в София

        Коментар


        • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

          Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
          От пълен основен ремонт е. Само едно ме упасява, тъй като е двигател от Зил 133 и картерите са коренно различни от на стандартен Камаз. Картера ми е сглобен с силикон без никаква гарнитура ( най-вероятно не са имали за този модел). Като гледам, колко е дебела една гарнитура за Камаз, ме съмнява, дали сега няма да е по-нагоре картера и да ми запуши маслената помпа или пък да протече.
          Оригиналната гарнитура нова е 2.5 мм в стегнато (смачкано) положение е 1.5 мм . Като знам руските допуски и сглобки това разстояние едва ли е фактор . Както казва колегата който е завършил харковския бронетанков при руснаците не са допуски и сглобки а пропуски и сглобки Днес така или иначе ще лягам да извадя цедката на маслената помпа ще опъна една рулетка да видя колко са оставили под смукателя . В магазина имаше два вида гарнитури едната оригинална гумена другата силиконова ярко синя . От същия материал имаше и тапите за главите ама аз съм староверец и си купих всичко оригинално въпреки че продавача ме убеждаваше че новите били по добри .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

            Тапите е българско изобретение.
            only 4 x 4,sim AWD

            Коментар


            • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

              На мен са наблъскали от тези силиконови тапи, да видим, дали няма да правят мизерии. Ще пробвам без гарнитура, ако силикона е качестве и е добре почистено и добре нанесен. Не би трябвало да има проблеми или пък течове. Имаше проблем с отдушника на двигателя, беше силно замърсен и почти запушен отстраних този проблем. Предполагам, няма да пречи, ако го изнеса с по-дълъг маркуч и да дойде под шасито на камиона, да не ми мърля. Между другото, търси се Камазов привод за самосвална помпа в неработещо състояние, трябва ми зъбното колело, което взима движение от скоростите и го придава на привода. Ще се ползва за подкарване на лебедката, зиловия привод става точно на захващането, но главното колело за приемане на движението е с по-малък диаметър и не може да " захапе" движение от вала.

              Коментар


              • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                Добър ден! Колеги, поради другите боклуджарници около мен, този остана доста на заден план. Качвам 2-3 снимки, да се види долу горе как стана. Много неща се преправят, но аз допуснах грешка, трябваше да "дръпна" мотора и скоросите 3см назад и щеше да си спестя много главоболия, около преработката на щангите за съединител и спирачки. Имам едно питане, ако изхвърля виско перката и сложа една голяма и мощна електрическа перка, дали ще успява да охлажда както трябва. Идва ми малко близо перката до радиатора. Ако реша да оставя оргиналната имам два варианта. Първият е, да дръпна радаитора още малко напред, като за целта пандата, дето затваря капако изчеза и не съм сигурен, дали ще има място за малките радиатори за хидравликата и маслото на двигателя ( тука, ако бях дръпнал дигатело назад с 3см, нямаше да има нужда от тая интервенция). Втория вариант е да режна малко шайбите и оста на перката и да я върна назад, но не знам, как е устроено това чудо с тоя силикон и другите глупости вътре, дали изибщо позволява манипулиране по някакъв начин.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                  станал е отлично.

                  Коментар


                  • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                    колелото което тьрсиш го има по магазините.аз трошим 5-6бр.на година.копувам ги от софия вьв младост от руснака.перката на камаза се вьрти от маслото не е силикон.

                    Коментар


                    • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                      Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнение
                      колелото което тьрсиш го има по магазините.аз трошим 5-6бр.на година.копувам ги от софия вьв младост от руснака.перката на камаза се вьрти от маслото не е силикон.
                      Ясно, благодаря много. Значи ще можем да коригираме, при евентуален избор, да намаля колелото и да скъся оста

                      Коментар


                      • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                        Колеги,помагайте. Издирвам каре за кардана на лебедката на 131. Размери 30х98 зегерката е на самата чашка.

                        Коментар


                        • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                          Първоначално публикуван от mehlar Преглед на мнение
                          Колеги,помагайте. Издирвам каре за кардана на лебедката на 131. Размери 30х98 зегерката е на самата чашка.
                          Нема да намериш никъде, такъв размер не съществува. Или цял кардан правиш, или преработи с карета и фланци от уаз-ка

                          Коментар


                          • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                            http://aquila-bulgaria.com/
                            Питай тука намирали са ми карета с доста шантави размери.

                            Коментар


                            • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                              Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                              На мен са наблъскали от тези силиконови тапи, да видим, дали няма да правят мизерии. Ще пробвам без гарнитура, ако силикона е качестве и е добре почистено и добре нанесен. Не би трябвало да има проблеми или пък течове. Имаше проблем с отдушника на двигателя, беше силно замърсен и почти запушен отстраних този проблем. Предполагам, няма да пречи, ако го изнеса с по-дълъг маркуч и да дойде под шасито на камиона, да не ми мърля. Между другото, търси се Камазов привод за самосвална помпа в неработещо състояние, трябва ми зъбното колело, което взима движение от скоростите и го придава на привода. Ще се ползва за подкарване на лебедката, зиловия привод става точно на захващането, но главното колело за приемане на движението е с по-малък диаметър и не може да " захапе" движение от вала.
                              значи;камазовия двигател оригинално е сьс тапи и гарнитура.гарнитурата обгражда тапите зада невлизат боклуци и има две дупки които упльтняват маслото на повдигачите.на двата водача /кадето минава маслото/ има два малки опрьстена,а тапите са за водата.ако някой е виждал някаква гарнитура поразлична от това което казвам , нека да пусне некоя снимка.

                              Коментар


                              • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                                Благодаря на колегата Rocco,на преработване отива работата но незнам дали уасковите ще издържат или от ГАЗ 53 да не пробвъм за по здрави.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X