Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    'Прахосмукачката' (изискванията към чистотата) е само един от факторите... Доста по-осезаем фактор е здравината на колесника - колко енергия може да поема - за колко равни писти, и с каква товароносимост/натоварване на повърхността е изчислен..
    Да, ама за здравината на колесника не може да се съди по външния му вид на "сделан". Тук в този точно форумЪт да обясняваш, че руските машини, понеже изглеждат груби, големи и недодялани, са много здрави - е, има кръжец пламенни обожатели, ама дори те са малцинство.
    А за чертежите и изчисленията на товароносимост - това са общи приказки, без необходимата доказателствена подкрепа.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Боголюбе, здравината на колесника на Ф16 освен за изчисления е изпитвана от наши пилоти на наши писти...
      А за натоварването на повърхността - като те слушам - едва ли знаеш, че дори и обикновените граждански писти и пътеки за рулиране имат класификация по този параметър... И че в зависимост от колесника някои самолети никога не могат да кацат на неподготвени писти, докато други (макар и доста по-тежки) могат...

      П.С. да смесваш руското автомобилостроене и руската военна техника е меко казано - смешно... Не винаги красиво изглеждащото и пределно точно изработено оръжие е най-удобно и/или ефективно... Калашника е точен пример... Въртолетите (особено дериватите на МИ- - също...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        П.С. да смесваш руското автомобилостроене и руската военна техника е меко казано - смешно... Не винаги красиво изглеждащото и пределно точно изработено оръжие е най-удобно и/или ефективно... Калашника е точен пример... Въртолетите (особено дериватите на МИ- - също...
        Точно това е най-голямата заблуда на ХХ-ти век. Хора, кото не могат да правят автомобили (прахосмукачки, телевизори, перални, цивилни самолети дори и так далее) можели да правят оръжие.
        Калашников е дъвкан на много места във форумЪт - единственото му достойнство е лесното производство ("клониране") и ниската цена. За въртолетите не знам. Имаше нещо, че американците бяха закупили руски, за да ги подарят на Афганистан, но беше най-вече защото онези вече знаят да ги пилотират и имат някаква минимална база за тяхната поддръжка.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
          Здравей, BulAf!

          КПММ

          Лек!
          КПМПМ е беше названието в БГА: Комбинирана Почистваща Миячна и Поливна Машина. По правило ЗиЛ 130, цвят зелен, може би военен.
          Поздрав,
          (миех и кенефа на "Старта" докато почивах след оборка)
          Публикувайте отговор

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            ... Калашников е дъвкан на много места във форумЪт - единственото му достойнство е лесното производство ("клониране") и ниската цена. ...
            Нещо си в грешка. Най-основното и всепризнато достойнство на АК е в тези думи:

            “Gunny, why the hell are you carrying that?”
            “Because it works,” Gunnery Sergeant Elrod replied
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Работи не повече от повечето останали, по-евтин е от всичките. А и е достъпен повече от всички (не само по цена).
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Нещо си в грешка. Най-основното и всепризнато достойнство на АК е в тези думи:
                Да-да разбира се! (I onda je mrmot zavio cokoladu...).
                Към тези теми (в коЙто бидох репресиран и мненията ми изтрити ) нямам намерение да се връщам и да споря с хора, които я имат 20 патрона изстреляни с "Калашник", я не.
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  ... нямам намерение да се връщам и да споря с хора, които я имат 20 патрона изстреляни с "Калашник", я не.
                  Обаче имаш самочувствие да се вихриш в тема за военна авиация, каквато си виждал само на картинки?
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Обаче имаш самочувствие да се вихриш в тема за военна авиация, каквато си виждал само на картинки?
                    Изобщо не се вихря - само действам като обективен коректив на филофобите.
                    Включвал съм се само когато са се писали откровени фантасмагории - как напр. поляците били гаражни майстори, щото там кьорава авиоиндустрия няма, как монокристалните роторни лопатки се беряли само по южните склонове на Уралските планини, как "за нашите условия" видиш ли само МиГ става и прочие такива бабини деветини.
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      По въпроса с Калашника- нито е най-удобен, нито е най-добре сделан, нито е най ефективен. И мерни прибори са му по зле, и презареждането е по бавно, минициите по-тежки, далекобойност му куца ... Всичкото това сравнено с обикновен Colt AR15. А и, че не засичал никога, и това са глупости. Засича точно толкова, колкото и AR15. На мене примерно само Калашник ми е засичал, пък имам буквално чували изстреляни с AR15. “Хубавото” на Калашника е цената- няколко пъти по-евтин от конкуренцията. И точно това го прави добро оръжие- бълвани с милиони бройки евтино направени оръжия. И за това си остава икона във оръжейната промишленост. Ама да го сложиш на една маса и да го сравниш с AR15, ами Калашника пада по почти всякакви параграфи.

                      А по въпроса със самолетчетата- на никого не му пука колко са пригодни за условията ни и какви самолети ще ни трябват на нас. Всичко е за влияние /от страна на продавача/, и за рушвети /от наша страна/. Това кой каква прахосмукачка ползвал, и че на Дежурни машини в Графа не даваха парченце лед да има около машините зимата, ням никакво значение. Някой ще намери начин да набута пари под масата, нашите ще намерят начин да си ги получат в някоя офшорна банка. А ние ще спорим кой от къде засмуквал мръсотия.
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Много ми е интересно да разбера,кой и кога е летял да прави тези "тестове" на F-16 от български летища,че така уверено да се изказва за машината?Тъй като имам доста рода в родните ВВС,мога да Ви уверя,че български пилот никога не е летял самостоятелно на F-16,включително и летците преминали разни курсове в САЩ.Обикновено на разни учения у нас и в странство,един или няколко наши летци ги качват във втората кабина на някоя спарка.Просто да ги запознаят с профила на летене на съответният самолет,е дават им да поманеврират във въздуха,но такива неща като кацане-излитане си ги върши щатният пилот,никой няма да допусне на самолет за милиони даже действащ военен пилот,не преминал съответното обучение за полети със съответният модел самолет.Интересно ми е кой дава тези категорични изказвания от типа-ама той за нашите летища не става,то колесникът му много нежен,то тинтири минтири.Всичко това ми заприличва на агенция ЕЖК.

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Никсън, според приятели, занимаващи се с този бизнес основният проблем/причина на засичане, а боеприпасът И съответно на пазара се търсят боеприпаси от конкретни производители...
                          Учуди ме, като сподели в какъв порядък се различават отсечките за различните производители на боеприпаси за АК - не е проценти, а пъти
                          А големите допуски само допринасят за поносимостта му към немарливо отношение
                          Komuso - да, полет на спарка.

                          За самолетчетата - абсолютно си прав... Така ще си стане...
                          Последно редактирано от slowtraveler; 03-04-18, 17:47.
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Komuso, тия са същите лукуми като Калашника не засича в кал, а другите засичат. Калашника пробива релса от незнам си колко метра, за никакой такой аналог в мире /или поне така звучеше/... То е ясно, че от Витоша по високо нЕма...
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              Никсън, според приятели, занимаващи се с този бизнес основният проблем/причина на засичане, а боеприпасът И съответно на пазара се търсят боеприпаси от конкретни производители...
                              Учуди ме, като сподели в какъв порядък се различават отсечките за различните производители на боеприпаси за АК - не е проценти, а пъти
                              А големите допуски само допринасят за поносимостта му към немарливо отношение

                              За самолетчетата - абсолютно си прав... Така ще си стане...
                              За боеприпасите ясно. И не само боеприпасите. Като хванеш в ръка един руски, един български и един египетски Калашник, и хич да не разбираш, намираш разликата. За боеприпасите- то и там е боза. И за 5.56 лесно се намират идеални муниции /тоест трудно се намират лоши муниции/, докато 7.62х39 е мъъъка... А на мен ми е засичал новичък казанлъшки АК с български бакелитов пълнител и югославски патрони /много добри ги водят/. Няколкото Скар и AR които мъча, все не мога да ги задавя, а ги тъпча с каквито лай.а намеря.

                              Големи допуски ОК, съгласен съм. Ама:
                              1. Мерни прибори
                              2. Точност
                              3. Тегло на боеприпас
                              4. Бързина на смяна на пълнител
                              5 Затворна задръжка
                              6 Ергономия
                              ....

                              Ама пак до дълбокия Дунав и високата Витоша отиваме.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Много е изговорено от експерти и още повече от лаици по повод калашника. Не малка част от първите заявяват, че наложи ли ли се да хващат гората ще изберат калашника. Вторите за сметка на това дори нямат възможностите да хванат гората, но много обичат да спорят и да доказват кое колко не става.

                                За ф-16 не съм чувал отзиви от пилоти в тоя смисъл, дали биха го избрали ако ще хващат небесата. Предполагам, че да.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X