Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Няма реактивен двигател в този свят на който да му е добре при попадане на твърди механични частици . Принципа на работа е един независимо от държавата производител . Просто някои самолети са по пригодени за работа в не до там чиста среда .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Нали това обяснява, че и миговете не са от по-пригодените.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Ей тук се виждат едни детайли, обясняващи какво имам предвид...:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Bulgarian-Air-Force-MiG29-600x272.jpg
Прегледи:1
Размер:21.7 КБ
ID:5785076
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Кво се правите, че не разбирате, при единия опасността от попадане на чуждо тяло в двигателя е намалена поради допълнителни клапи на въздухозаборника и допълнителни отвори горе на фюзелажа. Това го прави по пригоден за ползване на неподдържани писти от другия. Същото важи и за колесника. Дежурните тролове обаче пак скочиха, разбира се. Трябва да се заработва...
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            И защо тая чудо технология е махнаха от МиГ-35?
            Може пък да са почнали да си правят прахосмукачки

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Кво се правите, че не разбирате, при единия опасността от попадане на чуждо тяло в двигателя е намалена поради допълнителни клапи на въздухозаборника и допълнителни отвори горе на фюзелажа. Това го прави по пригоден за ползване на неподдържани писти от другия. Същото важи и за колесника. Дежурните тролове обаче пак скочиха, разбира се. Трябва да се заработва...
              Това беше от първите неща които се махнаха в следващите версии.Имаш две капандурИ - мъртва маса и два канала за въздух от хрилете към двигателя - празно пространство неизползваемо за друго.
              И мъртвата маса и неизползваемото пространство са в минус при авиацията.
              До оня ден летищата са на бетонни плочи за бърза замяна при поражение/износване.Е лично мое мнение ама бетона се рони по някое време.
              Само дето при оная война която засега се разминава бетонните блокчета няма да спрат ядрен взрив ...

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Всички бойни самолети са конструктивно предвидени за кацане и излитане от "зелени" писти. (Е, ся Бледжек, или Б-2 - надали баш.)
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
                  Здравей, Петьо!
                  Двата двигателя са еднакви, 60% ot R12 (компресор, турбини) се внасят и само се сглобяват в Volvo , тяхна разработка са защита от птици, въздохозаборник и други дребни неща.Освен мен и в F-16 форума се коментира характеристиките на Грипен при какви режими са.
                  Та Понеже съм некомпетентен , ще ми кажеш ли как при един и същи двигател , различна маса (в минус) аеродинамика при тези скорости има така голяма разлика в скоростта - или едните са орязани ( нямат патентни ограничения) или Грипен са измислили нова физика


                  Ф-16 е много разпространен изтребител, има много отзиви блогове , сайтове и форуми само за него.
                  В България не съм срещал, не съм и търсил. Съжалявам но мнението ми за бг военни е нецензурно, имам чувството че се ползват непозволени психологически похвати при обучението им. Когато командването каже нещо , то се приема като първа истина.
                  Грипен има модерна електроника и радар, но ф-16 е произвеждан и експоатиран толкова , толкова несравнимо
                  Здравей, Biol!
                  Нещата стават все по-забавни и по-забавни.
                  Масата на самолета не влияе върху стойността на неговата максимална скорост!!!Не знам като разбираш от самолети как ти е убягнал този факт.
                  По отношение на това как два различни самолета, ползващи да кажем почти еднакви силови установки със съизмерими стойности на тягата на максимални и форсажни режими, имат фрапираща разлика в максималната скорост на полета - около 600 км/ч в полза на Gripen-а, ами много просто. Тъй като знаем или разбрахме, че масата не оказва влияние в/у максималната скорост на самолета, то остава само едно аеродинамичната компановка на самия самолет или неговата аеродинамика. И така Gripen-а по такъв начин е конструиран и така му е подбрана аеродинамичната компановка, че има по-добра аеродинамика или по-добре се обтича на свръхзвукови скорости от KAI T-50 Golden Eagle. Доказателство за това е и стойността на максималното висло М на двата самолета: М=1,5 за KAI T-50 и съответно М=2,0 за Gripen. Или ограничението по максимално число М на полета за Gripen-а е с 0,5 М повече от колкото на KAI T-50. Разбира се това ограничение по максимално число М може да се дължи и на едни други неща, но тъй като те са елементи от конструкцията на самолета и влияят на неговата аеродинамика можем с достатъчна за практиката точност да ги причислим към аеродинамичната компановка са ЛА/летателният апарат/.
                  Та , Biol, шведите нищо ново не са измислили камо ли открили нова физика-аеродинамика, чисто и просто меко казано ти си доста неподготвен в знанията си по тази част от физиката, наречена аеродинамика, нищо , че се мислиш за разбиращ от самолети.
                  Проблема ти идва ето от това. Цитирам те дословно: "...Ф-16 е много разпространен изтребител, има много отзиви блогове , сайтове и форуми само за него..."
                  За да отсееш истината или полезното от тези блогове ,сайтове и форуми трябва да притежаваш стабилни базисни, основополагащи знания. Те се придобиват с четене на книги , а не с гледане на клипчета и рекламни продукти.
                  И от кога за качествата или тактико-техническите характеристики /ТТХ/ на един изтребител/МЦИ се съди по броя на блоговете, сайтовете и форумите в негова чест!? Не ми е ясно...

                  Лек ден!

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
                    Нямали са толкоз дълъг кабел, та затова навярно не са дали и прахосмукачки
                    Аха... , понял ..
                    - "пиндоските" Ф-ки и чеп от зеле не струват, щото им трябват "прахосмукачки" да им изчистват пистата, та да литнат някак (другите недоделки - башка);
                    - съветско/руските, "безаналогови" самальоти (в конкретната байка - МИГ) им тряя същата таз "прахосмукачка" (като пример за вид машина: https://ru.wikipedia.org/wiki/Подмет..._машина ) да изчисти полосата преди полети, та да не стане-ох-беля с двигателите, обаче те са "самый лучший в мире" ...

                    Прекланям се пред такваз "логика"

                    П.П.: В "графа" даже и такваз екстра като горе показаната чистачка нямаше (а дано са им докарали, че все се надяваха завалийте, американците да им подарят някоя от техните "упадъчни прахосмукачки, ама ...).
                    Там за таз работа се ползва ЗиЛ "метачка". И докато старшият му (твърде често - ефрейтор, мл. сержант) не се убеди и докладва, че по пистата няма нищо (камъчета, клечки, треви..) - полети няма !
                    За последно преди да си тръгна от там силно се вълнуваха, че асфалта започнал да се рони и трябва да се вземат бързи мерки или след всяко излитане/кацане ще тряя се мете .
                    Толкоз за "прахосмученето!
                    Здравей, BulAf!

                    Като си взимал участие в почистването на полосата и рульожките в "Графа" , то разбираш от авиация значи.
                    Тогава като толкова разбираш само да ти спомена , че ЗиЛ-а "метачка" си има име и то е КПММ. Знаеш ли какво означава това съкращение или ...?.
                    На въпроса ти защо си чистил полосата ще ти отговоря по следния начин: Като дойде зима и хората си сложат зимни гуми на автомобилите това значи ли ,че градските, м/у градските и магистрални пътища не трябва да се почистват? Или ако тези пътища са излизани шофьорите не трябва да карат със зимни гуми? Или ако ти си обуеш зимните обувки то всички пътеки и пътечки за пешеходци не трябва да са почистени или ако са почистени до блясък ти вместо да си обуеш зимните обувки ще ходиш по цвички?!
                    Всяка една полоса било то бетонна , асфалтова или асфалто-бетонна при експлоатацията и е подложена на различни атмосферни и човешки влияния, причиняващи и ерозия и поради това във времето трябва да бъдат проведени определени дейности за поддръжката и!

                    Лек!

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от Stoian Ivanov Преглед на мнение
                      Това беше от първите неща които се махнаха в следващите версии.Имаш две капандурИ - мъртва маса и два канала за въздух от хрилете към двигателя - празно пространство неизползваемо за друго.
                      И мъртвата маса и неизползваемото пространство са в минус при авиацията.
                      До оня ден летищата са на бетонни плочи за бърза замяна при поражение/износване.Е лично мое мнение ама бетона се рони по някое време.
                      Само дето при оная война която засега се разминава бетонните блокчета няма да спрат ядрен взрив ...
                      Тези капандуриИ-както ти ги наричаш или своеобразни "хриле" осигуряват захранването с въздух на двигателя/те не само при движението на самолета на земята - рулиране и разбег , а и във въздуха при отворени централни входове. Това може да се наблюдава и на клипчета от нета където самолета е сниман в план от горе. Тези "хриле" се движат като живи и поради това са наречени с този жаргон. Та "хрилете" в полет участват дейно в захранването и дозирането на постъпващото количество въздух в ТРД-то при всички режими на полета на самолета, ако въобще това ти говори нещо. Премахването им при МиГ-35 означава, че производителя е намерил друго ново решение за осигуряване и регулиране на необходимото количество въздух към ТРД-то на всички негови режими съчетани с всички режими на полета на самолета. Или самолетчето е получило една модернизация. С което ми се струва, че давам отговор и на скорошни въпрос/и на други колеги.

                      Лек ден!

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                        Всички бойни самолети са конструктивно предвидени за кацане и излитане от "зелени" писти. (Е, ся Бледжек, или Б-2 - надали баш.)
                        Под "зелени" писти имаш в предвид бетонни,асфалтови и железни писти, които са боядисани със тонове зелена боя ли?
                        За това дали един самолет може да каца на слабо подготвени, неподготвени и грундови полоси може да се съди и по колесника му и по други елементи от самолета.

                        Лек ден!

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                          Под "зелени" писти имаш в предвид бетонни,асфалтови и железни писти, които са боядисани със тонове зелена боя ли?
                          Не, разбира се.
                          Просто се старя да избягвам русизми (като грунтови полоси например).

                          ПП
                          А това, което си написал във второто от каскадата си мнения, е много уместно да му се обърне внимание от страна на тези, които разтягат дъвката за "Прахосмукачката".
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Що не се опиташ да разбереш, че има техника, по-пригодена за дадени условия, и друга - не чак толкова пригодена...
                            Всяка техника си изисква нейното...
                            То и вкъщи имам прахосмукачка, ама това значи ли, че мога да си инсталирам свръх-чисто производство? То и там има прахоуловители... Разликата е в детайлите...
                            И твоята кола има окачване, пружини и т.н., но би ли преминавал през бордюр без на намаляваш, както го правят например автомобилите за Дакар?
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              Що не се опиташ да разбереш, че има техника, по-пригодена за дадени условия, и друга - не чак толкова пригодена...
                              Аз това го знам и жокер ми не требе. Само че, лалането за прахосмукачката няма нищо общо с историята за пригодността, условията, колите за Дакар, Фераритата и т. н.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                'Прахосмукачката' (изискванията към чистотата) е само един от факторите... Доста по-осезаем фактор е здравината на колесника - колко енергия може да поема - за колко равни писти, и с каква товароносимост/натоварване на повърхността е изчислен..
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X