Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Няма реактивен двигател в този свят на който да му е добре при попадане на твърди механични частици . Принципа на работа е един независимо от държавата производител . Просто някои самолети са по пригодени за работа в не до там чиста среда .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Нали това обяснява, че и миговете не са от по-пригодените.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Ей тук се виждат едни детайли, обясняващи какво имам предвид...:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Bulgarian-Air-Force-MiG29-600x272.jpg
Прегледи:1
Размер:21.7 КБ
ID:5785076
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Кво се правите, че не разбирате, при единия опасността от попадане на чуждо тяло в двигателя е намалена поради допълнителни клапи на въздухозаборника и допълнителни отвори горе на фюзелажа. Това го прави по пригоден за ползване на неподдържани писти от другия. Същото важи и за колесника. Дежурните тролове обаче пак скочиха, разбира се. Трябва да се заработва...
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            И защо тая чудо технология е махнаха от МиГ-35?
            Може пък да са почнали да си правят прахосмукачки

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Кво се правите, че не разбирате, при единия опасността от попадане на чуждо тяло в двигателя е намалена поради допълнителни клапи на въздухозаборника и допълнителни отвори горе на фюзелажа. Това го прави по пригоден за ползване на неподдържани писти от другия. Същото важи и за колесника. Дежурните тролове обаче пак скочиха, разбира се. Трябва да се заработва...
              Това беше от първите неща които се махнаха в следващите версии.Имаш две капандурИ - мъртва маса и два канала за въздух от хрилете към двигателя - празно пространство неизползваемо за друго.
              И мъртвата маса и неизползваемото пространство са в минус при авиацията.
              До оня ден летищата са на бетонни плочи за бърза замяна при поражение/износване.Е лично мое мнение ама бетона се рони по някое време.
              Само дето при оная война която засега се разминава бетонните блокчета няма да спрат ядрен взрив ...

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Всички бойни самолети са конструктивно предвидени за кацане и излитане от "зелени" писти. (Е, ся Бледжек, или Б-2 - надали баш.)
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
                  Здравей, Петьо!
                  Двата двигателя са еднакви, 60% ot R12 (компресор, турбини) се внасят и само се сглобяват в Volvo , тяхна разработка са защита от птици, въздохозаборник и други дребни неща.Освен мен и в F-16 форума се коментира характеристиките на Грипен при какви режими са.
                  Та Понеже съм некомпетентен , ще ми кажеш ли как при един и същи двигател , различна маса (в минус) аеродинамика при тези скорости има така голяма разлика в скоростта - или едните са орязани ( нямат патентни ограничения) или Грипен са измислили нова физика


                  Ф-16 е много разпространен изтребител, има много отзиви блогове , сайтове и форуми само за него.
                  В България не съм срещал, не съм и търсил. Съжалявам но мнението ми за бг военни е нецензурно, имам чувството че се ползват непозволени психологически похвати при обучението им. Когато командването каже нещо , то се приема като първа истина.
                  Грипен има модерна електроника и радар, но ф-16 е произвеждан и експоатиран толкова , толкова несравнимо
                  Здравей, Biol!
                  Нещата стават все по-забавни и по-забавни.
                  Масата на самолета не влияе върху стойността на неговата максимална скорост!!!Не знам като разбираш от самолети как ти е убягнал този факт.
                  По отношение на това как два различни самолета, ползващи да кажем почти еднакви силови установки със съизмерими стойности на тягата на максимални и форсажни режими, имат фрапираща разлика в максималната скорост на полета - около 600 км/ч в полза на Gripen-а, ами много просто. Тъй като знаем или разбрахме, че масата не оказва влияние в/у максималната скорост на самолета, то остава само едно аеродинамичната компановка на самия самолет или неговата аеродинамика. И така Gripen-а по такъв начин е конструиран и така му е подбрана аеродинамичната компановка, че има по-добра аеродинамика или по-добре се обтича на свръхзвукови скорости от KAI T-50 Golden Eagle. Доказателство за това е и стойността на максималното висло М на двата самолета: М=1,5 за KAI T-50 и съответно М=2,0 за Gripen. Или ограничението по максимално число М на полета за Gripen-а е с 0,5 М повече от колкото на KAI T-50. Разбира се това ограничение по максимално число М може да се дължи и на едни други неща, но тъй като те са елементи от конструкцията на самолета и влияят на неговата аеродинамика можем с достатъчна за практиката точност да ги причислим към аеродинамичната компановка са ЛА/летателният апарат/.
                  Та , Biol, шведите нищо ново не са измислили камо ли открили нова физика-аеродинамика, чисто и просто меко казано ти си доста неподготвен в знанията си по тази част от физиката, наречена аеродинамика, нищо , че се мислиш за разбиращ от самолети.
                  Проблема ти идва ето от това. Цитирам те дословно: "...Ф-16 е много разпространен изтребител, има много отзиви блогове , сайтове и форуми само за него..."
                  За да отсееш истината или полезното от тези блогове ,сайтове и форуми трябва да притежаваш стабилни базисни, основополагащи знания. Те се придобиват с четене на книги , а не с гледане на клипчета и рекламни продукти.
                  И от кога за качествата или тактико-техническите характеристики /ТТХ/ на един изтребител/МЦИ се съди по броя на блоговете, сайтовете и форумите в негова чест!? Не ми е ясно...

                  Лек ден!

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
                    Нямали са толкоз дълъг кабел, та затова навярно не са дали и прахосмукачки
                    Аха... , понял ..
                    - "пиндоските" Ф-ки и чеп от зеле не струват, щото им трябват "прахосмукачки" да им изчистват пистата, та да литнат някак (другите недоделки - башка);
                    - съветско/руските, "безаналогови" самальоти (в конкретната байка - МИГ) им тряя същата таз "прахосмукачка" (като пример за вид машина: https://ru.wikipedia.org/wiki/Подмет...