Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първа лодка и начин за транспортирането и

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Радвам се, че си се накефил! Рибохващец ще те правим ли?
    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      При триесе километра в час требе да замета за риба тон

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Винаги съм твърдял, че рибарлъка не е за мен, но днес в Искъра ме беше много яд, че нямах въдица- едни пичове каква Бяла риба хванаха пред мен не е истина ...

  • Вече е завършена мисията, честито! А как мина първото полево сглобяване и събиране? Събирането, лично за мен, е в пъти по-неприятно.

    Коментар


    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      30 минути и в двете посоки, плюс качване и сваляне на двигателя от пикапа.

  • Поляхте ли джапанката с чаша шампанско при спускането в гьола?
    П.П. Това на Лобош ли се случва?
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      На Дяково. От вълнение забравих да ям и да пия... :-)

    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Не вие да пиете, а да "кръстите" лодката при първото пускане на вода. Явно не се е състояло това мероприятие

  • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:639DEC84-E056-4A4E-8753-987ACC7886AB.jpeg
Прегледи:597
Размер:633.3 КБ
ID:6603511

    Благодаря на всички колеги за добрите думи! Наистина, това ми е една от сбъднатите ми мечти!

    Равносметката до момента е следната: вчера цял ден карахме на Дяково двама човека, днес цял ден на Искъра- четирима. Вчера половин- един час карах на по- ниски обороти, след това, до преди малко- масура беше навит до максимума. При всичкия зор не успях да изхабя и половината резервоар. С двама човека излиза на глисаж на около шестата секунда, с четирима- на около деветата. С четирима вози много по- меко и е доста по- весело. :-) Реално има място за още двама, без да е теснотия. Вчера разгънах и сгънах лодката за 40 минути, днес- за 30 (това е с поставяне и махане на двигателя)- само аз и жена ми.

    Плюсове:
    -можеш да оставиш лодката и двигателя в пикапа, където и да е, ( пред хотел, на улицата, в непознат град) без да се притесняваш, че колесара ще хване крака, щото бие на очи.
    - можеш да си местиш и обслужваш двигателя абсолютно сам, където и да е (мазе/таван/ майстори)
    -лодката се сгъва елементарно и без усилия. Разгъването е също толкова лесно.

    Минуси:
    -с тоя размер транцеви колела, изкарването на лодката е от калотията на нашите гьолове е трудничко. Забиват се в калта и действат повече, като котва, от колкото да помагат. Не можеш да ги отвориш близо до сушата, защото тогава пък не можеш да вдигнеш тежестта на лодката и двигателя. С колесар е несравнимо по- лесно и възможно.
    - транцевите колела тракат много неприятно при по висока скорост и повече вълни
    - укрепването на двигателя в коша на пикапа си е важна работа, защото иначе ще стане на дроб- сърма. Трябва да внимаваш как караш, да избягваш дупките и да завиваш по- плавно. С колесар мисля, че възможността да потрошиш нещо заради невнимателно каране е по- малка.
    - смърди яко на бензин. Добре, че коша и купето са отделени с две стъкла, на въпреки тях душата ми се осмърдя на бензин. Ако теглиш лодката зад теб ти все тая дали мирише.

    Ще взема един колесар сега, пък зимата ще му взема и някакво РИБ- че или пък някоя 5-6 метрова алуминка.
    Ако ще пътувам до Гърция може би ще я карам в багажника, понеже няма да я надувам/ раздувам всеки ден. За нашите язовирчета, ще се възползвам от колесар.


    08седемшест5едно513четири

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Гледам на дъното на лодката гумена помпичка. Преди да се качи двигателя с количката в пикапа, не може ли с нея да му се източи зебина? Та да не мирише. Вероятно през някой вентилационен отвор си прокапва, когато е в хоризонтално положение....

    • v_0
      v_0 коментира
      Редактиране на коментар
      Разкачаш и оставяш да работи докато свърши бензина. Иначе смърди много.

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Знам го номера с откачането на горивопровода, ама от вълнение забравИх... Абе, аз бях забравил да вдигна транцевите колела, и сума ти време карах с тях, ти чакаш да се сетя да източа бензина :-)

  • Браво! Да ти е голям кеф!

    Само да споделя, че по нашите гьолове не е добра идея да се влиза или излиза бос!!

    Шишеджам е навсякъде!

    Коментар


    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Аз не влезнах бос- бос излязох... Миналата година си забравих гуменките в Гърция и сега реших да вляза с джапанки: и двете тинята ги погълна моментално: колкото и да се опитвах да ги намеря, в тая глина задачата беше “мисията невъзможна” ...

  • И на Дяково, и на Искъра ли е тиня до ушите?
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Какво ще рече от "другата страна" - ихтиманско?

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Ахам, а може и по пътя към бившия кино- център.

    • v_0
      v_0 коментира
      Редактиране на коментар
      Точно за това не искам да ходя на Камелот. Някой на Будното око пускал ли е?

  • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:4DB7F825-6F79-420B-94D0-BCD4E23ABAA7.jpeg Прегледи:0 Размер:365.9 КБ ID:6603704


    Към момента смятам целите за постигнати. На горната снимка са мотор и лодка събрани в доста запълнено мазе 2х3 метра. Качването и свалянето от пикапа в мазето се обслужват безпроблемно от 1 човек. Сглобяването и разглобяването от походно в работно положение са по силите на сам човек в рамките на около 30 минути, вколючително закачане на двигателя.

    Тъй като имам и място за паркиране, ще купя един колесар да пробвам: ако ми хареса ще я транспортирам с колесар, а другата година ще взема РИБ, ако по някаква причина колесара не ми е удобен- ще го продам и ще си карам с тази лодка.
    08седемшест5едно513четири

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Предполагам на другата количка е привързана лодката, а това в ъгъла какво е?
      Колесар само за проба можеш да вземеш от някой колега, за един-два пъти. След това да си прецениш.
      И на мен ми беше интересно, някой и аз може да попълза по твоите стъпки. Нали знаеш - с пълзене стават работите, не с летене. Търпението е добродетел, а не недостатък....

    • Chinela
      Chinela коментира
      Редактиране на коментар
      ......а това в ъгъла какво е?....

      Гардероб за дрехи....

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Мда: едни си държат буркани в мазето- други зимните дрехи :-)

  • подсигурявай здраво, да няма аман заман

    https://media.giphy.com/media/3cwbH0bST1G8/giphy.gif
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • Aйде, Гърция вече те чака!
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        Капитанско, регистрация и не ме търсете после :-) ...

    • Първо колегата трябва да посети Чолаков в МА София. Мисля, че надуваема лодка с 25 коне мотор трябва да се регистрира.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
        Първо колегата трябва да посети Чолаков в МА София. Мисля, че надуваема лодка с 25 коне мотор трябва да се регистрира.
        Той трябва и капитанското да си вземе, но важното е, че границата ще бъде отворена тия дни
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          Границата я чакахме половин България ⚓️🏝
          Колкото до капитанското, мисля, че за такава лодка не е необходимо, но регистрация със сигурност. Преглед, оборудване, минават поне 2-3 седмици докато излезе тапията. После .. 🇬🇷🇧🇬

        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Идната седмица ми е изпита за капитанско. За над 15 коня, в Гърция е абсолютно задължително. Може ли малко повече информация за регистрацията? Дочух от доста места, че ако имаш документи за закупуването на лодката, можеш да минеш метър и без регистрация, ако те проверят. Те основно проверяват, като те видят с колесара- на такива джапанки едва ли ще се оглеждат, при условие, че има Бейлайнери, джетове и пр. с нашенци на борда...

        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          Мен никога не са ме проверявали. Но пък надуваемата ми беше 15 к.с.. Не, че си личи от далече 15 ли е, 20 ли е. Проблемът, според мен ще дойде, ако има инцидент. А всичко се случва.
          Регистрацията е малко трудоемка и иска оборудване, което да се носи на лодката. Отиваш в МА на Гурко и Емо Чолаков ще ти скъса нервите )
          За малките, честно казано, не знам какво трябва да има на борда. Твоята сигурно е клас “C” 500 м.от брега.

      • Като знам на нашите язовири какво чудо е от боклуци, трябва да я пазиш много сериозно или да пускаш само на място за което си сигурен, че е чисто. На Телиш едни познати срязаха почти нова лодка на миди.
        Една муха да ти пусна, може да не е твоята но е интересно.

        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
        0878 79 20 61 Борис

        Коментар


        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          Аз постилах на брега под лодката стар плакат от крайпътна реклама, но и това не си е работа.

        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Харесал съм си едно- две места недостъпни сухоземно ( едното е малко островче, другото горичка край брега), където мисля да си карам палатката, напитката и да си опъваме бивак...

      • Тубата - all 4 adventure,австралийци се мотат из континента с едни лодки в едни пикапи,ако си нямаш работа им хвърли едно око
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Знам ги наизуст- ама и лодките са им лодки- и тойотите- тойоти...

        • Венци- малкия
          Венци- малкия коментира
          Редактиране на коментар
          не бой са.. зарябявам го редовно. Последно едни пичове с гуменетка правят обиколка на англйските острови.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Луди колко искаш,шляпкат боси баси,а там какво мьрда те яде.

      • Подготовката продължава. Новата лодка изисква и нова палатка! :-)
        Идеята, както писах в началото на темата е да открием някое безлюдно място, достъпно само по вода в рамките на 10-30 километра от мястото, където можем да спрем с пикапа. Сглобяваме лодката, мятаме палатки, манджорно и напитки и в следващите три дни сме Робинзонкрузовци...
        За момента съм се спрял на две места около Кавала, ама ще видим дали стават- предложения за достъпна по вода дивотия, приемам!

        Палатката е много добре измислено кубче с три прозореца, двойна врата, врата за домашни любимци и два входа за ток и вода, което се закача отдолу за стандартна шатра. Реалните му размери са 3/3 метра, височина 2.20.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:D21402A1-DE25-479B-9CD7-1DF69AFD1E89.jpeg
Прегледи:506
Размер:669.2 КБ
ID:6605526

        Вътре си е голяма стая, където влизат сгъваеми легла, сгъваема кухня, тоалетна и пр., но най- вече можеш да ходиш изправен, нещо което в последно време ни е особено важно. Четирите огромни прозореца са надеждата ни в адския пек.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:596750EF-3A9D-414B-8E86-EADD8A784A5C.jpeg
Прегледи:442
Размер:782.0 КБ
ID:6605527

        Много голям плюс е, че между абсолютно гумирания и дебел, бял покрив и между кубчето има пространство, вариращо между 20 см. и метър, което е предпоставка за прохлада и в най- големите жеги.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4BEBF240-528D-4EE7-B606-B439E39D9D37.jpeg
Прегледи:433
Размер:249.0 КБ
ID:6605528




        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • Това е по-скоро тента, отколкото палатка. Ако искаш да разчиташ на нея, трябва много сериозно да я укрепиш против вятър. Ако не го направиш, поемаш огромен риск от излитане на къщурката. Казвам това с най-добри чувства.
          Y260

          Коментар


          • Вальо
            Вальо коментира
            Редактиране на коментар
            О, зная го чудесно! Имам тамън още 4ри полупрофесионални палатки (3 сезонни) в различни размери. Единственото, което издържа на сериозен вятър е Хана-та ми, но ми писна да се сгъвам на четири. В крайна сметка през повечето от почивката сериозни ветрове и бури (освен ака не си на Гьокче-то), няма...

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Взимаш едни колани и я връзваш за джантите на джипката / аз така правя с подобно такова / а ако имаш ремарке го ползваш за котва от другата страна и си готов,малко грозно ма нищо не лети.

            Тя тая тема отива на соларни панели,хладилници,скари,душове.............и всичко това на ремаркето,няма измъкване вече,закопаваш се.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X