Радвам се, че си се накефил! Рибохващец ще те правим ли?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на първа лодка и начин за транспортирането и
Свий
X
-
-
-
Поляхте ли джапанката с чаша шампанско при спускането в гьола
?
П.П. Това на Лобош ли се случва?Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Благодаря на всички колеги за добрите думи! Наистина, това ми е една от сбъднатите ми мечти!
Равносметката до момента е следната: вчера цял ден карахме на Дяково двама човека, днес цял ден на Искъра- четирима. Вчера половин- един час карах на по- ниски обороти, след това, до преди малко- масура беше навит до максимума. При всичкия зор не успях да изхабя и половината резервоар. С двама човека излиза на глисаж на около шестата секунда, с четирима- на около деветата. С четирима вози много по- меко и е доста по- весело. :-) Реално има място за още двама, без да е теснотия. Вчера разгънах и сгънах лодката за 40 минути, днес- за 30 (това е с поставяне и махане на двигателя)- само аз и жена ми.
Плюсове:
-можеш да оставиш лодката и двигателя в пикапа, където и да е, ( пред хотел, на улицата, в непознат град) без да се притесняваш, че колесара ще хване крака, щото бие на очи.
- можеш да си местиш и обслужваш двигателя абсолютно сам, където и да е (мазе/таван/ майстори)
-лодката се сгъва елементарно и без усилия. Разгъването е също толкова лесно.
Минуси:
-с тоя размер транцеви колела, изкарването на лодката е от калотията на нашите гьолове е трудничко. Забиват се в калта и действат повече, като котва, от колкото да помагат. Не можеш да ги отвориш близо до сушата, защото тогава пък не можеш да вдигнеш тежестта на лодката и двигателя. С колесар е несравнимо по- лесно и възможно.
- транцевите колела тракат много неприятно при по висока скорост и повече вълни
- укрепването на двигателя в коша на пикапа си е важна работа, защото иначе ще стане на дроб- сърма. Трябва да внимаваш как караш, да избягваш дупките и да завиваш по- плавно. С колесар мисля, че възможността да потрошиш нещо заради невнимателно каране е по- малка.
- смърди яко на бензин. Добре, че коша и купето са отделени с две стъкла, на въпреки тях душата ми се осмърдя на бензин. Ако теглиш лодката зад теб ти все тая дали мирише.
Ще взема един колесар сега, пък зимата ще му взема и някакво РИБ- че или пък някоя 5-6 метрова алуминка.
Ако ще пътувам до Гърция може би ще я карам в багажника, понеже няма да я надувам/ раздувам всеки ден. За нашите язовирчета, ще се възползвам от колесар.
08седемшест5едно513четири
Коментар
-
Браво! Да ти е голям кеф!
Само да споделя, че по нашите гьолове не е добра идея да се влиза или излиза бос!!
Шишеджам е навсякъде!
Коментар
-
Към момента смятам целите за постигнати. На горната снимка са мотор и лодка събрани в доста запълнено мазе 2х3 метра. Качването и свалянето от пикапа в мазето се обслужват безпроблемно от 1 човек. Сглобяването и разглобяването от походно в работно положение са по силите на сам човек в рамките на около 30 минути, вколючително закачане на двигателя.
Тъй като имам и място за паркиране, ще купя един колесар да пробвам: ако ми хареса ще я транспортирам с колесар, а другата година ще взема РИБ, ако по някаква причина колесара не ми е удобен- ще го продам и ще си карам с тази лодка.08седемшест5едно513четири
Коментар
-
Предполагам на другата количка е привързана лодката, а това в ъгъла какво е?
Колесар само за проба можеш да вземеш от някой колега, за един-два пъти. След това да си прецениш.
И на мен ми беше интересно, някой и аз може да попълза по твоите стъпки. Нали знаеш - с пълзене стават работите, не с летене. Търпението е добродетел, а не недостатък....
-
-
Той трябва и капитанското да си вземе, но важното е, че границата ще бъде отворена тия дниПървоначално публикуван от v_0 Преглед на мнениеПърво колегата трябва да посети Чолаков в МА София. Мисля, че надуваема лодка с 25 коне мотор трябва да се регистрира.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Идната седмица ми е изпита за капитанско. За над 15 коня, в Гърция е абсолютно задължително. Може ли малко повече информация за регистрацията? Дочух от доста места, че ако имаш документи за закупуването на лодката, можеш да минеш метър и без регистрация, ако те проверят. Те основно проверяват, като те видят с колесара- на такива джапанки едва ли ще се оглеждат, при условие, че има Бейлайнери, джетове и пр. с нашенци на борда...
-
Мен никога не са ме проверявали. Но пък надуваемата ми беше 15 к.с.. Не, че си личи от далече 15 ли е, 20 ли е. Проблемът, според мен ще дойде, ако има инцидент. А всичко се случва.
Регистрацията е малко трудоемка и иска оборудване, което да се носи на лодката. Отиваш в МА на Гурко и Емо Чолаков ще ти скъса нервите
)
За малките, честно казано, не знам какво трябва да има на борда. Твоята сигурно е клас “C” 500 м.от брега.
-
Като знам на нашите язовири какво чудо е от боклуци, трябва да я пазиш много сериозно или да пускаш само на място за което си сигурен, че е чисто. На Телиш едни познати срязаха почти нова лодка на миди.
Една муха да ти пусна, може да не е твоята но е интересно.
За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
0878 79 20 61 Борис
Коментар
-
Подготовката продължава. Новата лодка изисква и нова палатка! :-)
Идеята, както писах в началото на темата е да открием някое безлюдно място, достъпно само по вода в рамките на 10-30 километра от мястото, където можем да спрем с пикапа. Сглобяваме лодката, мятаме палатки, манджорно и напитки и в следващите три дни сме Робинзонкрузовци...
За момента съм се спрял на две места около Кавала, ама ще видим дали стават- предложения за достъпна по вода дивотия, приемам!
Палатката е много добре измислено кубче с три прозореца, двойна врата, врата за домашни любимци и два входа за ток и вода, което се закача отдолу за стандартна шатра. Реалните му размери са 3/3 метра, височина 2.20.
Вътре си е голяма стая, където влизат сгъваеми легла, сгъваема кухня, тоалетна и пр., но най- вече можеш да ходиш изправен, нещо което в последно време ни е особено важно. Четирите огромни прозореца са надеждата ни в адския пек.
Много голям плюс е, че между абсолютно гумирания и дебел, бял покрив и между кубчето има пространство, вариращо между 20 см. и метър, което е предпоставка за прохлада и в най- големите жеги.
08седемшест5едно513четири
- 1 like
Коментар
-
Това е по-скоро тента, отколкото палатка. Ако искаш да разчиташ на нея, трябва много сериозно да я укрепиш против вятър. Ако не го направиш, поемаш огромен риск от излитане на къщурката. Казвам това с най-добри чувства.Y260
- 1 like
Коментар
-
О, зная го чудесно! Имам тамън още 4ри полупрофесионални палатки (3 сезонни) в различни размери. Единственото, което издържа на сериозен вятър е Хана-та ми, но ми писна да се сгъвам на четири. В крайна сметка през повечето от почивката сериозни ветрове и бури (освен ака не си на Гьокче-то), няма...
-
Взимаш едни колани и я връзваш за джантите на джипката / аз така правя с подобно такова / а ако имаш ремарке го ползваш за котва от другата страна и си готов,малко грозно ма нищо не лети.
Тя тая тема отива на соларни панели,хладилници,скари,душове.............и всичко това на ремаркето,няма измъкване вече,закопаваш се.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар