Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първа лодка и начин за транспортирането и

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Честито за покупката, с пожелание скоро да смениш транеца с по-голям.
    Сега по темата, можеш да си купиш ето такива помпащи се колела.
    Аз имам същите и дърпам каяка с тях по пясъка.
    Натоварен с цялото оборудване е около 75-80 кг и не се усеща.
    Има представител на марката в София и ги има налични.

    Коментар


    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      О, да! Това много ми допада- дай някакви координати.

    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      На тебе ти трябват три комплекта - два за лодката и един за двигателя . Между другото, това за бройката го казвам сериозно, щом не мислиш да се сдобиваш скоро с колесар.

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Ако взема описаната бройка колела, ще трябва да продам лодката. :-) Иначе знам, че ще затъва всичко.

  • Боса спомена за колела от АТВ

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:maxresdefault.jpg
Прегледи:497
Размер:130.4 КБ
ID:6599620
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • .........https://www.youtube.com/watch?v=Yn9F1H7OUrc

      п.с. Нали не се връзваш?

      Коментар


      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        Готино, но не ми стана ясно как, с какъв механизъм ги прибира и разпъва тези колелета.

    • Докато се чудите каква щуротия на колела да измислите за транспорт на лодки, на пазара има колесари по1000-1500 лв. нови. Дори някои търговци ги предлагат с рег. номера. В Гърция почти всяко селско кейче има рампа за пускане/прибиране на малки лодки. Дори и да няма, с колесар е лесно и за сам човек на твърд наклонен бряг.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Доколкото виждам, г-н Стоилов си държи лодката в хола, а това може да означава само две неща - 1) жена му е много кротка и търпелива; 2) няма излишен гараж. И отново сме на изходни позиции .

      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        Имам чувството, че българинът изпитва нужда да се мъчи. И ако няма кой да го мъчи, то ще найде начин сам да се мъчи. А докато "преоткрива топлата вода" по трудния начин, другите вече пият 3-та бира или правят братче на близнаците.

      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        @Коко- има гаражи, дори два, ама не ме кефи колесара и това е... Сигурно ще дойда до акъла на всички, които ме съветват за колесар, но за сега ми се ще да се помъча- ей така за кеф. За кеф, разбира се надух и изпуснах лодката вече 8 пъти и бавно почвам да се доближавам до постиженията на руснаците. За 8 минути едва ли ще успея, но за 16 минути ( в двете посоки) съм почти сигурен като скорошен резултат. Същия зор си причинявам и с двигателя, ама там е по- трудно, че като падне върху пръста на крака- боли. Колкото до жената- как ме търпи, не знам: със ‘сичкото пцуванье, липса на пространство и смрад на гума, чак на мен ми се гади вече...

    • Maлко чужд опит - пътуваш до първоначалната дестинация с лодката в багажника а там събираш и возиш на покрива при евентуалните премествания.

      https://www.drive2.ru/l/517284212936540799/
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • v_0
        v_0 коментира
        Редактиране на коментар
        Това с лодката от морето на тавана го правих веднъж, добре че беше чужд джипа. Направихме го на трътка. Задължително трябва хубаво измиване и изсъхване . Прахта, която се полепя по колите в Гърция, особено ако ходиш на диво също действа като абразив.

    • Днес ходих да купувам спасителни жилетки. Все очаквах да са скъпи, ама ми махнаха главата: кое на тея две парчета плат и малко ПВЦ пяна му струват 517 лева на брой??? За 4ри жилетки трябва да дам пари, като за още един двигател- втора ръка:

      https://www.yamahabox.com/spasitelni...16lv401b4.html

      Добре, че има и вторичен пазар, та намерих същите, неразличими от нови на 1/10 от цената в магазина:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:61F1E7F6-6163-4A68-8A69-5FFCD2380BB1.jpeg
Прегледи:468
Размер:451.6 КБ
ID:6599895
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        ЕБАХ ТИ ЖИЛЕТКИТЕ 😳😳😳

    • Защо се занимаваш с глупости ?!? СОЛАС жилетка най-проста е 37 лв.. малко по-джиджана 60..

      Има си хора за Корекома, ама ...

      Коментар


      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        Аааа, Венци- без тия! До сега ми обяснявахте, че пърпоретките на Меркюри не били читави- само Ямаха, взех Ямаха. Сега търся жиУетки Ямаха- нямало нужда... баси и двойния стандарт. А аз си мислех, че само надписа “Ямаха” ги прави с по- добра плаваемост от другите :-)

      • Венци- малкия
        Венци- малкия коментира
        Редактиране на коментар
        От морското хоби лесно се става милионер, .. само ако си бил милиардер преди това. Разходи се до яхтения магазин срещу Мол България. Имат скъпарски неща, но и много неща на приятни цени. Пък и само заради Лорчето си струва

    • Взех и един куп други неща, ама нещото, което най- приятно ме изненада беше електрическата помпа. Предлагаха ми едни “специални” , “конструирани специално за надуваеми лодки” по 300 и горница кинта. Взех, обаче две китайски духалки за 100 пари, които направо ми скриха шапката как дуАт: едното е за високо налягане, другото- за голям обем. Акумулаторни, с дисплей на гърба, да гледаш колко е налягането:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0C70FDF5-2B96-47EB-97B6-993E8E1E8890.jpeg
Прегледи:480
Размер:424.8 КБ
ID:6599930
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • Интересно - лидълски китайчета се продават у морския магазин
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Не се продават там, разбира се :-) - взех ги от най- обикновен магазин .

      • Ами честито и от мен и добре дошъл в клуба .Ако решиш да я сефтосаш на нашто моренце може да свирнеш
        888982949

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          С удоволствие! Тази година Гърция едва ли ще видим, така че солена вода ще пие нашенска. :-)

      • И така, малко развитие по темата. Стойката за двигателя е готова. Идеята ми да купя транспортна количка, която с малко преправяне да ми свърши работа, пропадна. Да, количката може теоретично да носи 200 килограма, но каквото и да е преправяне, камо ли пък заваряване могат да се окажат пагубни за нея. Въпреки, че избрах такава с две тръби в триъгълник (повечето са само от една тръба), материала е много тънкостенен. Наложи се да усилим с “п” профили четирите тръби, за да може едва тогава да заваряваме основната конструкция. За хоризонталната ползвахме квадрат, 3см., за вертикал- триъгълен профил. В края, където се съединяват- оста, държаща двигателя е стоманизирана шпилка 12мм.

        ​ ​​​​
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DEAA448F-BF57-4B1C-819E-C314DE451498.jpeg
Прегледи:349
Размер:389.8 КБ
ID:6601685 Идеята беше двигателя да може да се транспортира еднакво лесно в изправено и в легнало положение и то от един човек. А, абсолютно задължителното изискване е да може да се слага и маха от лодката също от сам човек. Поради това, голямата игра беше двигателя да стои на стойката на обратно- т.е. с лапата за транеца навън (в работно положение).
          08седемшест5едно513четири

          Коментар


          • Петата на количката, която се ползва в изправено състояние, се демонтира с два винта, за да може да влиза по- лесно в пикапа. Това, което предстои сега е цялата конструкция да се облече в някаква мека изолация, за да не наранява двигателя при сериозно клатушкане в колата.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:D6E77C1B-73D9-4B14-ADCE-650305E780E4.jpeg
Прегледи:338
Размер:346.1 КБ
ID:6601688
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              По-голям диаметър, и по-широки помпещи се гуми, няма ли да е по-добре? за да не затъва количката с двигателя на нея, по пясъка на плажа...

            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Пенчо, много разнопосочни мнения чух за хидрофойлите, на като цяло идеята е, че помагат на лодката да излезе на глисаж, когато двигателя е слаб- при мен няма такава опасност, но в един момент може и да ги опитам.

              KingofROAD- и аз го мислих, вероятно ще опитам. Дори да не са по- високи, ще търся доста по- широки.

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Две колелца едно до друго няма ли да свършат работа?

          • Въпреки, че така направена конструкцията позволява качване и сваляне от пикапа до водата и обратно от САМ ЧОВЕК !!! съм почти сигурен, че другия месец ще купувам ремарке- не за друго, ами след цял ден на жегата може и да ме домързи да сгъвам и товаря лодка и двигател, докато другите все още се забавляват около масата :-) Вярно, че едва ли ще ми отнеме повече от 30-40 минути всичко, но пък ако мога да си ги спестя... Във всеки случай, броя експеримента за успешен и със сигурност ще направя няколко посещения до язовири по този начин.
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • Пенчо
              Пенчо коментира
              Редактиране на коментар
              Малко майтап относно САМ ЧОВЕК:




              — Не човек, а желязо —

              просъскал агентът фашист.

              Тихо мъртвия казал:

              — Не, комунист!

              п.с. Дано да си като Херкулес, че ще се изгърбиш и ще ходиш при колегите на доктор Емо

            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Ами, то така е честно: няма само докторите да идват в моя кабинет- аз също трябва да се разходя до техните! В интерес на истината двигателя се качва и сваля безпроблемно от пикапа, защото едните колела са или на земята или на багажника, което означава, че повече от 30 килограма не се вдигат при никакъв случай.

          • Имам два въпроса:

            Понеже изпита за капитанско е в края на месеца (всичко бяхме приключили още преди пандемията, ама ни резнаха датите за изпит), а вече не издържам да и направя едно кръгче, на кой гьол мога да я опитам, без да вляза в полезрението на органите на реда? Зная, че не е много позволено, ама само едно кръгче и я прибирам обратно...

            Въпрос 2: как и къде да закача на транеца уши за теглене на водни ски и къде се закача осигурителното въже на двигателя? Взех две уши, ама нещо ми се виждат афиф:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:62A861DA-F318-4E0E-8847-86054B24D1D8.jpeg
Прегледи:334
Размер:322.8 КБ
ID:6601701
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Болта е на резба М6 мм, долколкото виждам. Нямаше ли в магазина поне на М12 или М14 резба?
              Освен това ако ще ги монтирате на транеца, от другата страна по-дебела шайба с голяма периферия ( а може и от двете страни), и самозаконтряща се гайка. Самия транец от какъв материал е изработен? Проверете каква е здравината му. Може да се наложи подсилването в местата на монтаж на тези халки, за да може да тегли водни ски, или друга лодка, или нещо друго...

            • Пламен Атанасов
              Пламен Атанасов коментира
              Редактиране на коментар
              Тези не стават , вземи си неръждаеми . Но ниско на транеца няма как да закачиш въже за ски .

            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              KingofROAD, само това имаше в Евроболт- другите размери бяха, като за теглене на трактор.

              Пламен Атанасов- проблема основно във ваденето над водата ли е или и след това не става? Зная добре как изглеждат лодките за водни спортове, но на няколко пъти съм виждал да се теглят и с надуваема лодка- сигурно има някакъв начин, неговата кожа!

          Активност за темата

          Свий

          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X