Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първа лодка и начин за транспортирането и

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да на паркета у вас ма я го влачи това на 30 метра пясък до лодката да видим.

    Всеки си знае,аз с такова прасе не бих се борил,с кранче на равно мотор да пускам към транеца ми идва много та ползваме 2-3 коня моторетки та какво остава това да го товаря,укрепвам,разтоварвам,влача,монтирам..........еБах го и мотора.

    Нищо де,мотора е кукла,става и за по-голяма лодка,тя пък става за ремарке и така,рано или късно земното притегляне надвива мерака,това гравитацията голяма работа
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Да на паркета у вас ма я го влачи това на 30 метра пясък до лодката да видим.
      До подката - как да е!

      Наобратно е доста по-тегаво, еле пък на 35-40 градуса на слънце.


      Но, честито и от мен!!

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        При 40 градуса лодката си седи у водата, а ти си на сянката с хладна бира в ръка. При това изначално се говори за диви плажове с достъп само по вода.

      • Пенчо
        Пенчо коментира
        Редактиране на коментар
        Нещо не си дочел концепцията на колегата.
        Поне първоначално беше да се ходи за уикенда до Гърция.
        Аз поне не видях развитие в друга посока.

    • Честито. Яка моторетка. Ще свърши работа за следващите 2 лодки

      Коментар


      • Ебаааааааси: установявам, че в представянето на даден продукт, присъства ли думата “лодка”, цената става умопомрачителна... Типичен пример е това високотехнологично произведение, изработено с любов към детайла:
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          Явно нямаш представа в какъв филм се вкарваш. Дори да ти подарят тая количка, ще ти трябват и двама роби. При нашия първи опит да сглобим лодката имахме поне канал на плажа, специално за новобранци. Е, голям смях падна.

        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Ми за единична бройка цената ще е висока по принцип, заради необходимостта да накупиш материали, които няма да употребиш, но които не се продават на "малки разфасовки". Само колелата са ти 100-тина лева, защото няма смисъл да правиш модела показан на твоята снимка, а модела, с който ще можеш и да монтираш двигателя направо на транеца. Ама първо трябва и аз да си купя двигател, та да ми дойде ищаха за работа и да спретнем две колички .

        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Всъщност нямам умения да заварявам, но пък имам умения да създавам работа на хора, дето могат да го правят. :-) Поръчал съм една транспортна количка, която имам идея как да тунинговам малко, за да не се налага да вдигам двигателя изобщо. Това, което се предлага освен, че е на необоснована цена е и доста недомислено: кел файда, че двигателя няма да се носи, като закачането и откачането от количката ще е свързано с опасност от херния??? “Транеца” закачен на транспортната количка ще е асансьорен ;-)

      • Онзи ден успях да я сглобя за около 40 минути, при условие, че до сега само съм гледал как го правят, докато съм си пил напитката. При това в хола, където гледам да не счупя нещо, махайки един куп транспортни найлони и надувайки я с крачната помпа. Гледам, че при рутинизирани действия с електрическа помпа, братушките го правят за под 7 минути:

         
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • Пламен Атанасов
          Пламен Атанасов коментира
          Редактиране на коментар
          Ентусиазма е хубаво нещо , но реалността е различна . Условията в хола може да ги броиш за идеални . На терен винаги е по сложно . Прибирането още повече . Много фактори има - умора , влошаване на времето , почистване , не става да я сгънеш с кал или пясък . Иначе много бързо ще я повредиш .

        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Може и така да е- времето ще покаже. На палатки имам спомен да ходя от поне 40 години и съм сгъвал и разгъвал във всякакво време. Винаги нося със себе си една 5 литрова пръскачка, с която мия палатките преди прибиране. Не вярвам с лодката да е кой знае колко по- различно. Ако ме застигне сериозна буря, просто мятам всичко на топка в пикапа и го “суша”, когато има възможност.

        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Сега се замислих: писал си “ Условията в хола може да ги броиш за идеални ”. Абе, ти разгъвал ли си лодка в хол, когато и жена ти е наоколо? :-) :-) :-) Един авер се шегуваше, че това се брояло, като за военна служба.



      • Пише ли Морско си е цена,е пред мен са 3 монитора по 13 бона бройката,почти същите в магазинчето на ъгъла ще ги намериш за под 300, не разбирам и защо стола под гьзь ми е 10 бона като за тия пари един Мерцедес ще паркирам вьрре с все дивана.......ма морско бре,имаш морска брада и цакаш морски пари.

        Не бой се,сега се почва,вземи по-голяма лодка и ще си ги псуваме заедно

        image widget
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Е, имай малко милост, де! :-)

      • Добре де, аз да питам чисто лаишки, каква е причината надуваема лодка да се транспортира надута?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Теоретично, плата се чупи там, където я сгъваш с течение на времето и почва да изпуска. За това, както гледаш ДОТ- а на гумите, гледаш и кога е произведена лодката. Пълно е с лодки втора употреба “като нови”, ама гума- йок: а я сгъна, а чакай изненади. На транеца на моята пише: “02.01.20”- плата е чудо, ако и производството не е Новогодишно, скоро май няма да се разделяме :-)

        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          От новото по-хубаво няма! Ако не се гледа финансовата страна, чудене изобщо не трябва да има. Разбира се, ако я ползваш поне 6-7 години.Но принципно, съхранението на събрана лодка не мисля, че крие някакъв риск. Говоря от опит, защото аз съм съхранявал само сгъната, като съм я ползвал само през лятото. Дори най- малкия признак на протриване или пречупване не е имало. Последното лято я бях оставил в Гърция, както я надух, така изкара до Септември, без да допомпвам.

          • Теоретично, плата се чупи там, където я сгъваш с течение на времето и почва да изпуска. За това, както гледаш ДОТ- а на гумите, гледаш и кога е произведена лодката. Пълно е с лодки втора употреба “като нови”, ама гума- йок: а я сгъна, а чакай изненади. На транеца на моята пише: “02.01.20”- плата е чудо, ако и производството не е Новогодишно, скоро май няма да се разделяме :-)
            • Уведоми
        На практика - това се случваше с "гумените" лодки.
        Сегашните са от съвсем друг материал итози проблем почти не се забелязва. Последната ми изкара 12 сезона със сгъване и разгъване поне по 2 пъти на сезон.
        Ами въобще не се усеща да изпуска някъде - ако не вярваш - питай Тедо. Бях му я оставил на консигнация, барабар с Мвркюрито, че ми натежаха на ЕГНто. Ами - продаде се.
        Минавам на наети лодки, че е по-безгрижно - това за в Гръчко, щото по нашите язовири вече не става за почивка. Особено от както в Декатлон пуснаха палатки за по 20-30 лева.

        Коментар


        • veskov
          veskov коментира
          Редактиране на коментар
          Да дам 2+ бимберици за лодка, посмъртно не мож ме накара да я накатая. С
          Години съм сгъвал разни гуменяци и понтонки, ма ми е било почти през оня дали на язовира ще духа или тече, лепиш и ако става става.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Докато стигне до теб, тая лодка в общия случай е преседяла доволно време по складове, някои с не до там идеални условия за съхранение.

          Може и да бъркам, но си мисля че строго погледнато като материал и стареенето му, сгъната и на тъмно има по-големи шансове да се запази за по-дълго.

          Не твърдя за никаква правилност, затова и попитах от гледна точка на лаик по въпроса.

          ПП: А руснаците с гумата традиционно не се разбират особено добре. 2-та бона - едни джипови гуми са хилядарка, и никой не ги купува с идеята да ги кара до пенсия. Мисля си че всичко не-метално би следвало да се купува с идеята за някакъв времеви хоризонт за ползване. Иначе изненадва все в лош момент.

      • Явно си имал досег със съветска или руска "гума"

        Коментар


        • Айде пак в зоната на здрача, като с колесарите - преди 40-тина години, първата ми лодка беше Орион-8, барабар с Ветерок-8. Купих я на 3 години от един пилот в БГА-то, който си я беше донесъл от съюза. При мене изкара 5 сезона, като всяка седмица ходеше или на Искъра или на Лобош. Ми препродадох я без нито една лепенка, като петте зими при мен, винаги е била сгъната на тавана в къщата, а там може и да беше тъмно, но изобщо не беше хладно. Да не споменавам, че почти винаги се е прибирала без миене, само с леко замитане. После на двора и се правеше по-пълно почистване и заплакване. Ше зема да си помисля, че сегашните прехвалени пласмасарии са по-зле от шибаните руски гуми.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • Ето малко кадри за края на сагата с мотор и лодка.

            Ямашката пристигна така:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95942788_599217127468481_4106662568100102144_n.jpg Прегледи:0 Размер:160.3 КБ ID:6598215

            а, вътре се беше скрило това:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95854801_176988056833195_5011671336246837248_n.jpg Прегледи:0 Размер:135.1 КБ ID:6598216

            Интересна машинка е това. На руля са разположени "скоростния" лост и една екстра, наречена "тролинг контрол", където посредтсвом копчета "+" и "-" можеш да промениш оборотите от 650 до 1050, за да не се чудиш как да подаваш газ при нужда от много ниски обороти:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95495157_564993347458027_4930911958078586880_n.jpg Прегледи:0 Размер:136.3 КБ ID:6598217

            Освен това, има предвиден вход, където се навива директно маркуча, за да промиеш двигателя, ако е ползван в солена вода:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95381589_243197826765038_5005809642190667776_n.jpg Прегледи:0 Размер:116.5 КБ ID:6598218

            От страната на руля са разположени двата лоста- този, с който "втвърдяваш" управлението при по- висока скорост и другия, за вдигане на двигателя:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95603177_280234199651077_6356811808673628160_n.jpg Прегледи:0 Размер:142.6 КБ ID:6598219

            Самата лодка се оказа противно на очакванията ми достатъчна, като размер. Мисля, че за двама човека дори е просторна:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95387961_235652154179981_4980349114714685440_n.jpg Прегледи:0 Размер:101.4 КБ ID:6598220

            Модела се води усилен, което ще рече, че дъното на балоните веднъж е подсилено с втори пласт плат, второ има залепен допълнителен буртик:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95058247_2703428953219532_5492590712849432576_n.jpg Прегледи:0 Размер:77.4 КБ ID:6598221

            "Показанията" на транеца, също са обнадеждаващи- позволени са 25 коня мотор, 780 кила, а производството е януари, тази година:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95024750_3023400174386881_8394752122515619840_n.jpg Прегледи:0 Размер:93.5 КБ ID:6598222

            Докато дойдат количките за транспортиране ще живеят на земята, тъкмо ще се тренирам в разгъване/ сгъване и в местене на двигателя:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95371459_2921710567912401_433899869942317056_n.jpg Прегледи:0 Размер:137.4 КБ ID:6598223

            За сега съм много доволен от избора на лодка и двигател.
            Огромни благодарности на Тедо, че ми изтърпя всичките въпроси, промяна на концепция и пр., както и факта, че направи сделката възможна. Сега предстоят тенти, покривала и други шукаритети, но едно по едно и това ще стане.
            Последно редактирано от Вальо; 03-05-20, 15:06.
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              https://www.sternmastermarine.com/pr...r-dolly-detail

              Сложи му големи дебели гуми или направо двойни като за мек пясък,да не се мъчиш по плажа

            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Бос, къде са шерпите за качването на двигателя върху количката, или те се продават отделно .

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Има релси за качването му в пикап ма колко и да го въртиш гравитацията си играе и по тая причина / пък и съм мързелив / аз не се боря с нищо над 9 коня,пряко сили 15 ако е на стойка,по-горе само с кран.

              Да ти снимам ли какво имам зад задника?

          • Мога само да си представя как седиш на полу-съединител за Гърция

            Коментар


            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Мани, не бъркай в раната: то поне тук да имаше къде да го пробвам, а то... на Панчарево гонят заради гребците, локвите около София са пълни с изнервени рибари- добре, че му се види края на положението, та ще мога да избръмча до някой от големите язовири или до морето. А, Гърция, ех...

          • Пайолите от кой вид са? Или е с надувно дъно?

            Коментар


            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Люминий .

              П.П. И аз чакам за тия с надувното дъно, ма ги нЕма на склад.
              Последно редактирано от коко келеша; 03-05-20, 16:16.

          • Да, алуминиеви са. Трети път я сглобявам/разглобявам днес- май напълно изпусната ми е по- лесно и бързо. Руснаците с техните 7 минути не успявам да догоня- при мен е около 25 (сам) и в едната и в другата посока.

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:B7310FA5-E343-4BB6-B827-663170DECA6F.jpeg Прегледи:0 Размер:384.2 КБ ID:6598326
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • Нали думаше нещо за модернизирана транспортна количка

              http://rustravel72.ru/viewtopic.php?t=516

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_899662.jpg Прегледи:9 Размер:48.0 КБ ID:6598393

              П.П. Направо си поръчвай да ти спретнат жълтата количка от линка
              Последно редактирано от коко келеша; 03-05-20, 17:12.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • Вальо
                Вальо коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря за линка- моята идея е нещо средно между трите, но определено ми беше много полезна тази идея с винта през оста (на жълтата количка)- точно подобно нещо търсех, за да не блокирам хвата за транеца.

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Това е супер,едни гуми от АТВ и заспива

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X