Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първа лодка и начин за транспортирането и

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Допълнение от моя скромен опит по темата:
    • Имам висок гараж. Реших, че няма да спихвам лодката. С египетска система повдигах багажника, заедно с лодката.
    • Мотора го сложих на транец, на мястото на резервната гума;
    • Шейната за сваляне, след като я спусна, трябва да се преметне на 180 градуса, та лодката да цопне на дъно във водата;
    • След 3-тия успешен опит съжалих, че в гръцко не може да си нося с чиФтето.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Може ли снимка на цялото съоръжение? Мотора е стои на задната врата на мястото на резервната гума на джипа ли? не ли малко тежичък? то не че резеврната гума на джипа е лека, ама все пак двигатела вероятно тежи поне 50-60 кила, рез. гума да е 25-30 да речем...

    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      "Съоръжението" беше бракувано и разглобено 2 месеца, след като мина водната проба. Един приятел ми даде за ползване един стар колесар, на който монтирах нова лебедка и смених гумите.
      На стойката, за да издържи мотора, монтирах яка талпа, която стъпва на бронята. Но пътуването си беше мъка. Накрая свърши добра работа - оставих я на домакина да сече пържоли.

  • Първоначално публикуван от Валентин Стоилов Преглед на мнение
    .....едва ли ще ми отнеме повече от 30-40 минути всичко, но пък ако мога да си ги спестя...
    Нали в крайна сметка целта на занятието е раздвижване и лекичък фитнес. Доколкото разбирам Вашата работа е свързана с доста обездвижване и умствено натоварване през целия ден, и цялата работна седмица.

    Ако се усъвършенствате в разгъване, помпене, пускане на вода, и обратното и фитнесът ще е налице, и времето ще е по-малко. След като си подредите нещата на удобни и привични места, ще се намали излишното суетене - кое къде беше и тн...

    Като психолог мисля че, по-добре от мен знаете за трите етапа от обучаването в нещо ново например...
    Последно редактирано от KingofROAD; 11-05-20, 20:49.
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

    Коментар


    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Със сигурност, автоматизирането на действията ще доведе до много по- скоростно приключване на фитнеса. Проблема не е като отидем да караме водни ски или да обикаляме като изследователи- затруднението ще дойде след някоя друга чаша Просеко късно следобед... Алкохолът, като не селективен релаксант си казва тежката дума и по отношение на физиката...

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Все пак пълно щастие няма. Почти винаги е необходим някакъв компромис. Предполгам че можете да редувате нещата - един път с чашка, следващия път без....

  • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C1D2A77A-55E7-403F-AD27-C0BAAF18F250.jpeg Прегледи:0 Размер:281.3 КБ ID:6601947 Ето количката за двигателя опакована от контактните страни с изолация за тръби и бандажна лента:

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:3E3CBA84-3015-42FD-9471-98D18CBCEC7C.jpeg Прегледи:0 Размер:311.4 КБ ID:6601946
    08седемшест5едно513четири

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      С тези колела ще може ли да върви по пясъка на плажа, натоварена с двигателя?

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Вероятно- не. Ще взема по- големи, но ушите за колелетата не позволяват кой- знае колко по- големи гумета... или ще спирам съвсем до водата, или ще взема едни пътеки за буксуване- и без това са полезна екстра :-)

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      За пясъка е по-важно да са по-широки. Може да се удължи оста, и да се сложат сдвоени гуми. С пътеки за буксуване стават много маневри.

  • Не знам как си с английския, но това може да ти е полезно, ако ще ползваш колесар https://www.youtube.com/watch?v=rBeVzlx-oos
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар




    • Хубаво е да се намери и капацитета на транеца, на някои дават много малко килограми издръжливост.
      Болтовете е желателно да са М8 - М10 и неръждаема стомана с обозначение А4 или 314 по каталозите. "Ушите" се завинтват примерно така (това е вариянт с U-образен винт, отзад между двете гайки има пластина за здравина):


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0218.jpg
Прегледи:588
Размер:44.0 КБ
ID:6602016

      (това е пластината отзад, игнорирай халката)

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1650.jpg
Прегледи:581
Размер:46.0 КБ
ID:6602018

      Или така:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bridle.jpg
Прегледи:604
Размер:84.5 КБ
ID:6602017

      Отзад на може да се сложи допълнително по-голяма фендер шайба за здравина ( има "ухо" от двете страни за придвижване на самата лодка):

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1818.jpg
Прегледи:605
Размер:46.8 КБ
ID:6602015
      От ушите се пуска Y-образно плаващо въже с поплавък и нататък теглещото въже.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0218aa.jpg
Прегледи:590
Размер:8.4 КБ
ID:6602020

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SPORTSSTUFF-Sumo-Suit-Inflatable-Boat-Tow.jpg
Прегледи:586
Размер:44.6 КБ
ID:6602019

      Коментар


      • Благодаря, много полезно! Аз, обаче се чудя дали не може с един куршум- два заека: защо да дупча транеца допълнително, като така или иначе ще слагам планки за транцеви колела. Мисля, че няма да бъде проблем в средата им да се сложи по едно подвижно ухо, за което да се хваща У- образното въже. Планката е достатъчно широка и дълга за да разпредели тежестта равномерно между двете дупки, а пък с двете планки (хванати общо на 4ри места) натоварването върху транеца ще е най- малко.

        Ето планките с рамото за колелата в транспортно и съответно- в работно положение. С пръст показвам, къде мисля да ги продупча:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:153BDA9A-5356-4C5C-A3E2-04F3DB5B0ED8.jpeg
Прегледи:613
Размер:621.4 КБ
ID:6602028
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FD35A7D2-9471-4BB5-AB67-E55C761C6BB3.jpeg
Прегледи:608
Размер:491.7 КБ
ID:6602029
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Сега, като се замисля се чудя, дали пък при опън двете U- образни планки за краката на транцевите колела, няма да се опитват да се изкривят към центъра (двигателя)? Вярно, че е от бая дебелостенен алуминий и краката, като са вътре, няма да дават да се гъне, ама знам ли го.... U- образният винт от снимката, май по-лесно ще се сложи в посоката на опъна на U-образното въже...

      • Не мога точно да си представя как ще се захване за планките, но въпросът е инженерен - не само за здравината на алуминия, но и за това че болтовете ще са под непрекъснат страничен опън наляво-надясно. Решението да се закачи за планките на колелата изглежда по-сложно, с повече неща които трябва да се вземат предвид. По-елементарният вариянт е на втората снимка от пост #140, горе вдясно е кръгла дупка с шайба, на през която минава врътката дето държи горната част на планките за колелата. Преди пускане на вода планката се сваля и през същата шайба може да се закачи ухото за теглене.

        Първоначално публикуван от Валентин Стоилов Преглед на мнение
        къде се закача осигурителното въже на двигателя?
        Това би трябвало да го пише в упътването на двигателя.

        Коментар


        • Алуминият на планката и на самият крак на колелото са от дебел материал: по- скоро не се притеснявам, че няма да издържат. Проблемът е именно в усукването наляво/ надясно, нещо за което тази планка не е предвиждана: нагоре/ надолу предполагам, че ще издържи безгрижно тежестта и на лодката и на двигателя, но страничното усукване не и е силата. Колкото и да не ми се иска, май поставянето (от втората снимка) с косо разположено U- образно ухо е по- надеждно, защото основният опън ще е страничен и малко във височина...

          Ето дебелината на планката и крака:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3E76F827-30AC-46F3-B84A-B0D7EFEA110A.jpeg
Прегледи:621
Размер:298.2 КБ
ID:6602095
          08седемшест5едно513четири

          Коментар


          • След като вече прие идеята за ремарке ми се струва, че явно бързо преосмисляш нещата, и започваш да търсиш разумните варианти. Та следвайки концепцията с ремаркето максимално бързо разкарвай лодката. Не че е лоша. Дори според впечатленията ми е едно от най-добрите си за парите попадения. Но след като ще си имаш ремарке то си е идиотизъм да се мъчиш с галош. Наистина на табелката и пише 25 к.с. двигател. Ама китайски коне. А и това с водните ски съвсем ще те ръзкърти. И в прекия и в преносния смисъл. Взимай РИБ-че. Дори и този размер, но се отървай от сгъваемото лодче с време. Ако ли не... то лодчето ще се отърве от теб. Вгледай се в транеца и си представи къде и как напъва двигателя при тази конструкция. Ама хубаво си виж коравото моторче през какво и къде най-вече те бута. А после пък си представи къде и как дърпат ските, сложи вълните, падащия скиор и заблеялия се лодкар/щото нали и напред трябва да се поглежда понякога/ и си представи каква картинка ти предстои. Хубаво като се осмислиш, гънките от прегъването, дет се беше притеснил, ще се окажат най-малката ти грижа.

            П.П. Ако не ме послушаш, то поне задължително вържи здраво двигателя към дръжките на лодката. Ама наистина здраво.
            GPS системи https://www.easytracking.bg/
            Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

            Коментар


            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              :-) :-) :-) Изобщо и не е ставало дума лодката да е различна от РИБ- пусто, тая неочаквана “ваканция” изяде част от предвидените средства за лодка. Дни преди извънредното положение и лодка и двигател и колесар бяха избрани и почти- поръчани... За това писах, че тази година купувам само двигател- лодката е
              допълнение към двигателя. Ще те послушам за водните ски- и на мен ми се вижда афиф това дъсче да издържи разнопосочно натоварване и то във водна среда...

            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              ..........

            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Така направено ухо би трябвало да държи уж. Поне изглежда стабилен захвата за транеца.
              https://offroad-bulgaria.com/filedat...5&d=1589297642

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1818.jpg
Прегледи:605
Размер:46.8 КБ
ID:6602015

          • Я тука съм пропуснал - на ремарке ли сме вече та да я почнем от начало тая тема?
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Ако беше почнал с водните ски, най-вероятно, никой нямаше даже и да спомене за джапанка.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • То и мотора в този случай не е толкова мощен . По скоро конете по две , и то не за много големи плавателни съдове . Но тепърва е купено всичко , оставете човека да се порадва . Може да му носи достатъчно радост и без водните ски .

                Коментар


                • D.Dimitrov
                  D.Dimitrov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Изцяло подкрепям, че за радостта от такива занимания не е от изключителна важност оборудването. Аз се придържам към идеята за споделяне на информация относно рисковете за здравето на колегата. На второ място е удобството и чак на трето, но пък там вече става строго индивидуално, усещането за максимално удоволствие и постигната мечта. Предполагам, вече се е научил да стяга кръста, и да не отказва хамалска помощ.

                  П.П. В момента в който позволят пътуванията с удоволствие ще го поканя да тества моите лодки в Гърция. Така се надявам, да му помогна да си направи собствения избор за следващите три -пет години, та поне да настъпва по-малко мотики от мен. Аз вече съм заприличал на кафърски бивол в челото от такива упражнения.

                • Вальо
                  Вальо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Колега, едвам ме нави за Гърцията... :-) Ще си търся обещаното, като наследство! :-)

              • Всъщност, тоя транец, не е баш оня транец: братята китайци може и да са го сметнали наистина за 25 коня. Тръгнах тази вечер да слагам колелата, а днес минах през евроболт-а да взема 4-ри неръждаеми болта, малко по- дълги от болтовете в стандартния комплект, които ми се сториха къси. Колелата ги свалих от лодка и още тогава ми се стори, че моя транец е по- дебел. Оказа се не малко, а доста по- дебел: на снимката се вижда до къде е била навита гайката на стария (късия) болт. Това, разбира се не променя факта, че уши за дърпане няма да слагам и че двигателя ще се връзва яко.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:795292CF-EDE5-4453-B4EC-8213936D4DFD.jpeg
Прегледи:461
Размер:496.8 КБ
ID:6602857
                08седемшест5едно513четири

                Коментар


                • D.Dimitrov
                  D.Dimitrov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Този транец, както и много други подобни, е просто не най-високо качество шперплат. За да преживее някакси гаранцията на лодката е облепен и боядисан. Къде в сряда, къде в петък. Разлепванията в критичните зони започват от първия ден след производство. От там ескалират според начина на употреба и съхранение. Факторите които спомагат да се спомине максимално бързо са: теглото/мощността на двигателя, неговите си и допълнително насилственото придобити отвори за закрепване на колеленца, и многократните сгъвания. При някои по-прилежни потребители в списъка влизат препаратите за почистване на лодката и всички видове попаднали в ръцете на непрофесионалисти водоструйки. Някъде по-горе те бях подсетил, докато си лежиш в лодката в хола, да се загледаш в транеца и да си представиш как го натиска теглото на двигателя, как го напъва напред, назад и настрани по време на движение. И къде и как се предават всички тези усилия та да се движи лодчето. Когато сглобиш до тук картинката си представи и какво се случва при вълнички, глисаж и резки смени на посока с някой и друг глиган вътре. Та препоръката ми е да премислиш още веднъж концепцията си преди дупченето и последващите го водни проби. Разбрах, че извънредната ситуация ти е пообъркала плановете, но пък и лихвите по кредита за по-скъпа лодка вероятно ще са на по-малка стойност от колкото загубата при препродажбата на тази след някои издевателства.

              • Ако си се навил за ремарке АЗ ако съм я почвам с Леле Тедо гледай сега каква идея имам,връщам ти тая лодка,задържаш там едни пари за тренировките по надуването и пък ми продаваш една с твърдо дъно,възможно най-голямата за ремаркето.

                Не че е лоша лодката ма Размера и твърдоста имат значение
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • Вальо
                  Вальо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не съм се навил за ремарке- казвам, че със сигурност е много по- удобно от надуването и раздуването, но съм решил да проверя фантазиите си в реалността. Тази година ще си поблъскам главата и кръста по този начин, пък догодина с Тедо сме се разбрали за РИБ- чето.

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  А така,добре,пускай как е реалната ситуация и късмет в борбата,кеф цена няма

              • Доживях... :-) Единствената снимка, на която не се виждат мухите между зъбите :-)

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:54F5AA98-2BAE-4703-8ABA-6BC12670BBC3.jpeg Прегледи:0 Размер:385.6 КБ ID:6603430
                08седемшест5едно513четири

                Коментар


                • Венци- малкия
                  Венци- малкия коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да.. вижда се добре.. "болестта" напредва здраво...нема връщане назад !

                • KingofROAD
                  KingofROAD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Йохохооо...

                  Гледам че над червената туба, на транеца има табелка. Дай снимка, когато е удобно да видим какво пише там...

                • Вальо
                  Вальо коментира
                  Редактиране на коментар
                  На 8ма страница, 116ти пост има снимка на табелката и на всички останали детайли.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X