Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

    То и с чехкините е така . Питай ме откъде знам
    То и лоши рускини няма.
    Но до един момент
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Жатецката патка се прави в Шумен, ако не знаете...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Жатецката патка се прави в Шумен, ако не знаете...
        Мм.
        То теоретично и Шуменско се прави в Шумен.
        Даже съм пил такова.
        Но в магазина до нас е или от Ботевград или шумадия.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

          То и лоши рускини няма.
          Но до един момент
          Момента е ако сбъркаш да се ожениш за рускиня
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

            Мм.
            То теоретично и Шуменско се прави в Шумен.
            Даже съм пил такова.
            Но в магазина до нас е или от Ботевград или шумадия.
            Интересна информация - как се казва фабриката в Ботевград?
            Кеновете може и да са сръбски, но бутилка 0,5л досега не съм попадал на друга, освен от Шумен.
            Човек се учи докато е прост!

            Коментар


            • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:миксер.jpg
Прегледи:1145
Размер:190.9 КБ
ID:6522952

              Коментар


              • ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • Най-накрая и от мен една носталгична снимка, ако позволите​​

                  Тия машинки, чисто нови преди 34 години постъпиха на служба във Вътрешни войски. Оказва се май, че още им е рано за пенсия

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190928_163813.jpg
Прегледи:841
Размер:508.4 КБ
ID:6525292 ​​​​​​​

                  Коментар


                  • IvanIvanovi
                    IvanIvanovi коментира
                    Редактиране на коментар
                    къде е снимано? в Ню Пейзър бяхме с ГАЗки

                  • Тропчо
                    Тропчо коментира
                    Редактиране на коментар
                    В Кърджали бяхме с такива и 131. Имахме и две Виетнамки, ама рядко се ползваха.

                  • Маркони
                    Маркони коментира
                    Редактиране на коментар
                    Все едно гледам парка във Врана.
                    Имахме доста 130, и те отнасяха сериозният транспорт.
                    Аз бях на 131, и пътувах много по-рядко.
                    Пейки имахме всички.
                    Странното беше, че някои бяха напречни, някои надлъжни...

                • Пейките в каросерията седят ли?
                  Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                  Коментар


                  • Иванови, пост №3. Ще се пробвам да ти пратя една снимка на л.с.
                    Тропи, имаше няколко 131 и Виетнамки, ГАЗ- ка нито една. Пейките едва ли някой се е мъчил да ги маха, освен ако не са карали имущество... В Нови Пазар бяхме на ГАЗ-53 и 131. До клетвата, добре си спомням, имаше и два броя 130, после заминаха за Разград, май. По-късно докараха и един такъв с реактивната установка отзад.

                    Коментар


                    • ЦИТАТ НА МАРКОНИ
                      Маркони коментира
                      Днес, 19:27
                      Все едно гледам парка във Врана...
                      ....
                      Пейки имахме всички.
                      Странното беше, че някои бяха напречни, някои надлъжни...
                      Край на цитата на Маркони
                      По колко места имаше в двата варианта, друго качваше ли се?
                      Последно редактирано от veskov; 09-11-19, 19:06. Причина: Коригира ме някой
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • IvanIvanovi
                        IvanIvanovi коментира
                        Редактиране на коментар
                        В Газ-ките бяха напречни, събирахме се един взвод вътре

                    • Газ-ките - пет пейки по пет човека на всяка. Може и 6, ако са слабички /то тогава бяхме предимно такива/ и с лятната униформа, но не е гот. Веднъж се качихме и два взвода /почти 50 човека/ прави, с пейките вътре. Газките ни бяха български и руски, жълти и сини кабини. Едните имаха на задната каната две стремена за качване на пасажерите, на другите стъпвахме отстрани на куката. Самосвал Газка имахме, той беше готов за война - със зелена кабина Двата Зила, дето ги споменах - единя беше къс, другия дълъг. До клетвата, с дългия сме излизали няколко пъти на занятие - беше 6 или 7 пейки вътре, не помня точно, но тръскаше повече от Газката, явно щото товара му идваше малко. Особено веднъж пък взводният ни вози по едни планински пътчета, как не се пребихме или изпочупихме вътре и сега се чудя.... А той е бил момчурляк тогава на 23-4 години... Наште 131 бяха с български каросерии, май Лесидрен, сигурно и те са имали пейки, но возеха имущество. По един на всяка рота и три Газки за личния състав и башка другите машини. С Надлъжни пейки са каросериите които са стандартни за возене на хора и товари- обикновено на всички военни машини. На бригади съм се возил на Прага и 157 - те са така - ниска плътна каната и надканатата една част се сваля и става на пейка с облегалка. Отделно по средата може да се сложи и една широка пейка за един или два реда хора. виетнамки, джогани, всичко което е с оригинал милитъри каросерия е така.

                      П.п. В ДАП-а също - всички камиони имаха за запас напречни пейки. Даже като дойдоха Камаз и Татра самосвали . заваряха им по едни винкели отвътре на коша да могат да се редят пейки. Естествено като направи няколко курса с чакъл и винкела заминава, ама поне упражнението беше отработено.
                      Последно редактирано от jordanov sv; 09-11-19, 20:21.

                      Коментар


                      • https://www.youtube.com/watch?v=BG1U7B3LMEM...
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • jordanov sv
                          jordanov sv коментира
                          Редактиране на коментар
                          Е да, и от една газка като скочат така 50 кашика на някой отстрани ще му се ококорят цайсите, хехе. Тука джипката вероятно е без задни седалки, обемът вътре не е малък все пак за трийсетина хлапета, монголчета при това...

                      • Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
                        Газ-ките - пет пейки по пет човека на всяка. Може и 6, ако са слабички /то тогава бяхме предимно такива/ и с лятната униформа, но не е гот. Веднъж се качихме и два взвода /почти 50 човека/ прави, с пейките вътре. Газките ни бяха български и руски, жълти и сини кабини. Едните имаха на задната каната две стремена за качване на пасажерите, на другите стъпвахме отстрани на куката. Самосвал Газка имахме, той беше готов за война - със зелена кабина Двата Зила, дето ги споменах - единя беше къс, другия дълъг. До клетвата, с дългия сме излизали няколко пъти на занятие - беше 6 или 7 пейки вътре, не помня точно, но тръскаше повече от Газката, явно щото товара му идваше малко. Особено веднъж пък взводният ни вози по едни планински пътчета, как не се пребихме или изпочупихме вътре и сега се чудя.... А той е бил момчурляк тогава на 23-4 години... Наште 131 бяха с български каросерии, май Лесидрен, сигурно и те са имали пейки, но возеха имущество. По един на всяка рота и три Газки за личния състав и башка другите машини. С Надлъжни пейки са каросериите които са стандартни за возене на хора и товари- обикновено на всички военни машини. На бригади съм се возил на Прага и 157 - те са така - ниска плътна каната и надканатата една част се сваля и става на пейка с облегалка. Отделно по средата може да се сложи и една широка пейка за един или два реда хора. виетнамки, джогани, всичко което е с оригинал милитъри каросерия е така.

                        П.п. В ДАП-а също - всички камиони имаха за запас напречни пейки. Даже като дойдоха Камаз и Татра самосвали . заваряха им по едни винкели отвътре на коша да могат да се редят пейки. Естествено като направи няколко курса с чакъл и винкела заминава, ама поне упражнението беше отработено.
                        нагледно




                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар


                        • 35 лапета , шофьора и две жени
                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X