Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
    Лада 1300 на КАТ в гр.Трън през 80те години.[ATTACH=CONFIG]979229[/ATTACH]
    Браво, Драго! Страхотен кадър! Ей, заради такива снимки съм в темата.
    В отговор, качвам нещо от същия период, но зад океана.
    Дет' са вика-в отговор на американското хоу-хау, ние ще изнесем хау-мач...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Plymouth Fury ''Police car''-  1977 (3).jpg
Прегледи:1
Размер:90.2 КБ
ID:5806671Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Plymouth Fury ''Police car''-  1977 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:68.3 КБ
ID:5806673

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      "Mack" отдавна "ги немае". Рено ги глътнА. Може да ползват марката още, ама става като фиатовата "ДжипоПанда" - там нещо с двигателче 1,1 или 1,0 турбо (туй за коли говорим, не за камиони) и като минава покрай тебе, все едно пеперудка пърха. И тия другите - "Peterbilt" и "Freightliner", и тях ги отнемА.

      P.S. Сега се зарових - Kenworth и Peterbilt са още живи и не са глътнати от някой евроГейски конгломерат.
      Това не го знаех. Жалко, наистина много жалко.
      Само не знам под каква форма са ги глътнали и дали са ги оставили да си правят нормални камиони или са ги поеврогейчили. Щото не мога да си представя Рено да направят e такова нещо като за Австралия например:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Road_Train_Australia.jpg
Прегледи:1
Размер:348.4 КБ
ID:5806669 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:644428.jpg
Прегледи:1
Размер:224.4 КБ
ID:5806670

      А ето и един класически дзвер
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3932608262_0e7fcba316.jpg
Прегледи:1
Размер:153.7 КБ
ID:5806674
      Chevrolet Caprice 1978, т. нар. interceptor, 8 цилиндров, 6800 кубика и "само" 375 к.с., (горе-долу колкото 6 догонялки).
      Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Ми, като знаеш толкова "доста неща" с каква цел се включи по-горе, след като си се компетентно проЙзнесъл:


        Ъ? С цел "МСТБГ", а?
        В никакъв случай. С цел други хора да ги прочетат преди да пишат небивалици, и най-вече ако ще ги дъвкаме пак, да не е в тази тема, а в някоя от старите.
        Т.е. не казвам нищо срещу твоите твърдения, само мога леко да те коригирам, че всъщност и Рено и Мак са собственост на Волво, и на практика основната част като техника и ноу-хау идват от Волво(които пък бяха втори в Света в бранша на товарните автомобили).

        А доколко камионите са автентични "американци", и достойни наследници на произведенията на Джак Мак, може да се каже, че няма как да не са. Пазарът е такъв, че го изисква - скорости, мостове а поне до скоро и двигател(различен от Мак, които всъщност са пребоядисани в червено мотори на Волво), се избираха от клиента. Отделно, Волво си имат и доста добър пазар в щатите, и като Волво(модели с "муцуна"). Обаче дори и за собствените им модели можеха да се избират не само техни агрегати.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Кат ги гледам тия австралийските (и в контекста дебатите по аеродинамиката от онази стара тема) и по хиляда коня да са, едва ли могат да карат с повече от 60-80км/ч - колко ли да важи аеродинамиката.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            В никакъв случай. С цел други хора да ги прочетат преди да пишат небивалици, и най-вече ако ще ги дъвкаме пак, да не е в тази тема, а в някоя от старите.
            Т.е. не казвам нищо срещу твоите твърдения, само мога леко да те коригирам, че всъщност и Рено и Мак са собственост на Волво, и на практика основната част като техника и ноу-хау идват от Волво(които пък бяха втори в Света в бранша на товарните автомобили).
            Какви небивалици? Че "Рено" е купило "Мак" доста отдавна = небивалица?
            Че "Рено" и "Волво" бяха една фирма, преди франсетата да се омъжат за "Нисан" ?
            Че в момента "Волво" е китайска собственост на "Zhejiang Geely" ?
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              А за полицейските "Краун ВикториЙ" и др. подобни, това съм го пускал преди три години. Една такава ("на служба" като частно МПС) преминава пред "Субаруто", стоящо пред мен на светофара. Явно има мераклиЙ да си внасят такива чак в Клета Майка:

              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Дип, че отворих приказка за камионите, та да видя ония теми от преди, дето ги подвадихте. Сега ги чета с интерес.
                А за Австралия, ми предвид настилката там и чутовната композиция дето мъкнат 80 км/ч си е добре и достатъчно. То само спирачния му път сигурно е към половин километар, а ако спука гума на някое от ремаркетата, сигурно не го и усеща. Интересно са си решили проблема с логистиката. Ако се прецака камиона, шофьора се обажда и до няколко часа долита една Чесна и му доставя часта. Това ако е нещо ставащо за полеви ремонт.
                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  Кат ги гледам тия австралийските (и в контекста дебатите по аеродинамиката от онази стара тема) и по хиляда коня да са, едва ли могат да карат с повече от 60-80км/ч - колко ли да важи аеродинамиката.
                  То по някои от техните пътища, скоростта далеч не се ограничава от мощността. Та аеродинамиката не им е от значение, а и без друго са доста по-ефективни на тон и от европейските. Отделно, там е по-важно да не потрошиш необратимо камиона насред пустота от сблъсък с животно.
                  Но в Щатите карат с около и над 100-110км/ч. Голяма част нямат ограничители на скоростта(освен в определени фирми, като вътрешнофирмени особености), тахографи пък хептен.
                  Интересно е, че самите влекачи са почти съпоставими като тегло с европейските, въпреки двата задни моста и по-голямата кабина.


                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Какви небивалици? Че "Рено" е купило "Мак" доста отдавна = небивалица?
                  Че "Рено" и "Волво" бяха една фирма, преди франсетата да се омъжат за "Нисан" ?
                  Че в момента "Волво" е китайска собственост на "Zhejiang Geely" ?
                  И към мосю Гагич... Небивалиците не бяха от теб, но в последния пост ми се види, че нещо все пак имаш някакви заблуди... Волво тръкс и Рено тръкс, нямат вече(отдавна) нищо общо с едноименните леки автомобили Волво и Рено.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    А-а-а-а, другари, направо подменихте целта, същността и идеологията на темата!
                    Я да ви поздрАвим с нещо подобаващо:

                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Волво стъпват на американския пазар, като купуват White. После стават там едни корпоративни игри и прехвърляния, в крайна сметка остава само Волво, другите марки или ги спират, или ги продават.

                      https://en.wikipedia.org/wiki/White_...Company#Demise

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Първоначално публикуван от Ilia801 Преглед на мнение
                        Волво стъпват на американския пазар, като купуват White. После стават там едни корпоративни игри и прехвърляния, в крайна сметка остава само Волво, другите марки или ги спират, или ги продават.

                        https://en.wikipedia.org/wiki/White_...Company#Demise
                        Чак пък в крайна сметка... В крайна сметка, 2000г Волво тръкс, купува Рено тръкс, с което придобива и Мак.
                        Стават там разни работи, и 2009г щабквартирата на Мак се мести в Грийнсбъро, Северна Каролина, т.е. при щатската централа на новия си собственик Волво тръкс.
                        И към момента Волво има няколко завода в САЩ, камионите Мак и Волво се правят в отделни заводи, а двигатели и трансмисии в общ.
                        Т е. Волво продават камиони и под марката Мак..в крайна сметка.

                        А Рено Магнум с истински V8 на Mack, се е правел 90-те.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          https://youtu.be/2-Aua13dM5U
                          Biagini Passo Powered By VW Syncro

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            В контекста на спора, бразилско ФауВе виждали ли сте



                            С яко тунинг по бразилски, естествено

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Има и Peterbilt, с кабина от Фолксваген.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:i010860.jpg
Прегледи:1
Размер:52.1 КБ
ID:5806691

                              За който се интересува модел 200 и 265.

                              А като стана въпрос за филми модела 281, от "Duel"(В някои версии на филма, има сцени с почти аналогичния 351).
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:i005148.jpg
Прегледи:1
Размер:62.0 КБ
ID:5806692

                              ПП: И камиона на главния герой в "Convoy" - Mack RS700L
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:i009813.jpg
Прегледи:1
Размер:68.0 КБ
ID:5806694
                              Последно редактирано от cecoa1; 18-01-19, 14:42.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
                                Това да не е нещо от времената, когато Голфсваген държеха МАН.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X