Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте ми лаптоп

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: Препоръчайте ми лаптоп

    Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
    Сегашния софтуер е на такова ниво, че както каза и Даниел, дори елементарните bruteforce програми се възползват от всяка ВЪЗМОЖНА изчислителна мощ. Какво остава за софтуери за по няколко $$$.
    Като се замисля преди нямаше дори 64-битови програми, сега трудно се намират 32 битови, така че...
    Ами нещата не са баш така! Хардуера все още води софтуера и то доста убедително при това (говорим си за видеоедитинг). Дори и само мисълта да монтираш - използвайки само изчислителната мощ на компютъра си допреди няколко години бе еретизъм, а сега може да се монтира на коя да е машина, стига да не се гони скорост и висока производителност. Да не говорим за проблемите с интерфейса и купчините изключително скъп хардуер, който трябваше да имаш, само за да можеш да вкараш видеото в компа и т.н. Изискваха се супер скъпи скъзи дискове и още по-скъпи видеоплатки, които обикновено ако можеха едно, не можеха друго и т.н. И тогава софтуера издишаше и се налагаха всякакви въртели, като паралелното инсталиране на две операционни системи, за да накараш софтуера да работи що годе стабилно и най-вече, да не се губи информация, заради честите забиви и т.н.
    Към днешна дата софтуера определено е по-съвършен, забивите са по-малко, но продължава да ги има. Все така софтуера не може да използва хардуера на 100% и точно поради тази причина ако искаш да работиш без да ти побеляват косите купуваш техника на принципа на Мечо Пух - Колкото повече, толкова повече! Основните проблеми винаги са били и продължават да бъдат скоростта на вътрешния трансфер и големината на буферите които го обслужват, а не чистата изчислителна мощ! И този проблем идва именно от софтуера, който управлява тези процеси въпреки, че хардуера като характеристики позволява скорост много над нужната за целта! Основната "греда" винаги е идвала от операционната система и от начина по който разпределя ресурса по време на работа! Затова и сме принудени да осигуряваме максимален хардуерен ресурс - та барем ОС-а и останалия софтуер решат, че им стига и постигнем прилична производителност в реално време! Не бъркайте еб@нето с боя - игрите при които основно имаме възпроизвеждане на графика в реално време, без почти никакво писане върху харда, и имаме едни не толкова много на брой сложни сметки, и виждаме резултатите от тях на монитора си, и видеомонтажа, където сметките не са чак толкова сложни, но изключително много на брой, заради големия обем на файловете и при които освен че се чете от нон-стоп от харда и се пише нон-стоп върху него в същото време! Двата процеса са организирани по съвсем различен начин и изискват съвсем различна специфична производителност от машината! Гемърските видео платки са предназначени да смятат с много висока скорост 3D графика и процесорите им са със вградени специфични инструкции и алгоритми които са строго профилирани за целта. За нуждите на тези сметки е и оперативната памет в тях - оформяйки архитектура, позволяваща нужната скорост на възпроизвеждане на графиката. Ако на платката не и стигне изчислителната мощ, чак тогава започва да черпи ресурс от паметта на самия компютър. При видеомонтажа обаче това нито е необходимо, нито може да се използва, защото в него 3D графика няма и видеокартата ще работи колкото и най-куцата вградена такава! За монтажа е достатъчна една проста видеоплатка - възпроизвеждаща видеосигнала и толкоз, защото тя не участва във сметките по него! Останалото е съвкупност от работата на процесорите, оперативната памет, райт масива и най-вече скоростта и капацитета на трансфера на данни между тях. Надявам се, че не съм го обяснил прекалено объркано...

    Коментар


    • От: Re: Препоръчайте ми лаптоп

      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
      Ами нещата не са баш така! Хардуера все още води софтуера и то доста убедително при това (говорим си за видеоедитинг). Дори и само мисълта да монтираш - използвайки само изчислителната мощ на компютъра си допреди няколко години бе еретизъм, а сега може да се монтира на коя да е машина, стига да не се гони скорост и висока производителност. Да не говорим за проблемите с интерфейса и купчините изключително скъп хардуер, който трябваше да имаш, само за да можеш да вкараш видеото в компа и т.н. Изискваха се супер скъпи скъзи дискове и още по-скъпи видеоплатки, които обикновено ако можеха едно, не можеха друго и т.н. И тогава софтуера издишаше и се налагаха всякакви въртели, като паралелното инсталиране на две операционни системи, за да накараш софтуера да работи що годе стабилно и най-вече, да не се губи информация, заради честите забиви и т.н.
      Към днешна дата софтуера определено е по-съвършен, забивите са по-малко, но продължава да ги има. Все така софтуера не може да използва хардуера на 100% и точно поради тази причина ако искаш да работиш без да ти побеляват косите купуваш техника на принципа на Мечо Пух - Колкото повече, толкова повече! Основните проблеми винаги са били и продължават да бъдат скоростта на вътрешния трансфер и големината на буферите които го обслужват, а не чистата изчислителна мощ! И този проблем идва именно от софтуера, който управлява тези процеси въпреки, че хардуера като характеристики позволява скорост много над нужната за целта! Основната "греда" винаги е идвала от операционната система и от начина по който разпределя ресурса по време на работа! Затова и сме принудени да осигуряваме максимален хардуерен ресурс - та барем ОС-а и останалия софтуер решат, че им стига и постигнем прилична производителност в реално време! Не бъркайте еб@нето с боя - игрите при които основно имаме възпроизвеждане на графика в реално време, без почти никакво писане върху харда, и имаме едни не толкова много на брой сложни сметки, и виждаме резултатите от тях на монитора си, и видеомонтажа, където сметките не са чак толкова сложни, но изключително много на брой, заради големия обем на файловете и при които освен че се чете от нон-стоп от харда и се пише нон-стоп върху него в същото време! Двата процеса са организирани по съвсем различен начин и изискват съвсем различна специфична производителност от машината! Гемърските видео платки са предназначени да смятат с много висока скорост 3D графика и процесорите им са със вградени специфични инструкции и алгоритми които са строго профилирани за целта. За нуждите на тези сметки е и оперативната памет в тях - оформяйки архитектура, позволяваща нужната скорост на възпроизвеждане на графиката. Ако на платката не и стигне изчислителната мощ, чак тогава започва да черпи ресурс от паметта на самия компютър. При видеомонтажа обаче това нито е необходимо, нито може да се използва, защото в него 3D графика няма и видеокартата ще работи колкото и най-куцата вградена такава! За монтажа е достатъчна една проста видеоплатка - възпроизвеждаща видеосигнала и толкоз, защото тя не участва във сметките по него! Останалото е съвкупност от работата на процесорите, оперативната памет, райт масива и най-вече скоростта и капацитета на трансфера на данни между тях. Надявам се, че не съм го обяснил прекалено объркано...

      От твоето обяснение (макар да не съм сигурен, че видеото не се ползва от по-новите софтуери) излиза, че на теб ти трябва лаптоп с ДВЕ SSD-та - от едното да чете на другото да пише! От този трансфер по-бърз за сега няма в ПЦ-тата - съвременните SSD-та са в пъти по-бързи от всеки традиционен диск, че и от повечето РАИД масиви, а вече не са и толкова скъпи. Повечето 17" машини имат място за два диска, с добавяне на треи (за 10-15 долара) лесно се добавя и трети на мястото на ДВД-то което отдавна не се ползва - третият може да е един 1ТБ традиционен за съхраняване на "готовата продукция" или "заготовките".
      Успех

      Коментар


      • От: Препоръчайте ми лаптоп

        Щом за толкова време не си си избрал лаптоп, значи лаптопа за твойте нужди още не е измислен, орентирай се към персонален компютър.... Не може да имаш всичко което ти се иска, в малката кутийка на лаптопа.

        Коментар


        • От: Препоръчайте ми лаптоп

          То при видеото най-голям цикъл е рендването, но все пак зависи и каква ще е обработката. Ако ще се слагат ефекти и ще е засукано определено не става, на каква да е машина. Ако само искаш да събереш мат'ряла в едно видео и леко да го напудриш, да. Обаче да си купя машина за видео с вградена и или калпава видео карта, дето не мога да я сменя, а да наблегна на рам и хдд, които след 2 месеца мага да удвоя ми се струва доста странно решение. В този ред на мисли ако не ти се дават пари за машина, купува една кфа да е и не му се чудиш изобщо. След като ми изгоря видео картата на лаптопа и сега не може да пусне над 4 бита и 600х400 с яко черти и квадрати и аз съм за нов лаптоп уви.

          Обаче се чудя дали изобщо... нямам в момента пари да отделя за смислена машина, а и предпочитам да е деск с xeon. Та се замислих за кфа да е машина. Имам приятел с турбокс, но нещо не ми се нрави и се чудя, ако реша да взимам и намеря дупка в бюджета, кфо да е. Трябва ми за музика та се търси да има слот за експрес карта и/или fw порт. Вече почти не се срещат такива. Компромис с Видео карта не ми се прави, но тя е за да мога да подкарам някоя игра чат пат, та нвидия. Процесор интел i3 мисля ми стига и приличен екран /висока резолюция, то е ясно, че ще е от гадните лъскави матрици/, на хард и рам не държа особено. Та някой по-запознат да каже възможно ли е да се намери нещо прилично и горе доле пари... Аз колкото и да ровя под 1000 не мога да падна.

          Коментар


          • От: Re: Препоръчайте ми лаптоп

            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
            Ами нещата не са баш така! Хардуера все още води софтуера и то доста убедително при това (говорим си за видеоедитинг). Дори и само мисълта да монтираш - използвайки само изчислителната мощ на компютъра си допреди няколко години бе еретизъм, а сега може да се монтира на коя да е машина, стига да не се гони скорост и висока производителност. Да не говорим за проблемите с интерфейса и купчините изключително скъп хардуер, който трябваше да имаш, само за да можеш да вкараш видеото в компа и т.н. Изискваха се супер скъпи скъзи дискове и още по-скъпи видеоплатки, които обикновено ако можеха едно, не можеха друго и т.н. И тогава софтуера издишаше и се налагаха всякакви въртели, като паралелното инсталиране на две операционни системи, за да накараш софтуера да работи що годе стабилно и най-вече, да не се губи информация, заради честите забиви и т.н.
            Към днешна дата софтуера определено е по-съвършен, забивите са по-малко, но продължава да ги има. Все така софтуера не може да използва хардуера на 100% и точно поради тази причина ако искаш да работиш без да ти побеляват косите купуваш техника на принципа на Мечо Пух - Колкото повече, толкова повече! Основните проблеми винаги са били и продължават да бъдат скоростта на вътрешния трансфер и големината на буферите които го обслужват, а не чистата изчислителна мощ! И този проблем идва именно от софтуера, който управлява тези процеси въпреки, че хардуера като характеристики позволява скорост много над нужната за целта! Основната "греда" винаги е идвала от операционната система и от начина по който разпределя ресурса по време на работа! Затова и сме принудени да осигуряваме максимален хардуерен ресурс - та барем ОС-а и останалия софтуер решат, че им стига и постигнем прилична производителност в реално време! Не бъркайте еб@нето с боя - игрите при които основно имаме възпроизвеждане на графика в реално време, без почти никакво писане върху харда, и имаме едни не толкова много на брой сложни сметки, и виждаме резултатите от тях на монитора си, и видеомонтажа, където сметките не са чак толкова сложни, но изключително много на брой, заради големия обем на файловете и при които освен че се чете от нон-стоп от харда и се пише нон-стоп върху него в същото време! Двата процеса са организирани по съвсем различен начин и изискват съвсем различна специфична производителност от машината! Гемърските видео платки са предназначени да смятат с много висока скорост 3D графика и процесорите им са със вградени специфични инструкции и алгоритми които са строго профилирани за целта. За нуждите на тези сметки е и оперативната памет в тях - оформяйки архитектура, позволяваща нужната скорост на възпроизвеждане на графиката. Ако на платката не и стигне изчислителната мощ, чак тогава започва да черпи ресурс от паметта на самия компютър. При видеомонтажа обаче това нито е необходимо, нито може да се използва, защото в него 3D графика няма и видеокартата ще работи колкото и най-куцата вградена такава! За монтажа е достатъчна една проста видеоплатка - възпроизвеждаща видеосигнала и толкоз, защото тя не участва във сметките по него! Останалото е съвкупност от работата на процесорите, оперативната памет, райт масива и най-вече скоростта и капацитета на трансфера на данни между тях. Надявам се, че не съм го обяснил прекалено объркано...
            Без да съм се занимавал сериозно в видеоредактиране. Ще се усъмня в това което казваш... С думи прости искаш да кажеш, че един процесор толкова бързо ще енкодира информацията, че HDD (дори SATA III) няма да смогне да я поеме...

            Коментар


            • От: Препоръчайте ми лаптоп

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Ами нещата не са баш така! Хардуера все още води софтуера и то доста убедително при това (говорим си за видеоедитинг). Дори и само мисълта да монтираш - използвайки само изчислителната мощ на компютъра си допреди няколко години бе еретизъм, а сега може да се монтира на коя да е машина, стига да не се гони скорост и висока производителност. Да не говорим за проблемите с интерфейса и купчините изключително скъп хардуер, който трябваше да имаш, само за да можеш да вкараш видеото в компа и т.н. Изискваха се супер скъпи скъзи дискове и още по-скъпи видеоплатки, които обикновено ако можеха едно, не можеха друго и т.н. И тогава софтуера издишаше и се налагаха всякакви въртели, като паралелното инсталиране на две операционни системи, за да накараш софтуера да работи що годе стабилно и най-вече, да не се губи информация, заради честите забиви и т.н.
              Към днешна дата софтуера определено е по-съвършен, забивите са по-малко, но продължава да ги има. Все така софтуера не може да използва хардуера на 100% и точно поради тази причина ако искаш да работиш без да ти побеляват косите купуваш техника на принципа на Мечо Пух - Колкото повече, толкова повече! Основните проблеми винаги са били и продължават да бъдат скоростта на вътрешния трансфер и големината на буферите които го обслужват, а не чистата изчислителна мощ! И този проблем идва именно от софтуера, който управлява тези процеси въпреки, че хардуера като характеристики позволява скорост много над нужната за целта! Основната "греда" винаги е идвала от операционната система и от начина по който разпределя ресурса по време на работа! Затова и сме принудени да осигуряваме максимален хардуерен ресурс - та барем ОС-а и останалия софтуер решат, че им стига и постигнем прилична производителност в реално време! Не бъркайте еб@нето с боя - игрите при които основно имаме възпроизвеждане на графика в реално време, без почти никакво писане върху харда, и имаме едни не толкова много на брой сложни сметки, и виждаме резултатите от тях на монитора си, и видеомонтажа, където сметките не са чак толкова сложни, но изключително много на брой, заради големия обем на файловете и при които освен че се чете от нон-стоп от харда и се пише нон-стоп върху него в същото време! Двата процеса са организирани по съвсем различен начин и изискват съвсем различна специфична производителност от машината! Гемърските видео платки са предназначени да смятат с много висока скорост 3D графика и процесорите им са със вградени специфични инструкции и алгоритми които са строго профилирани за целта. За нуждите на тези сметки е и оперативната памет в тях - оформяйки архитектура, позволяваща нужната скорост на възпроизвеждане на графиката. Ако на платката не и стигне изчислителната мощ, чак тогава започва да черпи ресурс от паметта на самия компютър. При видеомонтажа обаче това нито е необходимо, нито може да се използва, защото в него 3D графика няма и видеокартата ще работи колкото и най-куцата вградена такава! За монтажа е достатъчна една проста видеоплатка - възпроизвеждаща видеосигнала и толкоз, защото тя не участва във сметките по него! Останалото е съвкупност от работата на процесорите, оперативната памет, райт масива и най-вече скоростта и капацитета на трансфера на данни между тях. Надявам се, че не съм го обяснил прекалено объркано...
              Без да съм се занимавал сериозно в видеоредактиране. Ще се усъмня в това което казваш... С думи прости искаш да кажеш, че един процесор толкова бързо ще енкодира информацията, че HDD (дори SATA III) няма да смогне да я поеме...

              П.С. Като направя едни прости изчисления за видео в FullHD 1920х се използват около 40Mbps/s(мегабита в секунда/) което е около 5MB (мегабайта), един съвременен HDD може ли да чете и пише с 5 MB? От там идва констатацията, че щом при копиране(без енкодинг) трябва такава скорост, процесора дори да си скъса **** няма как да енкодира on-the-fly (дори и с помощта на GPU) от това следва, че трансфера при енкодирането ще падне поне на 4 MB...

              Коментар


              • Re: Препоръчайте ми лаптоп

                При райд масив и няколкопроцесорен сървер, на 720п кодирането става с около 14 кадъра в секунда във формат mp4 с FFMpeg, без да се ползва хардуерен кодер.
                Колкото повече екстри има при кодирането толкова по бавно става и толкова са по малко кадрите /демек процесорите не смогват и писането по дисковете няма да е огромно/ - обаче при бързо кодиране кадрите стигат и до 40. Не съм гледал натоварването на масива.

                ето малко Log
                Metadata:
                major_brand : mp42
                minor_version : 0
                compatible_brands: mp41isom
                encoder : Lavf52.111.0
                Stream #0.0(und): Video: libx264, yuv420p, 854x480, q=2-31, 200 kb/s, 1k tbn, 23.98 tbc
                Stream #0.1(und): Audio: libfaac, 48000 Hz, stereo, s16, 64 kb/s
                Stream mapping:
                Stream #0.0 -> #0.0
                Stream #0.1 -> #0.1
                Press [q] to stop, [?] for help
                frame= 48 fps= 0 q=0.0 size= 0kB time=00:00:00.00 bitrate= 0.0kbits/s dup=0 drop=11
                frame= 56 fps= 51 q=0.0 size= 0kB time=00:00:00.00 bitrate= 0.0kbits/s dup=0 drop=14
                frame= 62 fps= 38 q=30.0 size= 40kB time=00:00:00.12 bitrate=2638.5kbits/s dup=0 drop=15
                frame= 89 fps= 42 q=30.0 size= 71kB time=00:00:01.25 bitrate= 465.9kbits/s dup=0 drop=22
                frame= 102 fps= 39 q=30.0 size= 85kB time=00:00:01.79 bitrate= 390.3kbits/s dup=0 drop=25
                frame= 121 fps= 39 q=30.0 size= 116kB time=00:00:02.58 bitrate= 366.3kbits/s dup=0 drop=30
                frame= 147 fps= 40 q=30.0 size= 141kB time=00:00:03.67 bitrate= 314.7kbits/s dup=0 drop=36
                frame= 170 fps= 41 q=30.0 size= 179kB time=00:00:04.63 bitrate= 317.0kbits/s dup=0 drop=42
                frame= 202 fps= 43 q=30.0 size= 212kB time=00:00:05.96 bitrate= 291.7kbits/s dup=0 drop=50
                frame= 232 fps= 44 q=30.0 size= 241kB time=00:00:07.21 bitrate= 273.4kbits/s dup=0 drop=58
                frame= 259 fps= 45 q=30.0 size= 272kB time=00:00:08.34 bitrate= 266.9kbits/s dup=0 drop=64
                frame= 290 fps= 46 q=30.0 size= 300kB time=00:00:09.63 bitrate= 255.1kbits/s dup=0 drop=72
                frame= 308 fps= 45 q=30.0 size= 351kB time=00:00:10.38 bitrate= 276.5kbits/s dup=0 drop=77
                frame= 330 fps= 45 q=30.0 size= 371kB time=00:00:11.30 bitrate= 269.0kbits/s dup=0 drop=82
                frame= 342 fps= 43 q=30.0 size= 382kB time=00:00:11.80 bitrate= 265.1kbits/s dup=0 drop=85
                frame= 351 fps= 42 q=30.0 size= 397kB time=00:00:12.17 bitrate= 266.9kbits/s dup=0 drop=87
                frame= 364 fps= 41 q=30.0 size= 409kB time=00:00:12.72 bitrate= 263.6kbits/s dup=0 drop=91
                frame= 388 fps= 41 q=30.0 size= 429kB time=00:00:13.72 bitrate= 256.2kbits/s dup=0 drop=97
                Последно редактирано от Daniel; 30-05-13, 11:12.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                  От твоето обяснение (макар да не съм сигурен, че видеото не се ползва от по-новите софтуери) излиза, че на теб ти трябва лаптоп с ДВЕ SSD-та - от едното да чете на другото да пише! От този трансфер по-бърз за сега няма в ПЦ-тата - съвременните SSD-та са в пъти по-бързи от всеки традиционен диск, че и от повечето РАИД масиви, а вече не са и толкова скъпи. Повечето 17" машини имат място за два диска, с добавяне на треи (за 10-15 долара) лесно се добавя и трети на мястото на ДВД-то което отдавна не се ползва - третият може да е един 1ТБ традиционен за съхраняване на "готовата продукция" или "заготовките".
                  Успех
                  Това за което говориш е идеалния вариант - едното SSD за операционната система и инсталацията на софтуера, а другото като райт масив! Проблема е там, че примерно от феста видео материала е към 400 GB и всичкото това трябва да го качиш някъде. После като направиш проекта, всичкото това влиза вътре и започва едно дялкане, пренареждане, промяна на параметрите като скорост, крупност на кадъра, цветови корекции, добавят се ефекти (най-общо казано), отделно от това аудио и т.н. - десетки хиляди операции, които генерират огромно количество "temporary files" и т.н. и всичко това допреди голямото смятане - експорта! Та си трябва доста място (говорим за терабйти, щото всичко вече е HD) и не е чак толкова евтино все още, но до една година ще стане със сигурност (то и сега не е чак неприемливо скъпо - зависи колко работа и за какви пари има). Иначе относно това дали видеокартата участва в ренда - можеш да провериш много лесно. На една машина и слагаш една напилена карта и пускаш да се смята някакъв проект и виждаш колко за колко време го оправя. После сменяш картата с някое дръвце и пак пускаш ренда на същия проект... Ще видиш, че разлика в скоростта на операциите няма.

                  Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                  Без да съм се занимавал сериозно в видеоредактиране. Ще се усъмня в това което казваш... С думи прости искаш да кажеш, че един процесор толкова бързо ще енкодира информацията, че HDD (дори SATA III) няма да смогне да я поеме...

                  П.С. Като направя едни прости изчисления за видео в FullHD 1920х се използват около 40Mbps/s(мегабита в секунда/) което е около 5MB (мегабайта), един съвременен HDD може ли да чете и пише с 5 MB? От там идва констатацията, че щом при копиране(без енкодинг) трябва такава скорост, процесора дори да си скъса **** няма как да енкодира on-the-fly (дори и с помощта на GPU) от това следва, че трансфера при енкодирането ще падне поне на 4 MB...
                  Кой то каза, че няма енкодинг..?!! Имаш десетки опции за различни формати, всеки със своите кодеци, но това играе само при експорта! В работна среда виждаш само "превю" на това което правиш в момента, като в проекта могат да участват файлове от различен формат. Софтуера работи така - правиш каквото правиш - залагаш някакви операции и софтуера ги помни. Плейваш проекта и виждаш "превю" и при нужда коригираш. Няма как да си по-бърз с ръцете и мишката от харда и процесора... Когато решиш, че всичко ти е ОК пускаш ренда - тогава започва голямото смятане - при експорта! Слаба машина ти експортва файлче с продължителност 5 минути, за 15. Добра машина - в реално време - за 5. Напилена машина, ще го направи за 2,5 минути...
                  Последно редактирано от alex_markov; 30-05-13, 12:18.

                  Коментар


                  • От: Препоръчайте ми лаптоп

                    Добре де Марто, 100% можеш да хванеш 2 еднакви машини и едната да има читава карта, а другата не и да сравниш... същото важи и за останалите чаркове. Но надявам се ти е ясно, че ако е вградена ти товари CPU-то, щото инак кой смята вместо нея? Мен ми се губи вече, какво точно искаш...

                    Коментар


                    • От: Препоръчайте ми лаптоп

                      О при обработка на файлове 400GB единия изобщо не бих се занимавал с лаптопи. Един десктоп с 3х2ТБ дискове (раид не ми трябва изобщо) и си свиркаш...
                      Пък ако толкова трябва да си мобилен има си "облачни" решения при които уж работиш на лаптоп, ама реалната работа я върши сървър някъде си....

                      Не виждам смисъл да се тестват различни карти, при условие, че на сайтовете на производителите на софтуера си пише, какво им поддържа софтуера...
                      Последно редактирано от Glow; 30-05-13, 15:35.

                      Коментар


                      • От: Препоръчайте ми лаптоп

                        Здравейте Придобих лаптоп с мн. досадна болест към него, Windows 8 Спешно търся, срещу заплащане РС-доктор, ,,психиатър" да речем, за да му ,,промие съзнанието", по възможност с някоя стара програмна версия - XP
                        Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                        „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                        LZ1EMS

                        Коментар


                        • От: Препоръчайте ми лаптоп

                          DOS устройва ли те базикам се колега. Знам че е модерно да се оплюва всеки нов Виндоус, но какво точно в 8 не ти харесва? 7 ползвал ли си? Дай парт номер на ноутбука.

                          п.п. Марто знаеш ли кaкво е раит (RAID)?
                          Последно редактирано от bushiDO; 01-06-13, 21:21. Причина: допълнение.
                          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                          Коментар


                          • От: Препоръчайте ми лаптоп

                            Идеологията на WicroSoft за адаптиране на потребителя към продукта не ми допада. Не искам да изпадам в подробности. Въпросът е има ли човек, който може да се заеме? Вероятно критично ще бъде наличието на съответни драйвери, не е моя работа да го знам.
                            Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                            „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                            LZ1EMS

                            Коментар


                            • От: Препоръчайте ми лаптоп

                              Преди да му правиш трансплант на мозъчно вълновия фронт - свали си безплатната програмка "Classic Shell" (classicshell точка net).

                              Ще ти възвърне стария интерфейс до степен не сто процента, но достатъчно да можеш да изкараш повече от десет минути без да го хвърлиш през прозореца. А за тези десет минути може да откриеш някоя и друга нова благиня която си струва. Осмицата всъщност не е толкова лоша система, но е саботирана от неистовия дебилизъм с новия интерфейс.

                              Който пак е иди дойди на десктоп, но е реална заплаха при компютър който управляваш дистанционно с remote desktop. Там вече говорим за реални проблеми и изгубено ценно време.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • От: Препоръчайте ми лаптоп

                                Времето за мен е твърде ценно...
                                Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                                „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                                LZ1EMS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X