Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За промиване - евтино масло от метро за 30 лв 4 или 5 литра и 50% бензин вътре. 2 или 3 евтини филтъра.
    Няколко минути, точиш, после останалото , точиш

    Коментар


    • В момента няма газова. Указанията са изпълнени, маслото е сменено два пъти заедно с филтъра, бистро е, не надува маркучи и.......пуши като парен локомотив като загрее и е форсираш (караш нормално) може ли по-големи инжектрни времена на дюзите да предизвикват това в туй влажно време или само се надявам
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • stefsab
        stefsab коментира
        Редактиране на коментар
        При идеално изгаряне на бензина остава вода и СО2 .....

      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        По някакъв начин да е влязъл антифриз/вода в гърнетата? Че ако гори антифриз,тя и на студено ще пуши. Или поне такива са ми скромните наблюдения.

      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Пушенето на студено си го има , но в нормалните граници и да е имало нещо в гърнетата, трябва вече да го е издухала, като загрее и е държиш в обороти ( достатъчни са 2000) тогава става сауната, свещите са сухо черни, приемам че е нормално при работа на място и загряване, чудя се ако сложната отоплителна система на входящия колектор е с пукнатина някъде, дали ще се отрази на цвета на цилиндрите и свещите и как да я елиминирам евентоално ......

    • При 2000 оборота постоянно, имаш отлични условия за стичане на масло от гумичките на клапаните.
      Сухо черните свещи говорят за лошо смесообразуване - някой от елементите на инжекциона не работи подобаващо.
      Ако провериш сигнала от ламбда сондата, ще разбереш дали е бедна или богата смес... и ще имаш насоки кой чарк да набедиш...

      Отоплението на дроселовата клапа няма да се отрази. То е против обледеняване на дроселовота клапа. Преди клапата въздухът с атмосферно налягане. След клапата - 340-400 mBar. Тази промяна в налягането води до поглъщане на топлинина/изстиване на дроселовата клапа. При тези условия и ниска външна температура дроселовата клапа може да се обледени.

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Гумичките са чисто нови ( "ерлинг" ако има значение ) не работи подобаващо датчика за температура на водата ( този за компа, не този за таблото) и го записва като грешка от време на време ......утре ще продължа борбата

      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        Ако датчика лъже , че е студен антифриза - пуска повече гориво и черните свещи са обясними. Тва чудо ако има ламбда - виж там какво показва.

      • stefsab
        stefsab коментира
        Редактиране на коментар
        Температурата на водата/мотора води до обогатяване на горивовъздушната смес, когато мотора е "студен". Ако компа го "хване" че е неизправен, компа на мотора изполва "аварийна" стойност от 60 градуса най-често.
        Така работи до следващото стартиране.
        Ако датчика "показва" доста ниска температура, компа не го "хваща" , че не работи, и неговите показания ги приема за верни и "дава" бензин като за много студен мотор.

    • Това е конденз от гърнетата , при каране ще изчисти.
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Добре, след всичката помощ тук и говорено с колеги и каквото съм проверил приемам че е така ( най ми отърва ) и го карам една седмица, после ще видим ☕

    • Антифриза в крайна сметка изчезва ли ?

      Коментар


      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        Източи сегашния бензин и сипи 100 октанов. Белия дим трябва да намалее .
        И не забравяй - когато влажността на въздуха е голяма - това си влиза в цилиндрите и тази вода няма как да изчезне - появява се отзад като бяла пара . Подпис : закон за запазване на масата

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        И енергията...

      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        Гаврилеееее,Гавриле...🤣 Добре,че беше ти да ме светнеш.😂 А аз толкова години се чудех,защо най-вече лятото и най-вече когато вали и влажността гони стоте процента,всички коли пускат пара като парни локомотиви!🤣🤣🤣 Господи помилуй.😵‍💫

    • Дядо Владо е виждал предостатъчно мотори за да може да каже че нещо не е в ред. Ако е антифриз, пуши като парен локомотив, буквално, но лесно се диагностизира - докато пуши, някой си слага ръката пред ауспха, после близва конденза. Ако е сладък, работата е ясна.Така си диагностицирах Hemi-то. Леко позагрял отзад буквално тече вода. И като видях това си изкарах акъла, но близнах и.... чиста водица.

      Антифриз може да влиза и през дроселнотот тяло - вътре има "термостат" за празния ход, който пуска въздух на студено. Това пасва и с обаждане от Деди преди няколко дни че от накъде губи вакуум, освен ако не го е преборил.

      Естествено, може и да е пукнат блок/глава, ама нещо не ми пасва съвсем. Да омеша масло с антифриз, както беше направила, да, но нещо много разнопосочни станаха симптомите. А и лично не забелязах проблем като ходих да мерим блока. Да, леко се забелязваше къде е изпускало по леко потъмнеия метал там, но нищо повече - блогът си беше идеялен за поставяне на глава, и 5 стотни пластина не влезе никъде.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Антифриз може да влиза и през дроселнотот тяло - вътре има "термостат" за празния ход, който пуска въздух на студено. Това пасва и с обаждане от Деди преди няколко дни че от накъде губи вакуум,.......
        Спомени коя е таА гаТ изолирах малко вакуми, но не е съм открил проблема, оставил съм го за съботно-неделни заигравки
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • По внушение на Спарки изолирам тези два маркуча за да не топля дросела, долния край на горния е заврян на кучето в хралупката, а долния целия е там и на ама нъцк .....

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07921.JPG
Прегледи:728
Размер:164.4 КБ
ID:6982892

          студен и малко да загрее

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07917.JPG
Прегледи:708
Размер:149.4 КБ
ID:6982894 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07911.JPG
Прегледи:708
Размер:83.1 КБ
ID:6982895
          за това топло време е много , продължавам с огледа на мотор и тази локвичка с антифриз показва МЯУууу....

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07923.JPG
Прегледи:710
Размер:111.6 КБ
ID:6982893

          Благодаря на отзовалите се ще повтарям ремонта
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Имам отработено масло 5W30 под 5к км, за промиване.

          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            За сега не , благодаря! Новото масло си е нормално, "теча" е извън зонато с маслото

        • Е от къде тече това, да го еба????

          Махни първо колектора и огледай там. Като им кара главата да и пуснат вятър, каза ли им да я надуят и тестват? На какво мирише парата? Конденза сладникав ли е?

          Отказвам да повярвам че може да има чак такъв карък. Или нещо бъркаш и двата пъти, или има някакъв дефект, дето ти прави въртели.

          На следващото стягане на глава ако искаш звънни ден предварително и ще опитам да се домъкна да гледаме двамата. Никакви такива грижи не е имало с моята - просто я сглобих по сервизно и толкоз.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            МахнАх, гледАх, като да е от ганитурата на смукателния колектор, ако ти се идва си добрО дОшел .........

        • Що не надуеш охладителната система с компресора малко , по малко? Обикновено така си казва.

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            Късно е вече, всичко е разглобено, Всмукателния колектор е част от "водопровода " на колата, а гарнитурката е малко по-дебела от литст хартия когато се сглобява всичко извън колата и всичко се почисти до блясък и всичко дрън-дрън-дрън и т.н тя работи, но когато е на място очевидно трябва друг подход за сега ........☕

        • Деди оправяй го това дребното, че тея дни ще имаш пратка от севера
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Дедо прави "Витара" (да му прости Създателя този грях) Двигател J24B ремонтиран в смолянско и дошъл в София .......да умре при деди:
            Поради не дотам сериозно отношение на собствениците ремонта на двигателя беше позамрял, но сега отново е на дневен ред. В този ред на мисли някой да е срещал ремонтно ръководство за този двигател J24B ? Условието е да не искат ХХ пари за да ти изпратят нещо или Х за страница и т.н.
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • Па май е тука може да се чете без да се сваля
              https://www.scribd.com/document/695331873/Manual-J24B
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Тук има някои страници.

                https://www.drive2.ru/l/5535012/

                тук има разни сервиз мануали, но не мога да се ориентирам

                https://www.manualslib.com/manual/38...ki-Vitara.html
                Последно редактирано от KingofROAD; 23-12-24, 13:54.

              • Стоян Боюков-Sariones
                Стоян Боюков-Sariones коментира
                Редактиране на коментар
                Баш! И аз съм с блокер.

              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Както се казва - наздраве! Стана с ад блокер но с "обади се на приятел"😎, аз работя само с компютри, не през телефон и гадта искаше имена мейли пароли че и кредитна карта ( макар че обеща 30 дни да е "фор фри") както и куп други неща за които няма познания, сега след като видя защо "Фероцата"пак изпуши 😥ще боря и "Сузукито" ..........

            • Деди ко станА бре? Имаш ли Фероза?
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Цитирам те теб : "Кратка беше майко радостта на Зайко"
                Разглобих оледах сглобих, вечерта и се радвах, на другия ден също, и таман да приема че е наред ПУФ-ПАФ парен влак.....😣

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Ама яко както като беше духнала гарнитура, или като предния път, дето ни така, ни иначе?
                Ако не си се отдал на мързел, мога да мина днес.

              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Мързелуват христиЕните че им е празник, ама в тези дни дедо мюслюмн, работи демек, даже от един смукателен колектор извадих щипка железца разни ( незнайно как стигнали там), убили мотора и като ги видях и показах на собственика и ми избЕга музата и запалих Ферко. За да загрее и да видя дали още пуши го подкарах и дакато чаках на пререза видях - пуши, сравних го с други коли много повече е, и понеже си беше пийнал водата от преливника ( или аз съм пропуснал да долея) реших да го покарам за да видя дали утре ще е "жаден" Речено сторено и Ъ ми не пуши при нормална газ (100км/ч.) НО пък загря или поне стрелката се дигна над обичайното си място с повече от 20% Газ(мамати да) - не, седи си дигната, има парно прибрах се, на пипане мотора е нормално загрял, не надува не бълбука, утре ще видя за нивото на водата и ако ти се идва си добре дошъл ......може и с глава чесън и сиьо манисто на червен конец да дойдеш против уруки да не полази нещо хемито 🤣

            • С помоща на тук участващите ръководството за ремонт на двигателя J24B (рядко отвратителен и нетехнологичен ) е намерено, (кафе) двигателя сглобен и запален и Ъ ъъъъ рипка като дрЪт мераклия на селска сватба.
              "Чека" индикира само не работещ подгрев на задна ламбда сонда ( проверено, че е закачена) , чесаньИе, гледаньИе, пцуваньИе
              Ъ две дюзи бензинови съм сложил куплунгите, но понеже са под още куп неща не съм ги "щракнал" и те не контактуват
              Щрак и двгателя заспива Понеже това техническо чудо на малките жълти пишчици е с електрическа газ, електрически вихрови ( или там както им викат) клапи, дори ключалката на стартера(стар модел, но без да слагаш в нея ключ, че е "кейлес") е с електрическа блокировка Въпрос - някой който е ремонтирал такъв тип машини случвало ли му се е да не индикира самодиагностиката такъв очеизваден електрически проблем като незакачени дюзи, или конкретната бройка "джип" нещо е бъгната?
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 4 потребители онлайн. 1 потребители и 3 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X