Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Караме на фарове през цялата година!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Караме на фарове през цялата година!

    Първоначално публикуван от Еmil Преглед на мнение
    На празен ход си е наред. При по-високи обороти - също. Но вентилатора на 4 и фаровете е невъзможно да поеме. Не са само светофарите. Заради това тръгни-спри(то се вижда, че средната скорост излиза малка), в повечето случаи е около най-ниските обороти. 1 минута с изгасени фарове и вентилатор преди да паркирам, на 1500 оборота и всичко е наред - пали без проблем. Значи, зарежда, няма прихлъзване на ремъка при включване на светлини. Проблем по зареждането няма. Ако спра вентилатора - пак няма проблеми. Но да се пържа на 40 градуса, защото трябва да ми светят фаровете на юлското слънце... айде стига... не мога да приема и че не се виждам под такова слънце. Този, който не ме вижда, няма за какво да има книжка - непригоден е.
    За каква кола си говорим?

    Коментар


    • От: Караме на фарове през цялата година!

      Първоначално публикуван от Еmil Преглед на мнение
      На празен ход си е наред. При по-високи обороти - също. Но вентилатора на 4 и фаровете е невъзможно да поеме. Не са само светофарите. Заради това тръгни-спри(то се вижда, че средната скорост излиза малка), в повечето случаи е около най-ниските обороти. 1 минута с изгасени фарове и вентилатор преди да паркирам, на 1500 оборота и всичко е наред - пали без проблем. Значи, зарежда, няма прихлъзване на ремъка при включване на светлини. Проблем по зареждането няма. Ако спра вентилатора - пак няма проблеми. Но да се пържа на 40 градуса, защото трябва да ми светят фаровете на юлското слънце... айде стига... не мога да приема и че не се виждам под такова слънце. Този, който не ме вижда, няма за какво да има книжка - непригоден е.
      Що за автомобил карате Emil?
      LZ1AIV

      Коментар


      • От: Караме на фарове през цялата година!

        Това с двигател от скутер ли е?
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: Караме на фарове през цялата година!

          Първоначално публикуван от Еmil Преглед на мнение
          На празен ход си е наред. При по-високи обороти - също. Но вентилатора на 4 и фаровете е невъзможно да поеме. Не са само светофарите. Заради това тръгни-спри(то се вижда, че средната скорост излиза малка), в повечето случаи е около най-ниските обороти. 1 минута с изгасени фарове и вентилатор преди да паркирам, на 1500 оборота и всичко е наред - пали без проблем. Значи, зарежда, няма прихлъзване на ремъка при включване на светлини. Проблем по зареждането няма. Ако спра вентилатора - пак няма проблеми. Но да се пържа на 40 градуса, защото трябва да ми светят фаровете на юлското слънце... айде стига... не мога да приема и че не се виждам под такова слънце. Този, който не ме вижда, няма за какво да има книжка - непригоден е.
          Хубуу де!
          Ма не отговори на въпроса! Ще го задам по друг начин:
          При запален двигател, със запалени фарове, с вентилатор на 4: Колко волта е напрежението в системата? Мърда ли при чакане на светофар, при движение с 1500 об/мин и т.н.?
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • От: Караме на фарове през цялата година!

            На 800 оборота пада на 11,8-11,6. на 1500 е 14,4. При мое мерене. Карах я в сервиз - и при тях всичко в норма. Казват, че това е положението - не може да се натоварва толкова на ниски обороти и край.
            В сервизното ръководство за този модел, за този проблем като една от причините дословно пише: "Свързани прекалено много консуматори".
            Последно редактирано от Еmil; 24-07-12, 23:13.

            Коментар


            • От: Караме на фарове през цялата година!

              Така и не каза каква е колата, но и за такива има лек - голям полутягов акумулатор.

              Коментар


              • От: Караме на фарове през цялата година!

                Или ръчна газ.
                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                Коментар


                • От: Караме на фарове през цялата година!

                  Първоначално публикуван от Еmil Преглед на мнение
                  Този, който не ме вижда, няма за какво да има книжка - непригоден е.
                  Кат' не тЪ види и те утрепе, едва ли ще ти е зор, как точно си е взел онзи книжката... Иначе си прав– ако изравнят тестовете с тези за космонавти (и нЕма начин да се шикалкави), ще решат и много други въпроси.
                  Смени си алтернатора, щото явно не е за тази кола. Може и само шайбата. А може и сервиза, в който ходиш.



                  И на мен никак не ми се кара на фарове, щото в повечето случаи е абсолютно излишно, та понякога дори дразнещо. Обаче вярвам, че все пак ще е по-скоро полезно, макар и само в определени условия, отколкото вредно по принцип. Нека светят. Малоумниците са много освен сред шофьорите, и сред управляващите, та по-добре да ги виждаме добре и от далече(за управляващите в малко по-различен смисъл).

                  ПП: УмрЕх от смЕх, докато гледах как нЕкъв бастун в парламента, обяснява как лятото било топло, а фаровете щели да го направят още по-топло... Капацитети всякакви. Да беше споменал поне парниковия ефект, ама той буквално вика "хиляди слънца..."
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Караме на фарове през цялата година!

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    Смени си алтернатора, щото явно не е за тази кола. Може и само шайбата. А може и сервиза, в който ходиш.
                    Немалко по-стари коли имат непълен електрически баланс на празен ход. Общо взето всичко карбураторно с алтернатор под 60А вижда зор с два халогенни фара + габарити + още нещо, каквото и да е. По-рано алтернаторите стандартно са били 40А, ама и крушките на фаровете по 40 вата и пак едвам е стигал токът.

                    Затова го и питам, каква е колата - за някои има готови рецепти.

                    Идеята, че ел. система на колата трябва да има добър запас от мощност още на празен ход не е никак стара - в серийните автомобили идва с плоските ремъци, алтернаторите с компактна конструкция без външни перки и автоматичното регулиране на празния ход.

                    Коментар


                    • От: Караме на фарове през цялата година!

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Няма логика по която светеща кола в ясен слънчев ден да е по-малко опасна от несветеща.
                      Два примера:
                      - прав къдрав път и мараня през лятото. Ако ти се е случвало да се разминаваш с кола с пуснати фарове и без такива - ще знаеш разликата. На мен в такава ситуация фаровете на насрещния ме спасиха от разминаване баш при една каруца...
                      - прашно предно стъкло с насрещно слънце и сенки по пътя. Ако и това ти се е случвало - пак ще знаеш разликата. На мен цял камион ми се е губил от поглед в такава ситуация...
                      Мога да ти изредя още много примери, за тия се сетих на първите 30 сек.

                      Ако обаче и двете не са ти се случвали - значи не си карал достатъчно. Пък на статистиката ако искаш вярвай...Ако не си карал достатъчно - нямаш право на глас по въпроса...

                      А вниманието на всички можеш да го изостриш като мигаш къси/дълги - така че карането на фарове с нищо не те ограничава.

                      А това за нормалния човек дето си пускал фаровете и без закон - Кольо за това го приемат това правило - щото няма нормални хора вече.
                      Всичко живо вече се е изпедерастило, изперкало, изнервило, изгърчило и се прави на ударено...да не говорим, че мислят с гъзъ си, а често и ръцете им - и те са там, докато карат най-вече...

                      Коментар


                      • От: Караме на фарове през цялата година!

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Немалко по-стари коли имат непълен електрически баланс на празен ход. Общо взето всичко карбураторно с алтернатор под 60А вижда зор с два халогенни фара + габарити + още нещо, каквото и да е. По-рано алтернаторите стандартно са били 40А, ама и крушките на фаровете по 40 вата и пак едвам е стигал токът.
                        Аз нали само дизели карам, та алтернатори под 80-90А, въобще не съм ползвал. На щатната барака е 120А, заради оня бързовар със свещите, който ти давах някога да отопляваме изпарителя на АГУ-то.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Караме на фарове през цялата година!

                          cecoa1, наистина ли мислиш, че със светлините нещо ще се реши? Ами да ти кажа: Два пъти ми се налага да стъпвам по банкетите в България заради кретени, изпреварващи срещу мен със скорости, при които не знам как биха ни разделили. При това СВЕТЯ, защото по споменатите доста по-нагоре причини не мога да си гася фаровете. А мястото на случките е пътят София-Варна, при това на отсечки с МНОГО паметници на такива "безсмъртни", които някой си мисли, че ще озапти като ги накара да си включат светлините. Те и без друго си ги включват - за да се различават от нормалните. Сега ще стане още по-зле.

                          Колата е Фиат Мареа 1,8 бензин. Този проблем съществува и при по-новите коли - Стило. И борбата е едно безсмислено сменяне на реле-регулатори, което в крайна сметка до нищо не води. Напрежението е в норма. За различните алтернатори на тези коли дават два диапазона: 13,8 - 14,2 V и 14,0 - 14,4 V. При цитираните условия натоварването на алтернатора е близо до максималното възможно, защото работят най-мощните консуматори: перка на радиатора, светлини и вътрешен вентилатор. Трябва едното да се гаси при ниски обороти. Сервизът се е доказал многократно. Нямам съмнения в тях.
                          Последно редактирано от Еmil; 24-07-12, 23:53.

                          Коментар


                          • От: Караме на фарове през цялата година!

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            Аз нали само дизели карам, та алтернатори под 80-90А, въобще не съм ползвал. На щатната барака е 120А, заради оня бързовар със свещите, който ти давах някога да отопляваме изпарителя на АГУ-то.
                            Дизелите са...

                            Абе лесни, поне за алтернатора.
                            Алтернаторът има горна граница на честотата на въртене. Слагаш му такова предавателно отношение, че да не умре при юнашко развъртане на двигателя, поне не преди двигателя. После слизаш на празен ход, който на малък дизел за лека кола е примерно 7 пъти по-ниска честота, а на малък бензин за лека кола е 10 пъти по-ниска честота и почват проблемите. Не стига това, ами при натоварване на празен ход (примерно заради лампи), бензиновият сваля оборотите повече от дизела, защото там за него е идиотски режим (дизелът в този режим щастливо си трака и не му пука). Идеята да повдигнеш празния ход при бензиновия те удря в джоба - по-силно от при дизела и се отказваш от нея. На всичкото отгоре на дизела, заради по-големия акумулатор и стартер са му нашили и по-голям алтернатор, та и от по-горни ампери да почне дискусията.

                            Абе май трябва да си взема и някой дизел.

                            Коментар


                            • От: Караме на фарове през цялата година!

                              Първоначално публикуван от Еmil Преглед на мнение
                              cecoa1, наистина ли мислиш, че със светлините нещо ще се реши? Ами да ти кажа: Два пъти ми се налага да стъпвам по банкетите в България заради кретени, изпреварващи срещу мен със скорости, при които не знам как биха ни разделили. При това СВЕТЯ, защото по споменатите доста по-нагоре причини не мога да си гася фаровете. А мястото на случките е пътят София-Варна, при това на отсечки с МНОГО паметници на такива "безсмъртни", които някой си мисли, че ще озапти като ги накара да си включат светлините. Те и без друго си ги включват - за да се различават от нормалните. Сега ще стане още по-зле.
                              Но ти ги виждаш нали?
                              Фаровете не са, за да те виждат теб и да ти дават път, а за да ги виждаш ти и да се пазиш.
                              Да те видят теб е пожелателно...


                              И понеже тука някъде се обсъждаше разхода на крушки и т.н.
                              Горе долу на 15-20 000 км горят. Карам на фарове от 2002 година. Първо гори едната, после почти веднага (до седмица разлика най-много) другата. Затова от 5 -6 години насам - като изгори едната - сменям и двете и си оставам едната резервна. Навик ми е вече. Струва до 20 лв.
                              Е някои по-шибани марки искат да отидеш в срвиз за да ти сменят крушката така че сметката става още 20 лв отгоре.

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Абе май трябва да си взема и някой дизел.
                              Истинските мъже отдавна караме дизели...

                              Щастливо си тракат и не ти пука...а как дърпат при 4500 оборота!!!

                              Коментар


                              • От: Караме на фарове през цялата година!

                                Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                                Всичко живо вече се е изпедерастило, изперкало, изнервило, изгърчило и се прави на ударено...да не говорим, че мислят с гъзъ си, а често и ръцете им - и те са там, докато карат най-вече...
                                Точно така е за съжаление
                                Ето пресен случай от днес: Отивам късно на работа - към 11:00 вместо нормално към 9:00 или както обикновено - към 8:00 и, разбира се, на паркинга пред офиса свободните места са кът. Намирам едно... с проблем. Някой вече е паркирал като шейх в пустиня. Някой друг му се е ядосал и му е вдигнал чистачките, но не е паркирал там. Идвам аз, намазвам Тиграта с грес... и я паркирам.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24072012466.jpg
Прегледи:1
Размер:122.6 КБ
ID:5394638
                                Мина ми през ума, че въпросният шейх, ще си помисли, че аз съм му вдигнал чистачките... ама махнах с ръка и си заминах. След работа виждам, че шейхът го няма, но чистачките на моята Тигра са вдигнати... Добре че поне не е решил за назидание да ми спадне гумите.
                                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X