Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Караме на фарове през цялата година!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Караме на фарове през цялата година!

    Първоначално публикуван от Tony33 Преглед на мнение
    ... Странно ми е как всички реват,че искат европейски живот и заплати а не искат да се съобразяват с европейски правила и опит...
    Това в България сме в разрез с европейските правила и опит и заради фаровете, използвани вместо дневни светлини. Ти кои правила и опит знаеш?
    Пътищата са за да си караш трактора по тях. Има и нарушители, но забраните за трактори не са на толкова много места. Ти на кой път си видял трактор нарушител? Отделен е въпросът, че има невъзможни забрани и все пак машината трябва да мине отнякъде. Плюс това си карам по ограниченията даже между селата, за да не се разправям с полицаи или катастрофи и досега нямам такива за двадесетина години.

    Коментар


    • От: Караме на фарове през цялата година!

      Закона е приет без оглед на действителността в България.
      В Европа масовите коли са след 2007 и практически всички имат включени конструктивно дневни светлини.В България масовите коли са 91-96 година и за тях работата постоянно на фарове означава допълнителен разход на крушки и алтернатори.За горивото не коментирам -на 100 км не повече от 100-200 грама допълнително ,което в единичен мащаб не се усеща.Иначе ще допринесе да повишаване на БВТ на страната и до повече приходи от ДДС.

      Коментар


      • От: Караме на фарове през цялата година!

        Не е коректно да се смята, че БВП ще се повиши заради повишения разход на гориво. Тези пари се завъртат веднъж и заминават за петролните страни.
        Съвсем друг би бил случая, ако, вместо да ги дам за излишен бензин, си купя една бира повече. Тогава стимулирам родните търговци и производители вместо икономиките на близкия изток.
        Та закупуването на бира вместо бензин повишава много повече БВП
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • От: Караме на фарове през цялата година!

          Да ви кажа какво стана при мен вече няколко пъти. Акумулаторът ми е нов(купен е ноември месец) - при това от средна класа(Varta). Алтернаторът 14,6V при 2000 оборота. Дори с включени фарове. Карам през деня в града на включени фарове. Пускам и климатика, разбира се - навън е почти 40 градуса. Светофар, втори, трети... десети, Червено, следователно обороти около 800. След 20 км градско каране по този начин(около час общо), изгасявам двигателя. При опит да запаля - мън, мън. Акумулаторът паднал. Случи ми се неколкократно. Проверявах алтернатор, акумулатор - всичко изправно. Спасението: Форсирам на светофар до 1500 оборота и нямам проблеми. Това ще го направят доста хора, предполагам - поне тези с по-старите автомобили(а моят съвсем не е от най-старата генерация). Къде отидоха мерките за опазване на околната среда, какво стана с това сърцераздирателно крещене...

          Коментар


          • От: Караме на фарове през цялата година!

            Не ми разбра иронията.Това са чист приход на петролните компании и държавата-що да се откажат от тях.
            Не знам дали сте се сблъсквали но фирмите внасящи акумулатори ,трудно приемат рекламации от таксита ,именно поради тежкия му режим на работа .

            Коментар


            • От: Има ли алтернатива на Бойко?

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Ти дете ли си, та го установи?

              И сигурен ли си че повечето инциденти с деца се случват заради невключени фарове, или защото въобще не са се огледали, или защото някой си гламур е карал със 100 при ограничение 40 покрай училище, нищо че има легнали полицаи през 20 метра? Щото това го гледам всеки ден.
              Офтопик: Не съм дете. Не е нужно да съм. Светлината осигурява повече контраст, което привлича вниманието, особено на децата. По отношение на превишението на скоростта съм абсолютен привърженик на спазването на ограниченията.
              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

              Коментар


              • От: Караме на фарове през цялата година!

                Аз не визирам ирония, а тоталното лъгане от страна на държавата защо се приемат разни простотии. Ако сметнем с колко ще намалеят произшествията, поради тази "мярка в името на сигурността на движението" и с колко ще се увеличи смъртността сред градското население, в резултат на повишените емисии. дали ще ни излезе сметката? Защото тези милиграми, които цитират, със сигурност ще се окажат 100-ина пъти повече. Или следващото ще е задължително поставяне на светодиодни светлини, които трябва да са със сертификат за съответствие - пак в "името на сигурността и реда"? Това ми прилича на онази дивотия с копането на яма, а после на друга, в която да се постави пръстта от първата...

                Коментар


                • От: Има ли алтернатива на Бойко?

                  Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                  Офтопик: Не съм дете. Не е нужно да съм. Светлината осигурява повече контраст, което привлича вниманието, особено на децата. По отношение на превишението на скоростта съм абсолютен привърженик на спазването на ограниченията.
                  Как ще им привлече вниманието в ясен слънчев ден, ако гледат в другата посока? И как ще им привлече вниманието това че някой е пунсл фаровете, на фона на още 2-3 паркирали коли с пуснати фарове да речем? Това просто не работи винаги. Съответно и няма смисъл винаги. Извън града аз карам на фарове, така или иначе. Там помагат. В града може и да помогнат, а може и да навредят.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Караме на фарове през цялата година!

                    Първоначално публикуван от Еmil Преглед на мнение
                    Да ви кажа какво стана при мен вече няколко пъти. Акумулаторът ми е нов(купен е ноември месец) - при това от средна класа(Varta). Алтернаторът 14,6V при 2000 оборота. Дори с включени фарове. Карам през деня в града на включени фарове. Пускам и климатика, разбира се - навън е почти 40 градуса. Светофар, втори, трети... десети, Червено, следователно обороти около 800. След 20 км градско каране по този начин(около час общо), изгасявам двигателя. При опит да запаля - мън, мън. Акумулаторът паднал. Случи ми се неколкократно. Проверявах алтернатор, акумулатор - всичко изправно. Спасението: Форсирам на светофар до 1500 оборота и нямам проблеми. Това ще го направят доста хора, предполагам - поне тези с по-старите автомобили(а моят съвсем не е от най-старата генерация). Къде отидоха мерките за опазване на околната среда, какво стана с това сърцераздирателно крещене...
                    Малко офф, ама тук има нещо не в порядък. Има два датчика поне за консумация и вдигане на оборотите при празен ход ( един електически и един хидравличен) някой от тях не ти е наред може би. Не би трябвало да ти падат оборотите толкова ниско на празен ход при толкова консуматори. При мен седят около 1000 поне с толкова консумация на празен ход (визирам клматика главно). Не е лошо да ги провериш. Не е нормално това да ти пада така лесно акумулатора. Всички караме така и на такъв режим. Даже със стари акумулатори.

                    Знаех си ,че всички ще се метнат да ме нападат . Дано се позамислите следващия път като нарушавате нещо. А съм сигурен,че ще го направите. Самия факт ,че си правие труда да ми отговаряте го показва. За това обичам този форум - защото повечето потребители са от нормалните и добри хора. И знам, че допринасят честно за по-добрия живот у нас. Ще поджафкате малко и за фаровете и ще забравите . И по-важното - ще се съобразявате и спазвате правилника.
                    Проблема е със ония останалите - въртящи гуми и дърпащи ръчни спирачки и то като видят повече хора. Иначе по магистралата са по тихи от мухи,че като гониш и гълта машината . Ама дано и тях им намерят майстора. И на ония дето имат повече лев в джоба и се мислят, че са над физичните закони...
                    п.с. иначе има в немския йбей одобрени от ЕУ диодни дневни светлини със всички маркировки и за около 17-25 евро с доствката дотук. това,че са ни алчни търговците е друга тема
                    ето примерен линк:
                    http://www.ebay.de/itm/110909990606?...84.m1439.l2649
                    Последно редактирано от Tony33; 24-07-12, 12:44.
                    висете отпуснато

                    Коментар


                    • От: Караме на фарове през цялата година!

                      Тони ,никой не те напада,просто на хората им е писнало от допълнителни безсмислени разходи и допълнителни поводи куките да се заяждат.И то в името на някакви недоказани измислени доводи.
                      Все пак не сме Скандинавия.

                      Коментар


                      • От: Караме на фарове през цялата година!

                        Емо,
                        измери си зареждащия ток от алтернатора на ПХ - 800 об/мин. Ако и тогава покаже над 13.5 волта, значи всичко е наред.
                        Зареден акумултор оставен 24 часа в покой показва 12.6-12.7 волта, така че 13.5 волта заряден ток му е достатъчен. Единствено е важно зареждащия ток да е под 15 волта, за да не завира електролита.
                        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                        Коментар


                        • От: Караме на фарове през цялата година!

                          Някой може ли да поясни какви дневни светлини са допустими. Има ли го някъде текста да прочетем или ще има и някой подзаконов нормативен акт. Искам да се подготвя от сега и да си направя сметката. Има ли някакви специални изисквания и може ли примерно както казва колегата по-горе да се сложат нещо като ангелски очи на кръглият фар, които да играят ролята на дневна светлина.
                          Александър

                          Коментар


                          • От: Караме на фарове през цялата година!

                            Ето изчерпателна публикация на темата дневни светлини.
                            http://www.tuning.bg/avto-novini/drl...algariya-23124
                            Статията е малко стара ( 2010г) но правилата са същите. Просто повече държави оттогава приеха да са задължителни светлините през деня.
                            Последно редактирано от Tony33; 24-07-12, 14:56.
                            висете отпуснато

                            Коментар


                            • От: Караме на фарове през цялата година!

                              Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                              Емо,
                              измери си зареждащия ток от алтернатора на ПХ - 800 об/мин. Ако и тогава покаже над 13.5 волта, значи всичко е наред.
                              Зареден акумултор оставен 24 часа в покой показва 12.6-12.7 волта, така че 13.5 волта заряден ток му е достатъчен. Единствено е важно зареждащия ток да е под 15 волта, за да не завира електролита.
                              Във волти се мери напрежение! Тока се мери в ампери!
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Караме на фарове през цялата година!

                                Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                                Емо,
                                измери си зареждащия ток от алтернатора на ПХ - 800 об/мин. Ако и тогава покаже над 13.5 волта, значи всичко е наред.
                                Зареден акумултор оставен 24 часа в покой показва 12.6-12.7 волта, така че 13.5 волта заряден ток му е достатъчен. Единствено е важно зареждащия ток да е под 15 волта, за да не завира електролита.
                                На празен ход си е наред. При по-високи обороти - също. Но вентилатора на 4 и фаровете е невъзможно да поеме. Не са само светофарите. Заради това тръгни-спри(то се вижда, че средната скорост излиза малка), в повечето случаи е около най-ниските обороти. 1 минута с изгасени фарове и вентилатор преди да паркирам, на 1500 оборота и всичко е наред - пали без проблем. Значи, зарежда, няма прихлъзване на ремъка при включване на светлини. Проблем по зареждането няма. Ако спра вентилатора - пак няма проблеми. Но да се пържа на 40 градуса, защото трябва да ми светят фаровете на юлското слънце... айде стига... не мога да приема и че не се виждам под такова слънце. Този, който не ме вижда, няма за какво да има книжка - непригоден е.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X