Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Максимална скорост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Максимална скорост

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Ами много е просто-караш си в дясната, със скоростта с която се движат другите коли в нея.
    Ама не искаш, че е бавно?.. Тогава или изпреварваш(карането в лявата лента със скорост по-голяма от движещите се в дясната), или се примиряваш.
    ...
    Ами точно това правя бре, Кольо. В дясната карат с 90-100, аз изпреварвам (почти постоянно) със 130-140. Ама отзад се засилил някой Кольо и иска да му е чист пътя, щото карал с 300. Ами има ограничение 140. По твоята рецепта - да се примирява!
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Максимална скорост

      Точно това трябва да направи-да се примирява. Всъщност даже не да се примирява, а просто да спазва ограничението.
      И не "някой Колю", аз съм точно обратния пример.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Максимална скорост

        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
        Чавдаре чети. И аз така правя!
        А ако ми се моткаш в лявата лента БЕЗ да имаш работа там за да не се занимавам с разбирачи ги подминавам от дясно. Занеш аз как изпреварвам нали? Все някакъв спомен ти е останал...

        Да ви пропомня нещо за да е под ръка, защото масово в България не се прави - когато някой от дясната лента подаде ляв мигач за да започне маневра изпреварване, засилият се в лявата лента е ДЛЪЖЕН да намали и да даде път!
        Не съм забелязал това да се спазва, освен ,подразбира се, от мен! Това е причината повечето ми коли да са с керамични спирачки.

        Колега Русев, за бога, минете някакъв опреснителен шофьорски курс. Вие карате неправилно, опасно и непредвидимо. Даване на предимство на сменящия лентата е някаква Ваша измислица, която не съществува никъде по света. Това е толкова ясно и недвусмислено записано в ЗДвП:

        Чл. 25. (1) ...
        (2) При извършване на маневра, която е свързана с навлизане изцяло или частично в съседна пътна лента, водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се движат по нея. Когато такава маневра трябва едновременно да извършат две пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, с предимство е водачът на пътното превозно средство, което се намира в дясната пътна лента.





        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        За "заетата" дясна лента от движещи се с 90-100 камиони или коли:

        Да, заета е. А вие сте в лявата защото ги изпреварвате. След като ги изпреварите-пак се връщате в дясната, и карате със 130, 140, или колкото там.
        Обаче дясната си остава основна за двицение, а лявата си е за изпреварване.
        Кольо, всичките ленти на магистралата са за движение, дори и аварийната при определени обстоятелства или за определен вид МПС. Нямам спомен някъде да е указано, че лявата е за изпреварване, но тук може и да бъркам.

        Аз виждам закона по следния не особено сложен начин: оставено е на водача да прецени кога дясната лента е свободна. За някой **** това може да е когато има кола в лентата някъде на хоризонта, за друг **** може да е когато има място да се завре между 2 МПС-та със спирачки и принуждавайки задното МПС да намали. За мен дясната лента е свободна, когато мога да се прибера в нея без принуждавам движещите се по нея да предпремат някакви мерки.

        Никога не преча на някой с 180, 200, 300 или там колкото е решил да кара, освен ако не застрашавам себе си или трети участник в движенито.

        Коментар


        • От: Максимална скорост

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          И започва да ми се случва доста рядко, защото вече се опитвам да преценя дали тази кола дето е зад мен, и би трябвало да се движи със 140 не се движи с 200 аджеба. Понякога става.
          И аз това се опитвам, и понякога става. Но през деня. Нощно време като виждащ само фаровете е почти невъзможно. Ако е и китайски ксенон хептен.
          CR-V 2.0i RVSi 147PS

          Коментар


          • От: Максимална скорост

            Значи имаш бърз автомобил който бързо ускорява и бързо намаля.
            Какъв е проблема да се съобразиш с по бавно изпреварващите?
            Лично аз така карам нито святкам нито се нервя кефа си се на автомобила.
            Когато съм с кемпера ми е тегаво да изпреваря камион бързо и ако не отсеча някой джигит- разбирасе безопастно , трябва ли да се чуствам виновен че съм му отбил скороста ?
            Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

            Коментар


            • От: Максимална скорост

              Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение

              Кольо, всичките ленти на магистралата са за движение, дори и аварийната при определени обстоятелства или за определен вид МПС.
              Да така е.
              Просто има законово изискване да се движим в най-дясната свободна лента.
              Което на практика означава, че при нормално натоварена магистрала всички се движад вдясно, и влизат в лявата само за изпреварване.
              Ако някой иска да се движи със скоростта с която се движат всички в дясната лента-защо и той да не е там, а лявата да си е свободна за бързаци?
              Виж, ако натоварването на магистралата е такова, че не може всички да са в една лента-тогава трябва да се разширява магистралата.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Максимална скорост

                Между другото, в Естония, наистина се смята за проява на добри маниери да пуснеш този, който се престроява, въпреки, че не е законно. Проблемът за мен в началото беше, че другите очакват да ги пуслнеш, а аз нямам такива изградени навици и поне 10 пъти съм се изправял на спирачките, щото пичът цъка мигач и тръгва веднага да се престроява на 50 см от предната ми броня, някой път движейки се с по-ниска от моята скорост. Още по-гадни са автобустите. Те тръгват да излизат от спирката когато си им по средата. Просто мужикът два мигач и тръгва и въобще не му дреме, че трябва да се качиш на левия тротоар, за да го пуснеш (това последното два пъти съм го виждал на на спирката до нас). Но вече им свикнах.
                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                Коментар


                • От: Максимална скорост

                  Темата с автобусите е друга. Тръгващите от спирка, не са ли с предимство?

                  Коментар


                  • От: Максимална скорост

                    Първоначално публикуван от aaabbcc323 Преглед на мнение
                    Темата с автобусите е друга. Тръгващите от спирка, не са ли с предимство?
                    С предимство са, ама как да им осигуриш предимство, когато си на средата на автобуса и се движиш с 50 км/ч?
                    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                    Коментар


                    • От: Максимална скорост

                      Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                      ...Между другото, в Естония, наистина се смята за проява на добри маниери да пуснеш този, който се престроява, въпреки, че не е законно....
                      ..и да даваш път на дамите зад волана . Тогава вече, наред с другото, си И истински джентълмен .
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • От: Максимална скорост

                        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                        Най-хубавите магистрали са френските, братле.
                        Във Велика Германия /да ги е*а в мамата и цървули/ хората по паркингите серът по земята като животни и всички ги гледат. Не за друго, ами щото НЯМА тоалетни.
                        Давам 1000 /хиляда/ евро кеш пара на този, който намери във Франция паркинг без тоалетна, мивки и пейки с масички.
                        Е, ся друг е въпроса, че тука 100 км са ти 10 евро такса, ама тва е друга тема.
                        Аз се шегувах... България се намира на кръстопът,има много интензивен трафик.Някой се опитва да печели от толтакси,а... реално,жалките пътища и магистралки нямат тази пропускливост.Би трябвало да има поне 3-4 ленти в посока.Защото нормално каращите трябва непрекъснато да шарят наляво,надесно-обстановката е крайно изнервяща и неприятна даже и за стари шофьори,да не смятаме неумелите...Аз на магистрала се натоварвам много повече,отколкото на обикновен извънградски път.Отделно,качеството,и неравностите по настилката са направо опасни и некомфортни,даже и за 120 км/ч...Та... на туземците ще им е все по-трудно да се придвижват в собствената им страна.В Африка китайците правят в пъти по-качествени пътища...

                        Коментар


                        • От: Максимална скорост

                          Глупости...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Максимална скорост

                            Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                            Колега Русев, за бога, минете някакъв опреснителен шофьорски курс. Вие карате неправилно, опасно и непредвидимо. Даване на предимство на сменящия лентата е някаква Ваша измислица, която не съществува никъде по света. Това е толкова ясно и недвусмислено записано в ЗДвП:
                            Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                            Господин Професор, точно така е НАВСЯКЪДЕ по нормалния свят!!!

                            - Ако видиш че някой се включва в магистралата - местиш се или вляво (ако има възможност), или намаляваш скоростта, та тоя да се включи пред теб (или задните да го пуснат ако не успееш ти) .
                            - Подаде ли мигач, най-много третата кола вече е намалила и те пропуска.
                            - Ако видиш че пред теб намаляват силно скоростта (задръстване или друго) - пускаш аварийните!
                            -
                            В кръгово се влиза с ляв мигач и се излиза с десен (и не се секат лентите вътре за по-напряко) !

                            Всичко това важи по две ако маневрата я прави камион, по три - за автобус.

                            Разбираме че тези нюанси не са отразени от Университета в
                            Долно Уйно, , но разберете ни и нас - тотално повредените от адски неправилното, опасно и неадекватно пътно движение в Германия , Франция, Дания, Испания, Швеция и прочие
                            Трябват си няколко месеца престой в България, та правилните умения в шофирането и боравенето със закона да си дойдат на мястото:
                            - на магистралата, нищо че скоростта ти е 120 по нанадолното, се закотвяш в лява лента и двайсет километра изпреварваш някакъв турски аркадаш с 40 тона камион (дето всичко си му е ''законно и изрядно'');
                            - след тая маневра естествено не се прибираш при балъците в дясно ''дето се влачат със 110'', а продължаваш да летиш в лява лента със 115
                            (само си пускаш ''със 100 км в час, аз съм номер едно'' на Васко Кеца ) ;
                            /Тая идилия, бива прекъсната за жалост, ако те застигнат магазинерите на бай Митьо бързащи да отчитат оборота от захарен памук в Студентски град, ама ко да се прави …/

                            - на обикновенните пътища, ако стигнеш някой смотльо дето се влачи с 90-100 (ако е камион - още повече) в никакъв случай не бива да се кара след него до безопасно място и обстановка за изпреварване! Не! - Директно го задминаваш независимо в завой ли си, имаш ли видимост - нямаш ли, идва ли кола отсреща или не (''той па ко му пречи да се мръдне'');
                            - в градско каране в никакъв случай не бива да се пуска някой излизащ от пресечка или подобно!! /''Като му дойде реда - ще кара да го ева''/;
                            - на пешеходна пътека, в никакъв случай не обръщаме внимание има ли смотаняци (пешеходци де)! Задължително форсираме мотора и минаваме с максимално възможната скорост!
                            - когато се случи, ние да чакаме час-два в някоя уличка да ни пропусне в трафика някой ''лигав смотаняк непознаващ Закона''....,
                            задължително през двадесет минути изричаме на висок глас: ''Дееба смотаната държава, дееба'', ''Уроди мръсниии'' и прочие
                            Последно редактирано от BulAf; 01-08-19, 18:03.

                            Коментар


                            • От: Максимална скорост

                              Включването в магистрала, гл път, натоварено кръгово и тн няма нищо общо с движението по магистрала. Да, пускат те, но не е често да скачаш аварийно на спирачките, щото груйчо е дал мигач едновременно с опита за излизане в по- лява лента. Товарните с до 90 км/ч също не влизат в шарещите, не че като се лепнат един за друг не създават проблем, без да има нарушение на правилника, съвсем пък извън магистралата
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар


                              • От: Максимална скорост

                                За камиони и автобуси в Германия е задължително да спазват минимум 50 метра дистанция на пътища с ограничения на скоростта 70км/ч и нагоре. Имам глоба за такова нарушение преди около 4 години.
                                Не помня да има такова правило в България.
                                И ограниченията на скоростта за камиони също се различават от тези у нас.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X