Re: От: Re: От: Волан на танк
Аз го обясих хиляда пъти но от толкова ровене в нета да има какво да постнете явно сте го пропуснали,
Демек когато завиеш наляво и надясно едновременно си увеличаваш мощноста на двигателя това ти дава възможност при сделаните машини да ползваш още 5 скорости, да ги наречем бавни.
Ръчна спирачка 55 цата си има, натискаш педала на спирачките и го законтряш с едно желязо, за тръгване по наклон се ползват 2 та лоста назад едновременно, еквивалент е на съедините + спирачка.
Започвам обаче да схващам защо спорите - само защото е руско, това че знаш какво е пмз и искаш да ми забиеш хидроджаджи по сложни от него ми се струва неуместно.
Относно волана, на дали немците не са го помислили за новите им машини. Сигурен съм, че и с волан може да се кара, интресно защо не са го направили с джоестик като на бобката?
Първоначално публикуван от NovemberCharlie
Преглед на мнение
Демек когато завиеш наляво и надясно едновременно си увеличаваш мощноста на двигателя това ти дава възможност при сделаните машини да ползваш още 5 скорости, да ги наречем бавни.
Ръчна спирачка 55 цата си има, натискаш педала на спирачките и го законтряш с едно желязо, за тръгване по наклон се ползват 2 та лоста назад едновременно, еквивалент е на съедините + спирачка.
Започвам обаче да схващам защо спорите - само защото е руско, това че знаш какво е пмз и искаш да ми забиеш хидроджаджи по сложни от него ми се струва неуместно.
Относно волана, на дали немците не са го помислили за новите им машини. Сигурен съм, че и с волан може да се кара, интресно защо не са го направили с джоестик като на бобката?
Коментар