Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волан на танк

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Волан на танк

    А ся да чуя връзката между бронята и волана
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #47
      Re: Волан на танк

      Тежестта на бронята не е ли критерй за динамиката на джагата. А това на абрамса хич не прилича на волан, дори не е в правилната позиция за волан.

      Коментар


      • #48
        От: Волан на танк

        А на патерици прилича още по-малко.

        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #49
          Re: Волан на танк

          Гледай няколко клипчета какво прави 90 ката па нека е по лошо да се кара с патерици Дай де не вкарваме темата в спама, аз напиах доста неща за патериците ха сега кажи една причина с волан да е по удобно.

          Коментар


          • #50
            От: Волан на танк

            Е явно само руснаците карат с патерици пък не знам

            А за спец мощност не си особено прав

            Т90
            18.1 hp/tonne (13.5 kW/tonne) for V-84 12-cyl. diesel engine
            20.4 hp/tonne (15.8 kW/tonne) for V-92 12-cyl. diesel engine
            26.3 hp/tonne (19.8 kW/tonne) for V-96 12-cyl. diesel engine

            М1
            24.5 hp/t (18.27 kW/t)
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #51
              Re: Волан на танк

              Аааа не е така и немците, като им откаже волана ти си я слижил снмката.

              Коментар


              • #52
                Re: Волан на танк

                Какво ми ги пускаш тези данни т90 има 3 двигателя. И какво от това. Първите модели са били наистина по слабички от абрамса но пак са били по маневрени.

                Коментар


                • #53
                  От: Волан на танк

                  Много ми е интересно когато търтея ентусиазирано пише за неща който е виждал само на картинка!!!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Волан на танк

                    Тука като гледам гъмжи от хора карали Тигър и Абрамс?
                    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Волан на танк

                      Поне Т-72 има доста карали,а малко пишат,обаче на тия който са го виждали само на картинка като гледам ентусиазма е голям!!!!!!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Волан на танк

                        Интересно ми тези двамата гейове на снимките от модерните танкове с волан как биха карали на един преход от 150-200 километра затворени в корубата на танка.Първият ми прилича да дрогиран диджей,качен на гинекологичен стол за преглед,а пък вторият кемаф с цайси- само на филмите го има.
                        Патериците позволяват и каране в "походно" положение ,където кемафът от гърдите нагоре е извън люка.Представете си да отвориш люка на джипа да се покажеш през него и да го управляваш с волана-крайно неудобно.Освен това компановката на руските танкове е минимална височина на машината ,което предполага ниско кемафско отделение ,което пък изключва наличието на "волан" щото ако има такъв той трябва да бъде в областта на слабините.Усетът, който е нужен при управлението на танка, е приложим при управление с патерици.Траекторията по която се движи танкът представлява начупена линия."Чупките " се получават при кратковременно понижаване на скоростта на едната верига в нужния момент-т.е бързо дърпане на патерицата в точния момент и за кратко време.Имам изминати около 4500 километра с 72-ка-1500 зад патериците и 3000 като учебен кемаф през1981-1983 .Пак ще кажа геометрията на завиването на танка няма нищо общо със завиването с автомобил,
                        П.С.Танкист без шлемофон-не се връзва-тези гейове май позират за списание ,освен ако не са измислили безшумен танк!!!
                        Последно редактирано от Пламен Златарев; 30-04-13, 23:03.
                        Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                        Пламен Златарев 0888 66 03 18

                        Коментар


                        • #57
                          От: Волан на танк

                          С патерици си е удобно и различно от волан. Зависи и от предавателната механика, но проста и сигурна конструкция са си два съединителя с патерици. Може да погледнем как е Т150, поне за него имам пълна документация. Той е верижен, с волан, и с някаква хитрина в управлението/споменатата механика.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Волан на танк

                            Ясно, от Искъро по-дълбоко нема.
                            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Волан на танк

                              Напълно вярно, че карането на верижна машина няма много общо с карането на колесна. Аз танк не съм карал, имам малък опит с БМП. Помня, че подгонен от ентусиазъм и "кой, аз ли не мога, бе?!" първия път щях да събера десетина паркирани ЗИЛ-а накуп, щото пробвах да завия с газ на 4-та само с патерицата. Добре, че има яки спирачки! После един път събрах със задницата десетина метра ограда, щото пробвах да се въртя на място пък на пустата тенекия не са се сетили да и сложат странични огледала. Е не стана много сполучливо. Оттогава само лекичко и на безопасни места съм движил. Та не мога никак да си представя пълноценно управление на тая машина без подходящо комбиниране на скорости, газ и спирачки.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар


                              • #60
                                От: Волан на танк

                                "Воланът" пак ще изпълнява действието "промяна на скоростта на въртене на едната верига".
                                Само че освен механична система ще трябва да има някаква втора-дали механична, хидравлична или друга система ,която ще преобразува въртеливото движение на волана или "наклона на щурвала" в механично такова.Забавянето във времето на изпълнение на подадените команди от волана или щурвала може да изиграе лоша шега щатския кемаф
                                Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                                Пламен Златарев 0888 66 03 18

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X