До: XR мания - 400/440сс
Най-вероятно от там е това чукане,защото казваш че са правени доста опити за реглаж на хлабините.
Първия признак по който можеш да разбереш дали е регулиран правилно тоз клапан е височината на регулиращия винт,двата винта трябва да са горе-долу на една височина,ако не са стъргани много леглата.Клапаните ги регулираш при горна мъртва точка момент на сгъстяване т.е. гърбиците в тоз момент на вала сочат надолу,но когато ги направиш в това положение този клапан остава хлабав.
Това се получава заради лостовата система на декомпресора,затова този клапан аз го регулирам в друго положение.
Системата е проста,когато направя останалите три клапана започвам да въртя коляновия вал по посока на въртене и с ръка придържам кобилицата и в определен момент се получава едно охлабване и хлабината става ужасно много.Това е положението когато кобилицата ляга на плоската част на гърбицата на вала,преди да почне да отваря,тази част е най-ниската по която се плъзга кобилицата.В този момент се освобождава лостовата система на механизма на декомпресора,през останалото време е под напрежение и регулирам.
Така ги правя аз клапаните и винаги стават на 100%.
Слагай си декомпресора и го направи по този начин,ако нямаш износвания и изпълниш всичко както съм го описал ще стане......
Първоначално публикуван от peterson
Преглед на мнение
Първия признак по който можеш да разбереш дали е регулиран правилно тоз клапан е височината на регулиращия винт,двата винта трябва да са горе-долу на една височина,ако не са стъргани много леглата.Клапаните ги регулираш при горна мъртва точка момент на сгъстяване т.е. гърбиците в тоз момент на вала сочат надолу,но когато ги направиш в това положение този клапан остава хлабав.
Това се получава заради лостовата система на декомпресора,затова този клапан аз го регулирам в друго положение.
Системата е проста,когато направя останалите три клапана започвам да въртя коляновия вал по посока на въртене и с ръка придържам кобилицата и в определен момент се получава едно охлабване и хлабината става ужасно много.Това е положението когато кобилицата ляга на плоската част на гърбицата на вала,преди да почне да отваря,тази част е най-ниската по която се плъзга кобилицата.В този момент се освобождава лостовата система на механизма на декомпресора,през останалото време е под напрежение и регулирам.
Така ги правя аз клапаните и винаги стават на 100%.
Слагай си декомпресора и го направи по този начин,ако нямаш износвания и изпълниш всичко както съм го описал ще стане......
Коментар