Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XR мания - 400/440сс

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: XR мания - 400/440сс

    Първоначално публикуван от peterson Преглед на мнение
    Има едно чукане в главата което на 99% е от клапан и най-вероятно това е клапана на ръчния декомпресор.
    Колкото и пъти да се прави регулаж на калапани и който и да го прави резултат няма. Мойто предполжение е че има някакво износване при кубилицата и луфтомера като го сложиш всичко изглежда нормално. Когато го махнеш като чели се отваря по-голяма хлабина ?!??!?
    Извадил съм автоматични декомпресор, защото първо мислех че проблема е в него.
    Най-вероятно от там е това чукане,защото казваш че са правени доста опити за реглаж на хлабините.

    Първия признак по който можеш да разбереш дали е регулиран правилно тоз клапан е височината на регулиращия винт,двата винта трябва да са горе-долу на една височина,ако не са стъргани много леглата.Клапаните ги регулираш при горна мъртва точка момент на сгъстяване т.е. гърбиците в тоз момент на вала сочат надолу,но когато ги направиш в това положение този клапан остава хлабав.

    Това се получава заради лостовата система на декомпресора,затова този клапан аз го регулирам в друго положение.

    Системата е проста,когато направя останалите три клапана започвам да въртя коляновия вал по посока на въртене и с ръка придържам кобилицата и в определен момент се получава едно охлабване и хлабината става ужасно много.Това е положението когато кобилицата ляга на плоската част на гърбицата на вала,преди да почне да отваря,тази част е най-ниската по която се плъзга кобилицата.В този момент се освобождава лостовата система на механизма на декомпресора,през останалото време е под напрежение и регулирам.

    Така ги правя аз клапаните и винаги стават на 100%.
    Слагай си декомпресора и го направи по този начин,ако нямаш износвания и изпълниш всичко както съм го описал ще стане......
    Стефан Дянков

    Коментар


    • До: XR мания - 400/440сс

      Много Благодаря за обяснението още днеска ще го пробвам.
      Автоматичния декомпресор мисля да не го слагам, защото шпонката на разпределителния вал се е измосила и гърбичката(която я купих нова с пружинката) на авто.дек. и се увеличава хода и мисля че просто няма смисъл да се ламбурка само.

      Коментар


      • До: XR мания - 400/440сс

        Днеска се мъчих да го направя ама нещо не можах да хвана този момент в който се увеличава хлабината понеже го гласех с манивелата можеби тряя да въртя коляновия вал.
        И въпроса който ми изниква е ако има такава по-ниска точка на разпределителния вал от къдете примерно идва чукането, то при горна мъртва няма ли да седи малко отворен клапана ?
        Евентуално какък спортен разпределителен вал мога да сложа в комбинация с какъв карбуратор ?

        Коментар


        • До: XR мания - 400/440сс

          колеги,имам нужда от малко помощ за моя XR 400,проблема ми е маловажен.имам нужда от 7 леви и 7 десни спици ,или общо 14 броя,не знам дали има разлика между едните и другите.натягам ги тези които са хлабави ,но пак се разхлабват и реших да ги сменя,за да не изкривя каплата.ако някой е купувал спици или знае от каде да си взема ,може и неоригинални да пише,ще съм му благодарен .
          Последно редактирано от evelin d; 26-06-09, 20:42. Причина: ето такива

          Коментар


          • До: XR мания - 400/440сс

            спиците са за 18``,близо 22.5см
            Прикачени файлове

            Коментар


            • До: XR мания - 400/440сс

              на никой ли не му се е налагало да си сменя спици- или да не е виждал каде се продават подобни.предлагат ми прави,незнам дали ще ми свършат работа,иначе имам 3бр. оригинални спици хонда ,но са недостатачни ,а и са доста скъпи,все пак имам нужда от 14броя

              Коментар


              • До: XR мания - 400/440сс

                Крушка за фар na XR - http://motobg.net/spmoto7.html
                Цена: 2 лв + 7 лв (доставка)
                За хора който не намират по магазините

                Коментар


                • До: XR мания - 400/440сс

                  Здравейте колеги Интерисува ме някой има ли представа как се слага стартер на XR 400 Колко струва Какво се сменя и изобщо как стоят нещата Благодаря

                  Коментар


                  • До: XR мания - 400/440сс

                    Трябва да търсиш необходимите части от четириколка TRX 400.
                    Иначе нови ще ти излезнат златни - картер, електромотор, преправяне на инсталацията, добавяне на акумулатор.
                    За мен единственият разумен вариант е закупуване на части от ибей.
                    Само нужните или цял двигател от ATVто, ако изпадне на добри пари.
                    Това е. От там на татък се започва с цепене, нов картер, зацепване на маховика, електромотора и т.н.

                    На края ти ще си олекнал в най-добрия случай с около 2 бона, а мотора ще е натежал с 10тина кила

                    И това всичкото ще ти бъде полезно 20тина пъти годишно.
                    В останалите случай манивелата дори е по-практична.
                    А и много вероятно там където ще ти трябва стартер - да се е стигнало до там именно заради тези 10 кила от горе , ако ме разбираш какво искам да ти кажа

                    Коментар


                    • До: XR мания - 400/440сс

                      Жоро е абсолютно прав.
                      Преди да се хвърляш на стартер прецени следните неща-какво ти е нивото на каране,съответно по какви трасета караш и имаш ли реално нужда от стартер.Не забравяй , че ние все пак сме ендуристи и екстрите , гъзарията , удобството и комфорта сме ги отрекли като философия(жега,прах,пот,кал,студ,преумора,жажда,травми.......изобщо какво да ти обяснявам-сам знаеш)-много хора ни се чудят с кой акъл се самоизмъчваме , но какво да се прави-идва ни отвътре!
                      Стартер ти е необходим само ако ти загасне мотора в супер крива ситуация , на супер крив терен(на тежки екстреми,гадни изкачвания и т.н.). При всички останали случаи стартера пречи(тежи,пада ти акумулатора и буташ,оскъпява поддръжката на мотора,има риск от механични повреди при падане и т.н. и т.н.) , а не помага. 70-80% от ендуристите в България(в това число аз и всички с които до сега съм карал) карат на трасета при които няма абсолютно никаква нужда от стартер(или както ти го е казал Жоро най-много няколко пъти на сезон).Ако машината е със заводски стартер-добре(ВР,ЦРФ и т.н.),но да се набутваш и да се мъчиш и докато го намериш и докато го монтираш и докато караш , според мен е абсолютно неоправдано.Все пак ти си преценяваш.
                      Успех!
                      Последно редактирано от ЕМО; 31-07-09, 15:34. Причина: допълване
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • До: XR мания - 400/440сс

                        Вижте, сега то малко е и условно... Ако често си полегваш с мотора и така постоянно да се "дави" и да го ритате си е мъчение..
                        Но ако се кара без да се пада или това да се случва изключително рядко и екстремите да ги минавата без да се спирате по няколко пъти на тях, стартер не ви трябва.
                        Освен това на някой екстрийм ако хвърлите мотора и той се задави, обратно надолу при спускането го палете на скорост, а не да стоите и да ритате.
                        Има си челъми и хватки с които несгодите от липса на стартер се снижават до минимум.
                        Всичко тук обаче е субективно.

                        Коментар


                        • До: XR мания - 400/440сс

                          Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                          Стартер ти е необходим само ако ти загасне мотора в супер крива ситуация , на супер крив терен(на тежки екстреми,гадни изкачвания и т.н.). При всички останали случаи стартера пречи(тежи,пада ти акумулатора и буташ,оскъпява поддръжката на мотора,има риск от механични повреди при падане и т.н. и т.н.) , а не помага. !
                          Емо,какво значи, "Стартера пречи и буташ" Извинявай пич,без да се сърдиш,но този фраза ми звучи адски смешно

                          Почваш да караш в началото по черни пътища,с течение на времето ставаш все по-добър и рано или късно влизаш в гората по пътеките, а там нещата изобщо не стоят така както ти ги обясняваш....стартера да пречи.... Пък на равното какво те бъркат 10 кг отгоре ?

                          Аз имах мотор само с ритач в момента в който тръгнах да карам екстреми почувствувах адска нужда от стартер и го продадох веднага. Стартера е незаменим помагач на ендуриста ,Защо човек да изразходва енергия за ритане,докато може да я ползуваш за каране ?

                          Това пък че бил по-лек мотора без стартер,какво от това след като цял ден се трепеш да го риташ,а ако си начинаещ полягванията са чести и тогава започва истинския гърч
                          Стефан Дянков

                          Коментар


                          • До: XR мания - 400/440сс

                            Много точно казано за начинаещите и честите полягвания и който невярва че силите нестига нека да отиде наистина в ГОРАТА и да видим коло пъти ще спомене МАЙКАТА...............

                            Коментар


                            • До: XR мания - 400/440сс

                              Благодаря за инфото За начало искам да кажа че питам защото видях че се продават мотори със стартер От казаното от Жоро ХР става ясно че трява да си малко луд с повече излишни пари и време за да се захванеш с поставяне на стартер Относно нуждата от стартер бих казал че няма да е излишен а 10 кг не мисля че са голям проблем Съвсем скоро се върнах от доста голям преход в Стара планина Искам да кажа че попаднах в такива участъци където наклона беше толкова голям че търсех дърво на което да се подпра или приятелят ми ме държеше за да запаля мотора Но в интерес на истината ми се случи 3 4 пъти за 800 км Паленето на скорост е супер но в някои случай не може да се практикува Като извод на всичко казано мисля че цялата процедура покрай стартера е безсмислена ,но както вече споменах пуснах темата от любопитство

                              Коментар


                              • До: XR мания - 400/440сс

                                Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
                                За начало искам да кажа че питам защото видях че се продават мотори със стартер
                                XR 400R 2004г го спират от производство.
                                Но същият мотор продължава да се произвежда до ден днешен в супермото версия със 17 цолови гуми, обратна предница, фейслифт и пр.
                                Същата тази супермото версия (мисля, че през 2007г беше) е модернизирана фабрично и вече е със стартер като АТВто.
                                Може и такъв мотор да си гледал, а може и преправян както казах по-нагоре.

                                Иначе и на мен ми се е искало в определени моменти мотора ми да има стартер.
                                Но в никакъв случай не си мечтая за такъв.
                                Въпрос на личен избор.


                                Иначе имайте предвид, че XR 400 ендуро версията е 116кг сух.
                                Супермото версията е 131кг сух. Разбира се тези 16кг в + не са само от стартера, но основната заслуга за тези кг е негова.
                                Последно редактирано от Жоро Донечки; 01-08-09, 10:02.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X