Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XR мания - 400/440сс

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: XR мания - 400/440сс

    Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
    не спомена нищо за ремонта като цена и т.н.
    Не съм, защото е относително.
    Зависи от къде и как купуваш частите, зависи и кой ти прави ремонта.
    Една биела варира м/у 200 и 350лв.
    Бутало(комплект с болт и сегменти) от 150 до към 250лв.
    Риза към 100-150лв.
    Ако ги намериш тези неща в ибей може значително да ти спадне сумата.
    После цепене, баланс на вала, шлайф и хонинг, събиране... И това е най-малкото което може да се прави при един основен ремонт.
    За лагери и глава нищо не съм и споменал.
    Пак ти казвам - може да му няма нищо, може да е само за бутало, може и за биела, може и много по-зле, а може да е и като от магазин

    Коментар


    • До: XR мания - 400/440сс

      Много ти благодаря за отговорите Сега говорих не са му сменяни биела и вал
      само цилиндар бутало сегменти
      мисля че е по добре да изчакам да излезе някои нормален 250 или 400 Благодаря ти отново

      Коментар


      • До: XR мания - 400/440сс

        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
        Една биела варира м/у 200 и 350лв.
        Бутало(комплект с болт и сегменти) от 150 до към 250лв.
        Риза към 100-150лв.
        Ако ги намериш тези неща в ибей може значително да ти спадне сумата.
        Това са цените за 400куб. Бигбор в ибей беше към 600-700лв(с доставката) само за цилиндъра, буталото , гарнитурите и сегментите.

        Мнение на Жоро XR 600
        Така е.
        Освен куб.см. варира и компресията... Примерно за ХР 400 има бутала като започнеш от 85 до 89мм всякакви...
        Но да речем от един и същ размер има по 3-4 вида, които променят компресията по различен начин. За ХРа има бутала които вдигат компресията над 12:1, а оригинално е 9,3:1...
        Всичко това няма как да не се отрази на останалите възли и компоненти по двг, но в крайна сметка мисля, че увеличение от порядъка на 4-6 к.с. няма да е фатално в никакъв случай за двг.
        Друг е въпроса, че при един по-сериозен биг бор(над 2мм) буталото и ризата са малка част от нужните неща по преправянето.
        За да стане както трябва са нужни усилена мотовилка, риза, бутало, разпределителен вал(тогава двг вече ще се нуждае от друго газоразпределение), тежестите на маховика също се редуцират... За да стане както трябва е добре и карборатора да се подмени, клапаните също, но тук може да се мине само с подмяна на пружините... Сигурно в тоя момент пропускам нещо, но и това е достатъчно да ви се завие свят от цифрата..., а може да се наложи и лагерите да си смените, зависи на какво дередже е дигателя...

        При всичките тея инвестиции мотора става "вечно твой", при евентуална продажба това нещо просто няма кой да го оцени... ноо кеф цена няма, така че дерзайте
        Не забравяй , че всяко едно от тия неща може да не е сменявано(в смисъл да не е тунинговано) и да се нуждае от ремонт.
        ПП.Всичко това ако си решил да запазиш ХР-а на 440.Ако си решил да го правиш 400 тогава няма смисъл да купуваш 440.
        Последно редактирано от ЕМО; 21-05-09, 09:44. Причина: допълване
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • До: XR мания - 400/440сс

          Ето го резила:
          Прикачени файлове
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • До: XR мания - 400/440сс

            Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
            Това са цените за 400куб. Бигбор в ибей беше към 600-700лв(с доставката) само за цилиндъра, буталото , гарнитурите и сегментите.
            Да де, ти си го казал - СЪС цилиндъра... Нормално е цената да е 700лв и то в ибей.
            А може да смениш само ризата с такава на 89мм и да си използваш твоя цилиндър

            Самият биг бор не е много по-скъп от стандартните части дето са на 85-86мм.

            Коментар


            • До: XR мания - 400/440сс

              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
              А може да смениш само ризата с такава на 89мм и да си използваш твоя цилиндър
              Да,става и така.Въпреки това аз се отказах от варианта 440.Мотора си е достатъчно пъргав в стандартния вид , да не говорим че може да стане още по-пъргав със съвсем елементарни промени по карбуратора.
              Според мен не си заслужава да се съсипва двигателя.
              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • До: XR мания - 400/440сс

                И аз стигнах до това мнение след съветите които получих тук и от др хора Ще почакам нещто др в нормален вид Мисля че XR 400 е точно мотора който ми трябва

                Коментар


                • До: XR мания - 400/440сс

                  Здравейте Да се похваля преди 5 мин станах част от семеиството на XR
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • До: XR мания - 400/440сс

                    Искам да задам няколко въпроса
                    1 Вярно ли е че лепенки на резервоара не могат да се лепят заради бензиновите пари ?
                    2 Каква е разликата м/у XR400 и XR400R ? Ако има такава
                    3 Вярно ли е че бели XR и се произвеждат до 1999 год
                    Благодаря
                    Последно редактирано от NlGHTMARE; 03-06-09, 21:29.

                    Коментар


                    • До: XR мания - 400/440сс

                      Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
                      1 Вярно ли е че лепенки на резервоара не могат да се лепят заради бензиновите пари ?
                      2 Каква е разликата м/у XR400 и XR400R ? Ако има такава
                      3 Вярно ли е че бели XR и се произвеждат до 1999 год
                      Благодаря
                      1. Тоя въпрос е за друга тема, търси във форума, коментирано е.
                      2. Няма разлика, защото съществува само XR 400R!
                      3. Да. До 1999г включително.

                      Коментар


                      • До: XR мания - 400/440сс

                        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                        1. Тоя въпрос е за друга тема, търси във форума, коментирано е.
                        2. Няма разлика, защото съществува само XR 400R!
                        3. Да. До 1999г включително.
                        Благодаря за инфото Жоро

                        Коментар


                        • До: XR мания - 400/440сс

                          Малко информация ми е нужна Ще обясните ли как точно деиства това лостче на карбуратора Интерисува ме също тоя декомпресор как точно деиства (имам малко лостче под съединителя ама имало и автомачно --не знам обяснете ми ) Много ми е трудно да го паля и се го бутам
                          с тази манивела нещо не се разбирам

                          Коментар


                          • До: XR мания - 400/440сс

                            колега със декомпресора за мен продседурата е следната първо стискаш лосчето под саиденителй и след това риташ на манивелата да освободиш компресиата. след това на стапенка и риташ мъжки. но с времето ще му свикнеш. пробваи.

                            Коментар


                            • До: XR мания - 400/440сс

                              Ами и аз стигнах до този извод Вече го паля от пръвия път Значи остана само въпроса за какво са трите степени на лостчето на карбуратора Карам на най - долно или средно положение на най-горна степен изгасва Така ли трява да бъде ???

                              Коментар


                              • До: XR мания - 400/440сс

                                Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
                                Ами и аз стигнах до този извод Вече го паля от пръвия път Значи остана само въпроса за какво са трите степени на лостчето на карбуратора Карам на най - долно или средно положение на най-горна степен изгасва Така ли трява да бъде ???
                                Това е смукача,караш на най долно,а палиш студен на средно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X