Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    Видях го тоя 800 ДЕ в мобилето...
    Нещо не разбрах, кой е тоя и какво мобиле?

    Иначе няма какво да се чудиш - моят газ беше на 2300 и вносителя го продаде точно през мобилето.
    Ексела показваше точно:

    Общо 2,565.94 BGL
    за допълнителни неща които дори трудно се забелязваха, че ги има.
    Тоест дори не се бях отпуснал да харча по него.

    Така, че ситуации и ситуации.

    Аз излязох сравнително сух от това, дано и човекът е успял.
    Да кажем 500-600лв останаха ми в части и аксесоари, което изобщо не си струва коментара.
    Толкова искат като наем на бенве за ден и половина а аз все пак покарах доста повече

    Враг усраине

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Някакъв варненец си продава Сузукито В-Стром 800 ДЕ същото, като моето. Даже същият цвят, та за това коментирахме.
      Ти твоят го продаде (в същност им го върна), заради разни проблеми и ремонти по него. А Сузукито, поне моето вече на 12 000 км няма никакви ядове.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      То и причините по които той го продава може само да се гадае какви са.

      В интерес на истината моите хора мислех, че са излъгали в обявата но в последствие се оказа, че наистина са отстранили всички проблеми преди да го предадат на човека.
      Сега дали са му разказали за сервизната история и причини... Едва ли.
      Но това не е мой проблем.

    • edoors
      edoors коментира
      Редактиране на коментар
      Варненеца е някакъв земеделски производител, ама като как побутва по малко от цената, явно е на зор. При наличие на парички, бих го взел, ама и моите км ще са като неговите...

  • Мотора, Сузукито е много хубав и удобен. Универсален е. И за далече и за черно. Аз поне съм много доволен от тоя мотор. Но всеки си знае...
    Има предостатъчно мощност за всичко. Аз даже го карам на такава програма, в която не ползва цялата мощност на двигателя. Иначе ми става много рязък и бърз, а така на тази програма е по-плавен.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Оооо, да! Аз много го харесвам. Причината за некупуването му е в липсата на кинти. Макар че колкото пъти зачитам темата на Дени за избор на мотор и все стигам до твоя пост №199, където съм описам с голяма точност. Може да има някакви разлики само в пътуванията, т.е., там си написал повече отколкото ще направя...




      Това имам предвид:

      "Ще иде с тоя мотор до Гърция,1-2 пъти, а после и до Румъния... Ще качи някоя и друга снимка във фейсбука, как храни там мечките в Карпатите, и след 2-3 години, я минал 20 000 км, я не с мотора, своевремено посетил още 5-6 събора, и две, три закривания на сезона, и край. Мотора се продава... Толкова с тоя кютук... Ако своевременно е успял да иде и в Алпите, и да мине през Стелвио... О, тогава ще е най-великият карач и пътешественик в махалата, и в квартала... Но такива са рядко...Имам в предвид, тия които са минали през Стелвио..."
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • Даааа. Аз с моята голяма уста.... Е всички не могат да бъдат като мен...
        Аз се занимавах с много неща. По край бизнеса, който имах и който ми отнемаше изключително много време, и средства си имах мои занимания, и хобита. Карах много колело. Бегач. Все още ми виси в гаража. Карбонов, със Шимано 105 монтаж, спирачки, седалка Физикс... Абе всичко като за Тур де Франс. Мисля че тежи към 7-8 кг. На година с него минавах над 2-3000 км. Карах и товарно колело почти всеки ден. С него ходех на работа. Там брояч нямах, та с него не знам, по колко минавах на година. Но вече поостарях и бегача не съм го карал май вече от две години.
        Карах много ски. Смачкал съм десетина чифта с различни обувки и накрая карах със състезателни обувки Соломон Еволюшън 9. И то карах много често по черни писти.
        На Пампорово по стената, а на Боровец на Маркуджик 3. А на Банско пистата Томба я удрях за 8-9 минути и долу вече ми трепереха краката от усилието. Имах и много тежки падания със ските разбира се. Но вече остарях, освен това стана страшно скъпо и вече не карам ски.
        Близо 10 години летях много активно с парапланер. Даже и в състезания участвах. Летял съм и в чужбина, по Гърция и Турция. Имах много тежки травми от там и все още имам железа в себе си от парапланерите. Още ми се лети, но нямам екипировка. Продадох я преди време.
        Друго екстремно мое занимание е скалното катерене и алпинизма. За скално катерене вече съм много стар и тежък, а от алпинизма не съм се отказал, но съм обещал на жена ми по-високо от 5000 м нмв да не се качвам. Бил съм три пъти в Хималайте в районите на Даулагири, Анапурна и на Еверест. Качвал съм се няколко пъти над 6000 м нмв, а най-високо на Мера Пик 6476 м нмв. Бил съм в Тян Шан на Хан Тенгри и на Памир на Ленин. Качвал съм се на Монблан и на Ерджиес. Рила, Пирин, Родопи... Бил съм почти навсякъде, където има скали и върхове и съм участвал в състезания и срещи по алпинизъм и скално катерене. Туризъм също, но разходките от хижа до хижа не ги броя за нещо екстремно, макар че сме минавали Кончето през февруари месец.
        Мотори обаче винаги съм карал. Книжката ми е от 1972 год. Ама моторите бяха така някак си между другото. Но още през 2001 год излязох за първи път с мотор от България в Турция и стигнах до Бодрум. Още имаше визи за Турция. Тогава карах една Ямаха ТДМ 850. Карал съм МЗ-ти, ЧЗ-та имах и Ковровец. Сменил съм две Хонди и т.н.
        Сега в последно време, като отпаднаха от заниманията ми ските, парапланеризма, колоезденето и отчасти алпинизма и след, като се пенсионирах започнах да наблягам на моторите. Минавам, по около 20 000 км на година с мотор. Смених две БМВ-та за 15 години и сега съм със Сузуки.
        До къде ще стигна и до кога не знам. Само оня горе знае.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 16-05-25, 21:04.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • edoors
          edoors коментира
          Редактиране на коментар
          Издавай книга направо! Не знам как си усоявал да намираш време. Тониназ с различни глупости се занимавах през годините, ама с никое май не чак толкоеа много. И сега гледам да остане време за кемпера, а коганщебима за мотор.... не знам.

      • Не знам що така саркастично към тия дестинации.
        И през Карпатите и през Алпите си струва да се мине.
        И на двете места съм бил и пак бих отишъл с кеф.
        Но вероятно ще изчакам следващата пЛандемия или просто ло... лок... къ беше тая хубава БГ думичка, излезе ми от алъла, деа!
        Бе като кажат пак, че да излизаш от дома е супер безотговорно и опасно, особено у парк0 или в планината.

        Стелвио е невероятна красота но обичайният поток е безумен.
        Даже да немаш фейсбуклук или мотор като за там - пак си струва да се види
        Враг усраине

        Коментар


        • ВладиЧ
          ВладиЧ коментира
          Редактиране на коментар
          Е не съм казал, че е лошо... И аз съм бил няколко пъти в Алпите. И в Италия, и във Франция, и в Австрия, и в Словения съм бил в Доломитите... Ама така. Отворих си голямата уста за бъзик... Трябваше да си мълча...

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Абе то профила на евро-адвентурастина си е баш какъвто си го написал.
          Пък и не само - тенденцията е глобална а "джиесинг" е нарицателно от още повече.

        • edoors
          edoors коментира
          Редактиране на коментар
          Владич, добре е, че си го казал. Ако не беше, най-вероятно сега щях да имам мотор за 20-ина хиляди и да стои със същата страшна сила като този, дето го имам... за 3 хиляди и на 30 години...

      • А не написа цената на сертаото за да стане ясно...защо не се е продало.
        Всички искат хубави и евтини мотори на малко км...ама такива няма.
        И трябва да се направи компромис с нещо.
        Наскоро излезе на бърза продажба същият мотор като моя,но в правилният цвят и с доста тунинг с 5к и нагоре под цената за такъв.
        Та намират се оферти понякога.
        С моя минах над 1000км и вече мога да кажа с чиста съвест,че е правилният за мен.
        От тройката тенере Raid,транс и 800Де които съм карал моят ми е най-удобен.
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          На Владич вероятно му е през чепа кога точно ще се продаде това бенве...
          Коги-тоги, аман от бъзане. Маняна

        • edoors
          edoors коментира
          Редактиране на коментар
          И аз виждам чат-пат такива ямахи, ама повечето на 40 коня скопени. От Швейцария влизат с повече тунинг. Не съмнкарал нито един от споменатите, ама гледам обявите за спорта

      • А има го и тука във форума БМВ-то в продажбите, както и в мобилето го има, и в разни други сайтове. Естествено по-ниска е цената от на други подобни БМВ-та, които са на по 20-30 000 км, но пък има много аксесоари по моето, както и нещата, които смених при подготовката за дългият път, който не се състоя тогава.
        И между другото точно едно момче от Пазарджик си купи Сертао преди два месеца, но обявено от Швейцария?!?! Само на 25 000 км от същата година 2012 и със спортен ауспух...Е повече пари даде, от колкото аз искам за моето, но това е спортен ауспух нали...И само 25 000 км... Аз ауспусите на моето не съм барал...
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • edoors
          edoors коментира
          Редактиране на коментар
          Не личи да му е толкова страшна цената на фона на другите. Ама тия 50 кобили как се справят с толкова куфари и едно говедо като мене (над 100 оки)?
          Последно редактирано от edoors; 16-05-25, 22:12.

        • Пламен Атанасов
          Пламен Атанасов коментира
          Редактиране на коментар
          Първо седни на някой за проба . Да не се окаже че ти е малък .

        • edoors
          edoors коментира
          Редактиране на коментар
          Като нищо ще ми е малък. И сегашния ми е малък. Но пък не ми се ще и да е тежък..., абе няма угодия

      • Това за БМВ-то ли? Че е 50 коня... Че то и аз сега съм над 100 кила. Нормално си върви мотора. Мисля, че 170 км/час вдигаше, когато го пробвах на времето, но аз много отдавна не карам така. В Турция с целият багаж не съм усетил да му липсва мощност. Там съм минал доста превали, около 2000 м нмв. И към Омало в Грузия си вървеше много добре нагоре по черното мотора. А Сузукито, даже не съм го пробвал, колко вдига. 100 км/час нали вдига.. Това ми стига.
        Е тука една Турция от 2021 год със Сертаото. https://vladi.unixsol.org/turcia2021/
        Само да добавя, че Сертаото е правено за по-високи и по-едри хора. Някъде над 1,80 човек. Ако някой е под 1,75 ще му е висок тоя мотор G 650 GS Sertao.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 17-05-25, 07:35.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Малко красота от днес.



          Жълтия пред цветята...
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение

            Жълтия пред цветята...
            Като кажеш така и веднага ме пращаш към Sin City





            Враг усраине

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              АЗ с тоя ☝️ не бих тръгнал за …..стан,сън няма да ме лови баси 😳

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Ти мани *стан, ма и през Русия требе да минем .
              Айде аз лесен



              Mа Владич не се наложи да дири бояджия

          • Ама чакай, че още не сме взели визите за тая Русия... Да не ни отрежат още преди да сме тръгнали.. Ама Миро е с червен мотор, та е по-сигурен от мен...
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Даже имам неколко стикера на Zedmoto по мотора ма ку треве ще драсна некой сърп и чук с маркер
              Виж при тебе е по-сложно че ще трябва барем спрей

              Не очаквам проблем с тая виза но да видим.
              Лошото е, че почти няма алтернатива освен Иран.

          • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
            . Бегач. Все още ми виси в гаража. Карбонов, със Шимано 105 монтаж, спирачки, седалка Физикс... Абе всичко като за Тур де Франс. Мисля че тежи към 7-8 кг. На година с него минавах над 2-3000 км. Карах и товарно колело почти всеки ден. С него ходех на работа. Там брояч нямах, та с него не знам, по колко минавах на година. Но вече поостарях и бегача не съм го карал май вече от две години.
            .
            Бегача не го ли продаваш?

            Коментар


            • ВладиЧ
              ВладиЧ коментира
              Редактиране на коментар
              Ами не знам. Все си мисля, че ще го подкарам... Да не повярваш... Не знам и какви пари може да е сега. На времето ми излезе към 5000 лева. Аз сам си го сглобих, а не съм го купувал като цяло. Всичко отделно. Рамка,
              предна вилка, капли, курбели, монтаж, спирачки, седалка и т.н. Само каплите бяха Мавик двойнодънни, там към 550 лева, седалката 130 лв Физикс, карбоновата рамка някъде над 800 лева... Командите Шимано 105 монтаж и те бяха към 600 лева... Курбела ми е титанов.Спирачките и те. Забравил съм вече, колко струваха. Но сега нямам никаква представа, колко може да струва всичко. Трябва да питам.
              Мисля, че рамката беше 58 размер. А гумите ги помпех на 12 атмосфери. Ама вдигах 60-70 км/час с тоя бегач на спускане. Иначе нормално карах с 25-27 км/ час без много голямо усилие.
              Ходил съм 2 пъти до Батак, до Белово съм ходил, няколко пъти до Пещера, един път до Панагюрище. Тогава минах над 105 км за един ден. Един път се качих над Равногор до курорта Атолука. Качвал съм се на Милеви скали с това колело, а пък до Дебращица и Добра вода съм ходил над 20 пъти. Това са към 30 км общо за един тур до Добра вода и обратно. Минавал съм Црънча и Паталеница, и после надолу към Пазарджик, или към Ветрен дол и Варвара. Абе много карах и то не по равно.
              Имах и планински байк, но нещо не ме кефеше. Тежко, тромаво, шумни гуми, бавно върви. Дадох го за сина ми в София. Те пък му го откраднаха...
              А бегача е лек, като перушинка и върви като снаряд. Но педалите са с автомати за двойно педалиране. Краката ти са закачени за педалите, и когато спираш винаги трябва да имаш едно на ум. Първо трябва да откачиш автомата и тогава да пускаш крака. Иначе веднага си на земята... Трип компютъра ми беше от най-висок клас. Без кабел. Имам камара гащи с памперс за бегача и разни гъзарски блузи... Ръкавици, очила, каски от най-леките... Обувките също са специални за закачането на автоматите, нали. Не става с обикновенни маратонки да караш бегач. Като караме няма да се излагаме я. Две шишета, специални нали...
              Няма да го продавам това колело. Пак ще го изкарвам на асфалта. Ще въртя тука, около село Величково. И без това трябва да тренирам за Памир, че нещо много съм натежал.
              Последно редактирано от ВладиЧ; 20-05-25, 07:30.

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Баго и тъпото копелело
              Имаше едно видео на форт найн по темата за копелело vs мотор.
              1:1 като цена, за и против.
              Ми нема лошо - на кой от каквото му става по това да си харчи парите.
              Стига да са негови нема за чий да му се правим на диспечери

          • Колелото... В същност ВЕЛОСИПЕДА е най-великото изобретение на човечеството според мен!!!!
            Мотоциклета след това е измислен от някой, който го е мързяло да върти педалите и турил на велосипеда двигател...
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Имах предвид копелело да струва колко колкото мотор.
              Или дори колкото астра на старо а те "струват" масово и повече.
              Иначе и аз в последно време го "преоткривам".
              Но още по инерция опитвам да спирам с контра - сметай какви навици.
              Пък и нали последно карах Украйна-та с китайско сърце - и там беше основно на контра ако искаш да сопреш все пак в нищото


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Мързела бута прогреса


            • #223.2
              BENZBOSS коментира
              20-05-25, 07:40
              Мързела бута прогреса
            Мислех навремето да пиша труд "Мързела-двигател на техническия прогрес". Ма пак така де!
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • Айде малко красота от днес от Средна гора.

              В джоджъна из нивите...


              Язовир Тополница от днес 02.06. 2025 год.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X