Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Тука обикновено синтетиката е около 30лв/литър.
    Не че е най-големият експлоатационен разход ама да купиш 4 литра понеже мотора събира 3.2л примерно е тъпо.
    Сигурно затова наистина са му казали 4 литра ама вероятно цената на ослугата е половината от целата сума.
    То ще пише в дохуймента като отиде.

    И да - треве предварително, поне 2 седмици изнапред ако се ходи.
    Ма те всички са такива мърди, все едно ще трансплантират бъбрек, да им…

    Само мото-гаража май са изключение, там просто няколко дни предварително са достатъчни да се заяви обслужване и то само ако клиента иска.
    Враг усраине

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Е за това всичко с едно масло върви,колко остане от бавареца се сипва на КТАма,туби по 4 литра да искаш,резерви на резервата,60 долара тубата

  • #77
    Еееех. Къде ми е сега БМВ-то 1100 GS. Него го карах с минерално масло от 7 лева литъра и нямаше никакви проблеми... Тия сега модерни мотори с масла пълна синтетика от 30 лева литъра... Все изпитвам съмнения, че е работилница всичко това, толкова скъпи да са тия масла, ама така върви светът?!?!
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #78
      Даже като гледам е по-скоро към 40лв/литър бутилираното вече.
      Та и минералното се обзалагам, че отдавна не е по 7лв
      То даже сиренето беше толкова ама сега и то не е!
      Едно време си е за едно време...



      При мен за съжаление са 2 различни вискозитета - не става да взема варел.
      Естествено каквото остане от литъра се запазва и ползва.
      Но като гледам фрактурата от мото-гаража ползват наливно и всъщност им плащам само необходимото.
      Цената е съвсем приемлива, на един чеп място са ми и смяната е супер-експедитивна.
      Там ако нещо не се промени нямам никакво намерение да се занимавам с подобни дейности.

      Ма ако в обущата на Владича Миркат ше ги отеба и аз.
      Далече, скупо, записваш се като за операция - баго!
      Пък и спомена, че по изискване не може да задължават вече клиента да прави това само при тях.
      Това за сефте го чувам, някакви еврогейски директиви явно.
      И ако е така съвсем се губи идеята.
      Е, и сервизна история се губи...
      Враг усраине

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        И при мен ги дават 3 различни

        10W40- Yamaha
        10W50 - KTM
        15W50 GS

        10W50 на всичко,а да ги видя какво ще им стане,GSa оригинално е излизал с 10/40,после му сменят идеята,че сменят и производителя,Ямахичката претенции няма,въздухар,по-добре е дебелото масло,КТМа да го духа,никой не му търси 15 години напьн на него

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Ако игнорираш препоръките е лесно.
        Имах такъв момент - карах ВСИЧКО с 5W40.
        От консерви до мотори със синтетично но автомобилно масло.
        Нищо не се промени, не настъпи и зомби апокалипсис.
        Нищо, че беше от варел в бутилки от кола.

        Да ама минахме на ново.
        И взехме да слушаме кво ни намилат

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        MOTUL 7100 - синтетика за мотори JASO 2 по спек

        Падна малко четене дали съединителя на Ямахата няма да приплъзва,после дали ги карат тия с дебело масло и ДА,няма нерви даже на яки жеги
        Почетох дали Бавареца може да се кара с 10 първа цифра и излезе,че така са си го карали от завода,после от фабриката сменят доставчика на масла и почват да препоръчват 15 първа цифра та аз съм го подкарал по старата спецификация
        КТМа това ми е вискозитета ма аз поне не мога да карам и не го натискам като миксер та и да не е маслото за дърт мотори / той па много знае дали е за крос масло или не при смяна на 20-30 часа / е все тая,даже му идва по-добре.

        Кой какво препоръчва ми е все тая,има одобрение за съединителя по спецификация и до там,няма колекция масла да правя я,те ще ми кажат на мен

    • #79
      За нов съвременен мотор не мога да кажа, ама старите таралясници които имам си ги карам с каквото има на добра цена. Всички са с 10W40 вискозитетен клас
      Последно купувах няколко туби по 4 или 5 литра бяха на Мотул на добра цена.
      Даже съм слагал автомобилно масло без никакви отрицателни последици за мотора или мокрия съединител!
      И на ДР-а и на СВ-то. Само на КТМ-а още не съм тествал
      А ме плашиха здраво разни знайни и незнайни майстори.
      Та ми се струва работилница както казва ВладиЧ

      Обаче за гаранционна машина - бих отишъл в официалния сервиз. Няма как...поне докато е в гаранция.
      Последно редактирано от pansim; 09-09-24, 07:44. Причина: деь
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #80
        Ама той 4 години ще е в гаранция, Пана. 4 години, или 80 000 км. Което от двете събития нстъпи първо. Аз обикновено карам, по около 20 000 км на година, ако няма някой голям трип през годината. Това значи, че по два пъти всяка година трябва да се записвам там в Миркат, да ходя до София, да чакам и да им давам камара пари... Определено няма да стане!!! Не и при мен...
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #81
          Доколкото чух ВЕЧЕ не отпада гаранцията ако обслужването не е правено от вносителят.
          Но чуването нищо не значи, ще ми бъде любопитно да го прочета в по-официален вид.
          Освен това е важно мнението на този, който обслужва гаранцията!
          Тоест трябва да се пита в Миркат директно.
          И да е вярно е ново и е от скоро.

          За мото-гаража самите те ми го казаха дори без да съм ги питал.
          Не е задължително да сменям масло при тях, не е задължително дори да го купувам от там.
          При смяна на друго място било препоръчително да им се обадя и да им кажа какво е сменено и на колко километра.
          Това за да се поддържа сервизна история, която при тях била "електрическа".
          Няма никаква хАртия, пичати, подписи - всичко уж било лиликтронно!
          Даже owner manual няма на хАртия да не говорим на български.
          Което не е много законно за БГ но на мен не ми пречи.

          Модерна работа, ей
          Враг усраине

          Коментар


          • #82
            Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
            Освен това е важно мнението на този, който обслужва гаранцията
            Най-важно.
            Дано не се наложи...
            Трудно ми е да повярвам че мога да сменя масло където искам, а пък да ми важи гаранцията.
            Много неизгодно за продавача

            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • #83
              Не случайно го споменавам и то точно за Миркат.

              В консервата исках да монтирам автономен отоплител във фирмен сервиз на Вебасто.
              Имат одобрение за конкретен модел, сертификати и така нататък.
              От Миркат обаче казаха, че при дефекти по модифицираните системи няма да поемат гаранционен ремонт.
              Тоест не дадоха одобрение за монтаж на допълнителен агрегат въпреки, че е сертифициран.
              Вебасто ги питаха за причината и писмено становище за отказа - никакъв отговор, глас в пустиня.

              Ся тук имаше и други начини ако исках да постигна желаното но не ми се продължаваше в посока на ескалация.
              А и честно казано цената на този проект беше толкова ужасна, че всъщност може и да са ми направили услуга


              Враг усраине

              Коментар


              • #84
                Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                А и честно казано цената на този проект беше толкова ужасна, че всъщност може и да са ми направили услуга
                Цената не искам да я знам, обаче ми е интересно при нашите климатични условия, къде е ролята на подобен отоплител. Чисто любопитство

                Панайот Бърдарски
                0887 60 77 22

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Все още се налага да се стържат стъкла от скреж, дори в Сандански предполагам.
                  Чист мързел от моя страна но явно ще продължавам да го правя.
                  Даже за съжаление това време отново наближава - сутрините стават все по-тъмни и студени!

                • pansim
                  pansim коментира
                  Редактиране на коментар
                  Май вече не помня от кога не съм стъргал стъкла на колата.
                  Но пък и не ми се налага всеки ден да пътувам, особено зимата.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е да ама в ГДУ още го има този момент.
                  Изобщо над Кресна все още има малко хладно... Тайм ту тайм!
                  Искам ИТАЛИЯ!!!

              • #85
                Днес пак се прекарах!!!! НЕ КУПУВАЙТЕ КИТАЙСКО!!!!!! Исках повдигачи на кормилото. Но нещо цените бяха 100-150 лева, а да не говорим пък за едни, които се нагласяват с някакви сантиметри напред назад, та те са над 300 лева?!?!? 300 лева за две парчета алуминии, колкото кибритена кутия?!?!?
                Естествено реших че ще мина тънко. Взех китайски повдигачи за 26 лева. Кормилото ми е дебело 28 мм. Това добре. Тая дебелина я бяха уцелили китайците, но отворите на основните болтове на самият повдигач се оказаха с около 1 мм по-тесни. Изкарах бормашината и ги подкарах да ги разширя дупките. В един момент почти станаха, но пък стените им изтъняха. Видях, че работата става малко циганска и реших да върна оригиналните капачки с болтове на кормилото. В резултат на тази операция изпуснах единият болт от 4-те които държат капачките... Болтът чукна някъде по мотора и край... Повече не го видях тоя болт и не го намерих, макар, че обърнах мотора и гаража наопъки...
                Сложих друг болт на неговото място със същата резба, но по-друг модел. Сега вече хептен циганско стана по кормилото... Обадих се на Мотобума и на Мотеч повдигачите се оказаха 98 лева. Поръчах ги.
                Толкова за пестенето на пари и за китайските евтини части...
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • KingofROAD
                  KingofROAD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Магнит не го ли хваща?

              • #86
                Аз на мотора имам китайско - ролка тел за всеки случай,май и крушките на фара са в Китай правени


                Ш-се утепаш бре човек,баси експеримента и то на мотор
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #87
                  Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                  Днес пак се прекарах!!!! НЕ КУПУВАЙТЕ КИТАЙСКО!!!!!! ...Взех китайски повдигачи за 26 лева...


                  Владич... Откриваш топлата вода, човек.
                  За 26 лева не знам как очакваш да получиш нещо различно от парчета халюмин.
                  На са виновини чайниците, че очакваш чудеса.
                  Толкова години а да верваш в Дедо Мрас не е сериозно!
                  Другият път просто не търси задължително минимума и то за сравнително отговорни неща.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • #88
                    Владич, понеже гледам, че вече си поръчал няколко неща от SW-MOTECH - този вариант за страничен багаж гледал ли си го:

                    https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI...2572248744.htm
                    https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI...ggage/SysBags/

                    Аз имам 2 от най-малките чантЕнца, дори бях с тях миналата година в Памир.
                    Могат да се купят и с ламарини за по-бръз монтаж/демонтаж но аз не бих - според мен не е нужно!
                    Този модел има вътрешен сак с дръжки като торба от Била.
                    При нужда вадиш цялото съдържание буквално за секунда, на мотора остава само външната коруба.

                    Цените в сайта са за 1 брой, могат да се поръчват отделно.

                    Имат и други модели а да не говорим, че тая конструкция може да носи всяка чанта предвидена за закрепване с полиамидна лента.
                    Примерно гиви/капа имат и по-бюджетни непромокаеми чанти дето не струват бъбрек пари едната.

                    Според мен е по-добър вариант от костинброЦките.
                    Май е по-леко и имаш много по-голям избор на чанти.
                    Не ми се смята но може дори да не излезе по-скъпо, особено ако не искаш

                    Аз съм много доволен от тоя сет като рамките ми не са Мотеч просто защото нямат за рали.
                    И не съм ги свалял от мотора освен за Памир а куфарите след тях изобщо не съм ги качвал
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • #89
                      Гледах ги на Мотеч всичките неща. Рамките не ми харесаха. Те не са от тръби, а от профилна ламарина. Чантите не са по-евтини от тези на Бумот, освен по-малките, ама пък те са малки. Ще мисля. Аз чанти и рамки още не съм поръчвал. Ще стане най-вероятно другият месец, за да събера пари. В някакъв момент ще сменя и защитната плоча под двигателя с плоча на Мотеч от алуминии. Тя също изглежда много добре. Оригиналната в момента плоча на мотора е от пластмаса и е малка.
                      Иначе от Мотеч сега съм поръчал ролбари, уширител на пачият крак и повдигачи на кормилото.
                      А болта не успях да го намеря. Свалих част от пластмасите на мотора и всичко прегледах. Разгледах пак и пода на гаража, но ядец. Болт няма. Изчезна в някакво друго измерение. И друг път съм губил и после намирал малки болтчета дълги по 5-6-7 мм... А това е болт Ф 8 дълъг поне 5 см?!?! Те повдигачите на Мотеч ще си дойдат с техни болтове.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        На мен точно затова ми допада повече - заради по-леката конструкция.
                        Иначе всяка може да се деформира при инцидент да не чуе дявол.
                        То с плътно желязо ще е най-здраво ма никой не ще да ги прави такива

                        Тоя болт не е добре да изчезне така.
                        Най-лошият и вероятен вариант като слушам е да е някъде по мотора.
                        А това си е доста обезпокоително!

                        Най-добре е да намериш шибаният болт - т'ва не е карфица, деа!

                    • #90
                      На мен така ми падна един от болтовете на филтърната кутия и се завря някъде между ауспуха и защитата му…там си е сигурно още гадта ниедна…
                      Ама и аз ни го видях,че е отвътре ни съм свалял топлинните щитове да го извадя.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X