От Тенерето е по-добро , на вид. На един TDM900 , ако му се смени окачването и каплите , ще стане по-добрия мотор. Ако му се монтират и едни хубави карбуратори , ще е и в пъти по-надежден от тоя китаец.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.
Свий
X
-
- 1 like
-
Не споря,да не си помислиш нещо,само бърза сметка - капли 1600 поне,окачване и там толкова,1/3 от цената на Т7 тукашни пари
А и карбуратор ……..такова нещо не искам да виждам повече,поне докато не оправят бензинаПоследно редактирано от BENZBOSS; 03-12-24, 22:08.
-
Имал съм ТДМ три години. Пълни глупости са това, че ще стане по-добро от БМВ-то само с едни хубави карбуратори.
Както и Тенерето не е нищо особено и за да стане по-свестен мотор трябва да се барнат доста неща по него, но то тогава и цената му става друга.
-
Аз за особенно не говоря,нов мотор над 13 или на старо над 10 не мога и да си помисля да купя - беден и не мога да карам,сърце не ми дава да набия едни пари и да го отъркалям с кеф.
За някои и тежък мотор е ОК,за мен теглото на едно БМВ 800 ГС ми е макс на мерака
Всеки за него си,аз карбуратор не искам да виждам,кофти бензина тук
-
Към днешна дата как ви се вижда идеята за африка 21 година на 40К км за 20к лв?
Не разбрах само дали е автомат или ръчка ама като мина да я видя ще споделя.
За моето по шосейно ползване май ще е по удачният вариант.
На снимка грабва окото пък ще я видим.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Зависи с какво е накичена ама 20К за 4-5 годишен мотор който отдавна не е в гаранция ми се вижда като да не е сделката на годината.
Харесвам африката донякъде но за моят вкус e прекалено технологична.
Сузукито на Владич например е много по-малко такова, тенжерите също.
Това не е задължително да е проблем - на някои дори им харесва.
Но продължават да ми се виждат много пари за не нова машина.
40К не са много но този чеп няма гаранция.
А не е евтин за поддръжка и ремонт.Враг усраине
Коментар
-
Така е като цяло както казваш.
И аз не съм много по копчелъците по мотора и режими и всякакви такива щуротии.
Затова и гледам тенере по принцип.
Специално новото покрива изцяло нуждите ми от към електроника.
На африката ми харесва,че има карплей и можеш всичко да си гледаш на екрана.
Единствено като комфорт по-скоро ми е важно кое ще ми допадне повече.
Но при положение,че ново тенере е 21800базово и 24100 за рали…Да.Не е офертата на годината,но спрямо другите на пазара в момента е добре.
В понеделник ще пристигне и ще ходя да я видя кое как…
Но както каза и ти най-добре е да се чака в момента..Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
За човек свикнал с цар плей да го ползва на вече съществуващ телевизор наистина би трябвало да е удобно.Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение...На африката ми харесва,че има карплей и можеш всичко да си гледаш на екрана...
Ама това е смешен критерий при избор на мотор.
Виж фактор дето формира избор - да.
Аз много инцидентно съм надниквал в подробности около конструкцията на новите африки.
И колкото повече се вглеждам толкова повече не ми харесва.
Например 2 въздушни филтъра навряни на кучето в гъза и да се сменят да викаш гинеколог...
Не е мойто.
Иначе карането с DCT казват било много приятно и съм склонен да го приема за вярно.
Имам тука един колега дето ми предлагаше тест ама не стигнах да го пробвам.
Задължително я виж, де - нали си в точно такъв етап
Враг усраине
Коментар
-
Това го знаеш ма да го напиша за поколенията - Африката е много надеждна машина и много добра за асфалт,двигател има и няма какво толкова да и се подобрява. Тенерето го водят спартански мотор,с единия крак кросов,добра машина за извън пътя и също много надежден,има какво да му се подобрява ма то и на Африката има,малко но има
Ако стоиш на пътя повечето време и ти трябва скорост то аз бих избрал Африката като въобще не смятам кое колко струва,тук цените са им долу горе еднакви на старо / то па едно старо,има ги на по 5-6 резервоара пробег /.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Лесно са арчат чужди пари ама за 8К отгоре може да се купи големият 1000 цици вистром на 0км и с 4 години гаранция:

Нема да е хонда верно
ама ако ще се стои повече време на път не мисля, че вистрома е по-лошият избор.
Ся като запазване на стойност във времето не мога да кажа, вероятно е да е по-лош.Враг усраине
Коментар
-
Че то голямата африка да не е по-малко?!?
За парите ВИНАГИ си назад, няма как.
Като при телефоните, колите...
Не бива да се купува с такава сметка точно мото, сбъркано е мисля.
Купува се с идеята да се кара и да носи кеф.
Не колко ще му земеш после.
Едно е сигурно - по-малко
Виж за консерва е по-друго...
Предполагам!Враг усраине
Коментар
-
Та има ли някой с който да печелишПървоначално публикуван от slatanic Преглед на мнениеАко искаш да губиш пари си купуваш голям висторм.
Странен критерий.
А големия Стром си е доказана машина. Вярно шосейна предимно, ама то и Африката е същото
Пък как избираш между Африка и Тенере, все едно да сравняваме чушки с тикви
То не че е лесно, особено като са ти парите в джоба - трудно е да се сдържа човек
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Всъщност най-много стойност държат GS и Африка.
Лесно се вижда на вторичния пазар.
Най-голямо дърво да речем е кавазаки версис.
То кой ли го и купува…ама…
Та да..прав си да разглеждаш мотоциклета като машина която взима пари и дава кеф…но моя опит показа,че чопърите които си купих успях да продам с 1000лв отгоре като изключим разходите които съм правил по поддръжката.
Та варианти има.
Аз поради моите си особености не знам дали и колко ще мога да карам даден мотоциклет и затова е хубаво като дам едни пари утре да не съм с 50% надолу ако реша да сменям.
Това е от моята камбанария.
И най-вече да ми е удобно…ама кое ще е това удобно…ба ли го!?
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
А...само си приказвамеПървоначално публикуван от slatanic Преглед на мнениеИ най-вече да ми е удобно…ама кое ще е това удобно…ба ли го!?

Иначе никога не ми е било приоритет вторичния пазар, нито за мотор нито за кола.
Гледал съм да ми е кеф на задника и душата, това е положението
Пък и практиката показва че си ги държа при мен по 8-10 години. Та...все едно.
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
- 1 like
Коментар
-
Както и при намагочитата нормално некой държат цена по-дълго време от други.
Е ябука на 5 години обикновено се продава пъти по-скъпо от некой ръджав хемуруит на същите години.
В общият случай, но пък те и като нови са значително по-скъпи та не знам.
Като се замисля и с моторите е така ама да мислиш как ще го продадеш още като го купуваш ми идва малко извращение.
Даже не малко
Иначе големият сторм е звяр.
Точно от тоя нямам наблюдения но едва ли е различно.
Много бих се чудил ако се стигне до избор между него и африка от магазин.
Ся при "дърта" бангия е друго.Враг усраине
Коментар
-
Парите ги смятай като кеф на ден или на километър,купувам го за 6,карам го 20 дни на мото ваканция,пълня си душата за 25 кинта на ден бензин и точно там половината мотор се е избил,каквото и да правя за 20 дни 3 бона на ваканция са си заминали. По тия сметки след 6 месеца нищо не му търся вече,той за мен се е избил,само ми е интересно колко ще му издържи двигателя и долу горе кога да го сменям за да не ме остави на пътя,до тогава ще се е избил поне 15 пъти тоя мотор. Така и спокойно се кара,ма паднал бил ма се оровил у камъните………ми мотор,да се е родил пияно ма не е та такава му съдбата,вьоб’е не му треперя и не го мисля,че тук се бил одрал или като го ритам с коляно и му се криви ауспуха……..нали върви
няма такъв кеф за тия пари,ски лифта ми е 200 пари на ден,там кога ще ги избияTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
- 1 like
Коментар
-
Е и според мен, както и според БЕНЦБОССА това е правилният начин за разсъждение. Аз като съм го карал тоя мотор примерно 7-8 години и съм му навъртял 100 000 км, то този мотор за мен си е избил парите до стотинка. След това и да го подаря на някой все ми е тая...
А не да го държа 7-8 години в гаража и после да тръгна да му търся цена, защото още не бил минал 15 000 км...

Да го караш ли ще го взимаш тоя мотор, или за джамбазлък?
А В-Строма 1000 е изключително яка машина. Много народ им навива страшни километри на тия машини, без да вдигат много шум, около себе си. Повече крякат и вдигат шум тия с Африките...


Имам приятел Киро. Караше една Хонда НХ 750 автоматик близо една година и вече стана голям фен на Хонда... Това му беше първият мотор. Някъде към един месец преди аз да купя Сузукито за 22 000 лева, той си купи Хонда Африка автоматик за 32 000 лева. Няколко пъти карахме заедно по разни маршрути и до като аз се кефех на Сузукито, Киро не спря да ми се оплаква от Африката. Много била тежка, много висок център на тежестта имала, много игра било, до като изключи АБС-а, като излезем на черно... А още не му е дошло време да сменя въздушните филтри, та да разглоби половината мотор... Май ще я продава... Ами кой те би по главата да купуваш Африка бе човек? Що не питаш, ами вървиш със стадото?!?!
Последно редактирано от ВладиЧ; 06-12-24, 08:34.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар