Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
    ...Сузуки DR-Z4S...

    Това е добре:

    New 398cc engine, a ride-by-wire throttle, and RM-Z-inspired styling, the DR-Z4S and DR-Z4SM modernize two long-time favorites, while also returning them to the European market thanks to Euro5+ compliance.
    Не е официално но е предпоставка да се продава тук.
    И би могло да промени донякъде намеренията ми.
    Които, въпреки доста противоречивите емоции от тази година сериозно накланят везните към 500цц ендуро пак едно от тройката кебапчета:



    Нямам все още финално решение пък и имам по-неотложни проблеми за решаване от някакво си желязо.
    Освен това за сега само сядах на него и това само натежа в полза.
    Има и други фактори но ако карането не занули намеренията (доста малко вероятно) - може би около нова година ще сменя ES700 за точно тая играчка.
    А тя е точно от вида, който вероятно скоро няма да може да бъде продавано тук.
    Не и в стрийт лигъл вариант.
    Враг усраине

    Коментар


    • Бива го. Но вече си имаме Сузуки....
      https://www.yamaha-motor.eu/bg/bg/mo...TZ700LOW-DPBMC
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • Ти си имаш ама аз си нямам...пу-пу..
        Чакаме цената!...и на ралито също...
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
          Чакаме цената!...и на ралито също...
          За рали-то много по-важно от цената е дали са "оправили" окачването.
          Сакатите обзори на които попадам все още не казват реално нищо конкретно.
          А от снимките се вижда само, че са го "съблекли" от пластмаси - нещо, което аз одобрявам.

          На мен интересът ми е насочен повече към DR-Z
          За сега обаче освен името и профила на машината не харесвам нищо.
          Това набиване на електроника, тракшън контрол, мапове на шофиране по-скоро ме отдалечават.
          А маската и осветлението ме оставят без думи - изглежда правено на коляно с части от кашона в гаража.
          Луничка изпаднала - ще свърши работа... Такова е поне първото впечатление.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2025-Suzuki-DR-Z4S-headlight-1024x682.jpg
Прегледи:253
Размер:98.6 КБ
ID:6978589

          Освен това: 150 кила.
          Не че са много но за такава машинка и ако е верно...
          Теглото изобщо не им е било част от целите а по-скоро е "квото дойде".
          Ще трябва да се види на живо.

          2025 наистина ще донесе доста повече нови машини спрямо предишната.
          Враг усраине

          Коментар


          • Виж това е интересно. БМВ 450 кубика двуцилиндрово.
            https://www.youtube.com/watch?v=GB1_VLMUdzE

            А ето ги и всички останали.

            https://www.youtube.com/watch?v=nxJrKkEAA80

            Последно редактирано от ВладиЧ; 07-11-24, 08:57.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Не е странно че е контузил кутрето а как не средният пръст

          • Да се похваля ли,да се оплача ли..не знам кое е вярното,но продадох ВТХ-а днес.
            Направих това дето каза Еспер...наведох се леко в цената и имах моментален успех...което бе ясно понеже мотора е много хубав,но предпочетох да преглътна някаква допълнителна загуба за сметка на време.
            Та Краля е мъртъв!Да живее Краля!...Но си нямаме нов крал.
            И сега почва трудното.
            Още не съм изчистил концепцията дали "леко" и по-евтино или "скъпо" и по-тежко.
            Новите претенденти са ДРЗ-то както отбеляза Еспер,КТМ 390Адв.Р. и разбира се тенерето.
            Като им излязат спецификации и цени...ще стане ясно.
            За сега втора ръка мотор отпада...освен ако някой много хубав GS1200/50 не излезе на неустоима оферта,ама къде ли ще го карам и него и кога...
            А за ДРЗ-то верно баси каква маска му сложиха тия...от зрънчо...
            Ще се продават яко афтермаркет такива гаранция.
            Килата не са малко...но на фона на всичко останало кила/мотор май е много добре.
            Хонда 300Рали...си е все същата и гаранция окачването не е мръднало на никъде..което...както сме говорили мхм...е голям финансов проблем за оправяне...донякъде неоправдан.
            Теглото на новият КТМ 390 ще е също много важен фактор за това ще се наложи или няма.Да не се окаже нещо като средният клас на БМВ...с тегло като на големите.
            Та така.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Не разбирам - защо Тенерето което е осмукано и леко за средния клас мотор го слагаш в списъка или го сравняваш с 350-450 кубиковите които са лекия клас? КТМ 390 на какво може да се опьне на Тенерето освен по кила………и пари де?

            • slatanic
              slatanic коментира
              Редактиране на коментар
              Тенерето и ктм 390 ги слагам заедно именно заради парите.
              Очаквам да са горе долу близо ценово.
              Всяко с предимствата и недостатъците си.
              Но да…тенерето ми е фаворит за сега.
              При ктм ще има по-добра електроника и доста силен за теглото си двигател…ама да видим теглото де…

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Това ще ти е малко.

              Стана ми ясно защо ти е такъв списъка.

              Мерси

          • Поздравления!

            В момента изчакването е най-добрата стратегия.
            Освен ако не се търси нещо конкретно и то не изпадне на добро предложение.
            2025 за разлика от тази се очертава да бъде богата към новости а това за човек, който избира е супер.
            Враг усраине

            Коментар


            • Шидера от Варна който купи СФ мото 450 е много доволен от него. Преди няма и седмица се прибра от Иран. Стигна чак до Бандар Абас на Персийският залив и мисля, че навъртя над 6000 км на тоя мотор. Ходиха 3 мотора. БМВ 1200, едно Тенере 700 и адаша с СФ-а. Писа във фейсбука, че СФ-а въпреки, че е 450 кубика, изобщо не отстъпвал на другите два мотора, нито на магистрала, нито на старта, нито пък на черно. Никакви проблеми не е имал до сега.
              И той го купи някъде в края на август месец това лято.
              Последно редактирано от ВладиЧ; 09-11-24, 17:11.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Тоя утрепа закона на физиката.

                Браво на него

              • Shider
                Shider коментира
                Редактиране на коментар
                Да, тези дни се върнах от Иран с ЦФ-а. Стигнахме не до Бандер Абас, а само до Бандер Дейлам на Персийския залив. Навъртях около 8500км за този трип. И на Каспийско море си направихме снимка също. И много сняг видяхме по високите планини след турската граница. Кофти, че тук ми е по-сложно качването на снимки...
                Моторетката е вече почти на 11000км. И бяхме четири мотора - 1200ГСА, Кростурър 1200 и Т700. Абсолютно никакви проблеми и страхотен кеф е с малкото моторче. Имах някакви опасения, но се оказаха безпочвени. Върви си съвсем наравно с по-големите при нормално туристическо каране. Даже Т700 изоставаше от време на време (не е от самия мотор - по-скоро комбинацията мотор-ездач-завои-гуми)...
                Последно редактирано от Shider; 10-11-24, 11:12.

            • Гледай, какво чудо изкараха на пазара?!?!
              https://www.facebook.com/photo?fbid=...54932650008361
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Нещо лайняно зелено е,само това виждам

                Цифрички нещо има ли - килца,пари,коне……..

            • Има де. Е сега ще го сваля, че явно не се отватя при вас. Ето го текста към тая снимка.

              ОТ ДНЕС, ДО КРАЯ НА МЕСЕЦ НОЕМВРИ, ИМАТЕ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ ОТ НАШЕТО OFF SEASON SALE НАМАЛЕНИЕ - 10% ДОПЪЛНИТЕЛНА ОТСТЪПКА ЗА ВСИЧКИ АРТИКУЛИ( ДОРИ И ВЕЧЕ НАМАЛЕНИТЕ). АКЦИЯТА Е ВАЛИДНА ЗА ВСИЧКИ ONLINE - ПЛАТФОРМИ, КАКТО И НА МЯСТО ВЪВ НАШИЯ ФИЗИЧЕСКИ МАГАЗИН!
              Ние от TODOR TODOROV STORE ви представяме:
              Радикално утилитарен, безсрамно смел, безспорно Brixton: Storr 500 е създаден, за да се движи по тесния път между основния пуризъм и свежата, сурова дивост.
              Името идва от едноименното скално образувание на остров Скай в Шотландия - суровият дизайн на адвенчър мотоциклета е създаден по модела на дивия пейзаж на суровия север.
              Наличен в нашия Шоурум! Сега може да бъде ваш с 24 месеца гаранция и безплатно гаранционно обслужване!
              Характеристики:
              Тип двигател 2 цилиндър
              Обем на двигателя 486 кубика
              Мощност 47к. с. (35 kw)
              Въртящ момент 43 Nm
              Собствено тегло 209 кг
              Страна на произход Австрия
              Възможност за покупка за изплащне, без първоначална вноска, срок до 48месеца и и безплатна доставка до всяка точка в България! @brixton_motorcycles @todortodorov_store #todortodorovstore#brixtonmotorcycles#moto#motoekipirovka Вижте по-малко

              — в/ъв Todor Todorov Store.


              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • Някакъв китайски мелез между предишното тенере с фар от хъски норден.
                Обаче пусто са забравили да му сложат мотор...а на кила е колкото новото тенере от 25 година.
                Та ..типичен китаец като цф..малко моторче...много кила...ниска цена...+ екстри за замазване на очите...не,че е лошо нали.
                Сега да не отварям нова тема та да ползвам тази да я държим жива.
                Ще разпродавам екипировката която събирах последните 2 години.
                И ще се търси нова такава.
                На първо четене ми е важно да си намеря ботуши които да пазят,НО да НЕ СА за мотокрос,а за ендуро.
                Колега ползва много добри цени от фц-мото.де и гледам има и сезонни отстъпки та се чудя какво да заприходя.
                Хубаво е да го има и тук да мога да го пробвам в някой магазин преди да го поръчам,че не винаги 45номер са ми точни..някой път е 45,5 някои 46.
                След това ще видя дали ще махам якето на сека което имам и каква допълнителна протекция на горната част на тялото да ползвам.Така или иначе свалих и 10кг та...ще ми е голямо най-вероятно.
                Отделно...да сменям ли наколенките с такива за ендуро в предвид,че ще се кара 80/20 асфалт/черно да речем или да си ползвам тази.
                За ръкавиците пак така.Имам кожени тип чопър и писта(вторите не ползвам така или иначе) които ...ще пусна и тях да разчиствам.
                Абе цялостно мисля да реновирам,ама въпроса е от кое има смисъл и от кое не.
                Както и при каските.Имам Скорпион Еър1400 карбон и скорпион модуларна.Първата ще пътува...ама има ли смисъл и втора да си ходи и да се взима друга.
                Не знам дали да не отворим нова тема и да си ги бистрим там нещата за да не разводняваме тази.
                Ама поне ще се пълни с полезни неща...
                А вие сте...аз отивам на пазар и да сменям гумите на цедеса...
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Давай в раздела ЕКИПИРОВКА,че темата е дълга пък аз имам идеи 😉

              • Имам едни излишни сиди ботуши, които ги взех от Владич и май обух веднъж.
                И той вероятно толкова - нови в кутия ми ги даде преди 5-6 години.
                Сигурно темата е някъде в архив.
                Сума години в тях живееха тръбите на прахосмукачката просто.
                Ще те ги снимам при интерес, ботуш НЕ е за мен просто.
                Но факинг айдия за модел но са туринг, далеч от крос.
                И опаковки не пазя.

                Наколенки със става също имам излишни, това също не е моето.
                Аз съм ОК само с меките в екипа, достатъчни са ми.
                Пак туринг, пак далеч от тежки задачи.
                Мисля е те да са сиди.

                С гумите на консервата съм на среден пръст вече.
                Март като ми връчиха каляската продадох летните с които дойде и купих всесезонни.
                На това чики-Рики с 2 комплекта и въртене по 2 пъти в годината му пуснах водата.
                Стига толкова поне докато не стана скиор или не дойде нов айс ейж.
                То и мергела е в историята та затова и средният пръст по темата
                Враг усраине

                Коментар


                • То тези ботуши Сиди Адвенчър и аз май ги обувах само ведъж, или два пъти... Мисля че бяха 44-ти номер. Бях ги купил, за да карам с тях през Русия и езерото Байкал до Владивосток с моята Африка Туин 750 тогава през лятото на 2010-та година. Но паднах с парапланера през пролетта на 2010 год и си счупих таза на 5 места, та пътуването с мотора пропадна. Така било писано...
                  Ама тези ботуши бяха много хубави и удобни, но като не караме с ботуши... И на Памир бях с туристически обувки, а не с ботуши. А лятото карам с маратонки.
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 10-11-24, 18:21.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • Отзад напред твоята е лесна.
                    Аз имам цедес,ярис,берлинго...и още 100 служебни дето и за тях звънят на мен за гуми като трябва за някоя от тях...
                    Ама цедеса е с 2 комплекта гуми с джанти,яриса е със всесезонки и берлингото е със зимни/летни,но вече сменени.
                    Та...там всичко е точно.
                    За ботушките...драсни някоя снимка да видим...ама и размера има значение!
                    Имам хубави наколенки със става на айкън ама са за пътя...за извън..ба ли ги...там не съм карал..
                    Меки имам и аз едни...уж за зимни ги купих миналата година.
                    Абе реално ако не се глезя имам всичко с компромис...ама...има неща дето ще махна така или иначе тъй като нямам място в гардероба...например карбоновата рейсинг каска..
                    А и отслабвам де...та якето дето имам на сека може и да ми е големшко.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • Всичко от чоперията отиде в контейнера преди време.
                      Контейнера за дрехи, де.
                      Що кожляк утече…
                      Сега имам само ръкавици от тогава.

                      Мисля едно канче остана, сега го ползвам със скутера.

                      Ти по-добре първо купи каквото избереш за каране, екипа е лесен.
                      За пътешествие ти трябва едно в гората - друго.
                      мото-молове колкото щеш
                      Враг усраине

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X