Първоначално публикуван от slatanic
Преглед на мнение
Това е добре:
New 398cc engine, a ride-by-wire throttle, and RM-Z-inspired styling, the DR-Z4S and DR-Z4SM modernize two long-time favorites, while also returning them to the European market thanks to Euro5+ compliance.
И би могло да промени донякъде намеренията ми.
Които, въпреки доста противоречивите емоции от тази година сериозно накланят везните към 500цц ендуро пак едно от тройката кебапчета:

Нямам все още финално решение пък и имам по-неотложни проблеми за решаване от някакво си желязо.
Освен това за сега само сядах на него и това само натежа в полза.
Има и други фактори но ако карането не занули намеренията (доста малко вероятно) - може би около нова година ще сменя ES700 за точно тая играчка.
А тя е точно от вида, който вероятно скоро няма да може да бъде продавано тук.
Не и в стрийт лигъл вариант.


Коментар