Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • https://www.giantloopmoto.com/produc...MaAhOUEALw_wcB

    Е това ти трвбва,по-широкия модел,имат 3 различни дължини ако правилно помня
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар



    • Гъзъ гледай,2та различно размера по ширина се виждат
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4755.jpeg
Прегледи:301
Размер:771.9 КБ
ID:6964108
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Подобни имам от други чанти, пак около мотора.
        Пък и съм си правил различни конфигурации от такава лента.
        Е тука целото багаж се държи основно на такива неща.
        И всички съм си ги правил аз.

        Гумените сега ги взех за експеримент.
        Ма то и гайдата беше такъв.
        ОК са и те но очаквах материала на коланите да е по-мек и еластичен.
        Смених ги с 80 санта в движение, че както бях поръчал 66 щеше да е тежко юзлес.



        Не виждам за сега никакви предимства на тези гумени каиши пред полиамидната лента.
        Само дето им пише, че били адвентурастки а на моите е щамповано ТНТМ и се види от самальот.
        Стига катарамите им да са качествени вършат същата, ако не и по-добра работа.
        На мен катарама не ми се е чупила но и те не са от Пещерата, както и лентата
        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Ластика за разлика от лентата е много по-еластичен,лесен за откачане и държи на бой,тая лента я имам поне в 3 размера на Титан,имат си и те приложение,но РОК ластика си е класика

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Е да - нищо не отменя ластика.
          Ластичната мрежа - също.

          Ставаше въпрос, че между полиамидната лента с катарами и тази гумени колани не намирам особена разлика.

          Ако се купуват са на сравними цени.
          Ако човек сам си ги прави от лента на метър вече е по-евтино.
          Но пък си прави точни размери и конфигурации спрямо багаж, чанти и конкретна машина!

      • Ще подбутна към ойлерът, че скоро пак ще ми излезе на дневен ред.

        Погледнах как върви сега компактният xSystem на Скот за който се чудех преди 2 години.
        Въкреки, че ми харесваше като идея повече тогава беше нов и реших да играя на сигурно.
        Взех изпитаният с времето eSystem и се оказан, че не съм сбъркал.
        Ся вече е минало достатъчно време за да има адекватни впечатления от повече пийпъл.

        Ами оказа се, че има не малко негативни отзиви за него.
        Хората се оплакват от течове вследствие некачествени уплътнения.
        Търговците зная за този фабричен проблем, производителя - също.
        Е, вече отскоро бил в продажба новият, v3.0 за който се твърди, че бил оправен и подобрен.
        Има дискаунти за "старият".

        Това похвално, обаче:


        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:unm.png Прегледи:0 Размер:41.9 КБ ID:6964136

        Добре, ся т'ва нормално ли е?!?

        Излиза, че продават същото нещо но с отстранени дефекти за двойно по-висока цена?!?
        Мисля да препикам тоя бусинес модел майк@ им д@йба наркоманска!

        Иначе от останалите 2, които съм имал няма грам забележка.
        С това обаче троват и ми идва в повече!
        Враг усраине

        Коментар


        • Е стига де! Омазнителя, дето си правих вършеше същата работа бая години. Ма не струваше 600, а 20! Е, и не беше "дизайнерски" де! Продадох старата тротинетка, а на тая за сега ме мързи да правя.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • Някой може ли да сметне, за 600-700 пари колко вериги ще се сменят?
            Или кефа е притежаваш нещо високотехнологично и също толкова скъпо
            Живял съм досега без ойлер,ще продължим и напред така...
            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              2 комплекта със зъбаците

              Аз си нося флакон за вериги,ще издраска поне 25 000 километра,че може и повече ако не го навирам в калта

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              За човек като мен на който грижи за веригата са люта перверзия - автоматичната мазачка се изплаща за няколко сезона, примерно 4 или 5.

              Без нея пак ще се похарчат но за вериги и пиньони.
              И то от скъпите оливерници, 5-600лв.
              А има и такива под 200.
              Има също и ръчни, има и китайски…

          • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4771.jpeg
Прегледи:263
Размер:730.5 КБ
ID:6964172 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4773.jpeg
Прегледи:259
Размер:458.3 КБ
ID:6964173 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5595.jpeg
Прегледи:258
Размер:933.9 КБ
ID:6964174

            Ето изгоряла верига какво прави,на около 25 000 километра оригиналната,другата снимка показва,че е мазана ма колко и да мажа аз не става,предишния не е мазал,третата снимка е на сменена верига с най-яката на ДИД която става за модела и Суперспрокс зъбаци,вижда се флакона за мазане къде виси на задника.
            Тая ще изкара повечко,първо,че е много яка верига и второ,че мажа редовно
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Тетолку баш - 2 скапани вериги струва.
              И ме освобождава от грижите по тях, напълно при това.
              За мен последното е важно и определящо.

              Всъщност тук изобщо не става въпрос за точната сума а за скапаният им цинизъм!
              Няма и грам функционална разлика в двата модела по-горе, нула.
              Не мисля, че дори на външен вид има някаква разлика - не че има значение.
              Само и единствено подобрения и изправяне на фабрични дефекти.
              И за това скапаните убитаци искат 2 пъти повече пари!!!

              Колебая се в случая в двете крайности.
              Първата е отново, пореден и трети eSystem - около 500лв.
              Избягвах понеже трябва да се тегли кабел за “телевизор” на КУРмилачката.

              Другото е ръчна мазачка, китайско менте на туторо, за… Да кажем 50-60лв.
              Бих го поставил някъде около двигателя за да мога да го стигам с пресягане в движение.
              Вариант да тегля маркуч от кормилото през целия мотор до заден пиньон просто няма.

              Но още по-невъзможен вариант ме е да се занимавам със спрейове и чистене.
              Даже за мотор с който се знае предварително, че няма да се пътува на далеч.

              Между другото онда в сервизните си дейности, наред с останалите предлагат и почистване на верига.
              Предлагат, не задължават и питат предварително.
              25 кинта страна и не е зле.
              Аз за двайсе кинта нема да чуча за да лъскам тъпото джилизу.

              Обаче след процедурата се омазва яко наоколо от химията и смазката, която ползват.
              Правилно настроен ойлер не оставя почти нищо.
              После това е да кажем 1 или 2 пъти в годината - никой нормален няма да ходи там само за това.

              П.С: Тая работа с оливерника ми е последна грижа, чак за след няколко месеца.
              За сега предварително съм купил само едни протектори за ръце с шина.
              Не толкова от мерак а понеже цената не беше за изпускане.
              Толкова, че дори са зелени и пак е добре!
              Последно редактирано от Esper; 03-05-24, 02:54.
              Враг усраине

              Коментар


              • 7 флакона имам само на Мотул и само за смазване,отделно имам 2 от тия и още 2 АмсОйл плюс около 6-7 за почистване на верига и поне 4 четки.
                Не ми е проблем,на бензиностанцията смазвам,ритам го на централната стойка,ритам гумата 2 пъти,пръскам и е готов. Пробвах с диф масло ма много слагам и маца,сега с флаконите и да се заблея най-много да покапе на земята.

                Паднаха ми на оферта та за това имам за 5 години каране,след 5-10 пак ще пиша как е
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  По-напред някъде имаше фотка от веригата на Владич и моята след около 8К километра.
                  Това след Грузия и Турция, заедно бяхме.
                  Той е фен на спрейчетата и като теб - сека вечер я оноди.
                  Аз ни съм я барал с лайняна пръчка.

                  Познай коя изглеждаше по-добре и коя опъвахме май веднъж

                  И една идея: Ако ти остане време може да отделиш постовете за вериги и подръжка в отделна тема.

                  Само в тази си спомням, че поне 2 пъти е имало дискусии за това.

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз тука нищо не мога,в тоя раздел не барам / то оставаше и да мога баси,аз и мотори,че и да модерирам /

                  Не споря,че не всичко е много относително - какви са веригите,на какви мотори,колко карана,колко мазана,с какво мазана……….и как така всяка вечер,аз мажа преди да тръгна и по средата на карането,че разходка за ден ни е над 600километра,последната на брата над 1200,там се маже на всяка втора бензиностанция,голям ни Щата и прескачаме до Аризона от време на време,по къра

                  Сърце не ми дава,един кашон мазила имам,няма да купувам и плювалник сега я

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Имам и аз 1 спрей да си призная, от време на време го ползвам за суперкъба.
                  Ма там веригата е в кожух и няма боклуци, освен това самата тя струва колкото един хубав спрей.
                  Буквално, около тридесетина лева е та и там не се престаравам с мантанансе.

                  Иначе на Владич му бях подарил един такъв китайски ръчен ойлер като се прибрахме от Грузия но не е споделял впечатления и дали го е турил изобщо.
                  Тия копия на Туторо са толкова прости, че няма какво да им се счупи, няколко гумени опръстена.
                  Дори да се разкапят в един момент се сменят и толкова.


              • 250 долара е веригата,още 100 са ми зъбаците,мажа на велико
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абре друго си е златен ланец,седи му като на прасе червило.

                  Яка верига е,не разтяга,не корозира,рингове разни…….и нали го обичам та му я наденах,250 кинта синджира

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Хаха, понякога на тоя агрегат верно ми се струва, че гледате като на фешън аксесоар

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Дреме ми баш на мен ма е верно,че беше 6 кинта или нещо такова по-скъпа от черната и предпочетох тая,вижда се много добре кога е чиста и кога не,иначе избирам най-якото която влиза,реално е за мотори с двойно коне и кубици на моя ма нямаха по-яка и пляс ланеца

              • Още не съм си вкарал газката на гараж но от 2 седмици са заприходени за нея гардове за ръцете:



                4 комплект са ми тези общо.
                Не са “дъ бест” или уникални освен с цената си.
                100лв за целият тази комплект си е впечатляващо добре.

                В магазина с гъските подобен комплект е 250лв но ми препоръчаха още по-хубав.
                Който освен по-хубав от техните бил и 2 пъти по-скъп.

                Та мисля зеленият цвят на моите да не е от особено значение

                Чака се и една пластмасова стойка за GPS, брандирана за KTM.

                Но дори за тези дреболии ще изчакам с монтажа до 1000км.
                Може да се окаже, че с 1 масло ще сменим и мотора.
                Няма да си отварям излишна работа, я
                Враг усраине

                Коментар


                • Този път настъпих мотиката с горните гардове.
                  Газката щеше да бъде 3-ти мотор на който монтирам такива но за съжаление тук дължината на шината се оказа недостатъчна.
                  Ще останат резерв, на някакъв период от време ги "харча" та няма да идат "зян".
                  По-скоро е притеснително защото ще трябва да си купя подходящи от нормален магазин.
                  А цените в "нормалните" магазини са леко ненормални ама явно няма начин.

                  По-напред май стана въпрос за ергономия и седалки.
                  Споменавал съм, че седалката на хондата ми е ужасна от ден първи.
                  Попаднах на блога на малката пикла и пише, че е сменила седалката с такава на Seat Concepts.
                  Тези са американа и цената е далеч от 300$.
                  Намерих немски търговец ама... почти 900лв, баго!
                  Почудих се ама реших да пробвам с китайска 3D мрежа първо.
                  Риска с този тест си струва - само 40лв...
                  Пък и имам добри наблюдения от точно такава мрежа.

                  Вуна както пиклата няма да сложа, нищо, че всички казват как нямало по-добро.
                  Ще видим като дойде.
                  Ако дойде, де - към пещерата съм с резерви!
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Shider
                    Shider коментира
                    Редактиране на коментар
                    Хубу де, такива мрежи са/бяха по десетина лв - избираш си по размер - стига да не търсиш конкретно за 'онда/БМВ/КТМ и т.н...
                    Отделно, че не променя седалката като ергономия - само прави малко по-проветриво на историите по междукрачието на каращия. И при дъждовно каране не събира вода на чатала, която принципно иначе винаги намира откъде да влезе през уотърпруф панталон или дъждобран... Ама ти пък си писал, че си наясно с плюсовете.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    За десетина лева не намерих но признавам, че не съм търсил задълбочено.
                    Иначе да - миналата година карах двайсетина дни мотор 1:1 като моя но с такава мрежа на седалката.
                    Не, че някога съм се оплаквал от какъвто и да е проблем с моя но от мрежата само позитиви, никакъв негатив.
                    Дори на цената на 3 кила ракия риск няма.

                    Виж със седалка за 900лв риск вече има и то на малък.
                    Нова геометрия, 1 бидон ракия…
                    Много хазартен подход.
                    Пасувам за сега!

                • Аз на КТМа и това синьото съм със СийтКонсепт,имам и за трактора ма не съм я сложил,че там се маха основата и се сменя дунапрена само. Тия са добри седалки и ги уважават много еле за кросовите мотори. Грубо по спомени около 380 кинта беше,има ги втора ръка на около 250
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    300-400 кинта са добре, аз толкова някъде платих за друга седалка на газката!
                    Обаче докато се довлече до старият свят, като и нашият разни такси неусетно става на 900 кинта - колкото я намерих в Немя.

                    Иначе тия изглежда, че са сила, може па да се стигне и до там някога.

                    Но е нормално да се пробва с китайската мрежа първо.
                    Ясно, че няма да направи чудо но и аз не очаквам чудесии - да не съм Алиса!

                    Хареса ми ефекта от такава, ако и тук се получи ще си струва крупните 30лв.
                    Толкова все пак се оказа, че съм платил на чайниците.
                    Са остава и да дойде

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    900 кинта диван ще му монтирам,тройка кожен

                • На тази какво не и харесваш?
                  https://tonex1.com/%D0%B0%D0%BA%D1%8...82%D0%B5%D1%80
                  Аз съм с такава.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако знаех по-рано...
                    Мерси за насоката все пак.
                    Излежда мабаш като това, което аз чакам от чайниците.
                    Цената е сходна, просто щеше да стане по-бързо.
                    В случая обаче и това няма значение - хондата е в сух док така или иначе.

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    И такова имам за лятото,взеха ми поне четворно повече,Мъде ин Америкнско уж,вее на макарите лятото и аз доволен

                • Така, накачулих нещата, които бях натрупал за хондата.
                  А уш нямаше...

                  Мрежата за седалка е пристигнала от 2 седмици и най-сетне е на място.
                  По-горе има линк към пещерата, чайниците имат 10 от 10 за нея.
                  Пасва идеално, изглежда добра изработка.




                  В поръчката имаше и пета за пачият крак.
                  CRF-a има крещяща необходимост от такава.
                  И широчина на петата е нужна и най-вече височина - стойката определено идва къса.
                  Още преди 2 години дялках ударно такава от текстолит понеже беше спешно и нямаше време да чакам пещерняците.
                  Сега поръчах една както за хондата така и за газката.
                  Също изглежда ОК и е по-висока от моето ръкоделие - вижда се свалено:




                  Само 15лв - кво му плащаш!

                  На газката стоеше така но го разкарах - няма нужда а и ПРЕЧИ добавената височина:



                  Използвах случая със свалянето на седалката та монтирах и допълнителен резервоар за масло към ойлера.
                  До сега не съм имал нужда от допълнителен обем обаче тук достъпа до ойлера е малко гърбав - под шибаната седалка го турих.
                  Първо, че седалката на модела се сваля с инструмент а с тия допълнителни железа отстрани хептен идва дървено.
                  Затова реших, че 40лв си струват да бъдат похарчени в името на мързела.

                  Снимки няма ама то и няма много за снимане - просто торба с капачка като за катетър



                  В поръчката от оризоядците дойдоха също 2 и 3 пинови конектори за мигачите.
                  Имам намерение да сменя задните с комбинирани мигач/габарит.
                  С тези конектори няма да се налага да режа и запоявам по инсталацията.
                  Ама това е за по-нататък, за момента само ходна конектори имаме.
                  Светлинките, които искам са сложа са мъдя ин жърмани и ще струват към 400лв.

                  И така.
                  Утре ще карам ондьо да го прегледат, че ТЕЛК-а ни е изтекъл и ще пробвам мрежата работи ли.
                  Враг усраине

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X