Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
    ...

    Не бре! Кутията за инструменти.
    Това май вЕрно ще се окаже, че е поставяно по някакви трактори за съхранение на документацията им.
    Сега се зачетох какво пише върху капачката на твоето и нЕма шменти-капели.
    Вальо не се е ебавал с мен
    Враг усраине

    Коментар


    • Монтирах новата батерия в SENA интеркома.
      Струва ми се, че взе да изкарва с едно зареждане дори повече, отколкото като нов.
      Но като се има предвид колко отдавна е било това нищо чудно горното да е субективно.
      Оново работи плътно цял ден езда с музика.
      Не съм мерил капацитет но явно китайското боклуче от немия ще излезе добро.

      Дори и така си остава много под автономността на Interphone но въпреки това го връщам на собсвтвеника.
      Ако някой има интерес към този модел ще споделя негови координати.
      Мисля 220лв му търсеше последно, имаше и по-нови модели.
      Според мен този си струва но работещата батерия от ибей отмени покупка на нов дивайс!

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20230619.jpg
Прегледи:401
Размер:117.9 КБ
ID:6928402
      Враг усраине

      Коментар


      • Мързи ме да пиша и тук, та ще пробвам по-иначе.
        https://offroad-bulgaria.com/forum/%...42#post6928442
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • И аз купих няколко такива.
          Една част онлайната, другата от тукашен мотомол,
          Не е лошо!
          Враг усраине

          Коментар


          • такива фарчета и аз гледах , но накрая купих от тук ( даже мисля от форума ) подобни , но стария модел ( да речем ) - доволен съм
            Сега - BMW R1200RT 2006 г
            Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
            По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
            По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

            Коментар


            • Само да обадя :
              https://offroad-bulgaria.com/forum/%...ftail-heritage
              Сега - BMW R1200RT 2006 г
              Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
              По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
              По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

              Коментар


              • Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
                Добрите практики започват обикновено така:

                ...С извинение...

                Враг усраине

                Коментар


                • Я да изтупам от прахта тая тема - засилих се да поръчам 1 галон туба за бензин ROTOPAX.
                  По-напред имаше линк за евтин еквивалент, руски доколкото помня.
                  Изглежда вече няма налични.
                  Намерих и оргиналдъ американски за ЕВРОПА - тубата с 1 брой крепеж излиза към 120 евро:

                  https://www.offroad-kontor.de/en/lug...-pack-1-gallon

                  Е няма да дам 240лв за това!!!

                  И вероятно не само аз.
                  Ако някой е попадал на "ментата" да сподели линк, моля.

                  Иначе е тая синята отстрани на бенвето е точно каквото се търси:

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_0381.jpeg Прегледи:0 Размер:570.9 КБ ID:6932507

                  Конкретният тип явно го тресеше параноята.
                  Т'ва шиб@но бенве сигурно има 30л стоков резервоар!
                  Откаченият руснак беше намаал от двете страни и 2 такива туби по 1 галон.
                  Къде ли е т'ва место на земята дето ще изпомпи всичко това без да може да зареди?!?
                  Да не говорим, че ако изпусне тоя лачен струг ще му трябва кран за да го вдигне!
                  Толкова се озадачих от тая манекенщина че не ми хрумна да го питам от къде е купил еб@ните туби.
                  Ей т'ва бенварите не са баш като ората
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • ВладиЧ
                    ВладиЧ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тая снимка е от Байк Хауса в Душанбе. Тоя с това БМВ не го видяхме после да кара към и по Памирската магистрала М 41.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Сигурно е хванал на обратно през пустините към Каспийско море за да чака края на света

                    Подсети ме обаче за тоя тип туби и се хванах да ги диря сега.
                    Ядец - оказва си, че няма вече мабаш същите.
                    Нооо намерих алтернативни на империалистическите - метрични и то в ивропъта;

                    https://www.ebay.de/itm/175846044798

                    Има 3 има и 5 литра, има черни или червени.
                    A цената с крепежа е малко над 100лв на туба, които вече е приемливо!

                    По- късно ще поръчам 3 литра.
                    Точно ще пасне на мястото, което имам.
                    Като пестница на нос!

                • Готово, тоя път поръчах, ето това:

                  https://amzn.eu/d/bMl1En0


                  Мерих, струвах - имам място за 5 литров съд.
                  Обаче ще трябва да стои хоризонтално а не както е на снимката и няма да се пълни повече от 3-4 литра.
                  Ще падне пак разместваме ама докато дойде ще съм събрал нужният ентусиазъм за нова сесия тетрис!
                  Имам някакви съмнения че това може да излезе боклук но разликата в цената оправдава риска.
                  Повече от 2 пъти но дори да изключим риска - 240лв за оригинален ротопакс е тотална изплисквация.
                  Даже да я пратят пълна с ракия (да бе, да!) цената си остава тотално неприемлива!
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Имам малко от тия туби и крепежи,заслужават си цената ма тук в Щатите,250 кинта и аз няма да дам.
                    Изпадат на оферта разни които не са минали контрол на качество,имаме поне 3 такива,не намирам разлика с тия с нормалната цена.

                    Аз препоръчвам гайдата на Giant Loop,това поне като не ти трябва го навиваш на руло и ги прибираш

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ще изчакам със суперлативите за сделката.
                    Очаквам изненади около качеството на материалите.
                    Дано не са много негативни, ще стане ясно другата седмица.

                    Иначе за тия “гайди” съм чувал но нещо не гледам с добро око на тях.
                    Въпреки безспорно по-практичният елемент в експлоатацията им.
                    Пък и изглежда нямат сертификат и официално одобрение за легална употреба.
                    Нещо като пластмасовите бутилки за които ми се дървят на някои бензиностанции.

                    Ето една интересно видео по темата но въпреки него предпочитам твърдите туби:

                    https://youtu.be/OAToq8BWVes

                    Просто в случая обема си съществува назависимо дали има туба в него или не.
                    По-добре да стои “резервиран” със съд па макар и празен.
                    Без такъв е съвсем безполезен.

                    Но това е за конкретен и много специфичен случай.
                    Напълно неприложим за останалите ми мотори.
                    Докато “гайдата” например е - навсякъде и за всичко!

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нямат сертификат,не може да пишело Съхранение на бензин….та се бьзикат,че било гайда за прекарване на Джурасик сок.

                    Аз само добри неща съм чел

                •  
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Счепатлителното!
                    То не че аз съм прочел някъде някакви негативи за тоя мех - само в моята глава са резервите.
                    И не са свързани с надежност вече, щом даже със скапана консерва не успяха да го приключат.
                    Ма пак - баси презерватива

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има си предимства определено,повечето време го навиваш на руло и връзваш ако искаш за предния калник с едни Титан гумени колани,като ти трябва си го пълниш за разлика от тубата която пълна/празна все си е туба

                • Днес по време на едно леко офроудче се случи тая авария с бутилката за гориво:



                  Продупчило се от триене алуминий с алуминий, явно.
                  Интересно, доста време си седи така, лани издържа тряскането по Турция и Грузия сега един Петрохан го умори.
                  Не точно асфалтираният му участък ама това е подробност - там протече.
                  Или може би разбра, че чакам нови туби и реши да покаже характер

                  Някой да препоръча място в София където да я отнеса и да наварят алиминий върху протритото?
                  Потърсих теми но все на стари попадам.

                  Не си струва да я бракувам заради това а този модел го ползвам освен за резерва на мотора и за котлоните на бензин.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Оправихме работата.
                    Заварки точка цом
                    Сериозен мъж.
                    20 кинта, може да не е малко но това шише инак струва 60.
                    И имам касова бележка - не знам само кой да изпързалям да я осребри

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Памирската тема - оше един плюс за гайдата срещу тубата

                    На мотор под наем си носиш гайдата в багажа,няма кой да те спре да я натовариш празна в самолета,тоя номер с тубата може и да не мине,плюс една камара други неудобства.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Дам, кво ли не тествах та една гайда да не сгъна.
                    Др. сезон може би ще примъкна едно.
                    Иначе утре почвам тетриса, китайското ротопакс менте пристигна.
                    Всъщност 2 са - немам им вера ич.
                    24 часа е в тестикълс мод за течове и ако до утре не се разкисне и не протече се захващам.


                • Оригинала се надува яко,препоръчват да се изравнява налягането на всеки 300 метра височина и на всеки 5 градуса разлика…….еба го,аз да не съм гайдар,аз до нея трябва да стоя само.Тук на задника на БОАБАБА е лесно,стои вертикално,покараш 2-3 часа и му свърши бензина та спираш да зареждаш и отваряш капачката ма на моторите са ми легнали и трябва половината багаж да разтоварвам.

                  Аз на китаец едва ли бих се доверил,стават сигурно да си ги закача на ремаркето ма на мотор мммммм съмнително преди да съм ги видял още.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4623.jpeg
Прегледи:178
Размер:844.1 КБ
ID:6934241
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    От носачи, направо на ремарке ли минА?

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Зависи от идеята-тук бях с децата та техните мотори плюс 2 колелета плюс части и бензин и няма как

                • Тестовете на тубата минаха успешно, за 24 часа седя в различни условия с 4 литра готово при капацитет 5 литра.
                  Не протече, видимо не промени форма от разликите в налягането.




                  Материала на тубата изглежда добър и здрав, дебел е около 5мм или повече.
                  Груба отливка но на вид корава.
                  Дясната тапа, вероятно за изпускане на налягането ми се искаше да не е пробита както на снимките в Амазон.
                  Оказа се обаче, че е пробита с около 8мм отвор, тапата е с гумен пръстен, който също държи за сега.

                  Не съм сигурен дали закрепването тук е съвместимо с Rotopax, изглежда ми обаче леко рехаво за разлика от самата туба.
                  Наложи се да изнеса от плоскостта на закриване с около 10мм поради конструктивни особености.
                  Използвах за целта плексиглас, който изрязах със зегето в кръгла форма.
                  За монтаж на тръба са предвидили U скоби в комплекта, които аз ползвах за тест под асмата.



                  Стана доста точно и запълни празнината между стойката и гумата идеално.
                  Има достатъчно място за качване и сваляне, този път съм се справил добре с размерите.





                  В момента след притягане в средата, освен там лежи на още 4 точки по конструкцията.
                  И гумени тампони в тези точки, изглежда ми ОК.

                  Обаче ако се монтира на ролбар например с двете U скоби и се разчита само на централното закрепване - бегла работа.
                  Не толкова на тубата, стойката на модела няма да я бъде.
                  Асмата не друса но ако го опъна по черно не му давам и един трип.

                  Да видим, има шанс да се окаже не-ялов ъпдейт но времето ще покаже!
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Няма,има при скапаните мексикански туби,там голямата капачка има уплатнение ма малката не.

                    Ротопакса грешка няма ако ти трябва туба

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е тук си има уплътнение.
                    И да се появи проблем точно там спокойно може да се махне тапата изобщо.
                    В отвора може да се навие някакъв болт с маслоустойчив силикон и да се приключи с него.
                    Материала е доста дебел на това място и позволява подобна интервенция.
                    Това да и е проблема, по-сериозни такива дано не изскочат.
                    Може да инвестирам в една оригинална ротопакс стойка в последствие, ако са съвместими.
                    Точно там гледам с подозрение.
                    Хубавото е, че за тази не съм дупчил нищо допълнително за тази туба.

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е за това и аз имам какъв ли не размер,че и сдвоени крепежи имам,туба върху туба,ако се напьна слагам 5 галона на малката Ямаха,а това са ми едни 500 километра екстра гориво в което няма смисъл,но пък БОАБАБА с 5 галона стига до бензиностанцията само.
                    Идеални са за доставка на гориво в пустинята,Ямахата точно за това се ползва повечето време - КТМа го товаря като не взимам Лунохода,е на снимката горе сьм с дисагите на Ямахата-въжета за теглене,аптечка,инструменти,якета,вода,малко бензин,фенер,спрей за мечки……..ма с децата няма как.

                • На тоя попаднах,от Германия тръгнал,в момента е някъде по ….становете,тубите май като твоите и гледам още ги търкаля та като нищо може да се окажат попадение.

                  Харесва ми къде си ги монтирал,на брата е така,мойта е под багажа легнала………все още

                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нещо порното не се вижда при мен?
                    Я пробвай директно с линкове.

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    От фейса го напипах и трудна работа да го намеря пак. При мен се вижда

                • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                  ...
                  Има достатъчно място за качване и сваляне, този път съм се справил добре с размерите.

                  ...
                  Знам, че да се самоцитираш не е добре ама не можах да се сдържа преди коментара:

                  Ветар дува муде ми се клате...


                  Окачването на тоя мотор е много меко и при по-сериозно скачане по дупки и неравности тубата се оказа, че опира в протектора на веригата.
                  Мога вероятно да я кача с една позиция нагоре но подозирам, че ще има значение само за големината на неравностите.

                  Поръчах и 3л вариант.

                  Размерите се различават единствено на дебелина.
                  По-малката би трябвало да се разминава с протектора на веригата и рипането по дупки вече да няма значение.
                  Поне с този размер гума.
                  Излишна туба няма ама понеже 5 литровите не са една а цели две - някой ако има интерес да се обажда.
                  Поне една е свободна!
                  Враг усраине

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X