Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инструменти за домашен майстор - Лидл и други

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой пробвал ли е кабелите за даване на ток?
    Дълги 3,5м, алуминиеви с помедняване, за стартиране на двигатели до 5 литра според надписите на кутията…
    Отдавна се каня да си направя истински кабели, но все не остава време… За алуминиевите по правило съм скептик и затова питам, може пък да са нацелили рецептата.

    Коментар


    • icerunner
      icerunner коментира
      Редактиране на коментар
      Алуминиевите кабели, ако са с достатъчно сечение срават. Помедняването също им е в плюс. Такива от Лидл разкарвам доста време, палили са доста дизели и бензини... стават.

      Знам, че има и по-хубави. Специфичното съпротивление на медта е по-малко. Обаче, общото съпротивление зависи от сечението и от дължината, разбира се. И накрая въпроса опира за колко пари, какво получаваш... Та по-големите от лидълските... стават

  • Не бих им се доверил . След като * запалих * едни купешки кабели си направих и с тях няма проблеми .
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • Кабели под 200лв няма как да са кабели към днешна дата.
      Отделете време и си купете читави щипки и кабел поне 25мм2 мед с гумирана изолация.
      Направете го поне 4м.Винаги е кофти когато колата е обърната както не трябва и не може да и се подаде ток.
      Аз съм с 50мм2 на 5 метра и пак е имало случай да не мога да подам ток някъде.
      Проблема е в големите щипки.Това дето е удобно за камион,не винаги е удобно да го щипнеш на кола и обратно.
      Ама се намира начин.
      И така.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • kbot
        kbot коментира
        Редактиране на коментар
        Моите кабели струваха 8лв. и вършат работа. А за 200лв си купих акумулатор.

    • Ако е за в гората - яки кабели. Ако е за в колата - пауърбанк, или както там го е кръстил съответният търговец. До такъв извод стигнах аз.

      Коментар


      • От личен опит кабели повече от 4 метра са безсмислени . За да са приемливи загубите трябва голямо сечение а тогава стават тежки . За стационарно в базата си взех това . Естествено смених му щипките с читави месингови Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230823_102015_166.jpg
Прегледи:495
Размер:512.6 КБ
ID:6951214 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230823_114245_146.jpg
Прегледи:500
Размер:598.0 КБ
ID:6951215 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230623_111444_045.jpg
Прегледи:506
Размер:1.00 МБ
ID:6951216 . С лекота пали и голямото Волво а то е шестак 460 кончета .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


      • Вчера дойде от Германия . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240113_151853_354.jpg
Прегледи:457
Размер:480.9 КБ
ID:6951250 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240113_151832_435.jpg
Прегледи:453
Размер:443.2 КБ
ID:6951251
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Батериите са 8 ач от новите . Ударни вложки имам комплект от 10 до 36 къси и дълги поне два комплекта . Все пак с ударни ама пневматика работя повече от 30 години . За камионите имаме и големите с пневматично Ротаке и такъв акумолаторен на Милуоки . С такъв от поне една година работим по камионите като се наложи . Още на времето колегата свали с него 6 джанти на Урал седели неотвивани поне 20 години .
          Последно редактирано от sek.1; 13-01-24, 18:24.

        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Отстрани батериите изглеждат точно като старите 4Ah, това че са 8-ци е супер, дано да нямаш проблем с тях, че чета на много места лоши отзиви за умните им батерии заради калпавите им платки за смарт и блутут управление.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Имам и две 4 ач от новите и нямам проблеми .

      • Този гайковерт Парксайд на 12V, дето го разграбиха за секунди онзи ден, направо не е за вярване каква сила има при теста със Милоуки, изгледайте го ще ви е интересно :

        Последно редактирано от Еделвайс; 13-01-24, 17:18.

        Коментар


      • Някой знае ли кога и дали ще се предлагат 8Ah батерии при нашите Лидъли, че май не са ги пускали тук, само по чужбините ги имат?

        Коментар


        • mitko 53
          mitko 53 коментира
          Редактиране на коментар
          Не са ги пуснали в нашите филиали. Има ги в емаг, ама егати и цената. Румънците ги пуснаха два пъти, последния няма и преди месец, цената беше много добра, към 100лева се връзваха.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          То няма как да са много по евтини 8 амперчасовите акумолатори при положение че в Германия са между 70 и 80 евро . Това без транспорта .

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Поръчал съм си още два 8 Ач от този търговец . Цената му е добра 100 лева бройката . https://www.olx.bg/d/ad/baterii-park...2-ID9ncTv.html Агентурата донесе току що : Два пъти миналата година в Румъния са пускали 8 Ач акумолатори на цена около 60 български лева в неограничени количества не като при нас на дървена промоция с по няколко бройки в магазин . Също и другата техника е била на значително по ниски цени пак в количества на корем . По някаква странна причина в Румъния са най ниски цените на Лидл .
          Последно редактирано от sek.1; 19-01-24, 09:19.

      • Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнение
        Този гайковерт Парксайд на 12V, дето го разграбиха за секунди онзи ден, направо не е за вярване каква сила има при теста със Милоуки, изгледайте го ще ви е интересно...
        При хубавите инструменти има и други особености - колко време могат да правят описаното в TFM. Накрая да не се окаже, че когато тоя Парксайд отдавна е претопен и забравен, Миуокито все още работи безгрижно...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • kbot
          kbot коментира
          Редактиране на коментар
          Туй Миуоки, аз на сина да го завещая, а той на неговия ...

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Да не се окаже само че са правени в един китайски завод само са различен цвят и надпис . Щото от гайковерите има абсолютно същия на външен вид само че жълт на Девелт . Естествено и на промоция е поне два пъти по скъп от Парксайда даже и без акумолатор .
          Последно редактирано от sek.1; 15-01-24, 09:25.

      • Кабели 5 м с 16 кв.м. с хубави щипки са напълно достатъчни. Сглобих си преди 10 години и се прехвърлят в следващата кола. Стават нещо като еднократна инвестиция. Както и 5метров 5 тонен колан с необходимите шегели.
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • Подкрепям напълно.За автомобилно ползване е напълно достатъчно 16мм2 мед гумиран и истински щипки.С колана съм заложил на 3 тонен обаче мисля с шегели,че 5 е твърд доста и пак не съм имал проблем с автомобили до 2.5т.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Коланите за теглене нямат нищо общо с коланите за вдигане . Тези за теглене носят с пъти повече на динамичен удар . С подходящото въже https://www.youtube.com/watch?v=SkmS...BB%D0%B5%D0%B2
            Последно редактирано от sek.1; 16-01-24, 04:11.

        • Аз имам правени с 25 квадрата, ама реални. 5 метра. С щипки и т.н, миналата година над 130лв дадох само за материали. Тежът си. Но, пали всичко. Нито загряват, нито се одървят в студа.

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            То няма как да са евтини при цена на 35 - 50 квадрата многожилен кабел около 20 лева метъра и десетина лева читава месингова щипка . Това е положението цената на цветните метали върви уверено нагоре .

          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            За лично ползване имам правени собственоръчно 10 кв. мм но със самолетен/хеликоптерен кабел. Оказва се, че е много по-проводим от медния кабел в магазина. Като го закача да дава ток ми се смеят, като запали се дивят и питат откъде....

          • FiveFinger
            FiveFinger коментира
            Редактиране на коментар
            моите са такива: https://www.olx.bg/d/ad/kabeli-za-po...&sliderIndex=1

        • Във форума има тема как да си направим кабели, в която съм разказал и показал как може да стане това...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • Кабелите са просто ... кабели.
            Обаче някой пробвал ли е малката-ударна-акумулаторна-бормашина-винтоверт ?
            https://www.youtube.com/shorts/UP9NLv8s3a4
            Още стоят в магазина, батерия имам, а ударните ми са все големи и кабелни, та се чудя ...
            Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

            Коментар


            • mitko 53
              mitko 53 коментира
              Редактиране на коментар
              Това си е перфораторче,1J, на пневматика, няма общо ударът му с ударните бормашини. Имам го повече от 5години, излезе корав китаец. Ама нещо му свири лагер вече, но ме мързи да го разглабям. Много е удобен за работа с една ръка, ако се катериш по стълба, за дупки в таван също. Пробива бавничко, но сигурно, е за диаметри до 10 мм. За нагоре няма много сила.

            • imarh
              imarh коментира
              Редактиране на коментар
              УЖАСНО удобно нещо. Това, заедно с малкият 12V ъглошлайф и черният ударен винтоверт ми седят дежурни в колата. С перфораторът и две малки батерии(преправил съм ги на 3Ач) цял ден дюбелирам изолация в тухла на скеле/стълба. Леко, много удобно, с истински удар и с правилното свредло за до 10мм не разтварям куфара с кабелният.

          • Аз също го имам и ползвам от доста години, но твърде епизодично поради изключително ниската производителност. Наистина е много лек и още работи, но до там с предимствата… не знам наистина ли е с устройство (бутален удар) на перфоратор, но определено не работи като такъв. До 6 мм в бетон се справя, за 8 трябва да имаш търпение, за 10 (налагало ми се е и съм го правил няколко пъти) трябва много търпение и здрави нерви… чакам с нетърпение да се появи безчетковия 3 джаула и да забравя за зеленото недуразумение…

            пп след тая реклама, някой ако го иска, ще го дам на 1/2 от цената в магазина и 1 месец право на връщане
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • imarh
              imarh коментира
              Редактиране на коментар
              Наистина е перфоратор, а не ударна дрелка. И работи като такъв.
              https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=u_gHc2eW8wo

            • mitko 53
              mitko 53 коментира
              Редактиране на коментар
              Имам го и безчетковия, 3J,от първото поколение, без смарт екстрите. Пробива със скоростта на кабелен 2,7J, правил съм проби. Ама много тежи, за една ръка е абсурд да се държи. Този малкия, зеления го гледам в Германия от 29.01 е на половин цена- 20 ойро, без батерия и зарядно.
              Последно редактирано от mitko 53; 16-01-24, 05:43.

          Активност за темата

          Свий

          Тук са 7 потребители онлайн. 2 потребители и 5 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X