Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2 за експедиции?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

    Като я докарат, ще направим консилиум с Яро и Лазар и ще ти помогнем в огледа. Разчитай на нас.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • #92
      До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      Ще духне гарнитура, но с много зор.
      Забравих обаче нещо доста важно. Парното на дизеловите(от 85 до 98г) в сравнение с останалите марки е доста зле. Или иначе казано, има проблем с НЕзагряването. Затова при ЛР са доста разпространени допълнителните печки.

      За подготовката:

      Джанти с офсет - 105лв парчето
      Окачване +2" - 5-600лв
      По-бавни дифове(4.11) - около 500лв/бр (желателни са над 33")
      Пълен комплект полиуретанови тампони - 150лв
      Сфери(не се увеличава ъгъла на кардана) за корекция на кастора - 400лв комплекта
      Гумите са си гуми.
      Стига бе! Ти ме разби с тия цени!
      2" дори и да не стигнат, пак си е смешна цена за 4 бр. пружини + амортесьори. А и джантите? И другите заигравки? Очаквах цени поне по 3!
      Нямам какво да кажа. Колкото и скъпа да е доставката!

      Коментар


      • #93
        До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Злати, като фен на ЛР, ми позволи да се съмнявам в твоите думи. Ако говорим за Td5, съм убеден, но не и за tdi двигателите при цитираните условия...

        Но така или иначе разликата между един 2.5/2.8 двигател и един 4.2 и подобен в комфортната скорост на асвалт е 10-20км.
        Ако 300тди при Злати комфортно поддържа 100-110 (това е моето твърдение), то един 4.2л. дизел комфортно ще поддържа 120-130. Не си мислете, че с 33+ гуми на големия мотор на Нисана или Тойотата ще хвърчите с 150+ по магистралата....
        Яро, всичко цитирано го има на паметта на ДжиПиЕса. Всички скорости са мерени с него. 115-118 е нормалната ми скорост за магистрала. На Вакарел не съм карал постоянно със 120, но при нужда ги поддържам. Гармина го ползвам само с джипа и на него е записана най-високата достигната скорост - 136 км/ч. Спомни си като се прибирахме с теб от излета в Стара планина и Средна гора с какво темпо гонехме към София по магистралата?
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • #94
          До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          ...Стига бе! Ти ме разби с тия цени!
          2" дори и да не стигнат, пак си е смешна цена за 4 бр. пружини + амортесьори. А и джантите? И другите заигравки? Очаквах цени поне по 3!
          Нямам какво да кажа. Колкото и скъпа да е доставката!
          Лазар ти говори за цени тук пред врата а не без доставка, ДДС и т.н. За какво говоря досега?... Фактите са си факти...

          Коментар


          • #95
            До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

            Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
            Стига бе! Ти ме разби с тия цени!
            2" дори и да не стигнат, пак си е смешна цена за 4 бр. пружини + амортесьори. А и джантите? И другите заигравки? Очаквах цени поне по 3!
            Нямам какво да кажа. Колкото и скъпа да е доставката!
            Толкова излиза по-евтиния вариант от Падокс, даже вече има сложено такова и май добре се представя.
            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
            www.ADV-Bulgaria.com

            Коментар


            • #96
              До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

              Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнение
              Няма да я вкарвам по гори и дерета защото си имам Niva с която за момента не мисля да се разделям
              Всички така говорят, докарай я тука, стегни я, пък ще видим.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #97
                До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                ... то един 4.2л. дизел комфортно ще поддържа 120-130. Не си мислете, че с 33+ гуми на големия мотор на Нисана или Тойотата ще хвърчите с 150+ по магистралата....
                Не хвърчи ли?

                Имам го на ГПС-то и свидетели.
                С 3000об./мин. си поддържа 145-150 даже установих,
                че по бабуните на Тракия в района на Калугерово това е скоростта при която най-малко друса.
                И все пак това не са състезателни машини. Не правете това в къщи

                Коментар


                • #98
                  До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Доста съм чел по външни форуми за тези 200/300tdi и Td5, преди дори да почна да пиша тука и за проблеми с греене (така както при RD28T, 2LT и 1KZ) не съм срещал...
                  Супер! Сега се сещам че имах един стар Транзит 2.5Д, пълен дизел. Вечно беше студен. Винаги съм мислил че това е идеалния мотор. Английска работа.

                  Коментар


                  • #99
                    До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                    Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                    ... Докато прегряването на 2.8 на асвалт е твърде вероятно. А в случая става дума точно за повече асвалт и други сравнително скоростни настилки ...
                    Прегряването на асфалт наистина може да е "твърде вероятно", когато колата се експлоатира "икономично" - с вода вместо антифриз, никога не промивана охладителна система, неизправна вискомуфа, а също и продължително каране на високи обороти.


                    Ние за експедиции ли говорим или за гонки по магистралите?!?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      ...За отдолу - например пропускаш, че за 33 и нагоре е добре да се сменят полуоски, карета и касети, което при един Нисан не се прави.
                      За есктремен офф си е направо задължително. По груби сметки нещата които си добавил са към 5000лв. Има обаче и една друга теория, която англетата ми набиват в главата и според нея:

                      Желателно е да НЕ сменяш полуосите с усилени, а да оставиш оригиналните като бушон. Защото, когато и карето(CV) и полуоската са хевидюти, то тогава има вероятност второто да издържи, а първото не(карето). А то, при счупване може предизвиква повече поражения, отколкото полуоската. От там нататък по веригата - полуоската или дифа? Ако всичко по моста е усилено, отиваме на каретата на кардана и самия той. Ако и там са усилени, отиваме в раздатката, от там в скоростите. Докато замирише на феродо. Не казвам, че наистина е така, но мисля, че има логика. Тъй, че спестяваме от полуоси.

                      За сравненията донякъде съм съгласен, но все пак темата е такава. От-до.


                      Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                      Да, дори го има на ДжиПиЕса - максимална достигната скорост 136 км/ч.
                      С 265/70 съм достигал приблизително толкова, но не по баир. Без да прегрява, изобщо. Ужасно неприятно e - нямам котрол върху колата.
                      Крайцерка скорост ~110км/ч
                      Последно редактирано от Lazar; 29-10-08, 17:22. Причина: уточнение

                      Коментар


                      • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                        Стига бе! Ти ме разби с тия цени!
                        2" дори и да не стигнат, пак си е смешна цена за 4 бр. пружини + амортесьори. А и джантите? И другите заигравки? Очаквах цени поне по 3!
                        Нямам какво да кажа. Колкото и скъпа да е доставката!
                        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                        Толкова излиза по-евтиния вариант от Падокс, даже вече има сложено такова и май добре се представя.
                        Толкова, само дето окачването не е марково, но не е и "китайско". Пружини Bearmach или Бритпарт & амове Прокомп. От нашите хора може да питате Lany, Chico, c-gul. По английските форуми - всеки втори. Моето е с Bearmach и амове de Carbon.

                        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                        Супер! Сега се сещам че имах един стар Транзит 2.5Д, пълен дизел. Вечно беше студен. Винаги съм мислил че това е идеалния мотор. Английска работа.
                        Нещо такова и с тия. Яро може би ще потвърди за Носорога. В Дискавъритата и Рейнджовете е по-топло.

                        Коментар


                        • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                          ...
                          Моето е с Bearmach и амове de Carbon...
                          Колко е лифта с това окачване и какви гуми влизат?

                          Коментар


                          • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Прегряването на асфалт наистина може да е "твърде вероятно", когато колата се експлоатира "икономично" - с вода вместо антифриз, никога не промивана охладителна система, неизправна вискомуфа, а също и продължително каране на високи обороти.


                            Ние за експедиции ли говорим или за гонки по магистралите?!?
                            Не знам. Просто отварям подфорумите на Нисан и ЛР и броя темите за спукана глава... Добре подържаният двигател, след две-три седмици прахоляк, вече не е добре подържан двигател... А някой има ли данни за 2.8 в Африка, айде само северна? Щом у нас се кара с 90 км/ч, за да не прегрее, с колко трябва да се кара там?

                            Да, говорим и за магистрални гонки. При 5 - 6 000 км, едни 10-20 км/ч са си 1-2 дни каране, ако и спираш повечко, за да разглеждаш може и 3-4. Пък и ако машините са разнообразни, трябва да се съобразяваш и с другите. Не бих искал да ги измъчвам прекалено с моята скорост. Да, и Диското не може да подържа 120 км/ч, но примерно 110 е по-близо, отколкото 90.

                            В крайна сметка и по-горе писах. Топлата вода вече е открита. Дайте да видим линк към поне 5 по-сериозни експедиции направени с дълги Патрули с 2.8 двигател или просто вече да приключваме темата. Аз например мога да дам към едно околосветско пътешествие, включващо африканските пустини и индийските блата, направено с Рено Сеник RX4... ама ентусиасти всякакви... това не го поставя наравно с 80ката. Не случайно хората масово използват едни и същи неща, за едни и същи цели.
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение

                              С 265/70 съм достигал приблизително толкова, но не по баир. Без да прегрява, изобщо. Ужасно неприятно e - нямам котрол върху колата.
                              Крайцерка скорост ~110км/ч
                              С 136 съм карал за малко, но при скорости от 110 до 120 колата е учудващо стабилна и явно 32"-ките не са и пречка.
                              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                              www.ADV-Bulgaria.com

                              Коментар


                              • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                                Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                                Не знам. Просто отварям подфорумите на Нисан и ЛР и броя темите за спукана глава...
                                Все пак това се случва след пробег над 200 и отгоре хил. километри. Обикновенно след неизправност по охладителната система и след прегряване.
                                Темата със сравняването на дизеловите мотори на Диско 200/300 и Патрул Y60 2,8 TD e интересна, и е добре някой компетентен и безпристрастен, карал и двата да направи сравнение. А защо не и цялостно сравнение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X