Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2 за експедиции?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Мисля, че не. Конретно Злати говори за Y60, а на онази с Ян МакГрегър едното поне май беше Мицубиши Спорт...

    Реално погледнато, подобни филмчета страшно 'палят', поне мене, но там има и едни бюджети, които ти позволяват да подготвиш коя и да е от всичките, дето ги дъвчеме коли...
    Не бъркай Long way round( околосветско през Сибир) с Long way down( транс Африканско). Мицубишито е в първото, Патрулита са във второто.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      Ааа, що? Ти не искаш ли Трейл Мастер?


      Сега сериозно. Онова в темата е горе-долу същото, само дето окачването ще е по-евтино. Ако пък ти е за товароносимостта, то има усилени пружини(малко по-скъпи) за увеличаването й. Стандартно е 500кг, с усилените пружини 750кг.

      Приблизителната оценка(в пари) я има в няколко мнения в настоящата темата. Може детайлна, но нямам възможност веднага и освен това ще трябва да почерпиш.
      Не бе, хубав си е трайл мастера, ама нали ставаше въпрос за по тънки цени. За сравнение ставаше въпрос защото на Патрула освен окачването, други доработки май не трябват.
      За черпенето и без да кажеш няма проблем, само да се засечем.

      Коментар


      • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
        Първоначално публикуван от Yaro
        Мисля, че не. Конретно Злати говори за Y60, а на онази с Ян МакГрегър едното поне май беше Мицубиши Спорт... Реално погледнато, подобни филмчета страшно 'палят', поне мене, но там има и едни бюджети, които ти позволяват да подготвиш коя и да е от всичките, дето ги дъвчеме коли...
        Не бъркай Long way round( околосветско през Сибир) с Long way down( транс Африканско). Мицубишито е в първото, Патрулита са във второто.
        Е, добре де... Up, down, around...
        Има и Drive Around the World. Ако познаеш машината там, преди да отвориш линка, имаш няколко бири от твоите...

        Коментар


        • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          Не бе, хубав си е трайл мастера, ама нали ставаше въпрос за по тънки цени. За сравнение ставаше въпрос защото на Патрула освен окачването, други доработки май не трябват...
          Поне по моя информация, цените, които цитира Лазар касаят само ЛР, тъй като става дума за UK-ски производители и дистрибутори, които правят естествено само за LR.

          Коментар


          • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
            Уважаеми колеги, размер на гуми над 33" за експедиционна машина е съвършено недоразумение... който твърди обратното да ми даде поне един пример за успешна експедиция с такава машина... поне един... И освен това правя уговорката че и 33" гуми могат да се карат успешно само след смяна на корони и пиньони и то само при големите двигатели от 4л и нагоре... всичко друго е самоилюзия и внушение...
            За размера на гумите Венци е прав, по-големи гуми от предимство се превръщат в проблем при експедиция. Тормозят колата, не увеличават кой-знае колко проходимостта( освен ако не са 37 и нагоре), а и на дълъг път резервната гума и мястото, което заема, не е за пренебрегване. За моя Рейндж лично Иван Иванов( дето се състезаваше с Рейндж и е шеф на сервиза на МотоПфое) ми е казал - 2" лифт и нито милиметър нагоре, за да се запазят заводските параметри и ъгъла на караданите. А това автоматично ограничава размера на гумите до 32" с фланци( забравих ги в сметката - 600 лева) и малко подстригване отпред. За някои автомобили сигурно 33" налагат и подмяна на корона и пиньон, но защо обема на двигателя да е лимит също?
            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
            www.ADV-Bulgaria.com

            Коментар


            • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

              Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
              ...
              но защо обема на двигателя да е лимит също?
              И аз с 235/75/15 изкачвах Вакарел на 5 с 120 и можеше и още, без загряване. Докато сега с 32" не е така.

              Коментар


              • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

                Така де, по-скоро конете и въртящия момент, не обема на двигателя са важни. Има туниниг китове за 2,5 двигател като ТД5 на Ленд Ровър, които го правят по-мощен или поне равностоен на професионално тунингования 4,2ТД на Тойота. И двата стават около 200 к.с.
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

                  Според мен, най-важен е въртящият момент и то на ниски обороти. А това се постига най-вече с обем.
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                    Не бе, хубав си е трайл мастера, ама нали ставаше въпрос за по тънки цени. За сравнение ставаше въпрос защото на Патрула освен окачването, други доработки май не трябват.
                    За черпенето и без да кажеш няма проблем, само да се засечем.
                    Добре, значи накратно.

                    За да вкараш 33" на Диско 1 трябва:
                    • Окачване + 2" с по-яки задни пружини - 600лв
                    • Джанти(стоманени) с + 8 или -5 офсет - 420лв.
                    • Задължително рязане на всички калници и изправяне на 2 ламарини.
                    • Два по-бавни дифа(само корони и пиньони) - 1200лв. Тук съвсем отговорно заявявам, че с 32" не усетих никаква загуба на динамика. Тъй, че аз бих ги пропуснал(дифовете) ако не влача ремаркета, тухли, дърводобив и т.н.
                    Това е за да си го товариш и караш по черни пътища, без извращения по деретата.


                    П.П.

                    Забравих за товароносимостта. Значи с усилените пружини би трябвало да е 750кг.
                    Последно редактирано от Lazar; 29-10-08, 22:27. Причина: уточнение

                    Коментар


                    • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

                      Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                      Според мен, най-важен е въртящият момент и то на ниски обороти. А това се постига най-вече с обем.
                      Точно така, освен това "изваждането" на голяма мощност от единица обем при всички положения силно снижава надеждността на един двигател... да не говорим че колкото по-малка литрова мощност има един двигател толкова по "всеяден" е... а това е от изключителна важност при дълги пътешествия където се налива каквото има а не каквото трябва...

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      А защо само при големите двигатели?

                      Тези подготвят експедиционни машини на редукторни мостове с 35" гуми. Иначе съм съгласен, че над 32/33 за експедиция няма смисъл, но лифтнати ТЛК80 и дълъг Патрул с малки гуми на мене ми стоят грозно...

                      Яро, това с редукторните мостове за дълги пътешествия знаеш че няма никакъв смисъл... Те са си нишов продукт който има приложение но не и при дълги пътешествия където основният проблем не е клиренса... (кара се само по пътища и не се ходи на траяли) а надеждността, по-малкото възли за обслужване и борбата за всеки килограм по-малко... особено пък в "подресорните маси"...

                      Към частта надежност се добавят и полуразтоварените полуоски които макар че като техническо решение са по-слаби от напълно разтоварените то при подобна експлоатация са по-удачни защото не изискват поддръжка... Защото разтоварените искат на определени километри пълно измиване и ново гресиране което на пътя просто няма как да стане... Не случайно всички машини за НАТО и военните са с такива полуоски... (имам в предвид Тойота и Нисан)...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

                        Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнение
                        ... джипката да не е много "претенциозна" за качеството на горивото ....
                        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                        ...при дълги пътешествия където се налива каквото има а не каквото трябва...
                        Тук вече ме е срам да кажа с какви чорби съм го хранил, честно

                        Коментар


                        • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

                          Съгласен съм с теб, Венци, но се отдалечаваме от това, за което ставаше дума в началото на темата. А именно - кола (джип) само за експедиции и то сериозни или за експедиции и ползване в останалото време? Реално разтоварените полуоси изискват профилактика на пробег километри, които много трудно ще се изпълнят в една експедиция (десетки хиляди). И още - ако говорим за реално тежки експедиции, там работа с джипки нямаме въобще.

                          Нека си говорим реално - ако направя кола за експедиция 'до края на света', т.е. до някоя тежка дестинация, като Магадан, аз не се надявам да си върна колата жива и здрава и след това да я ползвам за много години занапред. А конкретно пък за Магадан, всичко което не е Уаз е екзотика. В Африка (другата тежка дестинация 'наблизо') ще се оправиш и с Нисан и с Ленд Ровър и с Тойота.
                          Последно редактирано от Yaro; 29-10-08, 21:52.

                          Коментар


                          • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

                            темата е много интересна и завладяваща,евала на всички знаещи,за да се научим и незнаещите
                            Мисля че колегата не е посочвал че ще има експедиции с хиляди километри,нека да конкретизира своите изисквания,и се надявам че ще му дадете най-добрият безпристрастен съвет


                            Поздрави

                            Коментар


                            • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

                              И за да съм още по-безпристрастен ще уточня, че не се опитвам да доказвам, че ЛР е най-великата марка. Просто обявявам факти.
                              Иначе искам да имам и УАЗ(буханка и 469) и голяма Тойота, като на Явор, дето я сряза калпазанинът . Може и един малък Вранглер с голям двигател, за състезанията на Божурище. За съжаление нямам възможност всичко накуп и за това избрах най-балансираният за мен вариант.

                              Коментар


                              • До: Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2?

                                Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                                ...... За съжаление нямам възможност всичко накуп и за това избрах най-балансираният за мен вариант.
                                Ето тук се крие тънкият момент в цялата задача


                                Поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X